De Posthoorn

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant De Posthoorn

Kim V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Afgelopen zaterdag 23 december hebben wij hier met 12 personen gegeten. Bij binnenkomst vroegen wij ons af of de reservering wel goed was doorgekomen omdat het restaurant stamp vol zat. De vriendelijke jongeman in de bediening begroeten ons. Daarna stuurde hij ons door naar de tafel die achter in het restaurant voor ons was klaar gezet. Het eten stond ondanks de enorme drukte redelijk snel op tafel. De borden waren allemaal gegarneerd met een kleine salade. Daarentegen zijn de saus bakjes iets aan de kleine kant. De portie's zijn groot dus die verdeling is niet helemaal correct. Het is dat wij niet uit de buurt komen anders zouden wij hier zeker snel terug komen. Normaal schrijf ik nooit een recensie maar wij als familie zouden de bediening graag nogmaals bedanken voor de goede service.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Bonne Femme besteld, 1/2 kip met veel sperziebonen, wortels, uien, spekjes en champignons. Prima ´hap´ voor dat geld [doordeweeks 5,95 en daarna 7,95] alleen mogen de patatjes wel apart, of daar i.p.v krielaardappeltjes en minder zout is ook wel wenselijk ;-)