De Proeverij

Jeroen Boschstraat 2 5161 EC Sprang-Capelle Nederland Kaart

Over het restaurant De Proeverij

In drie woorden: betaalbaar, eerlijk en supersmaakvol! In dit gezellige Brabantse restaurant voelt u zich meteen thuis. Het idee: een eenvoudige kaart met een aantal keigoede gerechten die gemaakt worden van seizoensproducten en lokale ingrediënten. Nog drie woorden? Vis, vlees en vegetarisch. Van alle markten thuis en allemaal gerechten die met veel smaak en liefde op je bord terechtkomen. Prachtige wijnen die het eten nog beter tot hun recht laten komen. Al zin om te reserveren??

Halve fles mineraalwater

M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben genoten van de hartelijkheid, vriendelijkheid en de heerlijke gerechten.
We zullen jullie zeker aanbevelen.
We waren verrast om zo'n leuk en goed restaurant in Sprang te vinden.
Laure V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten en dankzij de gastheer ook een hele fijne avond gehad! Ook goed geholpen met de wijnkeuze dankzij advies van de gastheer.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Mijn eerste gedachte was om weg te gaan vanwege het lawaai. Maar toen ik dit aangaf heeft het personeel er alles aan gedaan om dit voor ons op te lossen. Achteraf bleek dat er een groep nog op een gast wachtte waardoor het leek of er in onze ruimte teveel mensen zouden zijn. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en hebben we een waanzinnig leuke avond gehad. Het eten was superlekker, de bediening Top. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ons gaan ze zeker terug zien. En o ja we hadden een 4-gangen verrassingsmenu. En de prijs viel ons reuze mee.
song1973 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prima restaurant en erg klantvriendelijk. Door de drukte ging er wel wat mis maar dat werd met de grootste charme weer rechtgezet. Ze doen erg hun best om er iets moois van te maken en dat is heel wat waard.
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Toen we binnen kwamen was het zeer levendig/rumoerig. De tijd van het jaar zullen we maar zeggen, met groepen met een kerst borrel. Even in de bar wat gedronken voor we een tafeltje hadden. Daarna super lekker gegeten. Boven verwachting mag ik wel zeggen. En de bediening was ook echt prettig. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gemoedelijk restaurant. Bediening deed erg zijn best, dat kon ik waarderen. We waren met onze dochter van 5, die kreeg haar eten toen wij het hoofdgerecht ook kregen (na het voorgerecht). Dit was voor haar een beetje te lang. Gezien de etiquette misschien goed, echter maatwerk en situationeel handelen is de kunst van service denk ik. Bij de tournedos werd niet gevraagd hoe ik hem wilde misschien door de afleiding even ontschoten. Echter een goede ober zou het alsnog even vragen. De tournedos smaakte verder prima, was medium gegaard en erg mals. Verder niets op aan te merken hoewel ik hem zelf het liefst Rood heb. Bij de toiletten was de handdoekrol op, waardoor je je handen niet kon afdrogen. Zijn details, kan me ook voorstellen dat dit kan gebeuren. Al met al vond ik het fijn om te zien hoe de bediening echt zijn best deed om het ons zo goed mogelijk naar ons zin te maken. Wij hebben genoten en zeker de moeite waard.
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We wilden ons laten verrassen omdat we nog niet eerder bij De Proeverij gegeten hadden en dat is helemaal gelukt! Heerlijke gerechten, goed gekozen smaak combinaties, mooi opgemaakte en gevulde borden. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Uit eten met drie personen. Wij waren blij verrast door de vriendelijkheid bij ontvangst en uitserveren.
Ook de kwaliteit van de gerechten is echt culinair te noemen!
Kortom; we hebben genoten!
Leonie M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Restaurant voor fijnproevers, alles was even lekker en exquise. Vers, uitgebalanceerd, zeker niet te vet (wat bij een gemiddeld restaurant vaak wel zo is) De porties zijn dus niet zo groot behalve de spareribs, dat zijn twee flinke 'lappen'. Met personen die veel niet lusten en vastomlijnde ideeën hebben hoe iets hoort te smaken, moet je hier niet heen gaan. Ik zou volgende keer een menu nemen van 3 of 4 gangen. Echt genieten zonder bang te zijn dat je kilo's aankomt.
Diane D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
H`eerlijk gegeten! 3 gangen in between, een échte culinaire verrassing en aanrader! Super vriendelijk personeel. Een erg gedreven chef, die de laatste gang zelf kwam uitserveren, waarbij hij vol passie vertelde wat hij voor ons bereid had. We hebben genoten !
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
goed
J H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en degene , die glutenvrij is geeft het restaurant een zeer goed cijfer
Familie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Leuk, lekker en smaakvol!
Prima eten voor de hele familie.
Vlotte bediening.
Speelt goed in op de wensen van de klant
Een echte aanrader!
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
onverwachte kwaliteit, zeker met de Emté aktie erg aantrekkelijk;
gezellig druk en toch attente bediening; we komen nog eens terug !
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een goed en gezellig restaurant met een goede keuken en vlotte aardige bediening. Het restaurant is rustig gesitueerd. Men weet de gasten op de juiste wijze te behandelen.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Zeer vriendelijke mensen, geven gemoedelijke sfeer aan het geheel. Mensen naast ons zaten met een kind wat de hele tent door rende maar daar kan het personeel natuurlijk niets aan doen, dit is de verantwoordelijkheid van de ouders.

Erg lekker gegeten!
Adrianus M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Een fijn restaurant wat ik een ieder kan aanbevelen. Een prima en onderhoudende bediening zonder populair te willen zijn. (Geen ouwe jongens krenten brood) Niet alleen heel goed klaargemaakt eten maar ook met fantasie geserveerd. Kortam het was af.
Bolduque .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Dit restaurant overstijgt het niveau van een eetcafé in alle opzichten: de gastvrijheid en service van de bediening, het decor, maar zeker ook de kwaliteit en de presentatie van de gerechten. Ik vond het bijzonder prettig dat ik met mijn glutenintolerantie zo goed terecht kon hier. In plaats van simpelweg alle ingredienten die gluten bevatten in het gekozen gerecht weg te laten (de gebruikelijke methode in eetcafé's, waardoor je vaak een half gerecht overhoudt), kreeg ik hier gewoon een heerlijke maaltijd inclusief vervangende ingrediënten. Dank voor een onbezorgde avond!
margavdheuvel79 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Vandaag per ongeluk terecht gekomen bij de Proever. Zeer welkom ontvangen en lekker gegeten ondanks dat de keuken eigenlijk nog niet open was. We hebben allebei een broodje hamburger op. Maar dan met een echte goede burger en een heerlijk knapperig broodje.
Dit tentje ga ik zeker onthouden, voor als we weer eens in de buurt zijn.