De Raadskelder

Donderdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
FreekSchokker .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Een op dit moment moeilijk te vinden restaurant in Hartje Vaals. Dit omdat er een verbouwing gaande is. Maar dit is voor de koks reden om er een schepje bovenop te gooien. Dit komt in de gerechten terug als smaakexplosies en combinaties waar je als mens blij van wordt. We raden dit restaurant van harte aan bij foodlovers.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Echt lekker gegeten , was even zoeken ivm verbouwing straatwerkers centrum maar zeer de moeite waard.
Erg vriendelijk personeel en
Brizo .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Gisterenavond voor de derde maal heerlijk en gezellig gegeten bij de Raadskelder. Alles klopt in deze zaak. De ambiance is prima, de service uitstekend., We hadden ditmaal gekozen voor het menu van 25 euro , driegangen en ook nog eens vooraf gegaan door een heerlijke amuse. Het is een knappe prestatie voor dit bedrag een driegangenmenu te serveren dat zo verzorgd is opgemaakt met veel verschillende verse ingredienten. De fles wijn -prima huiswijn- werd vergezeld van een flesje water. Prima. Hier kunnen veel restaurants wat van leren.
Eveline .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wij hebben hier met vier personen gegeten op een zaterdagavond. Het restaurant zat bijna vol. Ook van over de grens weet men het te vinden. Het kennismakingsmenu had een prima prijs-kwaliteitverhouding. Royale porties en alles was met veel zorg opgemaakt: de borden en de slaschaaltjes, het dessert. Ook het iets duurdere wilden viel in de smaak. Er was helaas geen karaf kraanwater beschikbaar, maar we bleken bij de wijn een flesje (minder lekker) Bar Le Dus water te krijgen. De jonge'n die ons bediende was attent en vriendelijk. Het meisje was iets minder geroutineerd; zij zal de kneepjes van het vak nog wel leren van haar collega.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Goed om te zien in dat in kleinere plaatsen toch nog wat restaurants op dinsdag open waren Het zit inderdaad in een kelder, maar gelukkig wel gezellig en fraai ingericht.
Vriendelijke bediening, beperkte wijnkaart. Maar de chardonnay was goed en betaalbaar.
Eten gewoon goed, bovengemiddeld fraai opgemaakte borden, en ook hier prima prijzen.
Kan je dus gewoon heen.
MartinVerheij .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Door de bouwactiviteiten in de omgeving was het restaurant moeilijk te vinden. Maar het zoeken was zeker de moeite waard. de ontvangst was zeer hartelijk, de ambiance voortreffelijk en het eten bijzonder goed. Zeer zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
De ontvangst was heel erg gastvrij en vriendelijk. Wij hadden een kennismakings menu. Je kon uit verschillende voorgerechten, hoofdgerechten kiezen. Het menu bestond uit 4 gangen voor 27,50. Dus erg vriendelijk geprijsd.De locatie is verrassend en super gezellig. Een echte aanrader en zeker om terug te komen
Wirifari04 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Na een hartelijke ontvangst hebben wij verschillende gerechten gekozen uit een werkelijk verrassende menukaart qua tekst alleen al, waar wij zo heerlijk van gegeten hebben, de gerechten waren een plaatje om te zien en de smaak was voortreffelijk, de sfeer die de inrichting van dit gezellige restaurantje te weeg bracht moet je gewoon meemaken, een echte aanrader waar wij zeker naar terug willen, wij komen uit Zeeland dus als wij terug gaan naar Limburg weten wij waar wij moeten zijn, wij wensen dit restaurant alleen maar veel lof en een dikke pluim toe.
Sabine-Dennis .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Heerlijk!!
Wat een leuk restaurant met professionele en hartelijke service. Het eten is echt verrukkelijk! Alles vers bereid met verse ingrediënten en kruiden. Veel smaak! Wij hadden vooraf rundercarpaccio, en als hoofdgerecht de tournedos met uitmuntende stroganoffsaus en de zeetong, tongstrelend. Kortom: genieten! Als wij weer in Vaals zijn, gaan wij zeker weer dineren in de Raadskelder.
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Tijdens onze vakantie hebben wij hier drie keer gegeten en elke keer was het een feestje. Het is een heel sfeervol restaurant: oude gewelven, moderne, kleurrijke aankleding (kunst), die heel mooi contrasteert bij het oude pand; prettige muziek. De bediening was uitstekend, de gerechten waren heerlijk en mooi opgediend en de (huis)wijn smaakte naar meer. Wij hebben zowel vlees als vis gegeten. En dat alles voor een zeer redelijke prijs. Een absolute aanrader, dit restaurant. Het buitenaanzicht is momenteel niet zo gezellig, door bouwwerkzaamheden aan het plein, maar laat u daar niet door afschrikken, want eenmaal binnen, merkt u daar niets meer van.
Simona J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Vanavond hebben wij een Sushi Night Out gehad. Het was super lekker! Wij moesten wel wat lang tussen de gangen wachten, maar het was wel het wachten waard. Verder zit het restaurant in een top locatie, verrassend creatief ingericht. Personeel is erg vriendelijk en snel. De tafeltjes zitten wel wat aan elkaar, maar misschien was het zo ingedeeld voor deze drukke avond voor de sushiliefhebbers. In ieder geval gaan wij weer eens terug!
Lidi V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Het eten gemiddeld was op zich niet onsmakelijk (uiensoep en gegratineerd brood vooraf, kabeljauw als hoofdgerecht) maar zeker niet bijzonder (grote bak frites); wat met name teleurstellend was is de vegetarische kaart, want die is er eigenlijk niet. Je kunt een vegetarisch gerecht bestellen en dan is het afwachten wat je krijgt. Geen aanleiding om terug te gaan in de toekomst.
Lidwien-Jos .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Met valentijns dag romantisch tafeltje voor 2 besteld...heerlijk 7 gangen menu met bijpassend wijn arrangement gehad..ieder gerecht was weer voortreffelijk, de wijnen waren goed uitgekozen en de tafels met heel veel zorg opgemaakt, de bediening is er super vriendelijk met veel persoonlijke aandacht voor ons als gast...tot de volgende keer maar weer ! dit is ons favoriete restaurant in Zuid Limburg !
Vannaerssen .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Wat een fantastisch restaurant! Afgelopen winter hier geweest met mijn partner. Ik las in een eerdere recensie voor dit restaurant dat er geen sfeer was in de Raadskelder. Wat een poeha zeg... De kelder, ja het restaurant is echt in een kelder, was volledig versierd met allerlei lichtjes, kaarsjes en moderne kunstvoorwerpen.Ik heb zelden in zo'n sfeervol restaurant gezeten, maar smaken verschillen... Mijn partner en ik werden heel vriendelijk begroet door de maitre. (Die overigens het hele restaurant helemaal alleen heeft bediend en dat terwijl ze vol zaten. Niemand hoefde lang te wachten. chapeau!) De maitre wees ons naar onze tafel. We zaten aan een twee persoonstafel onder een soort koepeltje. Een heel romantisch tafeltje vonden wij. We bestelden een huisapperatief wat een erg lekker rosé cava was. Uiteindelijk hebben wij drie gangen gegeten met heerlijke wijnen erbij. Een heel geslaagde avond bij een geweldig restaurant. Een prachtig verborgen pareltje in het mooie stadje Vaals.

groetjes uit Leiden!
Mia M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Samen kerstavond vieren met de familie in het gezellige restaurant met de charmante en vriendelijke gastvrouw waar het eten voortreffelijk is! Dat is nou wat je noemt een zalig kerstfeest!!
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
We hebben hier met de familie het kerstdiner gehad. Alle gangen waren netjes opgediend en heerlijk van smaak. Ook de rode en witte huiswijn was heerlijk, en yes de volgende dag geen koppijn. De sfeer was ook uitstekend, echt een kerst sfeertje. Kerstavond was een groot succes, volgend jaar zijn we weer van de partij ????
Eef2014 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Ten opzichte van wat er in de overige recensies staat vinden wij dit een ware tegenvaller. Het eten is zozo en de bediening ronduit slecht. We hebben 2,5 uur zitten wachten op een simpel voor- en hoofdgerecht en dat terwijl er maar een paar andere gasten aanwezig waren. Het nagerecht hebben we zelfs maar overgeslagen, zo klaar waren we ermee. Ten opzichte van veel andere restaurants in Vaals is dit gewoon ronduit een drama. Gelukkig was de kerstsfeer nog wel oke.
Paulieng1966 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Op de eerst dag van onze vakantie gegeten. Was een aangename rustige sfeer. Was niet echt heel druk, maar daardoor kregen we onze bestelde gerechten snel. We namen het limburgs zuurvlees. Was erg lekker, al was de portie iets aan de kleine kant, maar misschien moesten we daardoor eerst een voorgerecht eten natuurlijk.
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Onlangs gegeten in de Raadskelder te Vaals. Wij hebben het als zeer goed ervaren. Het restaurant is echt gevestigd in een "kelder". Het 3-gangen kennismakingsmenu van € 26,95 is niet duur en van goede kwaliteit. Vooraf kregen we nog een amuse van het huis en tussendoor een kleine sorbet van passievrucht welke beide niet op de kaart stonden en ook niet berekend werd. De bediening is netjes. Zeker een aanrader, ook gezien de ligging en entourage. Voor wie Vaals een beetje kent.. Dit restaurant ligt niet aan de openbare weg zoals de meeste restaurants. Misschien dat het juist daarom wat stilletjes is qua klanten.
MariaNagels .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Wederom geen zin gehad om te koken, besloten op iens.nl een aantal zaken in Vaals te gaan opzoeken. Kwamen we op deze zaak uit. De recencies beloofden wat!
We kozen beiden voor Popey's droom. Maar waren teleurgesteld toen we het stukje kabeljauw kregen met de spinazie. De kabeljauw was goed gebakken! Maar de spinazie leek regelrecht uit een diepvries zakje. De saus was ook niet bepaald een topper!
Jammer!
Een dik jaar geleden nog zo heerlijk gegegen, maar dit keer viel het ons erg tegen.
Overigens zijn de desserts ook niet spectaculair. Je verwacht toch net iets meer in deze zaak dan alleen maar ijsjes die ze overal aanbieden!