De Potvis

Meer informatie over restaurant De Potvis

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Prachtige locatie aan het IJselmeer. Wij werden niet welkom geheten bij binnenkomst. Bediening is wel vriendelijk maar (nog) niet echt adequaat. De zalm was prima maar de scholfilet was wel erg door gegaard. Gebakken aardappelen mogen wel wat minder vet. Verder de garnering op de borden met kokkels en scheermesje wel speciaal. De tiramisu was echt heerlijk en is dan ook de reden ( en de zalm) om toch een 8 te scoren. Daarnaast nog het mooie terras. Dus echt wel een plekje om nog eens terug te komen.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
We zijn weer eens neergestreken bij restaurant de potvis. Mooi plaatsje onder de parasol met uitzicht over het IJsselmeer. We hebben van een heerlijke kogelbiefstuk en een zeebaars genoten. Vis of vlees het is hier altijd van topkwaliteit en goed betaalbaar. Hou je van een goede wijn. Probeer zijn salentein eens. Toppertje voor niet te veel geld vergeleken met andere restaurants.
Margarethe H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Lekker zitten, lekker eten en prachtig uitzicht.
Verse ingrediënten en eerlijk eten. De burger en scholfilet zijn de moeite waard! Als ook de cheesecake en het dudok appelgebak. Eindelijk niet Zo'n strandtent die z''n eigenheid verliest onder de druk van trends. Wij komen zeker terug. Dank Hester, Valerie en Itsje!
S V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Wij aten hier na een dagje zeilen, waarschijnlijk komen hier veel zeilers, want het ligt naast de buitenhaven, met zicht op het IJsselmeer met prachtige zonsondergang als het mee zit en een speelveld met geweldige kabelbaan (stiekem even geprobeerd) Er zijn tafeltjes en ook loungesets. Inderdaad is het een soort strandtent, maar wel een heel prima strandtent, met een prima kaart en heel redelijk eten en een vlotte bediening. En niet te vergeten goede koffie!
Wij vonden het heel ok.
De huiswijn was wat aan de dure kant, 16 euro voor een klein karafje. en voor een karaf water betaal je een euro, maar eigenlijk vind ik dat wel prima.
Liever een euro voor kraanwater dan het gezeur dat ze alleen flessen water hebben.
Bayou .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Een echte strandtent.
Aardig, fijn met kinderen.
Eten is simpel, prima na een dagje weg.
Als je echt uit eten wil is dit misschien teveel strandtent.