Over het restaurant De Proeverij

De Proeverij staat al drie generaties voor lekker tafelen met een h'eerlijke keuken waar gewerkt word met verse en seizoensgebonden producten.Na een bezoek aan het naastgelegen centrum van Waalwijk of de bosrijke omgeving van Kaatsheuvel bent u van harte welkom bij De Proeverij daar Brabantse gastvrijheid, kindvriendelijkheid en huisgemaakte producten hoog in het vaandel staan, dit word al jaren door onze gasten zeer gewaardeerd en wij blijven ons uiterste best deze traditie voor te zetten. Kortom een uniek Horecabedrijf in het Bourgondisch Brabantse land.De Proeverij altijd een goede keuze. Welkom.

Meer informatie over restaurant De Proeverij

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Proeverij

Petra S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Onder ons was een veganist. Het menu werd moeiteloos aangepast en was erg lekker.
Sfeer was prima, fijne bediening!
Wout M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima restaurant, niets op aan te merken. Voor mensen met Coeliaki een aanrader,
Anthonyvon K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een top restaurant met prima gerechten, een gastheer die een medaille verdient en bedienend personeel dat ook bij grote drukte vriendelijk en uitstekend z'n werk doet. Een aanrader dus.
Riet J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het eten was erg goed. Ik had thuis op hun site gekeken en zo konden wij van tevoren onze keuze maken. Maar de prijs op de site week af van de menukaart. Dat is iets minder.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wij komen zeker terug. De parkingkaart en het dichtbij kunnen parkeren is gewoon de kers op de taart. Heel lekker gegeten, zeer vriendelijk ontvangen en ook vriendelijke bediening. Ik vind "De Proeverij" een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Een aanrader tijdens kort bezoek aan Zierikzee, zeker het terras. Grote porties mosselen en friet !
Rustige sfeer, gezellig vertoeven.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten. De mosselen waren perfect. De spareribs van mijn man, waren ribs met veel vlees. Zeker een aanrader.
En, je kunt gewoon halve porties bestellen. ????
Olga B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Lekker gegeten
Hannie F.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Alle gerechten waren precies naar verwachting en meer dan dat! Bediening was heel kundig en vriendelijk. Eerlijk eten, zoals het zijn moet. Klassieke gerechten die je niet vaak meer op de kaart ziet zoals steak tartaar, tournedos Rossini en Dame Blanche. Ik had geluk met de Oosterscheldekreeft, nog net te krijgen, en perfect klaargemaakt al had ik toch wel medelijden met de kreeft..... Mooie wijnen op de kaart en onze keus, de Chabilis, was uitzonderlijk lekker voor een betaalbare prijs. Top gegeten en gelukkig naar huis.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk de eerste mosselen van het jaar gegeten, groot van formaat.
Daarbij goede en attente bediening en dat alles voor een acceptabele prijs
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Eten is aardig, maar geen bijzonderheid. Terwijl er zoveel van te maken is op een simpele manier. De rogvleugel is wat aan de taaie kant, de saus is flauw. Patat zou lekkerder zijn als het echte vers gesneden patat is. Ook de sla is vrij simpel afgewerkt. Dat voor 180 euro voor 4 personen. Nogmaals niet heel slecht, maar had meer verwacht
Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Mosseltjes waren overkookt, spijtig voor Zeeuwse mosselen.
Bart U.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Goede service en bediening; mijn tafelgenoot genoor van haar zalmgerecht, maar mijn tournedos was slecht: zenig en niet zoals gevraagd medium, maar rose gebakken. Met mijn kritiek werd niets gedaan, de bediening zou het doorgeven, maar verder geen response... Slechte zaak, hier komen we niet meer terug.....
Cobi D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Helemaal naar onze zin en smaak, gewoon prima !!
Kerstin K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was erg lekker!
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Super leuk een mooi ingericht restaurant met een geweldig asperge menu, knclusief lamsoren, een mooie combinatie met de ham, het ei, de krieltjes en de asperges in botersaus. Aanrader voor 100 %
Eduard U.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Wij komen terug ! Heerlijke oesters gegeten en overheerlijke tong gegeten . Een aanrader . Heel gedienstig personeel. Alles supervers.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Fijne lokatie. De kaart doet (bij ons) een exclusievere plek vermoeden. Het restaurant heeft toch een zekere gemoedelijke uitstraling behouden.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vriendelijk ontvangst, snelle bediening, gratis broodje vooraf.. Heel fijn. Eten was (wederom) heerlijk, niet te complex maar gewoon heel smakelijk!
Laurine T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Prijs-kwaliteit-verhouding vind ik niet goed. De kwaliteit moet omhoog. De vissoep was goed, maar de overige gerechten waren niet om over naar huis te schrijven. Wel oké maar niet top, terwijl de prijs zodanig is dat je wel meer dan ‘wel lekker’ verwacht. Bediening: heel vriendelijk en netjes. Ze waren alleen met best veel en dan verwacht je ook net iets meer oplettendheid.