De Proeverij

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bolduque .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Dit restaurant overstijgt het niveau van een eetcafé in alle opzichten: de gastvrijheid en service van de bediening, het decor, maar zeker ook de kwaliteit en de presentatie van de gerechten. Ik vond het bijzonder prettig dat ik met mijn glutenintolerantie zo goed terecht kon hier. In plaats van simpelweg alle ingredienten die gluten bevatten in het gekozen gerecht weg te laten (de gebruikelijke methode in eetcafé's, waardoor je vaak een half gerecht overhoudt), kreeg ik hier gewoon een heerlijke maaltijd inclusief vervangende ingrediënten. Dank voor een onbezorgde avond!
Margavdheuvel79 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Vandaag per ongeluk terecht gekomen bij de Proever. Zeer welkom ontvangen en lekker gegeten ondanks dat de keuken eigenlijk nog niet open was. We hebben allebei een broodje hamburger op. Maar dan met een echte goede burger en een heerlijk knapperig broodje.
Dit tentje ga ik zeker onthouden, voor als we weer eens in de buurt zijn.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Beetje verscholen gelegen, heel leuk klein gemoedelijk restaurant met goede kaart en service.
Goed ingespeeld op de seizoenen met mooie menu's.
Luijben .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Iedere keer weer worden we aangenaam verrast en dat is best een prestatie als je vaak komt eten. Een gezellige ambiance met een leuke bar waar je vooraf een lekker drankje neemt.
Brabantse gastvrijheid ten top !
Zeker een aanrader.