De Potdeksel

Markt 4 5751 BE Deurne Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Potdeksel

Anke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Kom al jaren op regelmatige basis bij De Potdeksel, voor zowel lunch als diner. In de zomer fijn om buiten op het terras te zitten. De soepen van De Potdeksel zijn echt een aanrader, maar ook de Club Sandwich is lekker. De avondkaart biedt voldoende keuze, in de winter op woensdag speciale winterse stamppotten. Ambachtelijke keuken zonder poespas en goede kwaliteit.
F-D .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Gemiddeld eetcafé. Volle bak op zaterdagavond, dus moeten een kwartiertje wachten aan de bar voor een tafeltje
Als voorgerecht de Carpaccio, de redelijk is, minpuntje is wel de natte sla die erop ligt en daardoor ook de rest nat maakt
Als hoofdgerecht heb ik de Brioche van varken omwikkeld met spek, goed maar niets spannends, Mijn buurman heeft het stoofvleespotje die erg in de smaak valt

Bediening vergeet tot twee keer het mandje brood, laten we het maar aan de drukte wijten, want verder houden ze alles goed in de gaten.

al met al prima voor een makkelijk hapje op de zaterdagavond
Joëlle V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
De Potdeksel is een cafe/restaurant met een eerlijke keuken. Ik eet hier altijd lekker. Laatst een keer een stamppot met sucadelapjes die werkelijk perfect van smaak waren. Ook de saté is altijd goed. Kortom een aanrader!
VrolijkeEter .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2012
Vanavond hier gezellig met de familie (4 volwassenen) gaan eten. Onze ervaring was zeer positief. De hertenbiefstuk met paddestoelen in een lekkere saus werd geserveerd met verschillende bijgerechten (spruitjes, aardappelpuree uit de oven, rode kool, etc.), die het tot een heerlijke wintermaaltijd maakten. Zeker een aanrader! De bediening was vriendelijk en snel, de sfeer in de gezellige, kleine winterserre prima. Het nagerecht werd gekozen van een nieuwe dessertkaart: bananenpannenkoekjes. Alhoewel 'bananenpoffertjes' misschien een betere benaming was geweest, was de combinatie van banaan in pannenkoekdeeg en pisang ambon goed gekozen. De standaard toef slagroom bij zowel de pannenkoekjes als de tiramisu was niet per s? noodzakelijk geweest, maar dat deed aan de avond zeker niks af. De prijzen neigen wat meer naar restaurant en de sfeer meer naar eetcaf?, maar dat laatste is hier eerder een pluspunt.
Enige verbeterpunt was naar ons idee de ongelijkheid tussen de gerechten: de hertenbiefstuk was rijkelijk aangekleed, bij de tournedos had misschien wat warme groente in plaats van louter salade geserveerd kunnen worden. Wellicht is een scheiding op de kaart tussen de eetcaf?gerechten en de restaurantgerechten op zijn plaats.
Jeane .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
wij eten als we in Deurne zijn altijd hier, gewoon gemoedelijk.
Vooral de sate is niet te versmaden, prijs/kwaliteit is erg goed!