De Raymaert

Mierloseweg 130 5707 AR Helmond Nederland Kaart

Over restaurant De Raymaert

De optimale mix van authenticiteit en creativiteit

Het statige herenhuis aan de Mierloseweg in Helmond straalt klassieke grandeur uit, maar bij binnenkomst merk je meteen dat Brabantse gemoedelijkheid de boventoon voert. Voor een avond ongedwongen genieten zit je hier goed! Laat je verwelkomen in de eetkamer en geniet van een optimale mix van authenticiteit en creativiteit. Dit vind je terug in de moderne en pure kookstijl van de chef-kok maar ook in de diversiteit van de wijnkaart.

Meer informatie over restaurant De Raymaert

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk in de watten gelegd met de smaakbeleving van het 4 gangen ('all in') verrassingsmenu, waarbij de aandacht en bediening persoonlijk is en we toch ook in alle privacy een avond gezellig hebben getafeld.

Gerechten waren mooi opgemaakt en zonder uitzondering erg lekker door de uitgesproken smaken die elke gang brengt. Bijzonder verrassend vonden wij zeker het voorgerecht vlees van wild zwijn medaillons, door de fris kruidige smaak, de malsheid en het smolt vervolgens weg op je tong.

Geserveerde wijnen combineerde goed met de gerechten. Kortom, een geslaagde avond.
Sahel S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Lekkere gerechten met mooie presentaties en goede uitleg erbij. Vriendelijke bediening .
Kleine leuke verrassingen waren leuk ok mee te maken. Aangeraden.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
met drie personen gegeten bij De Raymaert. Gekozen voor drie gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen. Er werd keurig rekening gehouden met de dingen die wij niet hoefden. Alle gerechten werden keurig gepresenteerd en waren zeer smaakvol. De wijnkeuze was prima en glazen werden keurig bijgevuld.
Makreel met langoustine, kalfszwezerik en tenslotte eend.

Aeheinen .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wij hadden al heel lang niet meer gegeten bij de Raymaert. Dus ontdekken hoe het er nu was. In veel opzichten een mooi hernieuwde kennismaking. Mooi all in 4 gangen menu. Prima bediening. Gebalanceerde ambiance. Aanrader!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
We hebben hier met drie personen heerlijk gegeten op een zaterdagavond. De inrichting is vrij klassiek en doet daardoor wat stijfjes aan. Het voorgerecht van tartaar was prima en het bord was mooi opgemaakt (iets wat voor alle gerechten geldt). Het hoofdgerecht van kalfslende en kalfswang was superlekker en heerlijk mals. Het dessert van bloedsinaasappelijs en chocolade cheesecake was lekker, maar wel behoorlijk machtig. Enig minpuntje was de tijd tussen de gerechten, die was echt te lang, we hebben hier drieënhalf uur doorgebracht, we hebben de koffie en thee dus maar even overgeslagen.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Voortreffelijk!
Klassiek ogende nette entourage met moderne elementen, een gepaste persoonlijke aandacht met goede service, en heerlijk eten met nette wijnen.

Viergangen verrassingsmenu genoten, waarbij de smaken mooi uitgesproken en niet alledaags waren. Behoorlijke diversiteit over de gerechten, beginnend met een (zwaardvis) amuse waarin al echt smaak zat (we verlangden naar meer...).
De porties zijn ruim voldoende, maar wel mooi afgepast voor een 4-gangen menu.

De geserveerde wijnen waren smaakvol: bij het voorgerecht met paté had persoonlijk ook een lichte rode wijn (bv. pinot noir) gemogen: de witte wijn was goed toegankelijk maar ook vrij kruidig, combineerde daardoor wel heel mooi met het tussen gerecht. De cabernet sauvignon was prima keus voor bij het vlees-hoofdgerecht en ook lekker om daarna nog van te genieten.

Met de zorzame bediening, die toch op de achtergrond blijft, een heerlijke avond gehad.
J.kiggen .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijk gegeten, vele smaken geproefd, avondvullend, lekkere bijpassende wijnen. Nette en correcte bediening. De eerste keer dat we geen verschil merkte tussen het 3 gangen menu van de kaart, of via de AH actie.
Anjager .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Prima restaurant. Goede service, lekker eten in een rustige ongedwongen sfeer.
Goede wijnsuggesties, lekkere wijn passend bij het gerecht.
Aukje20 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
We werden van harte welkom geheten. Het restaurant was prachtig in kerstsfeer versierd en als welkom branden de open haarden. Het menu gaf voldoende mooie keuzes om een heerlijk persoonlijk diner samen te stellen. De gerechten waren een verrassing en werden mooi en smaakvol opgediend. We hebben genoten en komen zeker weer terug.
Miekebeer .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
dit is het enige restaurant in Helmond waar je echt heerlijk kan tafelen,uitstekende keuken.
nu is er de kerstsfeer,anders vind ik het wat kaal.
Mcmvds .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten in een mooie en sfeervolle omgeving.
Een kleinigheidje was dat we de wijn die bij het gerecht hoorde al voor ons hadden staan en dan elke keer minimaal 10 minuten op het gerecht zaten te wachten.
Gelukkig was het eten het wel waard om op te wachten.
Huubgiesen .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Al vele jaren een vertrouwde naam in Helmond en ze maken het waar.
We waren er een tijdje niet meer geweest, jammer voor onszelf
Moniqueb80 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Heerlijk gegeten, perfecte bediening, mooi decor in het statige pand.

Nog nooit zo'n lekkere glutenvrije broodjes gehad en ondanks kleine aanpassingen vanwege het glutenvrij moeten eten, heerlijke volwaardige gerechten gekregen.

Prijs-kwaliteit in verhouding.

Wij gaan hier zeker nog eens eten!
W.hal1 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heerlijk gegeten in huiskamer sfeer.
Lekkere mul en heerlijke hertenfilet
Prima bediening. Uitstekend werd er rekening met mijn lactose vrij dieet gehouden!
Familyvdzanden .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Lekker gegeten, met bijpassende wijnen. Bediening heel vriendelijk. De ambiance vonden we wat minder we misten de warmte van een restaurant zowel letterlijk als figuurlijk
J.smets92 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Gerechten waren heerlijk en de bediening was goed. In het begin duurde het lang. Het was wel rumoerig. Is wel voor herhaling vatbaar.
BobbyS .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wij hebben een avond gehad helemaal top. Dit Restaurant is een STER waardig.
Het eten is van hoge kwaliteit en overheerlijk.
Wij kunnen het iedereen aanbevelen.
Majdohmen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Het eten was lekker, goed verzorgd. De ambiance is heel sfeervol.
Wat opviel,; veel verschillende smaken per bord. Was erg lekker.
Marianbombeeck .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We hebben genoten van het lekker eten
Vriendelijk personeel
Het was super
We gaan zeker hier nog terug
Zeker een aanrader
Shoeburner .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Zeer goede bediening, precies genoeg gevraagd of het nog naar wens was, netjes de stoel aanschuiven, de vrouw eerst de menu kaart etc. Het eten was voortreffelijk. Heerlijke amuze vooraf en de gerechten die voorgeschoteld werden , waren van hoge kwaliteit ingrediënten en met grote aandacht samengesteld. De hertenbout die mijn zwangere vrouw werd geserveerd was goed bereid en ook met drank en andere gerechten werd goed rekening gehouden met de zwangerschap. We gaan zeker nog eens terug.