De Princen Keet

Achterweg 2 1759 NH Groote Keeten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Princen Keet

Savida .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Gezellig restaurant aan de voet van de duinen in Groote Keeten. Vriendelijk servicegericht personeel. Eten mooi op het bord gedrapeerd en prima op smaak, duidelijk met zorg bereid. Goede parkeergelegenheid vlakbij. Ook buiten zitten in de zon en uit de wind is heerlijk.
Kortom: een aanrader.
Ingo H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Heb de Princen burger gegeten. Erg goed. Heel smakelijk gegeten! Top! Niks op aan te merken. Vriendelijke bediening en zeer leuke lokatie!
Henk .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Was ons aangeraden door kennissen en de eerste indruk was niet verkeerd, leuk ingerichte zaak. Breekbrood als voorgerecht: komt met drie dipsausjes. Mosterdsoep: er moest eerst worden gekeken of er nog een restje was. Biefstukje medium gebakken met redelijk goede friet. De saté die mijn disgenote had was stevig geprijsd voor die paar stukjes vlees; de chips die erbij geserveerd werden waren moddervet. Reactie van de (aardige) bediening: "Tja, dat kan soms gebeuren". De salade bij de saté was wat nattig. Dus een paar verbeterpuntjes.
Nikki D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Met zijn vieren bij de Princen Keet gegeten. Nadat de drankjes waren opgenomen en het breekbrood met (te weinig) smeersels is geserveerd hebben we lang op de menukaart moeten wachten. Op de kaart staat voor ieder wat wils, prijsniveau is ok. We bestellen alleen een hoofdgerecht, waarop we ontzettend lang moeten wachten. De gerechten zijn over het algemeen prima van smaak, hier en daar is er iets te flauw of te zout. Er zou meer garnituur (met name groente) uitgeserveerd mogen worden. Daarnaast was de vis van de dag een vrij karige portie. Dan de nagerechten: aan de panna cotta en dame blanche zit niet bijster veel smaak. Van de tarte tatin vallen de tanden spontaan uit je mond, zo zoet. Een persoon aan tafel bestelt koffie met bonbons, maar die laatsten laten zo lang op zich wachten, dat de koffie al lang en breed op is als ze arriveren. Nog voor ik er iets van kan zeggen wordt er een nieuwe koffie, van het huis, aangeboden. Al met al een prima avond, lekker gegeten, hier en daar wat op en aanmerkingen (ook op het gebied van service). Overigens wel een mooi decor!
Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Hier na een strandwandeling terecht gekomen.
Zeer mooi, op elkaar afgestemd, interieur met aqua-accenten door het gehele restaurant.
Fijne zitjes met kleurige kussens op de banken.
Attente en vriendelijke bediening in bedrijfskleding, ziet er zeker verzorgd uit!
Breekbrood met 3 soorten dip en kruidenboter is prima in orde.
Heerlijke huiswijn voor 3,50 per glas, niets mis mee.
Een plezierige plek om naartoe te gaan.
Smitsen .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij zijn inmiddels 3x in de Princen Keet wezen eten.
Jammer dat elke keer het DESSERT tegen viel. Cheese cake was te droog, Tarte tatin was veel te zoet. (De suiker kregen we bijna niet van onze tanden) Een voor ons geinproviseerde dame blance zat helaas geen smaak aan.

Het breekbrood is prima, alleen jammer dat je met zijn vieren zo'n mini bakje kruidenboter krijgt die een van ons makkelijk in zijn uppie op 1 broodje kwijt kan.

Het HOOFDGERECHT is echt helemaal top! Super lekker gegeten, niets op aan te merken.

Bediening was goed en vriendelijk.
Jokpil .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Lunch op het terras. Koffie met huisgemaakte boterkoek naar recept van de serveerster. Vriendelijke ontvangst, goede service met een glimlach en gevoel voor humor. Overzichtelijke kaart met ruime keuze. Geroosterd brood met kroketten werden op een bord geserveerd met verse, smaakvolle salade. Fijne plek. Strakke, moderne inrichting. Licht. Prijsniveau is normaal.
Siegfried V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Heerlijk eten in een gezellig en zeer vriendelijke ambiance. Een echte aanrader om na je strandwandeling de caloriebalans te herstellen. Wij werden vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd over passende wijnkeuzes. We hebben genoten van pikante gamba's en een heerlijk mosselpannetje met als nagerecht een chocolade trio. De keuze in gerechten is ruim voldoende en zien er smakelijk uit. Wij komen zeker terug om de kaart verder te verkennen.