De Postkoets

Blankenburg 4 7481 DX Haaksbergen Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Postkoets

Alles is hier mogelijk. Dit restaurant hangt van veelzijdigheid aan elkaar. Voor groepen, koppels of speciale gelegenheden haalt het personeel hier alles uit de kast om de gasten te plezieren. Catering, barbecue, luxe buffet of gewoon een heerlijk diner à la carte geïnspireerd op de Franse keuken. Met een uitgebreide wijnkaart met keuze uit mooie wijnen. Lekker aanschuiven in het gezellige restaurant waar je helemaal in de watten wordt gelegd. Klinkt aantrekkelijk toch?

Meer informatie over restaurant De Postkoets

Maandag t/m zondag 17 - tot

• Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Postkoets

aad L.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Reuze vriendelijke bediening, maar vrijwel alles ging niet de eerste keer goed:
Menu op internet was anders dan in de zaak;
Bestelling opnemen bleek lastig. We moesten uiteindelijk aanwijzen op de kaart wat we wilden eten;
Voorgerecht voldeed niet aan de omschrijving op de kaart;
Bij hoofdgerecht waren de verschillende wensen van de gasten door elkaar gehaald;
Verkeerde kofffie;
Incorrectie rekening.
Maar dat alles met een vriendelijke glimlach!
mirjam F.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen. Al een tijdje niet meer geweest, naast een verrassend menu ook een heerlijke cocktail gedronken.. Wij komen zeker snel een keer weer terug!
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijke avond gehad, lekker a la carte gegeten, met name de pulled porc en ribeye van de green egg zijn echte aanraders. Ik wil via deze weg het vriendelijke personeel en de chef bedanken voor een top avond
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Hier afgelopen weekend gegeten met de familie super goed en lekker eten. De bedienig en sfeer ook goed en gezellig. Kortom super!!!

Aanrader
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Super bistro aljaren heel tevreden aardige personeel en vakbekwaam altijd heerlijk eten en fantastische catering. Pas ook hun pull pork geprobeerd met saus echt een aanrader????Dit weekend weer besteld voor de BBQ verheugen ons er nu al op.Ga zo door toppers ????
Jessie H.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijke culinaire en gezellige avond gehad vorige week bij de postkoets. We hebben met vier personen gegeten bij de Postkoets. We hebben genoten, allemaal gekozen voor het lezersmenu. Ikzelf voor Tapasplate als voorgerecht.. top, echt een aanrader, als tussengerecht een heerlijke mosterdsoep. Het hoofdgerecht was voor mij de favoriet. Smoked beef. Toetje was eigenlijk teveel maar toch genoten van de crème brûlée. Wij komen zeker terug, heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en gezellig restaurant. Mvg J. Hoffmann
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Een bistro met een uitstekende keuken. Ik bestel hier met regelmaat een (medium rare) rib-eye van de green-egg. Heerlijk mals vlees in combinatie met een goed glas wijn en dat alles voor een gunstige prijs. Een echte aanrader!
Fedor A.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Goed eten en vriendelijke bediening in een fijne sfeer. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Wat wil je nog meer? Top! Wij komen hier zeker terug.
Edward K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
zeer goed gegeten voor de tweede keer dit jaar. De eerste ronde ging ik voor vlees en de tweede voor een vis gerecht. leuke bediening en je word correct geholpen.
sjoerd_farnke .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
super gezellig met de familie en zeker een aanraden waard
achterin de zaak en een mooie openhaard
we hebben alom heerlijk genoten
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Lekker gegeten.
Olga R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hadden het Chefs menu. Bestelde aspergesoep was die dag niet voorradig. Hoofdgerecht was zonder aankondiging anders (lamskotelletten ipv lamsfilet in bladerdeeg). Was prima, maar niet zoals het hoort.
jan.diny .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voorgerecht viel tegen, verstopte pasta onder de zalm. Carpaccio viel tegen. Weinig vlees.
Hoofdgerecht met trio vis was wel heel lekker. Trio van vlees deed wat droog aan. Warme groente, sla en aardappeltjes waren lekker en voldoende.
Nagerecht viel tegen, gewoon wat bolletjes ijs in een coupe. Eenvoudig. Creme brulee was wel goed.
Kwaliteit en prijsverhouding is te groot.
1 AH Voor 2 personen voor € 39.50. Een menu voor 1 persoon kost dus € 39,50.
Krijg het gevoel dat er voor 2 personen is betaald in plaats van een menu gratis.
mwbouwmans .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
viel erg tegen ,na een gesprek met de chef kok wel opgelost ,maar toch jammer vd avond ,helaas voor ons geen tweede keer
heinhuis.jj H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Geweldig restaurant. We zijn al meerdere keren hier gaan eten. Vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Tevens goede aanbiedingen.
Trudy L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Voorgerecht en nagerecht redelijk, hoofdgerecht slecht, het leek opgewarmd.
In het verleden geweldig. Dit leek nergens op. De chef was ook nergens te bekennen.
R. L. Enschede
Tjeerd N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We waren er voor een AH menu en dat was gewoon slecht voor voorgerecht en het hoofdgerecht.
Na lang wachte voor het nagerecht kwam men met medeling dat het nog langer kon duren en we alvast koffie konden krijgen en wat er gebeurd er zowel nagerecht en koffie kwamen??
Op nota staat 1 AH menu voor 2 personen maar voor de prijs stond toch wel € 39 gerekend.
Al met al een zeer teleurstellende avond.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten van het AH restaurant menu. Zeer ruime porties, mooi opgediend en vriendelijke bediening. Ook enkele dagen erna van een ander menu genoten, wederom voortreffelijk.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
We hebben gegeten met een spaarkaart van de AH. Het was het meer dan waard.
j.graaf110 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij zijn meerdere keren wezen eten in de Postkoets en het was altijd erg goed nu met AH bon was het ronduit slecht . Mijn oprecbte mening is doe niet mee met AH bonnen als je niet je gewone kwaliteit wilt leveren .
Ik snap het jullie geld kost maar zo raak je ook klanten kwijt .