De Rading

7,2
Voordelig
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Goed gegeten met 6 personen, snelle en vriendelijke bediening.
Goede biefstuk en perfect gebakken.
Veel huisgemaakte gerechten.
En heerlijke toetjes"
Jonge488 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Wat een sof....Van tevoren gereserveerd. Om 17.45 uur eten besteld voor 5 personen en een klein kind. Kinderpannenkoek meteen geserveerd. Ondanks diverse beloftes om 19.15 uur nog geen eten voor volwassenen!! We hebben toch al veel buiten de deur gegeten, maar dit nog nooit meegemaakt. Dus maar weggegaan voor een
1 1/2 uur autorit met lege maag !!! Bij het naar buiten gaan wordt nog wel een pepermuntje aangeboden!! Dat dan weer wel. Maar toch maar nooit meer hier naar toe..
Hermina123 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Lekker op terras een pannenkoek gegeten. Zowel de appel- als de appel-banaan pannenkoek waren werkelijk heerlijk. Het personeel had het erg druk maar bleef vriendelijk en correct. De thee wordt geserveerd in theepotjes met water, met een glas en theezakjes. Lekker veel thee dus voor de liefhebber. Het restaurant ligt aan de rand van een bos, er is voldoende parkeerruimte, heeft een kleine kinderspeelplaats en er is een heel gemoedelijke sfeer.
Behalve pannenkoeken is er een uitgebreide menukaart. Wij komen hier vaker.
FredHft .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Helaas is de prijs in overeenstemming met het eten. Soep was zeer zout en geen smaak die overeenkomt met het aanbod. Groenten zijn slap doordat ze lang hebben kunnen koken. Kipsate was niet mals. Groenten komen uit blik. Geen aanrader.
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Donderdag avond hier wezen dineren.
Ik en mn ouders gingen voor het weekmenu (15,- voor 3 gangen).
Vooraf kozen we de salade met zalm dat smaakte ons naar meer, verhouding zalm en sla was zeer goed.
Als hoofdgerecht hadden we een pannetje met heerlijke stukjes diamanthaas in een pepersaus (genoeg friet en salade zat erbij).
Smaakte voortreffelijk!
Als nagerecht nam ik genoegen met een lekkere kop koffie.
De chocolade mouse die mn zus had genomen was ook erg goed van smaak.
Zeer goed geholpen door een spontane blonde dame, altijd fijn als je ziet dat ze het werk ook echt daadwerkelijk leuk vinden.
Complimenten, wij komen zeker terug!
Gert D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Mijn vrouw reed langs restaurant de Rading en zag buiten een bord staan: "3 gangen keuzemenu 15 euro". Wel vaak langs gereden maar nog nooit binnen geweest. Een mooie gelegenheid om te proberen.
Bij binnenkomst werden we te woord gestaan door en vriendelijke jongedame.
Op tafel kwam knapperig stokbrood met twee kuipjes boter.
De keuzes van het voorgerecht bestond uit diverse soorten soep of gerookte zalmsnippers op een bedje van sla. Eentje koos voor uiensoep en de andere voor de zalmsnippers. De uiensoep smaakte goed, de zalm ook, hoewel wat weinig zalm naar mijn idee.
Het hoofdgerecht had de keuze tussen een peperpotje of tilapia. We kozen beide voor het peperpotje. De berichten hoe de tilapia en ook pangasius industrieel gekweekt worden zijn niet al te gunstig.
Het stoofpotje bevatte stukjes stevig gestoofd rundvlees met hier en daar wat pepertjes. De smaak was goed. Tevens kwam op tafel een bak met frites en majo en een bakje met rauwkost.
Voldoende voor ons tweeën.
Ook het nagerecht had de keuze tussen chocolade mousse of koffie met iets lekkers. Het laatste kon en werd ingeruild voor verse muntthee. De mousse was voorzien van stevige slagroom en smaakte goed.
Al met al geen culinaire hoogstandjes maar wel een uitstekende prijs prestatie verhouding.
De bediening werd gedaan door een vrolijke jongedame die geregeld bij ons tafeltje kwam.
Wat de inrichting betreft: wel een beetje oubollig naar onze smaak, typisch een pannenkoeken restaurant, maar dat is voor ons geen reden om niet nog eens terug te komen. De 'normale' prijs voor een 3 gangen keuze menu is 19,75.
Wij betaalden bijna 40,- euri voor 2 actiemenus, een beerenburg en een paar glaasjes wijn.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Ik heb in heel wat restaurants gegeten en ze waren niet allemaal perfect maar deze was de slechtste waar wij ooit hebben gegeten . We bestelde eerst ons voor gerecht ik een schoteltje met een paar rolletjes rookvlees of zo op een paar blaadjes groen helemaal uitgedroogd , 3 loempiaatjes , 3 gebakken ringen en een bakje met een paar olijfjes helemaal uit gedroogd de kok had nog niet de moeite genomen om die eventjes om te roeren, mijn vrouw bestelde een tartaartje gerookte zalm die was vreselijk zout, dat vertelde ze me pas in de auto ze wilde dat niet in het restaurant zeggen omdat ik al zo kwaad was.
Ik bestelde een kogelbiefstuk dat waren twee stukjes vlees wat zeker geen 180 gram, het was ook nog niet te eten zo taai, toen ze kwamen vragen of alles na wens was heb ik verteld dat de biefstuk niet te pruimen was de bediening ging er mee na de keuken toen hij terug kwam viel me mond open van verbazing de biefstuk was goed, zijn collega had er van geproefd en of ik de biefstuk waar ze van gegeten hadden terug wilde hebben maar ik kon ook wat anders bestellen toen heb ik gezegd als jullie dit eten goed vinden moet je me ook geen ander gerecht aanbieden. Van narigheid heb ik een pannenkoek besteld ik dacht bij me eigen daar kan niets mee fout gaan, daar vergiste ik me dan ook danig mee die was zo dun daar kon je doorheen kijken. Mij vrouw had een kipsaté besteld gelukkig was die goed alleen was de kroepoek taai. Ik heb nog aan de bediening gevraag of er een mannelijke of een vrouwelijke kok in de keuken stond hij vertelde me dat het een mannelijke was ik heb toen advies gegeven om hem de keuken uit te trappen. Wij hebben namelijk meerderen malen in dit restaurant gegeten ook met een gezelschap doen was het eten perfect maar er stond een vrouwelijke kok in de keuken. Ik wis nu ook waarom het in het restaurant zo stil was 20.00 uur zaten wij nog met ze tweeën op de vrijdag avond. Zij zien ons daar nooit meer. Dat was ons etentje voor mijn verjaardag gezellig hé.
Joffrey V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Ik heb hier gegeten op zaterdag 11 juli 2015, een mooie zonnige dag. Het begon goed; er was geen plek meer op het terras maar na het verschuiven van wat tafels konden we er toch met zijn viertjes terecht. Het duurde even voor we geholpen werden maar uiteindelijk werden we vriendelijk te woord gestaan. De menukaart was wat puzzelen. Er is gekozen voor een voordeelmenu, maar er is een apart deel van de kaart voor gerechten die daarbuiten vallen. Daarnaast zijn er echter ook vrij veel gerechten IN het voordeelmenu, die een meerprijs kosten. Geen hele handige opzet dus. De kruidenboter bij de stokbroodjes was niet zo lekker, het voorgerecht was prima (uiensoep), de steak was prima maar werd medium geserveerd; mij is niet gevraagd hoe ik hem gebakken wilde hebben. Jammer dat de steak niet in peper saus werd geserveerd. Toetje was erg lekker, maar een vriend van me kreeg bij zijn Griekse yoghurt geen walnoten; die waren op. Dus kreeg hij aardbeien en kiwi. Een heel ander toetje dus. Decor was buiten okee, er waren wat planten die wat water konden gebruiken en je zit op plastic tuinmeubels. Binnen is het decor een stuk minder, maar dat laat ik even buiten beschouwing omdat ik daar alleen naar het toilet ben geweest. Al met al voor alle punten een 7: prima maar niet geweldig.
Roland83 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Vanwege eerdere goede ervaringen van mijn schoonouders zijn we hier met z'n vieren gaan eten. Het restaurant heeft de uitstraling van een klassiek pannenkoekenhuis, wat een knusse sfeer oproept. We werden bij een mooi tafeltje aan het raam gezet, aan de zijkant van de zaal. Dat was een mooi rustig plekje. De bediening begon vlot en vriendelijk, we kregen de kaart en konden snel bestellen. Het was vrij druk deze avond, waardoor het even duurde voor het eten op tafel stond. De saté smaakte prima, er was voldoende garnituur op een schaal in het midden van de tafel. De andere tafelgenoten hadden ook een uitstekende maaltijd. Zeker voor deze prijs is het eten hier uitstekend. Na het hoofdgerecht ging het echter snel mis met de bediening, ze begonnen te hangen bij de bar en de kassa, er werd duidelijk niet meer opgelet. Na ongeveer tien minuten besloot een van mijn tafelgenoten om er een wandelingetje naar de kassa aan te wagen, op weg naar het toilet. De hint werd niet begrepen. Uiteindelijk hebben we een kwartier naar de kassa staan staren, en keek er zowaar iemand op. We hebben maar gevraagd of we nog een dessert mochten bestellen, want het kwam niet vanzelf uit de beste jongen. Het duurde weer even voor het dessert op tafel stond, maar de desserts waren vervolgens wel weer prima. Kortom: het eten is uitstekend en niet duur, maar op deze avond kon de bediening duidelijk de drukte niet aan. Jammer, want voor het eten zou ik zeker terugkomen.
CocoNagel .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Met 10 personen heerlijk gegeten! Pannenkoeken, saté en spareribs, allemaal lekker. Zeker de steak! Super mals. Vriendelijk en beleefd personeel. Ondanks vol restaurant hing er een ontspannen sfeer. Zeker voor de prijs-kwalitetisverhouding een aanrader!