De Potkachel

Meer informatie over restaurant De Potkachel

Maandag t/m Zondag

Silvanio .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Reeds veelvuldig bij restaurant "De Potkachel" gaan dineren en lunchen. Normaal gesproken altijd erg tevreden over de goede kwaliteit van zowel het eten als de bediening. De laatste keer dat ik in dit restaurant met een gezelschap ben gaan dineren in het kader van een speciaal "vaste klanten verrassingsmenu", hebben ze echter de plank volledig misgeslagen. Het begon al met dat de bediening (tot en met de eigenaar) geen enkel idee had van wat ze ons voorschotelden. Zelfs nadat bij ieder gerecht navraag werd gedaan, bleef het antwoord meestal erg stil. Naar mijn mening weinig professioneel. Vervolgens werd nauwelijks tot geen rekening gehouden met de zwangerschap van een van de dames, ondanks het feit dat dit verschillende malen aan de bediening was doorgegeven. De eigenaar vond dat we maar niet te moeilijk moesten doen. Even voor de beeldvorming: reeds vijftig jaar gelden was algemeen bekend dat gerechten met lever en alcohol niet aan te bevelen zijn voor zwangere vrouwen. Maar goed de eigenaar dacht daar anders over.
Het belangrijkste onderdeel vervolens, het eten, was een goede weerspiegeling van de service. Erg matig en geen reden om naar een restaurant te gaan. Een tip: blijf bij waar je goed in bent en ga geen gerechten van sterniveau proberen na te maken.
Redenen genoeg om hier niet snel weer terug te keren en dat vind ik erg spijtig!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Net iets gerafineerdere gerechten. Geen hele spannende kaart, maar alle gerechten zijn wel heel bijzonder uitgevoerd. Niet echt goedkoop maar zijn geld waard.
Herman01 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
We zijn hier afgelopen week weer gaan eten. We zijn hier nu al meerdere malen te gast geweest en het eten is altijd uitstekend! Ik had de tournedos met pepersaus als hoofdgerecht en dit was echt heerlijk. Mijn dochter had het kindermenu met vis. En dit was echt verrassend. Het was verse gepaneerde vis en niet zoals vaak bij ander restaurants zo'n kant en klaar diepvries visstickje. Je kan echt proeven dat hier alles met veel zorg en vers bereid wordt. De bediening is vriendelijk en wij voelen er echt op ons gemak. Een avondje hier eten is echt een avond heerlijk ontspannen genieten. Echt een aanrader!
Overmeer .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Goed gevarieerde kaart met lekkere combinaties. Vriendelijke service, een restaurant zonder pretenties maar gewoon met lekker eten.
eljomoust .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Deze week hier gegeten, en ik was weer verast door de mooie combinaties van de gerechten.
Alles was zeer goed op smaak en heel mooi opgediend.
Ik heb een heerlijke carpaccio (verse) gehad niet van die dunne diepvries plakjes.
Daarna een mooie tonijn filet met een heerlijke olijfolie saus.
En als dessert een smaakvolle ananas schuim met ijs en witte chocolade
En leuke en vlotte bediening in een mooi en gezellig restaurant.
Met mooi gedekte tafels.

Samengevat een zeer dikke voldoende hier kom ik zeker terug om nog een keer te eten.
greet L.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
We hebben hier heerlijk gegeten, de bediening was goed, vriendelijk! Er was zelfs keuze in vegetarische gerechten! De tagliatelle was lekker en de hoenderfilet van tafelgenoot was zeer smakelijk. Dessert "dame de potkachel"was verrassend! We komen terug!
groent .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Afgelopen zondag zijn we voor de derde keer gaan eten. De menukaart was weer iets veranderd,de compositie van haring,de gegrilde tonijnfilet en de aardbeien trilogie van de chef waren weer groots van smaak.De bediening is vriendelijk en correct,ga zo door Super.
Hanzel .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Top, wat een geweldig restaurant schuilt er achter deze gevel. Mooie en eerlijke gerechten prachtige presentatie en volle smaken. Carpatio en Hamterrine als vooraf, hoofdgerechten Speenvarken met een frisse yoghurtsaus en Zalm met gewokte groente . Attente en vriendelijke bediening.