De Reghter

Rechtestraat 5 1483 BA De Rijp Nederland Kaart

Over het restaurant De Reghter

Speelse klassiekers

De chef zet echte klassiekers op tafel met hier en daar een speelse, moderne twist. Bijvoorbeeld met een uitstapje naar de Japanse keuken. Alles komt uiteindelijk harmonieus samen op je bord, elke smaak klopt en alles vult elkaar mooi aan.

Meer informatie over restaurant De Reghter

Keuken geopend voor diner van17:00 - 21:30
9,1
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten is heerlijk. Daar valt niets op af te dingen. De kennis van (een deel van) de bediening over het geserveerde eten is beperkt (wat ligt er op het bord). De gastvrouw weet iedere klant op zijn/haar gemak te stellen. De bediening is no-nonsense. Je zou verwachten dat gezien de kwaliteit van het eten dat er veel "poeha" zou zijn, maar dat is geenszins het geval.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Heerlijk gegeten! Vooral de huisgerookte zalm is aan te raden! Bediening erg vriendelijk en gastvrij! Een aanrader voor wie lekker wil eten! Mooi gelegen aan het water!
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Top gegeten!
Onno H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met moederdag hier gegeten. Na een lekkere prosecco van het huis vanwege moederdag hebben we genoten van de oesters en de .carpaccio. De bediening s zeer attent en alert. De hoofdgerechten waren heerlijk, smaakvol en ruim. Indien je een kleine eter ben kun je ook voor halve porties kiezen. Het restaurant is gelegen in een prachtig oud pand en van binnen smaakvol ingericht. Al met al een mooie ervaring en zeker een aanrader!
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gisteravond voor het eerst met vrienden in de Reghter gegeten. Aangenaam verrast, wat een heerlijke ontvangst, zalig eten en heerlijk ontspannen sfeer. We gaan zeker vakter terug, echte aanrader!
Ijpe V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Wat een gezelligheid, goede bediening en vooral wat een lekker eten!!!!!!!
Er wordt zelfs rekening gehouden met een zwangere vrouw, menu aanpassen geen enkel probleem. Gezelligheid ten top, met producten uit de regio, Beemster kaas, bier uit de streek en vlees van om de hoek....
Een woord is genoeg "TOP".
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Een mooi restaurant met een zeer vriendelijke bediening, die ook nog eens zeer deskundig zijn met betrekking tot de menu's. Een aantal menu's kunnen in een halve portie geserveerd worden. Het scheelt in de prijs, maar is ook nog genoeg. Veel wijn keuzes.
Kortom een heel fijne avond gehad met een heerlijk diner!
Edgar I.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Heerlijk eten en goede bediening
Margreet P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Een sfeervolle omgeving en een goede persoonlijke benadering van de gasten. Het menu van de chef is zeker een aanrader. 1ste tartaar vers gesneden, 2de coquille met bloedworst, appel, aardappel schuim was een heerlijk smaaksensatie, 3de Noorse kabeljauw, desert proeverij.
Ons cijfer is 9 niet vergeten de gekozen wijnen deze waren voortreffelijk
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke gezellige bediening
De tafel van Wim C.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Erg leuk restaurant met een goeie prijs/kwaliteit verhouding. ik kan het iedereen aanbevelen!
We hadden geboekt voor zes mensen, maar toen er tenslotte toch nog een zevende bij kwam, was dat geen enkel probleem. Zo geregeld!
Van H.
Heerlijk gegeten. Het bezoeken meer dan waard.
Anco V.
Goed!
Luc S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede kaart met aparte gerechten.
Zeer geslaagd avondje uit
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Echt super, zowel de kwaliteit van het eten, als de bediening. Voor herhaling vatbaar.
Jannes V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
we hebben heerlijk gegeten de dames waren erg vriendelijk .gaan er zeker nog vaker eten .de wijnen waren heerlijk
gezellig huiselijke sfeer .
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wat een verrassing, eendenlever en zwezerik, en heerlijk verwerkt in mooie gerechten.
Prettige bediening in een gezellige omgeving.
In lange tijd niet zo lekker gegeten.
casdg .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met 5 meiden hebben we hier heerlijk gegeten. We hadden verschillende gerechten en het was allemaal even lekker. Wat erg prettig was dat je van veel gerechten ook een halve portie kon krijgen. En daar had je zeker niet te kort aan! Het personeel was vriendelijk en het restaurant gaf een ons gezellig huiskamer gevoel. Wij hebben een hele fijne avond gehad, een echte aanbeveling.
Sophie1970 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We zijn hier vanavond voor het eerst geweest. Wat een goed restaurant! De bediening aardig en netjes, doen gewoon echt hun best je het naar je zin te maken. Het eten heel erg goed, wijn erbij ook heerlijk. We hadden 3 gangen van de chef en eigenlijk was het allemaal heerlijk. De entourage is prettig op het mooie terras aan het water. Een aanrader!
Annie1938 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het eten is heel goed,heel aparte gerechten.Het zit er gezellig,en de bediening is
prima,ze staan altijd voor je klaar.De mensen die er werken,zijn vriendelijk.
Ik kom zeker weer terug.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Lekker restaurant en goed eten. De kreeftenbisque is een echte aanrader en gelukkig niet zuinig geserveerd. Daarna allemaal de vis van de dag genomen. Helaas kregen we de zalm niet geserveerd die daarbij hoorde maar dit werd na melding keurig opgelost. Het enige wat erg jammer was, was dat er een gezin op het terras zat waarvan de kinderen enorm veel lawaai maakte (tot gillens aan toe) waar veel mensen zich aan stoorden. Bij melding aan de eigenaresse werd gezegd, je kunt kinderen toch niet vastbinden. Dat was erg jammer, want bij een restaurant van dit niveau zou je anders verwachten.
Lisa-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Uitstekend eten, lekkere wijn, en een vriendelijke bediening. We zaten lekker buiten, met een terrasheater omdat het toch nog wat afkoelde. Het was de tweede keer dat we hier aten, en het was weer heerlijk. Het gezelschap dat ons vergezelde, was ook zeer onder de indruk. Een aanrader!