De Proeverij

Jeroen Boschstraat 2 5161 EC Sprang-Capelle Nederland Kaart

Over het restaurant De Proeverij

In drie woorden: betaalbaar, eerlijk en supersmaakvol! In dit gezellige Brabantse restaurant voelt u zich meteen thuis. Het idee: een eenvoudige kaart met een aantal keigoede gerechten die gemaakt worden van seizoensproducten en lokale ingrediënten. Nog drie woorden? Vis, vlees en vegetarisch. Van alle markten thuis en allemaal gerechten die met veel smaak en liefde op je bord terechtkomen. Prachtige wijnen die het eten nog beter tot hun recht laten komen. Al zin om te reserveren??

Halve fles mineraalwater

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Proeverij

Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Top restaurant met vriendelijke bediening, zelfs de koks komen aan tafel uitleg geven over de culinaire hoogstandjes ... kortom een bijzondere culinaire beleving! Echt een aanrader!
Will B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Met enkele oud collega's afgesproken voor een hapje te eten in De Proeverij, eerste keer bezoek. OP een rustige woensdagavond werden we verrast door de heerlijk bereide gerechten. Was te merken dat er aandacht besteed is aan de bereiding, maar ook de culinaire aanblik van de gerechten!
Zeker voor herhaling vatbaar.
D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
goed ontvangen, leuke inrichting en goede sfeer. Erg gemoedelijk.
Kwaliteit / prijs verhouding is gunstig. Er wordt veel aandacht gegeven aan de presentatie.
Prima restaurant
D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hadden om 18.30 gereserveerd en om 20.30 uur hadden we ons hoofdgerecht. Het eten was heerlijk, de ambiance pretendeerd een eetcafé maar de gerechten en prijzen laten een duurder segment zien. Het was een gezellige avond maar duurder uitgevallen dan gedacht.
G.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Erg lekker gegeten, zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan. Het was deze avond wel erg rustig dus vandaar misschien de korte wachttijd.
V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Leuke ontvangst. Ruimte was qua grootte precies goed. Bij aankomst wel twijfels of het restaurant wel iets was maar aan het eind van de avond pluim gegeven. Bediening gaf uitstekende uitleg bij de reserveringen over de producten en bereidingswijze. Prijs kwaliteitsverhuiding mooi in balans.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Verrassingsmenu is zeker aan te raden. Gezellige sfeer, goede service, zeer vriendelijk personeel. Passie uit de keuken.
V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer goed
en de uitleg van de gerechten was ook zeer duidelijk
en je kon je gerechten op je gemak opeten
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een verrassend goed menu gezien de uitstraling van het gebouw. Zeker de moeite waard. Het eten is met zorg, aandacht en eigentijdse zorg bereid.
A.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Ons bezoek aan de Proeverij is in goed bevallen.
We zijn daar beland op aanraden van familie welke daar woonachtig is, zelf komen wij uit Noord Holland.
Met name de bourgondische stijl en de charme van het personeel sprak ons erg aan.
De gerechten waren heerlijk, en er was meer dan voldoende van alles.
De vraag welke ons gesteld werd of er nog iets bij moest komen werd met nee beantwoord.
Het was meer dan voortreffelijk.
Een aanradertje dus.
Gertjan E.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten, maar….
We hebben dit restaurant uitgekozen vanwege de uitstekende recensies. En deze zijn terecht! We hebben bijzonder lekker gegeten. En daar gaat het uiteindelijk om. De gerechten waren allemaal erg goed verzorgd, met goede verse producten en goed om smaak. We hadden een vegetariër in ons middag. Al hoewel er geen vegetarische gerechten op de kaart staan, werden voor haar enkele zeer smakelijke gangen bereid. Beter dan op menig kaart te vinden zijn. Eigenlijk allemaal super. Maar toch blijft het gevoel hangen dat er iets niet klopt. En dat heeft alles te maken met de entourage. Dit restaurant biedt gerechten aan die eigenlijk niet passen bij de aankleding en locatie. Dat wringt voor mij gevoel. Het restaurant ligt achter een snackbar en bij de entree bevindt zich ook nog een bar waar gasten aan zitten voor een drankje. De aankleding heeft ook meer iets van een bruincafé. Eigenlijk verwacht je meer een eetcafé, dan een restaurant met klasse gerechten. Voor het eten gaan we zeker terug.
José S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Eten was heerlijk en uit de kunst. Prachtig geserveerd op mooi servies. Zag er heel mooi uit de presentatie. Smaakte heerlijk.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Het eten was lekker, de soep had iets warmer gekund. Maar de Proeverij is een goed adres.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuk restaurant met goede bediening. Vriendelijk en gezellig. Eten was ook lekker met mooie combinaties van ingrediënten.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Super lekker eten en een hele klantvriendelijke sfeer. Echte aanrader. Na afloop ook de mogelijkheid om na te borrelen in het naastgelegen cafe.
W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu was echt een verrassing. Elke keer weer kregen we duidelijk uitgelegd wat we te eten kregen. De gastvrijheid straalde er vanaf. We hebben echt genoten. Mark
M.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst, bediening was vriendelijk en spontaan en gaven je een welkom gevoel!
Het serveren van het eten was een lust voor het oog met veel zorg aan gewerkt!
Heerlijk gegeten!, complimenten ook voor de kok(s)!
Wij vinden De Proeverij echt een aanrader!
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
We hebben genoten van de hartelijkheid, vriendelijkheid en de heerlijke gerechten.
We zullen jullie zeker aanbevelen.
We waren verrast om zo'n leuk en goed restaurant in Sprang te vinden.
Laure V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten en dankzij de gastheer ook een hele fijne avond gehad! Ook goed geholpen met de wijnkeuze dankzij advies van de gastheer.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Mijn eerste gedachte was om weg te gaan vanwege het lawaai. Maar toen ik dit aangaf heeft het personeel er alles aan gedaan om dit voor ons op te lossen. Achteraf bleek dat er een groep nog op een gast wachtte waardoor het leek of er in onze ruimte teveel mensen zouden zijn. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en hebben we een waanzinnig leuke avond gehad. Het eten was superlekker, de bediening Top. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ons gaan ze zeker terug zien. En o ja we hadden een 4-gangen verrassingsmenu. En de prijs viel ons reuze mee.