De Reiger

Zaterdag 17:30 - 21:30

• Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Kevin P.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Erg lekker eten tegen een normale prijs! Dat zie je niet vaak meer. De bediening is daarnaast ook erg vriendelijk! Ik had de varkenshaas met champignonsaus, brie en groenten. Super mals en een geweldige smaak. Heb erg vaak meer betaald voor het eten wat nog niet de helft van deze kwaliteit had.
Twan M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Wij hebben hier gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriendin en haar moeder.

Het eten: Eerlijk, goed en met liefde klaargemaakt (dat proef je ;-)), met de nodige dingen die het buiten de dagelijkse hap plaatsen, verrassen en het bijzonder maken. De spareribs (had ik) waren van eenzame klasse, van gelijk niveau, maar anders als m`n eigen spareribs!

De service. De meisjes van de Reiger, gewoon top, altijd vriendelijk, erg behulpzaam en gewoon lekker zichzelf.

Decor: Lekker ruime ruimte met een goede akoestiek (ik kon er gewoon een gesprek voeren).
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Na een concertmiddag hier gegeten. De ossenhaaspuntjes (een 6je) met roerbakgroenten. De gerechten kwamen vlot door, ondanks dat het restaurant helemaal vol zat. Een goed gevuld saladebuffet (een 8) waar je onbeperkt mag scheppen. De gebakken aardappeltjes (een 6) waren nauwelijks gebakken maar wel lekker. De biefstuk van mijn tafelgenoot was prima. Een leuk dorpsrestaurant met gevarieerd aanbod.