De Raket

• Eetcafe
  • Glutenvrij
  • ...

Over het restaurant De Raket

Een gezellig wegrestaurant aan de A28 bij Afslag 24 ’De Wijk’.
Bij De Raket kan iedereen terecht voor een verse kop koffie of lekkere maaltijd.
We bieden je een uitgebreide kaart voor lunch en diner. Speciaal houden we natuurlijk rekening met de chauffeur.
Dagelijks naast een uitgebreide platekaart een wisselend drie-gangen menu. Daarnaast bieden we o.a. vergaderruimte, bewaakt parkeren en hotelkamers.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Raket

Maandag t/m vrijdag 04:00 - 23:30
Zaterdag en zondag 16:00 - 21:00

Reny R.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Zojuist 18:15/19:30 4 maart 2016 gegeten bij dit restaurant. Vriendelijke bediening en heerlijk eten en ruim voldoende. Ook aan de kinderen is gedacht (speelhoek). Wij komen nog eens terug.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
prima wegrestaurant voor een snelle hap. De bediening is vriendelijk en vlot. Lekker eten voor een eerlijke prijs. De varkenshaas du chef is aan te raden.
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gewoon lekker gegeten! Precies wat je mag verwachten van een chauffeurs restaurant. Redelijk eenvoudig eten, maar prima klaargemaakt. En leuke attente bediening en dit alles voor een nette prijs. Niets op aan te merken eigenlijk, voor een snelle hap tussendoor zeker een aanrader!
andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Een restaurant wat ook graag bezocht wordt door truckers dus dan is het eten er goed.
Een genot om naar te kijken hoe lekker die mannen en vrouwen zitten te smikkelen.

Voor mij altijd het begin van mijn vakantie naar drenthe.
Koffie kost nog gewoon een euro en qua eten weinig poespas maar gewoon goed en veel.
Kipfilet of karbonade bon femme zijn wel mijn grote favorieten.
En van de tomatensoep kan ik wel drie koppen op.

Als toetje kan je ook gewoon een vla Flip krijgen fantastisch toch.

Bediening is snel en attent