De Raatskelder

Donderdag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Raatskelder

Eric S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Dit restaurantje gekozen omdat het hier het drukste was. Terecht, De gerechten zijn prima en de bediening vriendelijk. Het broodplankje met kruidenboter en aioli bleek te bestaan uit twee uit de kluiten gewassen vers afgebakken broodjes, een prima starter! De hoofdgerechten bestonden uit een Hamburger Royal Hawaï en een mixed grill. Daar mijn vrouw een koemelk/lactose-allergie heeft, werd de hamburger zonder broodje geserveerd en de ingrediënten van bestanddelen (als de mayonaise) gecontroleerd. We hebben prima gegeten en de rekening viel, ondanks de triples en la chouffes en koffie met amaretto, reuze mee. Voor een lekkere, goed verzorgde betaalbare hap op een gezellige locatie moet je hier zijn!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Na een zonnige dag op het terras neergestreken om mensen te kijken en een hapje te eten. Zeer vriendelijke bediening, in voor een praatje. We bestelden beiden de sateschotel, die (zeker voor die prijs) prima was. Genoeg bijgerechten, origineel opgediend in een soort etagere. De koffie na was ook prima. Alles zeer prettig geprijsd.
Mike B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Vandaag, even een snelle hap gedaan voordat we naar de Kring theater gingen. Vriendelijke en spraakzame bediening, vroegen bij tijds ook of alles naar wens was. We werden vlot geholpen aangezien we ook aangaven dat we snel weg moesten. Een uiensoep als voorafje besteld, tot mijn verbazing kwam er een warm broodje bij met kruidenboter en tapenade. Als snelle hap hadden wij 2 maal kipsaté besteld. Deze was met zorg opgediend mooi en netjes op het bord met daar naast de garnituren op een drie delige schaal met patat, aardappel krokketten en salade. patat smaakte een beetje raar maar was niet vies. over het decor is er weinig te vertellen. Het café was al een beetje in het carnaval sfeer gekleed. Maar ik denk dat het doorgaands als een bruine café uitziet. Al met al, goed en snel gegeten voor weinig geld bij een café dat al meer dan 50 jaar bestaat.