De Postwagen

Meer informatie over restaurant De Postwagen

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Vanavond met z'n drieën hier gegeten.
De ontvangst was prima. We besloten om alle drie hetzelfde van de uitgebreide menukaart te nemen. Nl. een oosterse kippensoep en daarna baars filet.
De soep smaakte heerlijk. Het hoofdgerecht was uitzonderlijk goed. Niet alleen de baars maar ook alle bijlagen waren zeer smaakvol. Veel sterrenkoks kunnen hier een puntje aan zuigen.
Hier gaan we beslist vaker eten. Een restaurant om bij vrienden aan te bevelen!
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Prima kwaliteit eten, vers en gevarieerd. Attente bediening en een aangename sfeer. Parkeerruimte volop, nette prijzen voor de menu's. Een echte aanrader voor een gezellig avondje uit eten.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Eerst geborreld, prima verzorgde hapjes! Daarna escape room gedaan, top spel! Het eten van de smulsteen is een leuk idee, maar matig qua smaak. Ook veel bijgerechten. Service was prima, prachtig en stijlvol ingericht.
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Familiemiddag/ avond hier gevierd. Met ' s middags westernspelletjes en daarna een heerlijk stampottenbuffet. Boerenkool, zuurkool , hutspot worst, spek, jus en verschillende zuren. Stevige kost die prima smaakte na de spellenmiddag.
Kortom prima gegeten
Just-serious .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Heel mooi nieuw restaurant, plezier om te zitten. Prima menu met veel keuze in gerechten. Qua menu geschikt voor een heel brede doelgroep maar qua prijs iets aan de dure kant voor het totaal plaatje. Eten is prima en zeker de moeite waard om eens te gaan proberen.
Lucasdeweerd .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Heerlijk gegeten bij de Postwagen in Tolbert. Personeel was vriendelijk en flexibel. Het eten was niet koud, salades waren heerlijk! Het is hier erg sfeervol en prachtig ingericht. We willen iedereen bedanken voor de leuke avond!
We komen zeker weer!! De Postwagen is echt een aanrader
Henriettem W.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Erg gezellig en leuk ingericht!
Met 4 personen wezen eten maar super!
Gekozen voor het lente menu, is zeker een aanrader en voldoende eten. Was geen probleem om een gerechtje te veranderen aan het menu. Eten was vol van smaak en goed op temperatuur!
Alles was super, kom snel weer terug!
Jurjen55 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Een sfeervol ingericht restaurant. Geschikt voor fijn samenzijn en (groepen). Vriendelijke bediening. En de vleesgerechten waren lekker mals bereid.
Warm aanbevolen.
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Met 25 mensen hier gisteren een heel gezellige avond gehad met entertainment in een gezellige zaal. Het buffet bestond uit lekker en gevarieerd eten, al was er wat weinig groente. De bediening was vriendelijk, maar liet later op de avond steekjes vallen door ons te vragen of zij niet meer aan de tafels hoefde te bedienen. Wij haalden daarop onze drankjes aan de bar. Misschien een volgende keer beter om het bedienen aan de tafels even vol te houden, dan is het echt goed, nu beoordeel ik het als ruim voldoende.