De Postkoets

Blankenburg 4 7481 DX Haaksbergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Postkoets

Anne6189 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor de derde keer gegeten bij de postkoets. Ontvangst was goed. Als voorgerecht had ik de salade met coquilles en ham, waarbij de ham ontbrak. Als hoofdgerecht had mijn vader vlees met gorgonzolasaus besteld. Toen het werd geserveerd werd verteld dat de gorgonzolasaus op was. Hadden ze beter eerder kunnen zeggen lijkt mij, hij had bewust juist voor de gorgonzolasaus gekozen. Bediening was wel erg correct. Als klap op de vuurpijl zat er in het dessert een pissebed in de slagroom! Dat kan gewoon echt niet. We hebben hier altijd naar wens gegeten maar deze keer is het zo tegen gevallen dat we niet snel terug zullen komen. Echt een tegenvaller.
Feiko R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De ontvangst was correct maar koel. Het leek er op dat we een menu kregen dat passend was bij mensen die goedkope bonnen scoren. De garnalen (geen gamba's) waren te koud. De aspergekontjes in de soep te hard. In de frisdrank zat geen prik, en bij de vervanger net is meer. Verder werd ons niet meer gevraagd of we iets wilden drinken. De rest van het eten was matig. Het gevogelte in de eerste gang was te koud het rundvlees in het hoofdmenu was erg droog. Het toetje was voor ons het hoogtepunt! Kortom: geen aanrader.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Voor het eerst bij de postkoets gegeten. Het eten was heerlijk, maar wat mij opviel was bij binnenkomst dat alle personeelsleden je op een uiterst vriendelijke manier begroeten. En daar bleef het niet bij. De bediening bleef vriendelijk, beleefd en hadden een uitstraling waar je als klant blij van wordt. Mijn complimenten.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vandaag zijn wij de 2de keer bij de Postkoets gegeten. Zeer sfeervol restaurant, heel gezellig, prima bediening en lekker gegeten. Dat mooi opgediend wordt, royaal porties, tegen betaalbaar prijzen. Zeker aanrader
Marjo B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wij hebben hier fantastisch gegeten. Alles smaakte heerlijk. Wij begonnen met gebakken mosselen en champignons in bierbeslag wat heel goed en huisgemaakt was. Ook de paprika roomsoep kwam uit eigen keuken en smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht namen wij de gegrilde filet mignon die perfect en heel vers was en een grote portie. Als nagerecht de crème brulee. Wij moeten hier 85 km voor rijden maar gaan daar zeker weer een keer eten. Ook een goed oplettende bediening.
Hansmarselis .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Vrijdagavond weer eens in de Postkoets gegeten. De chef heeft speciaal voor ons een wildmenu samengesteld.
Het voorgerecht (eendeborstfilet met geconfijte eendebout) was heel erg lekker. De wildbouillon had een aangename geur van kruiden en madeira en was zeer smaakvol.
Het hoofdgerecht was een in de Egg klaargemaakte hertenbiefstuk. Deze was botermals en mooi egaal rose van binnen. Het dessert van een cremebrulee met 2 stukken zelfgemaakt ijs vormden een zeer prettige afsluiting
Grootrw .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Gebeld over groupon actie maar ze hadden ook een verrassingsmenu met hetzelfde tarief. Een viergangen verrassingsmenu met als keuze mogelijkheid vis, vlees of gemengd.
Het voorgerecht was goed.
De courgette soep was niet lekker, de vissoep wel.
Het visgerecht had zalm, zeetong en kabeljauw en was wel oke.
Het gemengde vlees vis gerecht had, te droge sucade, een niet gare zeetong bij een van de borden en een goed varkenshaasje. De saus was niet lekker en had men beter apart kunnen serveren, nu lag het er al overheen.
Toetje was wel goed. Bediening was goed.
Wij gaan er naar deze teleurstellende verrassing niet meer naar toe!
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Na eerdere slechte eetervaringen toch weer een poging gewaagd. Via etentjeveilen.nl twee supervoordelige viergangen keuzemenuutjes besteld. Gelukkig viel de kwaliteit niet tegen. Wat niet al te vers stokbrood met kruidenboter vooraf. Als voorgerecht in boter gebakken gamba's : best smakelijk. Hierna een kalfsbouillon, best goed maar veel te zout. Dat was ons hier eerder overkomen. Als hoofdgerecht een triootje van biefstuk, kalfslende en zalm vergezeld van een uitgebreide garnituur. Helemaal niet verkeerd. Als dessert vanilleijs met een warm chocoladecakeje . Best lekker. Tappils veltins ok. Rode huiswijn toegankelijk. Al met al zeker veel waar voor het geld!
Celco .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Met een waardebon van etentjeveilen hier een viergangenmenu genuttigd. Vooraf brood met kruidenboter en gegrilde gamba's (die garnaaltjes zijn), tussen paprika-roomsoep (die iets te zout was), hoofd surf en turf biefstuk (ik had medium well-done besteld, maar kreeg medium rose) en zalm (ietsje doorgeslagen) met garnituur en na creme brulee. Bediening was snel en vriendelijk. Decor met open keuken is leuk.
En er hangt Edet toiletpapier in de wc. Dat is ook wel zo prettig.
Margekamp .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Hier gisteravond heerlijk gegeten. Inderdaad de gamba's waren garnalen maar ze smaakten heerlijk. Alle 4 gangen waren Top. Zeer vriendelijk personeel.
Zeker voor herhaling vatbaar
Wies04 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
We hebben gisterenavond met 8 personen hier gegeten. We kwamen hier via een actie. We hadden een 4 gangen keuzemenu. Voor ieder wat wils. De gekozen gerechten waren goed en lekker! De bediening was TOP! Leuk en aardig personeel! Meerdere keren kwamen ze vragen of alles naar wens was.
Prijs - kwaliteit meer dan goed.
Wij komen hier zeker nog eens weer!
Miepvan .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
We hebben hier met Groupon gegeten. Zaten een beetje in het looppad van serveren. Kregen een nieuwe plaats toen we erom vroegen.
Voorgerecht was prima alleen inderdaad het waren garnalen geen gamba"s
De vissoep was prima, de carpaccio was ook goed. De drieluik van vlees smaakte uitstekend. De vis was iets simpeler. Het dessert was uitstekend.
Prima avond gehad en zeer vriendelijk personeel.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Wij hebben de tweede kerstdag lekker gegeten bij de postkoets alleen was het jammer dat we nog geen vijf minuten binnen waren en de serveerster een schaal met saus laat vallen mijn broek en de broek van mijn partner zat er helemaal onder maar er werd geen aandacht aangeschonken de vloer was belangrijker, een beetje jammer als je daar in je kerst kleding zit,
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
na jaren weer eens postkoets,me niet meegevallen,champignons uitstekend,soep,een roomsoepje overdaad,trio vlees goed,appeltjessalade volgens ons giste,en witlof ben een liefhebber maar laten staan,dit gemeld bij bediening,als antwoord heb het tegen de koks gezegd dat ik het niet vertrouwde maar moest het meenemen,dessert bavorois armzalig,klein portie
Edo Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Via etentje veilen hier terecht gekomen. Alle vier de gerechten waren uitstekend. Leuke en vlotte bediening. Ziet er van binnen ook sfeervol uit. Naast de wijn ook een karaf water (gratis). Al met al een aanrader waar
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
We vierden hier met de familie de 60 jarige verjaardag van mijn vrouw. Er was door de eigenaar beloofd dat hij hier rekening mee zou houden met een bijzonder dessert.
Dit was echter bij het bediendend personeel die avond niet bekend. We hadden voor de volwassenen een menu maar toen wr op mijn verzoek toch een dessert voor allen kwam was betaalden we toch 20 Euro extra. Het eten was desondanks weer voortreffelijk. Jammer alleen van deze misser in mijn ogen.
Gerritenwendy .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Naar aanleiding van een groupon hier gegeten. We waren een beetje sceptisch naar aanleiding van de negatievere recessensies maar we besloten er open in te gaan. Toen we binnen kwamen werden we vriendelijk ontvangen.

De open keuken viel gelijk gelijk op, mede de geopende waterfles die op tafel stond.
Mijn man en besloten beide verschillende gerechten te nemen zodat we bij elkaar konden proeven. Hij begon met champignons in een gefrituurd jasje. We vonden het beide vrij smakeloos . Mijn starter begon met gamba's met groente. Deze waren op zich lekker alleen waren het geen gamba s maar grotere garnalen.
De hoofdgerechten en nagrechten waren prima en leuk opgediend.
Op zich een restaurant waar ze best iets van kunnen maken. Wel een kanttekening voor het personeel in de keuken. Wees er van bewust dat jullie een open keuken hebben en gasten dus kunnen zien wat jullie doen..vingers dus niet aflikken maar afvegen aan een theedoek.
De prijs voor de bon tov het diner waren prima. De originele prijs (75 euro) zou ik echt te hoog hebben gevonden.
Sjoerd_farnke .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Goeden avond

We hebben heerlijk gegeten ! Fantastische bediening en heen klagen over de hoeveelheid ! Een leuke bij komstighejd een totaal. Vernieuwde keuken zoals de eigenaar aangaf ! Steeds een stap voorwaarts te willen zetten ! Onze complimenten

Met vriendelijke Gr
Fam. Vd kuil
Ina W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Goede bediening, hartelijke ontvangst. Er wordt goed opgelet of er nog iets ontbreekt.
De gerechten smaakten heerlijk, ook de bijgerechten. Heerlijke soep met knolselderij en een luxe toetje. Kortom een heerlijk avondje uit.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2014
Bah, zalm niet te eten, niet gaar eten, vieze smaak...
Veel geschreeuw in de zaak van het personeel en reclame naar buiten toe over het lezersmenu maar eten smaakt nergens naar!
Dit is onze ervaring met de postkoets en we zijn gillend de zaak uitgelopen. We hebben nog nooit zo vies gegeten.
Zullen geen positieve reclame achterlaten en iedereen adviseren hier weg te blijven.