De Pyramide van Austerlitz

6,7
7,2
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Het eten mag geen naam hebben, een zelfbedieningbuffet met oer Hollandse items als pannekoeken, broodje beenham, gehaktbal... Ik had een uitsmijter van klef brood met een paar lauwe eieren en wat uitgedroogde salade. Koffie smaakt echt nergens naar en... ach je komt hier ook niet voor een goede maaltijd maar voor de speeltuin en die is prima, de Pyramide zelf is ook het beklimmen waard en voor kinderen is het een paradijs. Maar de horeca kan zeker heel veel verbeteren.
Yvette V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Zelfbedieningsrestaurant in een prachtige omgeving. Eten stelt niet veel voor. Is meer een snackbar. Wij hadden een broodje beenham op een kleffe witte bol. De beenham die warm zou moeten zijn, was lauw en droog. De pannenkoek met spek was ook een aanfluiting. Drie iele plakjes spek op een enorme dikke pannenkoek. Dus leuk om even een drankje te doen, maar voor het eten moet je hier niet zijn.
VanElst .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Wat een leuk en oudbollig bedrijf, echt ouderwets gezellig.
Goed eten voor niet veel geld wel zelfbediening.
De sfeer is hier nog zoals vroeger, heerlijk is dat.
In de wintermaanden helaas allen open op zondag.
Mijn kinderen kunnen niet wachten tot het seizoen begint!!!
Diederik S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
De koffie was van het soort "oplos", de appeltaart uit de vriezer en het saucijzenbroodje ronduit onsmakelijk. Zelfbediening. Heel veel honden. Ruikt er ook vreemd.
Zonde want de locatie is bijzonder maar zelfs voor de koffie moet je hier blijkbaar niet zijn.
Woger .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Vandaag geluncht bij de Pyramide, maar het was een flinke teleurstelling. Het restaurant zat vol met wandelaars met hun hond en de honden geur was nadrukkelijk aanwezig.
Het buffet is een beetje als in een snackbar, aan de kassa bestellen en meenemen of wordt even later aan je tafel bezorgd.
Ik nam een broodje met warme beenham en koffie met een stukje taart na. Het broodje beenham werd geserveerd op een zachte witte bol, wat me nogalraar over kwam, maar ook niet lekker smaakte. De koffie was goed, maar de taart was het meest gore stukje gebak dat ik ooit heb gehad. Het leek wel of ze de taart hadden weg gegooid en de verpakking als taart verkochten.
Het restaurant had verder een oubollig karakter maar zeker niet storend.
Ginkel .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Een echt nostalgisch bedrijf, we spraken met de bedrijfsleider en hoorde dat het bedrijf al meer dan 150 jaar bestaat, waar zie je dat nog. eten is uitstekend en niet te duur (wel zelfbediening) jammer alleen op zondag geopend in de wintermaanden. We komen zeker terug!

Fam. v Ginkel
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
Het is allemaal een beetje verouderd. Het eten is simpel en bruine broodjes zijn er niet.
Wel een leuke speeltuin en een mooie omgeving.
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Een leuk tentje aan de rand van het bos. Binnen ook een echte boerderij. Lekker wat drinken of simpel hapje eten, al is dat wel prijzig. Leuk na de wandeling, zeker met mooi weer op het terras met grote speeltuin. Wel zelfbeniening.