De Rechter

Zondag vanaf 12:00

• Af te huren
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Voor de vijfde keer gaan eten, kaart is veranderd nu 5 gerechtjes voor €28,5.
We waren met zijn vieren en iedereen was enthousiast over de opmaak van de borden en de kwaliteit van de gerechten; heel goed.
Wijnen zijn goed, komen, denk ik van Bosch wijnkopers uit Boxtel.

Deze keer geholpen door zeer kundig bedieningspersoneel.

Toch nog een opmerking vermeld bij het kaasplankje wat voor kazen het zijn.
-Judith- S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Lekker eten, prima bediening, mooi ingericht restaurant. Echter is het geluidsniveau in het restaurant erg hoog, ondanks er niet heel veel mensen in het restaurant zitten.
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk met twee geluncht. Leuke kaart met heerlijke gerechten voor een heel redelijke prijs. Vlotte vriendelijke bediening en een heerlijke huiswijn. Ook een sfeervolle locatie midden in het centrum van Boxtel langs de oever van het riviertje de Dommel. Zeker voor herhaling vatbaar.
AdBoxtel .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk bereide mosselen. Ontvangst hartelijk, personeel vriendelijk en gemakkelijk benaderbaar. Leuke ambiance. Door aparte gedeeltes in het restaurant voelt het niet massaal. Eindelijk wordt dit pand eer aangedaan door de nieuwe eigenaar met zijn zaakvoerder.
Bibin02 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Gisteren met collega's diner gehad, en we hebben zitten genieten! Zaten aan het water op banken, want een fijn "afgesloten" gevoel geeft. Hebben menu Proeverij genomen wat bestaat uit 5 kleinere gerechten die je kan kiezen uit een uitgebreide kaart. Alle gerechten werden prachtig geserveerd en elk gerecht was even lekker. Er staan gewonere gerechten tussen en wat apartere. We hadden een schattige serveerster, die ons veel liet lachen....een verademing! Was allemaal niet te serieus, maar heerlijk onstpannen sfeertje. Zelfs de kok kwam ons ons nagerecht brengen! Leuk om te zien wie je eten heeft bereidt. Ik ga zeker terug!!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Hier twee keer gegeten.

Wanneer je een vier gangen verassing menu besteld verwacht ik brood met boter vooraf dit moet apart besteld worden.

Wij kozen voor een wijn arrangement, het spijt me maar de wijn pasten niet bij de gerechten.
En dat was beide keren het geval.

Personeel in de bedieninning moet nog heel veel leren op twee toppers na deze hebben op verschillenden plaatsen in de horeca gewerkt zijn top.

In Boxtel in nu veel keuze in dit segment en dan moet het wel allemaal kloppen.
De eigenaar heeft wel een gun factor maar dan moet de kwaliteit omhoog van personeel en wijnen.

Kijk eens naar de Sec in Oisterwijk met thema avonden dat werkt met kwaliteit