De Prins

Meer informatie over restaurant De Prins

• Per boot te bereiken , Terras
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Voormalig hotel en nu restaurant, café. Wat een prachtige ruimte die je inderdaad terugzet in de vorige eeuw. Je moet er wel van houden natuurlijk. De kaart is niet al te groot. Hier in Makkum heeft men te maken met zomertoerisme. Nu was het aanzienlijk minder druk dan in de zomer dus ook de kaart is aangepast. Maar we hebben hier een goede maaltijd genoten. De schnitzel was net als de biefstuk goed. Vooral het nagerecht, wentelteefje van suikerbrood met kaneelijs, was een succes.
Prijs/kwaliteit is in orde. Prachtige entourage en goede vriendelijke bediening. Top.
Dbadvies .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
voor het eerst schrijf ik een recencie omdat we zeer ernstig teleurgesteld zijn in dit retaurant. Het kan te maken hebben met de drukte op de zondagavond maar 1.5 uur wachten op twee porties doorgebakken sliptongen en twee maal de dag hap wordt je niet vrolijk van. Een klein schaaltje patat, een klein schaaltje sla en een klein schaaltje gebakken aardappels voor 4 personen als bijlage was echt te weinig. Kortom zeer slecht. Mij zien ze er niet meer en dit heb ik ook aangegeven aan de eigenaar. Excuus als drukte heb ik niets mee te maken te meer daar wij van te voren gevraagd hebben of we konden eten ivm de zelfde drukte.
Jvandergrint .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Als je de gelagkamer van dit cafe/restaurant (en voormalig hotel) binnenstapt, lijkt het alsof je door een tijdmachine naar de vorige eeuw bent terug gezet. Dan ga je aan tafel en blijk je weer terug in het nu. Goede, vlotte bediening en uitstekend visgerechten. We hebben in korte tijd hier twee keer gegeten en beide keren waren de visgerechten uitstekend. De eigenaar en het personeel zijn ontspannen en doen waar ze goed in zijn. Gasten ontvangen en die het naar de zin maken. Als je dan af gaat rekenen ben je weer even terug in de vorige eeuw... Kortom, een prima restaurant waar we zeker nog eens terugkomen. Aanrader !
Raymon S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Een hele ontspannen sfeer om lekker hollands te eten. Bediening is vlot en vriendelijk. Eten is erg smaakvol en van goede kwaliteit. Wel wat veel groenten bij het hoofdgerecht. De inrichting van het restaurant past goed bij het pand en het historische centrum van Makkum.
JandL .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Het terras van de Prins in Makkum ligt op zichzelf wel op een aardige plek aan het begin van de Kerkstraat, bij het pleintje tussen de Voorstraat en de Vallat. Maar in dit geval adviseer ik toch om binnen te eten in de oude gelagkamer, die ademt een aparte sfeer met de tegelwand, die werd gemaakt door Adam Sijbel. Alleen die sfeer is al een reden om terug te komen. Ook de maaltijd was prima, geen echte uitschieter, maar gevoegd bij de vriendelijke bediening en de redelijke prijs (inclusief twee drankjes, voorgerecht en koffie) net geen € 30,-- is ook dat geen belemmering om hier nog eens terug te komen.
Deproever49 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Op onze eerste vakantiedag hier gegeten omdat dit restaurant zo'n heerlijk nostalgisch gevoel opwekt. Wij hebben met vier mensen gegeten en alles smaakte zeer goed. Mijn vrouw en ik hadden samen gekookte mosselen en deze waren prima. De bediening was vriendelijk maar zou iets attenter kunnen. Mede door deze leuke zaak is onze vakantie goed begonnen!