De Prins

31-206253567

Meer informatie over restaurant De Prins

Anneke .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Echt een mooie snackbar. Leuke mensen achter de bar, niet te duur en tot laat open. Altijd lekker na een avondje stappen nog wat eten.
Ploert .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Brrrr, wat was dat schrikken bij deze snackbar. Het begint al met personeel wat twee woorden Nederlands spreekt en je niet eens aankijkt als je besteld. Hoezo omgangsvormen? Het broodje warm vlees is binnen een minuut klaar en op het kleffe broodje ligt lauw spek (spek of wat is het eigenlijk?) met een minimale hoeveelheid sate saus. Het geheel drupt van het vet, echt heel vies. Gedag zeggen is bij dit personeel ook teveel gevraagd. Eens, maar echt nooit weer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Een van mijn hoofdzondes: na het uitgaan op zaterdagavond snacken bij De Prins. Ze hebben werkelijk uitstekende friet en een groot assortiment snacks en broodjes. Slecht natuurlijk maar o zo lekker. Het is bewonderenswaardig hoe de bakkende en humorvolle heren achter de toonbank tijdens drukte (soms zelfs chaos) alle bestellingen op correcte wijze iedere klant doen toekomen. Het interieur van het cafetaria is net zo inspiratieloos als die van andere patatboeren die ik ooit bezocht heb.