De Postkoets

Blankenburg 4 7481 DX Haaksbergen Nederland Kaart

Over het restaurant De Postkoets

Alles is hier mogelijk. Dit restaurant hangt van veelzijdigheid aan elkaar. Voor groepen, koppels of speciale gelegenheden haalt het personeel hier alles uit de kast om de gasten te plezieren. Catering, barbecue, luxe buffet of gewoon een heerlijk diner à la carte geïnspireerd op de Franse keuken. Met een uitgebreide wijnkaart met keuze uit mooie wijnen. Lekker aanschuiven in het gezellige restaurant waar je helemaal in de watten wordt gelegd. Klinkt aantrekkelijk toch?

Meer informatie over restaurant De Postkoets

Maandag t/m zondag 12.00 - 23.00 uur

6,8

Jouw recensie over het restaurant De Postkoets

Olga R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hadden het Chefs menu. Bestelde aspergesoep was die dag niet voorradig. Hoofdgerecht was zonder aankondiging anders (lamskotelletten ipv lamsfilet in bladerdeeg). Was prima, maar niet zoals het hoort.
jan.diny .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voorgerecht viel tegen, verstopte pasta onder de zalm. Carpaccio viel tegen. Weinig vlees.
Hoofdgerecht met trio vis was wel heel lekker. Trio van vlees deed wat droog aan. Warme groente, sla en aardappeltjes waren lekker en voldoende.
Nagerecht viel tegen, gewoon wat bolletjes ijs in een coupe. Eenvoudig. Creme brulee was wel goed.
Kwaliteit en prijsverhouding is te groot.
1 AH Voor 2 personen voor € 39.50. Een menu voor 1 persoon kost dus € 39,50.
Krijg het gevoel dat er voor 2 personen is betaald in plaats van een menu gratis.
mwbouwmans .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
viel erg tegen ,na een gesprek met de chef kok wel opgelost ,maar toch jammer vd avond ,helaas voor ons geen tweede keer
heinhuis.jj H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Geweldig restaurant. We zijn al meerdere keren hier gaan eten. Vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Tevens goede aanbiedingen.
Trudy L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Voorgerecht en nagerecht redelijk, hoofdgerecht slecht, het leek opgewarmd.
In het verleden geweldig. Dit leek nergens op. De chef was ook nergens te bekennen.
R. L. Enschede
Tjeerd N.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We waren er voor een AH menu en dat was gewoon slecht voor voorgerecht en het hoofdgerecht.
Na lang wachte voor het nagerecht kwam men met medeling dat het nog langer kon duren en we alvast koffie konden krijgen en wat er gebeurd er zowel nagerecht en koffie kwamen??
Op nota staat 1 AH menu voor 2 personen maar voor de prijs stond toch wel € 39 gerekend.
Al met al een zeer teleurstellende avond.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten van het AH restaurant menu. Zeer ruime porties, mooi opgediend en vriendelijke bediening. Ook enkele dagen erna van een ander menu genoten, wederom voortreffelijk.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening. We komen zeker terug.
We hebben gegeten met een spaarkaart van de AH. Het was het meer dan waard.
j.graaf110 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij zijn meerdere keren wezen eten in de Postkoets en het was altijd erg goed nu met AH bon was het ronduit slecht . Mijn oprecbte mening is doe niet mee met AH bonnen als je niet je gewone kwaliteit wilt leveren .
Ik snap het jullie geld kost maar zo raak je ook klanten kwijt .
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten een alleen een Klein minpuntje de warme groente was niet zo lekker.
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het was gewoon prima. Het eten, de bediening, de wachttijd alles was prima en goed verzorgd. Het enige wat jammer is is dat je niet buiten kunt zitten eten. Maar dit doet aan de kwaliteit van "De Postkoets "niets af.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
De bediening was aardig maar nog wat onervaren. Wel vlot en vriendelijk. Echter het hoofdgerecht ossehaasbief bevatte een rood stuk vlees maar zeker geen bief van de haas. De malsheid was ver te zoeken. Het dessert was van een betrekkelijk niveau. IJs was gekristalliseerd en de crème brullëe te dik. Daartegenover stond een stevige menuprijs van 39,50. Al met al een behoorlijke teleurstelling.
maureen O.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Bistro? Ik vind het meer een gezellig restaurant, goede gemoedelijke warme sfeer!
De medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en hebben kennis van zaken.
We hebben het 4 gangen verrassingsmenu gekozen (allebei vis/vlees) en wat was het allemaal top!
Zelfs de gerechtjes die vooraf niet helemaal onze eigen keuze zou zijn geweest waren zo ontzettend lekker.
De mosterdsoep met het sukadelapje was onze absolute favoriet!
Ik was al bekend met de catering van de Postkoets, (ook altijd geweldig!) maar dit overtrof onze verwachtingen!
Een absolute aanrader en wij komen hier zeker vaker terug.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De bistro is eigenlijk een restaurant want de aankleding is goed verzorgd. Op de tafels witte lakens en geen placemats. Interieur smaakvol met open haard centraal. Gebruik gemaakt van het lezersmenu voor slechts 25 euro (4 gangen inclusief glas wijn en koffie). Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Mooi opgediend en vriendelijke bediening.
rob_w .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben (via groupon) genoten van een 4 gangen keuzemenu met wijn arrangement. Keuze genoeg. Enige negatieve opmerking is het voorgerecht "trilogie van zalm, paling en heilbot filet". De heilbot filet moest je wel zoeken (en uiteindelijk gevonden als flinter op de zalm). De ossenhaas carpaccio en lamspastrami was uitstekend. De soepen waren prima. De tournedos van het hoofdgerecht was erg mals en goed klaargemaakt. Ook het bijbehorende garnituur was prima.
Het was wel wat lang wachten op het dessert, maar ook dat was erg lekker. Het personeel was zeer vriendelijk en hadden voldoende persoonlijke aandacht. Het wijn arrangement was naar behoren en voldoende.
Ton N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De hoge cijfers voor deze gaarkeuken zijn echt onbegrijpelijk. Het betreft eigenlijk een buffetrestaurant bij een kegelbaan. Het buffet-eten wordt ook bij je aan tafel geserveerd. Zo smaakt het en zo ziet het er ook uit.
anne6189 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voor de derde keer gegeten bij de postkoets. Ontvangst was goed. Als voorgerecht had ik de salade met coquilles en ham, waarbij de ham ontbrak. Als hoofdgerecht had mijn vader vlees met gorgonzolasaus besteld. Toen het werd geserveerd werd verteld dat de gorgonzolasaus op was. Hadden ze beter eerder kunnen zeggen lijkt mij, hij had bewust juist voor de gorgonzolasaus gekozen. Bediening was wel erg correct. Als klap op de vuurpijl zat er in het dessert een pissebed in de slagroom! Dat kan gewoon echt niet. We hebben hier altijd naar wens gegeten maar deze keer is het zo tegen gevallen dat we niet snel terug zullen komen. Echt een tegenvaller.
Feiko R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De ontvangst was correct maar koel. Het leek er op dat we een menu kregen dat passend was bij mensen die goedkope bonnen scoren. De garnalen (geen gamba's) waren te koud. De aspergekontjes in de soep te hard. In de frisdrank zat geen prik, en bij de vervanger net is meer. Verder werd ons niet meer gevraagd of we iets wilden drinken. De rest van het eten was matig. Het gevogelte in de eerste gang was te koud het rundvlees in het hoofdmenu was erg droog. Het toetje was voor ons het hoogtepunt! Kortom: geen aanrader.
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Voor het eerst bij de postkoets gegeten. Het eten was heerlijk, maar wat mij opviel was bij binnenkomst dat alle personeelsleden je op een uiterst vriendelijke manier begroeten. En daar bleef het niet bij. De bediening bleef vriendelijk, beleefd en hadden een uitstraling waar je als klant blij van wordt. Mijn complimenten.
Tonnie M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vandaag zijn wij de 2de keer bij de Postkoets gegeten. Zeer sfeervol restaurant, heel gezellig, prima bediening en lekker gegeten. Dat mooi opgediend wordt, royaal porties, tegen betaalbaar prijzen. Zeker aanrader