De Pyramiden

Nieuwstraat 38 7551 CZ Hengelo Nederland Kaart

Over het restaurant De Pyramiden

Het zonnetje in Hengelo

In Hengelo heerst een rijke Egyptische eetcultuur. Bij De Pyramiden eet je kebab, mixed-grill, falafel en zo meer. Heel geschikt voor grote groepen; zakelijke en ook buurtfeesten. Binnen is het degelijk ingericht met donker hout en op het terras rieten stoelen. Maar ondanks de keuken, hier helaas geen subtropisch klimaat!

Meer informatie over restaurant De Pyramiden

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Marlous D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Als je binnenkomt een heel leuk en sfeervol restaurant. Leuke en gezellige bediening. Het eten is fantastisch! Echt een aanrader!!!
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Sinds jaren weer eens hier gegeten.
Net als vroeger (ze zitten hier al 35 jaar en eerste shoarma zaak van Hengelo) een prima broodje en schotel voor een nette prijs en altijd vriendelijk en netjes geholpen. Zo'n shoarma zaak waar je blij van wordt.
Odessa22 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
gisteren weer eens gegeten bij Mustafa ( eigenaar ).

ik ben al zeker 20 jaar vaste gast bij deze zaak en smaakt als vanouds :)

voor de verandering heb ik nu voor een kipshaslik schotel en i.p.v. knoflooksaus de whisky en rode sauzen hierbij gekozen .. erg lekker :)
maar voor de bestelling waren we meer bezig met ouwehoeren dan met eten hahahaahahhaahhaahaaaaaaaa :)
het kopje koffie naderhand smaakte eveneens goed.
na het afrekenen nog een kopje koffie van het huis samen met Mustafa aan tafel gedronken en later richting huis vertrokken.

de prijzen zijn hier misschien wel ietsjes aan de hogere kant, maar de gezelligheid en kwaliteit die je er voor krijg is niet overal te evenaren.
niet voor niets bestaat deze zaak dit jaar al 30 jaar!! en nog steeds dezelfde eigenaar :)
menige zaken in NL kunnen dit niet evenaren.

al met al wel een gemiddelde van een 8 waard.

ik raad deze zaak iedereen aan ook al is het maar om even te proberen :)

goed bezig chief :)