De Proeverij

Jeroen Boschstraat 2 5161 EC Sprang-Capelle Nederland Kaart

Over het restaurant De Proeverij

In drie woorden: betaalbaar, eerlijk en supersmaakvol! In dit gezellige Brabantse restaurant voelt u zich meteen thuis. Het idee: een eenvoudige kaart met een aantal keigoede gerechten die gemaakt worden van seizoensproducten en lokale ingrediënten. Nog drie woorden? Vis, vlees en vegetarisch. Van alle markten thuis en allemaal gerechten die met veel smaak en liefde op je bord terechtkomen. Prachtige wijnen die het eten nog beter tot hun recht laten komen. Al zin om te reserveren??

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Proeverij

Job S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Na een dagje Efteling via TripAdvisor hier gaan eten. Alle verwachtingen waar gemaakt. Heerlijk eten en zeer goede en leuke service.

Het is niet ver rijden en makkelijk en gratis parkeren ????
San V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lekker, puur, perfect gedoseerd. Echte aanrader!
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
TOP
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Gister samen met mijn partner bij de proeverij wezen eten. Gekozen voor een verassingsmenu van de chef met een bijpassend wijnarangement. Het eten was echt enorm verassend, het was goed op smaak, zag er leuk uit op het bord en de porties waren perfect in balans. De bediening was erg vriendelijk en beleefd. Mijn partner en ik voelden ons erg op ons gemak en hebben een heerlijke avond gehad. Zeker een aanrader!!
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wij kennen de eigenaars persoonlijk en eten hier wel regelmatig. De kaart is verrassend, soms moet je even vragen wat je precies gaat eten, maar alles wat we kregen was heerlijk!
Het restaurant is gezellig, de bediening is goed. Wij hadden een engels sprekende gast bij ons, en dat was wat lastiger :), maar met wat vertaalwerk van ons kwam het allemaal prima in orde. We hebben een hele leuke avond gehad!
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Goede, vriendelijke en gezellige bediening. Brood en amuse van het huis, 4 heerlijke gerechten met uitleg over het gerecht. Seizoensi ingrediënten, kortom ouderwetse beleving. Zo hoort voor mij een restaurant te zijn.
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijke, verrassende gerechten voor een prima prijs. Ook een vriendelijke en snelle service. De Proeverij is zeker een aanrader!
Yves S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Onopvallend van buitenaf gezien.... maar wanneer het eten op tafel komt, be je verrast door de composities en de smaken. Wij namen het 3-gangen Proeverij menu waar de chef de klant verrast voor slechts 31 euro. De kwaliteit en de fantasie zijn inderdaad verrassend voor deze prijs! Een dikke aanrader!
Ina S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Wederom hebben we er heerlijk gegeten. De mensen die er werken verstaan hun vak goed en bieden net dat beetje extra, waardoor de avond onvergetelijk was. Wij komen zeker weer terug. Dat we er ruim een uur voor moeten rijden, is het meer dan waard!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
De ontvangst en de bediening bij de Proeverij is uitstekend. Michel en zijn team stralen een natuurlijke en daarmee ontwapenende gastvrijheid uit.
Wij kozen voor een verrassingsmenu, dat zijn naam eer aan deed.
Het was verrassend qua smaak en vooral presentatie. De Proeverij haalt een culinair niveau, dat je op het eerste oog niet zou verwachten in deze ambiance.
Een aanrader; wij komen zeker terug.
Martin
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Top! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke gastheer. De gerechten zijn perfect bereid door de kok en worden prachtig geserveerd
Eelke D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijk gegeten, erg vrindelijke en kundige bediening. Chef kwam ook nog even aan tafel. Aanrader!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De 2e keer dat wij er waren. Het is erg verrassend, goed en gezellig. Vanwege de hitte was het niet druk, maar toch hebben ze ons het geweldig naar de zin gemaakt.
Camiel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Leuke verrassende gerechten goed opgemaakt en hoog op smaak goede bediening die ook verstand hebben van de passende wijnen bij de gerechten goede keuken brigade
Informeel maar zeker op goed niveau
Aanrader
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Samen met mijn vriend hebben we hier heerlijk gegeten. Na twijfel zijn we toch voor het 3-gangen verrassingsmenu gegaan. En het was heerlijk!!
Wij komen zeker nog een keer terug.
Ann V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk gegeten,werd goed naar wensen geluisterd . Rustige manier van serveren en ook de combinatie gerechten en wijn is prima in balans
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Super gegeten en genoten van ons viergangen verrassingsmenu! Ook supervriendelijke en behulpzame bediening. Top! Wij komen zeker nog een keertje terug.
D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
De bediening was kundig, aardig en weet zich (met een grapje) goed aan te passen aan de gasten. Het eten (verrassingsmenu) was heerlijk en de porties waren prima. Kortom, wij hadden een goed verzorgde en gezellige avond. Zeker voor herhaling vatbaar!
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Super lekker gegeten, bediening en keuken hebben goede kennis van producten en zeer vriendelijk