De Primeur

• Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We hebben vanavond heerlijk gegeten bij de Primeur. Genoten van het overheerlijke wildmenu, een toppertje.. Ontvangst, bediening en sfeer helemaal goed! Complimenten!
Chrismerkx .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Originele ambiance met alle wijnflessen en borrelzitje. De service is goed en correct. Intiem restaurant. Met de familie aan het verassingsmenu. De kok weet te koken. Zeker een aanrader om een avond uit te gaan!
Rogier V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Op vrijdagavond heerlijk gegeten met z'n vieren. We kozen allen voor een combinatie met wild, 2 van ons het wild menu. Voorgerecht was verrukkelijk; tagliatelle met wildzwijn, hert carpaccio, of een combinatie. Precies goed gegaard. Heerlijke bitterbal met zuurkool. Hoofdgerecht ook variaties met wild en één koos voor entrecote. Daarbij is ook het wijnarrangement aan te raden. Verrukkelijke wijnen die goed passen bij de gerechten. Als nagerecht een kaas plankje, en grand dessert. Het diner smaakte voortreffelijk en de sfeer was prima met een goede atmosfeer. Aanrader!
Cleo16 .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Na een positieve ervaring bij de Wijn & Spijs wandeling besloten om hier een keer te gaan dineren. Op de kookkunsten valt niets aan te merken, helaas drukte de kille en zakelijke bediening van de gastvrouw een dermate negatieve stempel op de avond, dat er geen volgend bezoek aan dit restaurant zal volgen. Gelukkig heeft Oisterwijk genoeg goede restaurants waar men zich wel een gewaardeerde gast voelt.
René D.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Geweldig!!! Wat een heerlijke avond hadden we gisteren, hier moet je naar toe. Broodje hamburger met truffel waar vind je dat! Super lekker. Bedankt!
Rene Evert en PJ
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Hier uit eten gaan is altijd een feestje. Van de vriendelijke ontvangst, de heerlijke vers bereide gerechten, een ruime keuze aan heerlijke wijnen, het sfeervolle terras tot de attente bediening.

Voordat we aan het "tasting menu" begonnen, kregen we lekker vers brood met 3 heerlijke smeerseltjes. De gekozen Enate rosé paste hier al goed bij. De gerechten die volgden waren stuk voor stuk mooie plaatjes op de borden en heerlijk van smaak en structuur.
Voor onze jongste zoon werd een enigszins aangepast menu geserveerd, helemaal top. Ze zijn hier zeer servicegericht en flexibel en we hebben zelfs een keer (in overleg) een menu samen laten stellen op basis van een bijzondere wijn die we zelf tijdens een vakantie gekocht hadden. Dat resulteerde in een sublieme wijn-spijs-combinatie waardoor we er nog meer van genoten hebben.
En drink je hier een lekkere wijn, dan kun je na afloop gewoon een of meerdere flessen meenemen uit hun eigen wijnspeciaalzaak.
Rob A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Dit restaurant ligt net buiten het centrum. Wie hier wil eten, doet dat bewust. De locatie is prima. Je zit ruim, het is er niet volgebouwd met tafels. De menukaart is klein, de meeste mensen nemen een menu. Wij namen het wildmenu. De eerste gang was wat simpel, daarna werd het steeds beter. Het hoofdgerecht van patrijs en hert, was het beste. Wij vonden het eten lekker, maar ook weer niet top. De prijs-kwaliteitsverhouding was prima. Het wijnarrangement was heerlijk. De uitleg was uitsteken.
Robert E.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Gisteravond heerlijk gegeten bij de Primeur (voor het eerst). Mijn vriendin 3 gangen dagmenu en ikzelf de 4gangen tasty. Verrassend en fantastisch lekker, in een relaxte sfeer met een vriendelijke gastvrouw. En dat voor nog geen €90 totaal, echt top!
TILOS225 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Zijn hier voor het eerst geweest na het lezen van vorige recensies en zijn voor het wildmenu gegaan.Het was doodgewoon heerlijk.Alles,maar dan ook allzs was perfect,van de ontvangst tot het buitengaan.De gastvrouw/heer,de bediening,het eten,de wijn,de uitleg,echt alles.Voor ons was dit nog eens echt genieten.Heerlijke prijs/kwaliteit verhouding.Bedankt voor de heerlike avond.René &Marleen uit Belgie
Hedwig .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Geweldige kookworkshop gehad. De gastheer weet met zijn enthousiasme een gezellige sfeer te creëren. Het eten was werkelijk voortreffelijk. Een absolute aanrader!!!
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Met collega's een kookworkshop gehouden. Iedereen we enthousiast. Prima alternatief voor een dure management/teambuildings sessie.
Hartelijke ontvangst, prima service, en heerlijk eten.

Aanrader!
Tommie V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
Een erg leuke kookworkshop gehad, in een mooi pand met het echte huiskamergevoel. Leuke ontvangst, goede service en het eten meer dan prima. Voor een leuk avondje een aanrader!
Lilongwe .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Zojuist heerlijk gegeten, asperges die op een bijzonder originele manier verwerkt waren. Van het voorgerecht tot en met het nagerecht!! Hoezo, origineel!
De ontvangst was vriendelijk, huiselijke sfeer, waarbij onze dochter ook heerlijk heeft mee genoten van de culinaire hoogstandjes (weer eens wat anders dan de standaard kindermenuutjes!!) ze kreeg zelfs het overgebleven huisgemaakte brood in een zakje mee naar huis!
een karafje kraanwater (en geen gedoe over "wilt u alvast een grote fles spa blauw") en echt versgeperste jus d'orange maakte het voor mij af.
kortom een aanrader voor iedereen, die zich lekker wil laten verwennen, in een zaak waar vanuit het hart gewerkt wordt
Cschepens .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Bij binnenkomst werden we hartelijk verwelkomd door de gastvrouw. Op tafel kwam huisgebakken brood met een kaas- en surimisalade en gemarineerde olijven.
de a la carte kaart viel ons tegen, aangezien je uit maar drie gerechten per gang kon kiezen. vandaar dat we kozen voor het vier gangen verrassingsmenu. we werden echter niet teleurgesteld.
de eerste gang was een bord met een stukje lauwwarme paling op een bedje van couscous, heerlijke huisgerookte zalm en een coquille met een kletskop van serranoham.
vervolgens patrijs met een verrukkelijke rode wijnsaus.
daarna tournedos rossini (met behoorlijk wat ganzenleverkrullen).
Het chocoladetoetje en voor mij een kaasplankje maakten het dineetje helemaal af.
De prijs-kwaliteitverhouding is perfect en wij komen hier beslist nog wel eens terug!