De Reghter

Rechtestraat 5 1483 BA De Rijp Nederland Kaart

Over het restaurant De Reghter

Speelse klassiekers

De chef zet echte klassiekers op tafel met hier en daar een speelse, moderne twist. Bijvoorbeeld met een uitstapje naar de Japanse keuken. Alles komt uiteindelijk harmonieus samen op je bord, elke smaak klopt en alles vult elkaar mooi aan.

Meer informatie over restaurant De Reghter

Keuken geopend voor diner van17:00 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Reghter

Paul K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
heerlijk gegeten. leuke bediening. Hyet restaurant van de Rijp als je het mij vraagt. Prijs kwaliteit is prima. Iets duurder dan gemiddeld maar eerlijke en verse producten.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten een proeferijtje erg leuk 6 verschillende gangen en alle even goed.
Met een heerlijke wijn die ze met zorg voor mij uitkozen omdat deze zeer goed bij de gerechte pasten.
Een vriendelijke bediening in een gezellige knusse sfeer wat de avond zeer ontspannen maakt.
Ik kan dit restaurant iedereen aanraden.
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Geweldig op alle fronten, aanrader!
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Vriendelijke en hulpvaardige mensen. Prima keuken. Mooie plek.
Elsbeth A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prima restaurant, heerlijk verfijnd eten!
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Meerdere keren geweest en altijd prima eten. Jammer vanavond was er het een en ander niet meer aanwezig. Rekening 3x opnieuw laten maken omdat het niet klopte.

We komen hier graag maar ik mis in een restaurant van deze klasse een broodje standaard vooraf op tafel en een karafje kraanwater.

Desondanks komen we zeker weer terug.
Kitty N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Super leuk en gezellig restaurant. personeels is uiterst vriendelijk en enthousiast. Het leuke hier is dat als je geen keus kunt maken tussen de voorgerechten en hoofdgerechten je ook halve gerechten kunt bestellen. dus bijvoorbeed 2 halve voorgerechtjes en 1 hoofdgerecht of 2 halve voorgerechtjes en een half hoofdgerecht. `het eten was super, vers en heerlijk van smaak.
Dit is zeker niet de laatste keer dat wij hier geweest zijn.
Een echte aanrader !!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
1e keer hier, getroffen mbt het weer. Konden op terras buiten eten. Asperges waren top bereid en ook de tournedos was voortreffelijk. Zeker een herhaling waard.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het was een mooie avond en de deuren stonden tegenover elkaar open. We hadden allevier toch wat last van de tocht.
Mariska Z.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
lekker en gezellig gegeten. Bediening zeer vriendelijk en goed op de hoogte van de seizoensgerechten!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk was het eten en gastvrije bediening top????
Elsbeth A.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, top bediening en fijne plek!
M.C. K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijke avond gehad bij restaurant De Reghter. Het eten was erg lekker en ruim voldoende. Het gerecht met de geflambeerde Parmezaanse kaas een absolute aanrader. De bediening zeer gastvrij, persoonlijk en nam de tijd om alle vragen te beantwoorden. Wij voelden ons erg welkom.
Trudie B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
1e Paasdag heerlijk genoten met familie van het Paasdiner bij "de Regter" Het was erg lekker en exclusief.
ik geef daarom het cijfer 10.

Trudie
Karen Z.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De Rijp is een schattig dorpje en bij De Reghter kun je heerlijk eten voor een goede prijs. Zelfs onze hond kon mee wat niet overal mag. Juiste porties, prima op smaak.
Iem B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Topavond gehad met vrienden op een doordeweekse woensdagavond. Een aanrader omdat het er dan niet zo bomvol is als in het weekend... :-) We hebben gekozen voor menu van de chef, aangevuld met persoonlijke wensen, en kregen zo in verschillende gangen de meest heerlijke gerechten van de uitgebreide kaart (erg fijn, want we konden niet goed kiezen). Erg leuk en lekker(!) was de verse pasta die aan tafel werd geflambeerd in een grote parmezaanse kaas en bijzonder de steaktartaar die op de hand gesneden is. Elke gerecht was top! Een aanrader dus. Complimenten ook voor de bediening met de leuke uitleg bij alle gerechten en herkomst van de ingredienten. Dikke 10
Iem B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Rutgert B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gerechten prima, met name hoofdgerecht en dessert erg goed. Prima wijnen. Grote teleurstelling was de lange wachttijd en de moeite die je moet doen om de aandacht te krijgen, zeker als gast alleen. Nu had ik bv mijn hoofdgerecht al voor meer dan de helft op toen ik moest vragen waar mijn glas Valpolicella bleef. De service heeft het bedorven, aan de kwaliteit van het eten ligt het niet. Zal volgende keer in de Rijp iets anders proberen. Verder erg aan de prijs.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Het eten was erg lekker met ruime porties en de bediening prima. Wij komen zeker nog terug. Prima kok erg lekker!!!
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
erg mooie sfeervolle aangelegenheid met heerlijk eten!