De Prins

Kerkbuurt 31 1551 AB Westzaan Nederland Kaart
31-756281972

Over het restaurant De Prins

Een sfeervol restaurant in een al net zo’n sfeervol hotel; hier kun je à la carte gerechten bestellen uit de Nederlands-Franse keuken. Wel met een bijzondere vermelding: op de kaart tref je biologisch- en antibioticavrij varkensvlees uit de regio aan. Het andere exclusieve op de menukaart is de gerookte zalm van het Saense Rookhuis. Deze zalm wordt verantwoord gekweekt, en is hormoon- en antibioticavrij. Voor iedereen die daar graag meer van wil weten: reserveren!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Prins

Bushalte op 3 minuten loopafstand

Maandag en dinsdag gesloten (geopend op afspraak)
Woensdag t/m zondag 16.00 - 21.30 uur

Jouw recensie over het restaurant De Prins

Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Lekker gegeten.

De witte wanden verdienen een verfje.
Er zaten plukjes stof/spinrag op de wand .op oog hoogte bij ons tafeltje.
Lilly V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het eten was goed. De bediening vriendelijk. Ik vond alleen dat het soms moeilijk was om de aandacht van de serveersters te pakken te krijgen. Dit komt waarschijnlijk ook doordat er een aantal groepen was, die vragen altijd veel tijd en zorg. Dit gaat in veel restaurants ten koste van de kleinere tafels.. Ook was het jammer dat er geen drankenkaart was en dat de serveerster niet echt op de hoogte was van het assortiment achter de bar.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Leuke entourage in een pittoresk straatje in de Zaanstreek. Erg goed eten voor een betaalbare prijs. Aanrader!
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker eten, aardige bediening maar inrichting zou sfeervoller kunnen.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Lekker gegeten, prijs-kwaliteitverhouding prima in verhouding.
Thallo .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Zeker een paar keer per jaar eten we hier met veel plezier. Sfeer, bediening en de kwaliteit van het eten allen goed!
En de biefstuk op je bord is van de koe welke in de Westzaanse weide heeft gestaan, eerlijk vlees waarvan de herkomst bekend is, is voor ons meerwaarde! Naast de inmiddels regionaal bekende donderdag (Snitzel a la Prins) en vrijdag (saté) aanbieding is ook het maandmenu een echte aanrader!
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Op de vrijdagavond gebruik gemaakt van de aanbieding van Euro 10 varkenshaas sate, frietjes en salade.

Prima te doen!. Frietjes voor 3 waren te weinig maar binnen no time had de aardige Spaanse ober ons voorzien van nog een portie. Service vriendelijk, snel en attent en ook netjes gedekte tafels met tafellinnen en servetten en dat voor dat geld.
Op donderdag is er een actie met snitzel, dus wanneer er geen tijd of zin is om te koken is dit een prima alternatief.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Voor het eerst hier gedineerd. Het eten was goed op smaak en de borden mooi opgemaakt. De inrichting kan beter, vrij modern, koud en kaal (een kwestie van smaak). Prijs kwaliteit in goed in verhouding, dus wellicht nogmaals.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Zo dichtbij en na de verbouwing er nog steeds niet gegeten.
het zal zeker niet bij deze keer blijven, we hebben we lekker gegeten.
Wij hadden niet gereserveerd en het kwam bij ons op om daar eens langs te gaan, het restaurant zat vol maar we konden in de zijruimte zitten wat ook niet slecht was en met een mooi uitzicht op het raadhuis.
Wij hadden een mossel en een gamba voorgerecht welke beide heerlijk waren, het mossel voorgerecht had een portie van een hoofdgerecht, als je een kleine eter bent heb je hieraan zeker genoeg.
De hoofdgerechten, waren Sliptong, Tournedos en Roodbaarsfilet, de enige klacht was dat de Roodbaarsfilet iets te zout te zout was maar overkomelijk, de andere gerechten waren heerlijk en bij de Sliptong lagen er drie stuks op het bord.
Voor het dessert was geen plaats meer dus dat werd een koffie, een glas witte wij en 2 maal dessertwijn. Het was een leuke onverwachte avond met heerlijk eten en zeker een aanrader.