De Reehorst

Zondag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het eten was prima, maar net niet goed. We hebben met in zijn totaal 3 personen een lunch genomen. De carpaccio zou goed zijn geweest indien in plaats van standaard sla de rucola werd gebruikt wat toch wel standaard is voor een carpaccio. De kroketten waren op zich lekker, maar er werden wel gewone sneetjes brood bij geserveerd. Bediening was goed. op verzoek om extra boter werd er wel 4 kuipjes boter geserveerd. Er was sprake van een klein foutje met de afrekening. 2 maal koffie werd gevraagd terwijl het 1 keer koffie was. Veel excuses werden aangeboden. Het was niet ernstig. De sfeer was gemoedelijk met voor mij prettige jaren 60 muziek op een prettig geluidsniveau
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
regelmatig hier gegeten. kwaliteit redelijk, meestal wat aan de vettige kant alsof de olie /pan te koud is als het vlees erin gaat. idem voor de frietjes. Het decor is leuk en de bediening attent.
roanna .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Wat een leuk eetcafe, goed eten, echt waar voor je geld. Een gezellige en gemoedelijke sfeer. We gaan er zeker vaker heen. Vrolijke bediening. Leuke kaart, ook voor speciale biertjes. Weer eens wat anders dan de trendy eetgelegenheden.