De Proeverij

Jeroen Boschstraat 2 5161 EC Sprang-Capelle Nederland Kaart

Over het restaurant De Proeverij

In drie woorden: betaalbaar, eerlijk en supersmaakvol! In dit gezellige Brabantse restaurant voelt u zich meteen thuis. Het idee: een eenvoudige kaart met een aantal keigoede gerechten die gemaakt worden van seizoensproducten en lokale ingrediënten. Nog drie woorden? Vis, vlees en vegetarisch. Van alle markten thuis en allemaal gerechten die met veel smaak en liefde op je bord terechtkomen. Prachtige wijnen die het eten nog beter tot hun recht laten komen. Al zin om te reserveren??

Halve fles mineraalwater

Zaterdag en zondag 16.00 - 00.00 uur

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Proeverij

• Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Samen met mijn vriend hebben we hier heerlijk gegeten. Na twijfel zijn we toch voor het 3-gangen verrassingsmenu gegaan. En het was heerlijk!!
Wij komen zeker nog een keer terug.
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten,werd goed naar wensen geluisterd . Rustige manier van serveren en ook de combinatie gerechten en wijn is prima in balans
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Super gegeten en genoten van ons viergangen verrassingsmenu! Ook supervriendelijke en behulpzame bediening. Top! Wij komen zeker nog een keertje terug.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
De bediening was kundig, aardig en weet zich (met een grapje) goed aan te passen aan de gasten. Het eten (verrassingsmenu) was heerlijk en de porties waren prima. Kortom, wij hadden een goed verzorgde en gezellige avond. Zeker voor herhaling vatbaar!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Super lekker gegeten, bediening en keuken hebben goede kennis van producten en zeer vriendelijk
Mariëtte B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
We hebben super lekker gegeten. Complimenten voor de kok en zijn personeel.
Ook de bediening was super goed en gezellig. Dank jullie wel en we komen zeker terug.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Inrichting wat minder. Maar de service op een rustige woensdag avond was subliem!
Het eten ziet er net zo goed uit als t smaakt. Chapeau!
Lian L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben ons laten verrassen door de chef. Verrassende gerechten geproefd. Heerlijk gegeten. Bediening zeer klantgericht.
Mijn dochter gaf aan iets niet lekker te vinden. Dit werd uiteindelijk zeer goed gecompenseerd.
chris B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Echt heerlijk en verrassend gegeten
Helna S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte bordjes en erg lekker!
Angelica B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
samen met vrienden Lekker gegeten, voldoende keuze, gezellige aangename sfeer, correcte bediening m.a.w. het was zeer aangenaam
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Top restaurant met vriendelijke bediening, zelfs de koks komen aan tafel uitleg geven over de culinaire hoogstandjes ... kortom een bijzondere culinaire beleving! Echt een aanrader!
Will B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Met enkele oud collega's afgesproken voor een hapje te eten in De Proeverij, eerste keer bezoek. OP een rustige woensdagavond werden we verrast door de heerlijk bereide gerechten. Was te merken dat er aandacht besteed is aan de bereiding, maar ook de culinaire aanblik van de gerechten!
Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
goed ontvangen, leuke inrichting en goede sfeer. Erg gemoedelijk.
Kwaliteit / prijs verhouding is gunstig. Er wordt veel aandacht gegeven aan de presentatie.
Prima restaurant
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hadden om 18.30 gereserveerd en om 20.30 uur hadden we ons hoofdgerecht. Het eten was heerlijk, de ambiance pretendeerd een eetcafé maar de gerechten en prijzen laten een duurder segment zien. Het was een gezellige avond maar duurder uitgevallen dan gedacht.
G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan. Het was deze avond wel erg rustig dus vandaar misschien de korte wachttijd.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Leuke ontvangst. Ruimte was qua grootte precies goed. Bij aankomst wel twijfels of het restaurant wel iets was maar aan het eind van de avond pluim gegeven. Bediening gaf uitstekende uitleg bij de reserveringen over de producten en bereidingswijze. Prijs kwaliteitsverhuiding mooi in balans.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Verrassingsmenu is zeker aan te raden. Gezellige sfeer, goede service, zeer vriendelijk personeel. Passie uit de keuken.
V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer goed
en de uitleg van de gerechten was ook zeer duidelijk
en je kon je gerechten op je gemak opeten
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een verrassend goed menu gezien de uitstraling van het gebouw. Zeker de moeite waard. Het eten is met zorg, aandacht en eigentijdse zorg bereid.