De Proeverij

Kerkstraat 121 5161 EC Sprang-Capelle Nederland Kaart

Over het restaurant De Proeverij

In drie woorden: betaalbaar, eerlijk en supersmaakvol! In dit gezellige Brabantse restaurant voelt u zich meteen thuis. Het idee: een eenvoudige kaart met een aantal keigoede gerechten die gemaakt worden van seizoensproducten en lokale ingrediënten. Nog drie woorden? Vis, vlees en vegetarisch. Van alle markten thuis en allemaal gerechten die met veel smaak en liefde op je bord terechtkomen. Prachtige wijnen die het eten nog beter tot hun recht laten komen. Al zin om te reserveren??

Meer informatie over restaurant De Proeverij

Maandag 12.00 - 00.00 uur
Dinsdag gesloten
Woensdag 12.00 - 00.00 uur
Donderdag en vrijdag 12.00 - 01.00 uur
Zaterdag en zondag 16.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Familie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Leuk, lekker en smaakvol!
Prima eten voor de hele familie.
Vlotte bediening.
Speelt goed in op de wensen van de klant
Een echte aanrader!
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
onverwachte kwaliteit, zeker met de Emté aktie erg aantrekkelijk;
gezellig druk en toch attente bediening; we komen nog eens terug !
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een goed en gezellig restaurant met een goede keuken en vlotte aardige bediening. Het restaurant is rustig gesitueerd. Men weet de gasten op de juiste wijze te behandelen.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Zeer vriendelijke mensen, geven gemoedelijke sfeer aan het geheel. Mensen naast ons zaten met een kind wat de hele tent door rende maar daar kan het personeel natuurlijk niets aan doen, dit is de verantwoordelijkheid van de ouders.

Erg lekker gegeten!
Adrianus M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Een fijn restaurant wat ik een ieder kan aanbevelen. Een prima en onderhoudende bediening zonder populair te willen zijn. (Geen ouwe jongens krenten brood) Niet alleen heel goed klaargemaakt eten maar ook met fantasie geserveerd. Kortam het was af.
Bolduque .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Dit restaurant overstijgt het niveau van een eetcafé in alle opzichten: de gastvrijheid en service van de bediening, het decor, maar zeker ook de kwaliteit en de presentatie van de gerechten. Ik vond het bijzonder prettig dat ik met mijn glutenintolerantie zo goed terecht kon hier. In plaats van simpelweg alle ingredienten die gluten bevatten in het gekozen gerecht weg te laten (de gebruikelijke methode in eetcafé's, waardoor je vaak een half gerecht overhoudt), kreeg ik hier gewoon een heerlijke maaltijd inclusief vervangende ingrediënten. Dank voor een onbezorgde avond!
margavdheuvel79 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Vandaag per ongeluk terecht gekomen bij de Proever. Zeer welkom ontvangen en lekker gegeten ondanks dat de keuken eigenlijk nog niet open was. We hebben allebei een broodje hamburger op. Maar dan met een echte goede burger en een heerlijk knapperig broodje.
Dit tentje ga ik zeker onthouden, voor als we weer eens in de buurt zijn.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Beetje verscholen gelegen, heel leuk klein gemoedelijk restaurant met goede kaart en service.
Goed ingespeeld op de seizoenen met mooie menu's.
luijben .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Iedere keer weer worden we aangenaam verrast en dat is best een prestatie als je vaak komt eten. Een gezellige ambiance met een leuke bar waar je vooraf een lekker drankje neemt.
Brabantse gastvrijheid ten top !
Zeker een aanrader.