De Pulle

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Pulle

Marthe V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Met een vriendin hier geweest voor een high tea. Het was ronduit teleurstellend. Mag de naam high tea niet dragen. Heel weinig diverse hapjes. Bijv. geen soepje, geen quiche, geen salade, geen scones, geen bonbons én geen verse losse thee. De vegetarier kreeg nog minder te eten omdat er beleg werd weggelaten zonder er iets voor in de plaats te geven. Na mijn kritiek hierop was men nog steeds niet bereid iets extra's te geven. Jammer dat ik het tevoren betaald had. Was het geld absoluut niet waard. Geldklopperij is het!!!
TM S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gisteren geweest voor een high coffee.Bediening was prima. De koffie ook, maar er was bijna niets bij, een flintertje appeltaart, heel klein bakje MonChoutaart, en 2 hele kleine sandwiches.Teleurstellend.
ppjanssen .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Broodjes waren lekker, een heerlijk krokant verse baguette.
De mosterdsoep was naar mijn idee gemaakt met een pakje. Hoeft niet erg te zijn, maar authentiek is anders.
Bediening lijkt nog wat jong en onervaren.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Schijnbaar alweer jaar geleden dat we er waren, tijd vliegt. Maar ja als het bevallen is en je bent in de buurt, ga je ff langs. Vanmiddag een high soup genomen. Daar stonden ze ook mee bekend, nooit mee gemaakt dus ook dat was nieuw voor ons. 5 soorten soep met 5 verschillende sandwiches erbij, apart, maar ook weer erg lekker. Zeker omdat het allemaal zelf was gemaakt. Bediening legde het goed uit wat het was, zowel de soep als sandwiches.
Smaakvol-Eten .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Broodjeszaak die ook originele dingen als High Soup naast hun broodjes en High tea serveert.
Prima broodje gehad. Redelijk belegd en vers.
Koffie ook goed.
Geen culinaire uitspatting, wel gewoon een goeie plek om even te lunchen of een kop koffie met gebak te halen.
Vriendelijk personeel en vlot geholpen.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2015
We zijn alleen even langs geweest om een heerlijk kopje cappucino te drinken en namen daarbij een stukje monchoutaart en mij werd attent gemaakt op een soort appel/nootgebak (pulle) met slagroom. Zeker een aanrader, mede door de zeer vriendelijke bediening.
We komen zeer weer!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Vanmiddag een high tea gehad. Waren uurtje te vroeg, maar geen probleem ff wachten, de tafel werd in gereed gemaakt. De high tea was super en zeer geslaagd. Personeel zeer vriendelijk en ook met deze drukte, alles op alles zetten om de mensen te laten lunchen/ koffie drInken. Echt een aanrader als je een keer in Hoogeveen een high tea wil.
BroodjeBal .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Kort geleden heerlijk geluncht met z’n vieren. We hadden allemaal wat anders maar hebben allen heerlijk genoten van de verse specialiteiten. Ze hebben hier broodjes welke je nergens anders kunt krijgen heerlijk gewoon. Ook de bediening is hier dik in orde. We komen zeker binnenkort weer even binnen happen.