De Postwagen

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kan beter
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk en culinair gegeten! Ook de bijgerechten waren super en goed op smaak! Heel erg verrassend voor in zo'n klein plaatsje.
mary P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ik zie bij de recensies alleen maar positieve comments. Hebben wij dan pech gehad afgelopen donderdag? Het eten was uiterst onsmakelijk ( variërend van geen smaak behalve heel zout tot echt onsmakelijk) we zijn alle 8 ervaren goede thuiskoks en fan van lekker smaakvol eten. We vonden het unaniem een heel slechte ervaring.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Met twee Amerikaanse collega's hebben wij hier gegeten op een van de warmste dagen van het jaar. We hebben daarom heerlijk buiten gezeten en gegeten. Zowel onze buitenlandse collega's als wij konden een prima keuze maken uit de gevarieerde menukaart. Het eten was goed en smakelijk. Alleen jammer dat de wachttijd tussen de gangen lang was. Hierdoor twijfelden of we nog wel een dessert wilden nemen. Uiteindelijk hebben we dat toch maar genomen, en daar hebben we geen spijt van gehad!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Vanavond met z'n drieën hier gegeten.
De ontvangst was prima. We besloten om alle drie hetzelfde van de uitgebreide menukaart te nemen. Nl. een oosterse kippensoep en daarna baars filet.
De soep smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht was uitzonderlijk goed. Niet alleen de baars maar ook alle bijlagen waren zeer smaakvol. Veel sterrenkoks kunnen hier een puntje aan zuigen.
Hier gaan we beslist vaker eten. Een restaurant om bij vrienden aan te bevelen!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Prima kwaliteit eten, vers en gevarieerd. Attente bediening en een aangename sfeer. Parkeerruimte volop, nette prijzen voor de menu's. Een echte aanrader voor een gezellig avondje uit eten.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Eerst geborreld, prima verzorgde hapjes! Daarna escape room gedaan, top spel! Het eten van de smulsteen is een leuk idee, maar matig qua smaak. Ook veel bijgerechten. Service was prima, prachtig en stijlvol ingericht.
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Familiemiddag/ avond hier gevierd. Met ' s middags westernspelletjes en daarna een heerlijk stampottenbuffet. Boerenkool, zuurkool , hutspot worst, spek, jus en verschillende zuren. Stevige kost die prima smaakte na de spellenmiddag.
Kortom prima gegeten
just-serious .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heel mooi nieuw restaurant, plezier om te zitten. Prima menu met veel keuze in gerechten. Qua menu geschikt voor een heel brede doelgroep maar qua prijs iets aan de dure kant voor het totaal plaatje. Eten is prima en zeker de moeite waard om eens te gaan proberen.
lucasdeweerd .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Heerlijk gegeten bij de Postwagen in Tolbert. Personeel was vriendelijk en flexibel. Het eten was niet koud, salades waren heerlijk! Het is hier erg sfeervol en prachtig ingericht. We willen iedereen bedanken voor de leuke avond!
We komen zeker weer!! De Postwagen is echt een aanrader
Henriettem W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Erg gezellig en leuk ingericht!
Met 4 personen wezen eten maar super!
Gekozen voor het lente menu, is zeker een aanrader en voldoende eten. Was geen probleem om een gerechtje te veranderen aan het menu. Eten was vol van smaak en goed op temperatuur!
Alles was super, kom snel weer terug!
jurjen55 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Een sfeervol ingericht restaurant. Geschikt voor fijn samenzijn en (groepen). Vriendelijke bediening. En de vleesgerechten waren lekker mals bereid.
Warm aanbevolen.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Met 25 mensen hier gisteren een heel gezellige avond gehad met entertainment in een gezellige zaal. Het buffet bestond uit lekker en gevarieerd eten, al was er wat weinig groente. De bediening was vriendelijk, maar liet later op de avond steekjes vallen door ons te vragen of zij niet meer aan de tafels hoefde te bedienen. Wij haalden daarop onze drankjes aan de bar. Misschien een volgende keer beter om het bedienen aan de tafels even vol te houden, dan is het echt goed, nu beoordeel ik het als ruim voldoende.