De Potkachel

Maandag t/m Zondag

Kan beter
yellowmath .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2013
vriendelijk ontvangst, enthousiaste bediening, verrast door de perfecte en creatieve presentatie van de gerechten, sfeervolle chansons op de achtergrond en alles netjes en linnen tafellakens,
in een woord top, maar vooral lekker.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Goed menu voor een vaste prijs. Ze hebben zelf een hele goede actie op hun website, met tot 50% korting op het menu. Voor € 25,= krijg je een pracht drie-gangen-maaltijd (exclusief drank) . De gerechten zijn smakelijk en mooi gepresenteerd, Bediening is persoonlijk, varieert van licht cynisch tot hartelijk, afhankelijk van het humeur en de tijd van de avond.
Alex T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
6 maart 2013 gegeten in de Potkachel alwaar we ook sliepen in het hotel. Echt heerlijk gegeten, prijs kwaliteit verhouding is subliem. Het enige lastige is wat je moet kiezen van de kaart want de gerechtjes zijn allemaal overheerlijk! Gelukkig aten we er de avond erna weer, wederom een feest voor de smaakpapillen. De bediening is gastvrij, vriendelijk en niet overdreven aanwezig. Echt een aanrader !!
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Het eten blinkt uit door eenvoud. Geen overcomplexe smaakvarianten maar gewoon subliem bereide gerechten geserveerd door een vriendelijke bediening en begeleidt door lekkere en betaalbare wijnen. Het pand aan de Rijksweg heeft geen sterren uitstraling, ook qua decor is het vrij eenvoudig. Echter, de prijs / kwaliteit verhouding vind je nergens in Limburg.
Da B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Dit weekend met een paar vrienden hier wezen eten.
Het was weer voortreffelijk, mijn vrouw heeft een mooie romige pompoensoep genomen en ik had krokante gamba's met een wasabischuim en zoetzuren groenten.
Als hoofdgerecht heeft mijn vrouw heeft de zeebaars met zeevruchtenrisotto, en ik de hertenbiefstukjes met een heerlijke cantarellensaus.
Dit was beide erg goed op smaak en zeer mooi gepresenteerd.
Als na hebben we een tarte tatin van peer met kaneelijs, en een hazelnoten parade genomen dit waren beide een lust voor het oog en tong.
De service was weer zeer professioneel maar niet te stijf en met leuke humor.
Er werden mooie wijnen aangeboden voor een hele schappelijke prijs.
Samengevat een super prijskwaliteit verhouding voor een gezellig avondje uit.
Hier komen we snel weer terug.
Boelsy .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Voor de 2e keer dit jaar bij De Potkachel gegeten en het was wederom bijzonder goed bevallen.We hadden de romige tomatensoep (2 x), Normandisch vispotje met verse tagliatelle (1 x), de hertenbiefstukjes (1 x) en de chocolademousse (2 x). Alles was erg lekker en werd op een mooie wijze gepresenteerd. Ook niet steeds lang hoeven te wachten. Prima!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
We waren hier voor de 2e keer voor een korte vakantie, omdat wij de eerste keer al tevreden waren over het gebodene dus weer naar de "Potkachel". Wederom zijn we niet teleurgesteld in onze verwachting. Het eten was weer van uitmuntende kwaliteit, en een plaatje om te zien, dit geld zeker voor de desserts, mooi en smaakvol!
De bediening profesioneel, en vriendelijk met een zekere onderkoelde humor, die mij wel aanspreekt.
Ons besluit staat vast, we komen hier zeker terug, ook al is het voor ons helemaal aan de andere kant van het land!
Cor Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Heerlijk gegeten en gedronken. Kwalitatief zeer hoogstaand, goede ambiance, keurig verzorging en precies genoeg. Vooral de desserts zijn een lust voor het oog en de binnenste mens
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
2 avonden gegeten als onderdeel van Heuvellandarrangement.
Prettige sfeer en heerlijk eten! Voldoende keus met ook de mogelijkheid om met toeslag gerechten buiten het arrangement menu te kiezen.
Hoewel niet storend of stijf, mag de bediening nog iets minder formeel. Dit is uiteraard heel persoonlijk. Nog een keertje? Jazeker!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Tijdens het wk wielrennen een etentje met ouders in dit restaurant gehad.
Het eten werd prachtig/kleurvol maar niet te uitbundig opgediend. Het was zeer smaakvol en in juiste porties.
De sfeer in het restaurant was lekker relaxed, niet te chique maar toch veel stijl.
Kort samengevat een hele fijne avond gehad!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Reeds veelvuldig bij restaurant "De Potkachel" gaan dineren en lunchen. Normaal gesproken altijd erg tevreden over de goede kwaliteit van zowel het eten als de bediening. De laatste keer dat ik in dit restaurant met een gezelschap ben gaan dineren in het kader van een speciaal "vaste klanten verrassingsmenu", hebben ze echter de plank volledig misgeslagen. Het begon al met dat de bediening (tot en met de eigenaar) geen enkel idee had van wat ze ons voorschotelden. Zelfs nadat bij ieder gerecht navraag werd gedaan, bleef het antwoord meestal erg stil. Naar mijn mening weinig professioneel. Vervolgens werd nauwelijks tot geen rekening gehouden met de zwangerschap van een van de dames, ondanks het feit dat dit verschillende malen aan de bediening was doorgegeven. De eigenaar vond dat we maar niet te moeilijk moesten doen. Even voor de beeldvorming: reeds vijftig jaar gelden was algemeen bekend dat gerechten met lever en alcohol niet aan te bevelen zijn voor zwangere vrouwen. Maar goed de eigenaar dacht daar anders over.
Het belangrijkste onderdeel vervolens, het eten, was een goede weerspiegeling van de service. Erg matig en geen reden om naar een restaurant te gaan. Een tip: blijf bij waar je goed in bent en ga geen gerechten van sterniveau proberen na te maken.
Redenen genoeg om hier niet snel weer terug te keren en dat vind ik erg spijtig!
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Net iets gerafineerdere gerechten. Geen hele spannende kaart, maar alle gerechten zijn wel heel bijzonder uitgevoerd. Niet echt goedkoop maar zijn geld waard.