De Proeverij Landmarkt

Schellingwouderdijk 339 1023 NK Amsterdam Nederland Kaart
31-204904366

Over het restaurant De Proeverij Landmarkt

Koken van de markt

Laat je verrassen door de talentvolle koks! Elke ochtend halen zij de meest verse producten van hun eigen markt en toveren daarmee de lekkerste gerechten op tafel. Zo van de markt, direct op je bord! “In onze gezellige open keuken gaat het om krakend vers, een vakantiegevoel en liefde voor eten, zegt de chef-kok Angelo. Met goede producten hoef je niet veel te doen. Goede olijfolie, mooi zout, vers gemalen peper en je bent al een heel eind.” Leuk om te weten; alles wat je hier eet of drinkt kun je in hun eigen overdekte marktplaats kopen!

Meer informatie over restaurant De Proeverij Landmarkt

Maandag en Dinsdag 10:00 - 18:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Proeverij Landmarkt

Willianne V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We konden kiezen; binnen of buiten eten. Eerst lekker in de loungestoelen in de zon op het terras gezeten. Uiteindelijk aan tafel was het eten er snel en zelfs de laatkomers hadden tegelijk met ons te eten.
Maria C.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Goed en eerlijk eten, maar karig met sausjes en overal zelfde sausjes bij. Geen heerlijke kruidenboter meer bij de cote du boeuf, maar zelfde aioli als bij broodje en dikke brune saus erbij . Zo is zo'n homp vlees moeilijk weg te werken.
Wilhelm V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Hier gelunched met een hamburger, dit gerecht bestaat uit een bordje met een broodje, een bakje salade en een bakje friet. De bediening was vlot en de serveerster was uiterst vriendelijk. Ik vond de hamburger redelijk van smaak, maar dat was nadat ik de keiharde bacon er tussenuit had getrokken. De bacon was gewoon veel te veel en daarnaast moet je ervan houden. Ik vind dat door de bacon de pure smaak van het vlees teveel naar de achtergrond verdwijnt. Het broodje was wel heel erg lekker. Op het bakje salade was niets aan te merken. Het bakje ongeschilde friet was te hard gebakken daardoor begon het op chips te n. Al met al dus een redelijk gerecht maar het had met iets meer zorg klaargemaakt mogen worden.
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zeer teleurstellend! Het eten is prima evenals de locatie, maar de bediening laat hier duidelijk te wensen over. N a 1 uur en 45 minuten hadden wij alleen een hamburger gegeten. Zelf moeten vragen of tafel afgeruimd kon worden en wij de dessertkaart konden krijgen. De kaart hebben wij gekregen maar vervolgens kwam er niemand terug om de bestelling op te nemen. Zelf gaan afrekenen was toen de beste optie. Wat mij ook verbaasde is dat er in de kleine 2 uur dat wij er zaten er helemaal niemand bij ons is geweest om te vragen of er nog wat te drinken moest komen. En dat terwijl het toch 27C was. Kleine moeite en goed voor de omzet. Hoofd van de bediening vond het allemaal OK en maakte een ongeïnteresseerde indruk. Wij zullen hier niet meer terugkomen.
susans E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Ruim vantevoren tafeltje geboekt via iens.nl en bij aankomst bleek dit een statafel met krukken. Hoewel 3/4 van de echte tafels en stoelen vrij was, bleek dat het personeel en leidinggevende geen bevredigende oplossing kon bieden. Hun advies was niet via iens.nl te boeken omdat men dan niet weet of je een normale tafel en stoel wil. Klant- en oplossinggerichtheid lijken mij verbeterpunten voor Landmarkt Proeverij Amsterdam.
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
eten was heerlijk, goede wijn tegen een heel redelijke prijs, echt een aanrader
Familie H.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima om even wat te eten op zondag. Het was vrij rustig en dan is het wat koud en kil in het restaurant. De bestelling ging even mis, maar de vriendelijke service aan tafel maakte veel goed.
Vanessa B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vroeger was het hier rommelig gezellig met heerlijk en betaalbaar eten. Landmarkt zou gaan professionaliseren en groter worden. Maar wat ik ervan zie is een bedrijfsleider die zich meer bezig houdt met haar eigen vrienden vermaken dan met omkijken naar haar gasten, bijzonder onattente bediening! Het eten is flauw en niet goed op smaak en je moet er erg lang op wachten. Heel erg jammer want dit is een fijne plek.
Ruud T.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
kwalitatief goed eten.
jammer dat je geen glaasje/ karaf water meer kan bestellen.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Ik kom hier al jaren. De bediening blijft zeer teleurstellend. Voorafgaand aan de maaltijd wilden wij koffie en thee met een worteltaart, echter, het duurt ruim 15 min. voordat ze het brachten. De theedoos zou nog gebracht worden, maar na 7 min. wachten, hebben wij hier nogmaals om gevraagd. De worteltaart liet nog langer op zich wachten en hebben wij maar afbesteld.
De gerechten daarentegen smaken prima en ook de presentatie is heel goed.
Vanesa P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Jammer dat de kwaliteit minder is, kwam hier vroeger heel vaak. Bediening met meer ervaring en met beter luisterend oor, zou helpen. En wellicht sowieso een betere chef?
John V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten. Tevens glutenvrij eten was mogelijk, echt top
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het kerstdiner bij de Landmarkt was geweldig! Ze hadden enorm veel moeite gedaan om het restaurant sfeervol in te richten en te verwarmen met heaters en kleedjes. De 6 gangen waren goed samengesteld en zeer smakelijk. Het uitgebreide wijnarrangement gaf een goede indruk van de wijnen die je kan kopen bij Landmarkt. We eten hier regelmatig op zondag en het valt zelden tegen.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Je krijgt hier heel goed eten voor een hele schappelijke prijs! Mooie producten en dus een hele fijne prijs kwaliteit verhouding.
Juan C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten , goede kwaliteit, vers, presentatie eten ook heel goed, doch....jong bediening wel vriendelijk....wel nu in de winter ondanks de plafond verwarming het is aan de koude kant daar....extra kleding of trui wel nodig.....een openhaard zou mooi zijn en sfeer voller zijn ( mijn tip)
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Wij hebben een heerlijke lunch gehad. Echter, het duurde vrij lang voordat onze bestelling werd opgenomen en voordat de gerechten kwamen. Hierdoor duurde onze lunch ruim 70 min. Dit zou toch sneller moeten kunnen.
pien85 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Visplankje vooraf, zeebaars met rucola stamppotje en kaasplankje toe. Alledrie bijzonder smakelijk, met name het hoofdgerecht.
TehGooze .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Eten was gewoon goed, niks op aan te merken. Maar de jonge bediening die ontzettend hun best doen mogen best even in apart de spotlight! Laat ze niet zomaar vertrekken want ze doen het goed!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Prettige, vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijk gegeten, alleen de soep van de dag viel enigszins tegen. Karafje water werd zonder erom te vragen aangeboden.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Ik had het broodje met kippendijfilet, deze was wonderbaarlijk droog en smakeloos. Heb het wel gemeld maar de serveerster deed niks met mijn opmerking. Ik had ook verder niet de behoefte hierop door te gaan. Mijn tafelgenoot had de weekspecial van gerookte zalm met citroenmayonaise op een broodje. Deze was goed.