De Potkachel

Meer informatie over restaurant De Potkachel

Maandag t/m Zondag

Paul L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Reeds veelvuldig bij restaurant "De Potkachel" gaan dineren en lunchen. Normaal gesproken altijd erg tevreden over de goede kwaliteit van zowel het eten als de bediening. De laatste keer dat ik in dit restaurant met een gezelschap ben gaan dineren in het kader van een speciaal "vaste klanten verrassingsmenu", hebben ze echter de plank volledig misgeslagen. Het begon al met dat de bediening (tot en met de eigenaar) geen enkel idee had van wat ze ons voorschotelden. Zelfs nadat bij ieder gerecht navraag werd gedaan, bleef het antwoord meestal erg stil. Naar mijn mening weinig professioneel. Vervolgens werd nauwelijks tot geen rekening gehouden met de zwangerschap van een van de dames, ondanks het feit dat dit verschillende malen aan de bediening was doorgegeven. De eigenaar vond dat we maar niet te moeilijk moesten doen. Even voor de beeldvorming: reeds vijftig jaar gelden was algemeen bekend dat gerechten met lever en alcohol niet aan te bevelen zijn voor zwangere vrouwen. Maar goed de eigenaar dacht daar anders over.
Het belangrijkste onderdeel vervolens, het eten, was een goede weerspiegeling van de service. Erg matig en geen reden om naar een restaurant te gaan. Een tip: blijf bij waar je goed in bent en ga geen gerechten van sterniveau proberen na te maken.
Redenen genoeg om hier niet snel weer terug te keren en dat vind ik erg spijtig!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Net iets gerafineerdere gerechten. Geen hele spannende kaart, maar alle gerechten zijn wel heel bijzonder uitgevoerd. Niet echt goedkoop maar zijn geld waard.