De Postkamer

Postjesweg 91 1057 DX Amsterdam Nederland Kaart
31-650621990

Over restaurant De Postkamer

Het lekkerste eetcafétje van de Baarsjes

Je kunt er geweldige hamburgers, saté en spareribs eten maar ook een lekkere gezonde buurthap. Met fijne wijnen en biertje van o.a. Brouwerij ’t IJ. Voor een snelle hap na het werk, lekker borrelen of uitgebreid dineren, het kan allemaal. Eenvoudig maar van goede kwaliteit!

Meer informatie over restaurant De Postkamer

Dinsdag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag t/m Zondag vanaf 13:00
- Diner vanaf 17:00

Maud81 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Wij zijn hier met een groepje vrienden gaan eten. Leuk concept met Bier, Burgers en Ribs. (ook lekkere wijn) Het tentje zat vol en het was flink aanpoten voor het personeel dat hier nog niet helemaal aan gewend is. Wij moesten daardoor wel wat lang wachten maar we zaten gezellig dus dat vonden we niet zo erg. Het zaakje ziet er een beetje uit als een oud eetcafé maar wel met een moderne uitstraling. De bediening was ondanks de drukte bijzonder aardig. Wij vonden het eten allemaal erg lekker, er is keuze uit zeven burgers en 4 verschillende spareribs, klein of grote portie. Met name de burger met blauwe kaas en de lamsspareribs sprongen er uit. Leuk zaakje om laid back wat te drinken en/of te eten.
Duncan V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
De burgers waren niet echt op smaak, een beetje flauw. Ook niet echt warm. Erg lekkere koffie en zo. De mensen waren heel erg aardig. Maar het tentje zelf doet me niet veel.
Marius T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Zeer gezellig eetcafe in De Baarsjes. Eindelijke weer eens een plaats in West Amsterdam die dichtbij is en ook goed eten serveert :). Burgers en ribs zijn zeer aan te bevelen. Zeer vriendelijke bediening en heerlijke biertjes. Een oase aan de postjesweg die ik niet verwacht had, je loopt er eigenlijk zo voorbij, maar eenmaal binnen is er die heerlijke knusse sfeer! Top!!
Meesske .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Ziet er cosy uit als je binnen komt en een overzichtelijke kaart. Toch zijn de hamburgers overpriced voor wat je krijgt. En als er staat dat je er een salade bij krijgt dan bedoelen ze daarmee op je stukje vlees in je bolletje. Vlees was iets te doorbakken voor mijn doen en ik had wel iets extras verwacht op de burger. Leuk cafeetje, maar hier gaan wij niet nog een keer eten.
Bhoning .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten. Er is keuze uit lekkere biertjes. De rode wijn was heel lekker. Ik had zelf kipsate en mijn vriendin de spareribs. De satesaus bij de kipsate was heel goed en de spareribs waten ook heel lekker gemarineerd. De eigenaren zijn heel klantvriendelijk. Heerlijk om even een avond ontspannen uit eten te gaan.
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De postkamer is een heel erg leuk zaakje op de postjesweg met fantastisch eten! De bediening is erg aangenaam en maakt een leuk, fijn praatje met je. Heerlijk gegeten vooraf hadden we soep die was echt heel erg lekker, ik had paprika soep en een vriendin van mij pompoensoep heel erg lekker. Het hoofdgerecht was ook heel erg lekker we hadden beide spareribs. Super lekker gemarineerd. Het nagerecht hadden we ijs met chocolade taartje erg lekker! De postkamer is erg lekker leuke bediening en heel erg gezellig met een huiselijk decor. Een aanrader voor iedereen!
Nicky12345 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Op een grote lawaaiige groep na was er verder niemand, dus we konden zelf een plekje zoeken. Dat was fijn. Daarna konden we elkaar alleen niet verstaan, maar daar kan De Postkamer verder weinig aan doen. Het eten was helaas niet echt lekker en de service een beetje onhandig. Als iemand aangeeft vegetarisch te eten is het niet zo handig om een salade met bacon aan te prijzen, en het broodplankje was een beetje mager. Bovendien was het niet duidelijk dat de tonijnsalade vervangen was voor een vegetarische optie met hetzelfde uiterlijk, dus toen we daar achter kwamen was het brood al op. De burgers (aangebrand) en de patat (veel te zout) waren niet echt lekker. Weinig keuze ook uit gerechten, met de Albert Heijn-deal.
Erg jammer, we hadden zin in een leuk avondje uit met lekker eten, maar helaas zullen we niet snel weer naar De Postkamer gaan.
Cora39 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Een aardig maar eenvoudig restaurant buiten het centrum. Bijzonder geschikt om er met kinderen te gaan eten. Veel burgers, kroketten en een uiterst vriendelijke bediening. Ik zou er zelf geen romantische date arrangeren.
Criss .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Wat een leuke ontdekking dit zaakje. Wij wonen hier al een tijdje In de buurt en wilden hier Nog steeds eens gaan eten omdat we van vrienden hadden gehoord dat het goed en gezellig is. De inrichting is basic, beetje huiskameridee, dat maakt het erg gezellig. Mijn vriend nam de saté en ik de classic burger. Beide waren heel lekker. Alles is super vers en dit was voor mij de lekkerste hamburger die ik in tijden heb gegeten. Het feit dat ze hier gebruik maken van goed scharrelvlees vind ik een groot pluspunt. De bediening is attent maar losjes, daar houden wij van, niet zo stijf als in echte restaurants. Verder lekker muziekje op de achtergrond. Heerlijke avond gehad. Eten is schappelijk geprijst.
Willem-44 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Het voorgerechtje, stukjes brood met kruidenboter en aioli, was goed.
het nagerecht bestond in ons geval uit twee bolletjes ijs, niet opwindend maar ok.
Voor het hoofdgerecht kozen we een aangeklede hamburger met friet; de hamburger vond ik niet gaar en klef en o.a. daardoor niet lekker. Jammer.
Lesley W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
10 oktober 2015 met z'n vieren 'n fijn 3-gangen diner genoten bij de Postkamer met de AH dinerbon (2e diner gratis). Alleen jammer dat de keuze uit 't de menu's beperkt bleef uit alleen 4 verschillende soorten hamburgers voor het hoofdgerecht (ikzelf had nl. graag een kipsatéetje willen hebben .. maar dat zat er helaas niet in.). Ben dus uiteindelijk voor de classic burger gegaan, wat een behoorlijke hap was. Daardoor had ik nadien echt geen trek meer in een nagerecht, dus heb ik maar een koffie genomen. Keus uit het voorgerecht was eveneens beperkt, maar van mijn vrienden heb ik begrepen dat de soepjes die zij vooraf hadden genomen erg smaakvol waren (ikzelf en nog een ander zijn voor 't broodplankje gegaan, dat ook wel goed smaakte, alleen voor 2 pers. wel een beetje weinig tonijnsalade geserveerd gekregen). Al met al wat we mochten bestellen smaakte uiteindelijk best prima hoor en was lekker vers! Ook de service was aangenaam. Een heel vriendelijke man die zonder poespas bediende. Het decor is wat simpel c.q. basic, evenals 't meubilair. Dus als je wat langer wilt tafelen c.q. zitten, zou ik je adviseren om 'n kussentje op je stoel plaatsen, anders krijg je op den duur last van een houten kont! ;-)
Lauwblankers .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We hebben er gisteren prima gegeten. Porties groot genoeg. Smaak van het eten helemaal goed. Personeel eerlijk, vriendelijk, behulpzaam en snel. Top!
Saravdveer .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij de Postkamer! Met name het vlees is met zorg uitgezocht en bereid.
Leuk en enthousiast personeel in een gezellig ingericht tentje, de sfeer is erg laidback. De biertjes van brouwerij het Ij maken je avond compleet.
Corry K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Wij hebben echt heel lekker gegeten. Zeer attente bediening alleen kreeg ik op het laatst een beetje houten gat van de stoelen.
Ik had de sate en mijn man de spare ribs. Echt prima. Wij gaan zeker nog eens terug.
Lanette.kempers .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Een klein maar sfeervol eettentje. Service was subliem, veel persoonlijke aandacht en niks was te moeilijk. De saté en de classic burger was super lekker. We gaan hier zeker nog een keertje heen! Dikke aanrader!
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
gisteren via Ah deal gaan eten bij de postkamer
vooraf aubergine soep en garnalen in witte wijn olie saus allebei verrukkelijk
hoofd kip saté en spareribs met salade wel lekker niet speciaal
na chocolade taart iets te zwaar maar wel lekker
de wijn bijna geen keuze maar ok kan beter
de bediening heel aangenaam
de inrichting erg simpel basic maar daardoor juist aangenaam mooie singer-songwriters muziek in de achtergrond
wel goede cijfers maar ik denk niet dat we nog terug komen daarvoor is de kaart zowel eten als drinken te beperkt maar misschien verandert dit nog we houden het in de gaten
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Prima eetcafé. Sate en burger waren heerlijk. Frites waren niet goed gefrituurd en volgens mij niet zelf gemaakt (maar uit de fabriek). Voorgerecht brood met tonijnsalade prima. Chocoladetoetje te droog. heerlijke huiswijn en zeer attente bediening. Voor eetcafé van deze kwaliteit prijzen wat te hoog.
Danique_ailine .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
De postkamer is lekker en supergezellig. Het decor is pas verandert en heeft nu een huiskamer achtige sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en als het rustig is, maken ze vaak een praatje met gasten, erg leuk. Eten is superlekker, enige nadeel is dat de keuze niet heel uitgebreid is. Maar wat er is, is erg goed. Al met al een geweldig tentje waar ik vaak met mijn vriendinnen zal gaan borrelen/dineren.
Dirkdijk8 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Gemoedelijke sfeer, fijne muziek uit een goed jaar, een glas goede wijn, heerlijk malse saté, buitengewone classic burger met alles d'r op en d'r aan. Altijd bijzonder als het je naar de zin wordt gemaakt!
Sanfun .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
We zijn met de AH deal gaan eten. De 3 gangen waren heerlijk. Het eten is van goede eetcafé-kwaliteit. Gewoon een heerlijke saté en hamburger. De saté is van kippenvleugel en is daardoor eigenlijk nog lekker dan normaal. Ook de service was goed, erg attent.