De Postkamer

Zaterdag 09:30 - 17:00
Zondag Gesloten
Willemvink .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De postkamer is een restaurant waar de bediening geschied door anders begaafden en wat daarmee heel erg leuk is. Ze doen ontzettend hun best en daardoor wordt het een feestje om er te eten. De bediening is erg adequaat en netjes.
De gerechten zijn goed van smaak en mooi van opmaak. Wij hebben genoten van de drie gangen. Een restaurant om zeker naar toe te gaan, echt een aanrader.
Primula1 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijke high tea gehad in de Postkamer in Nijkerk. Leuk interieur, gezellige sfeer, hele fijne en persoonlijke bediening en heerlijk eten. Echt een aanrader!
Andrea236 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Elke vrijdagavond hebben ze een vrijdagavond menu. Elke keer weer met verassende keuzes.
Je moet wel de tijd hebben want de bediening is erg precies en dat duurt het soms wat langer voordat je je eten en je drankjes krijgt.
Je kan er ook heerlijk lunchen. Salade carpaccio is mijn favoriet.
De frietjes met speciale kruiden en de tomatensoep zijn ook erg lekker.
Er is ook de mogelijkheid tot het nuttigen van een zeer uitgebreide high tea en zaterdag kon je voor vijf euro ontbijten.