Over het restaurant De Posthoorn

Seizoensgerechten in het Limburgse heuvelland

Bij De Posthoorn kun je uitstekend lunchen en dineren in een huiselijk sfeer. Er is een uitgebreide menukaart met onder andere veel seizoensspecialiteiten zoals asperges, mosselen en konijn. Met een goede prijs kwaliteitsverhouding is dit een heerlijk restaurant in het Limburgse heuvelland!

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 21:00
Donderdag Gesloten
Vrijdag 17:00 - 21:00
Zaterdag 18:00 - 21:00
Zondag

9,1
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de A H kaart de roodbaars was zalig bediening erg gezellig
gaan zeker terug als we in de buurt zijn

Ben en An Almere
Rian S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Zijn vriendelijk ontvangen. Waren wat vroeg, maar dat was geen probleem.
Voldoende keus, en een goede prijs kwaliteitsverhouding.
Aanrader!
Amarins B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Verrassend lekker gegeten, groente was nog lekker knapperig en sliptong en spare ribs heerlijk van smaak. De tent is niet hip te noemen maar voor goed eten kun je er wel terecht.
beste, als u bij regenachtig weer als enige op het niet volledig aangeklede terras( vanwege het weer)
gaat zitten dan zal dit inderdaad niet ten goede komen aan sfeer en inrichting.
Fijn dat u wel lekker gegeten heeft, daar komt u voor
Tenslotte : voor een ``hip`` restaurant moet u inderdaad niet in Eygelshoven zijn

mvrg, de Posthoorn
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten. Constante kwaliteit, gezellig restaurant, vriendelijke bediening.
Lekkere soep, kalfsschnitzel met lekkere saus, diverse groenten en frites. Het roomijs met slagroom en verse vruchten is een aanrader.
Tony D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We hebben prima gegeten, lekker eten, goede sfeer, vlotte bediening en de rekening viel zeker mee.
Een bezoek meer dan waard en voor herhaling vatbaar.
G. S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het was voor ons de 4e keer dat we bij de Posthoorn waren eten. Deze keer met vrienden, die er de 1e keer kwamen, en ook zij waren zeer tevreden en komen beslist terug. Voorgerecht tot en met nagerecht was zeer goed. Hebben heerlijk buiten kunnen zitten.
Abe W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Met AH actie gegeten in een woord af! Ruime parkeer gelegenheid Heerlijk gegeten en ruim voldoende ook nagerecht vers fruit is ook echt vers!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het is een gezellig klein restaurant met een zeer persoonlijke bediening. Het eten is gewoon goed. Geen culinaire specialiteiten. We hadden de ah actie, maar de prijs zou het ook zonder deze actie zeker waard geweest zijn.
Annemiek K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Alles was lekker en smaakte naar meer. De bediening was vriendelijk en goed een aanrader om naar toe en terug te gaan....
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst, correcte bediening met humoristische noot. Door de weekse dag en alhoewel zaak goed bezet was toch rustige sfeer. Keurig verzorgd eten met heerlijke smaak
EJM S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Speciaal AH - keuze menu. Genoeg keuze. Goed verzorgd, meer dan voldoende, vriendelijke, vlotte en humoristische bediening. Dikke pluim.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
wij hebben heerlijk gegeten, de gerechten waren erg goed, het personeel en de kok zijn vriendelijk zeker een aanrader om te eten
yvonne-b .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Lekker gegeten maar met kleine aandachtsdingen erbij zou het misschien zelfs zeer goed zijn. Zo wordt bijvoorbeeld de soep geserveerd zonder brood. Toen we vervolgens alsnog vroegen om brood erbij moest er eerst een stokbroodje gebakken worden, Dat was voor ons geen optie meer omdat de soep natuurlijk afgekoeld was, Als alternatief kon men ons wel nog op andere manier brood aanbieden, we kregen daarom een puntje. Dat was jammer genoeg niet zo lekker bij de soep, er werd bij het afrekenen ook 0,50 cent voor in rekening gebracht. Het was heerlijk buitenweer dus we hebben op het terras gezeten, op zaterdagavond wordt de markt opgeruimd met schoonveegmachines als je er op die tijd eet, heb je wel even grote geluidsoverlast, zodra die weg zijn heb je alleen af en toe verkeersoverlast omdat er een drukkere weg naast ligt.
Het eten zelf was zoals gezegd goed. Als het restaurant zelf zou willen weten wat ze moeten doen voor zeer goed, brood toevoegen bij de soep, of zoals sommige restaurants doen, een beetje brood of olijven of amuse vooraf doen. Als de gelegenheid zich voordoet zouden we met plezier nog eens terugkomen.
Beste Yvonne,
allereerst bedankt voor uw positieve recensie na uw bezoek op 29 juli j.l.
Ik voel me toch genoodzaakt om een kleine reactie te geven.
Omdat wij uitsluitend verse producten serveren,kookt onze chef ``a la minute``
Ook het stokbrood wordt vers gebakken, dus duurt het een paar minuten
Had u bij uw bestelling aangegeven dat u stokbrood bij de soep wilde dan hadden wij dat uiteraard geserveerd. TENSLOTTE : DE € 0,50 IS IN REKENING GEBRACHT VOOR DE MAYONAISE (ZOALS IN MENUKAART VERMELD ) EN ZEKER NIET VOOR HET BROOD!!!!
Wim A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De Posthoorn is een restaurant gelegen in het Limburgse dorp Eygelshoven dat deel uit maakt van de gemeente Kerkrade. De sfeer is ongedwongen, de gerechten zijn eenvoudig en goed verzorgd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Er is echter een nadeel. Het restaurant ligt vlakbij de markt. Op zaterdagen is het daar een komen en gaan van marktbezoekers. Rond de klok van 18.00 uur maakt de gemeente het marktplein schoon. Dat gaat gepaard met behoorlijke geluidsoverlast. Als men buiten eet (en dat was het geval op 29 juli jl.) is dat zelfs hinderlijk.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten, ga hier zeer zeker met bekenden of familie terug.

Bediening was zeer correct en vriendelijk.

Gemakkelijk parkeren aan overzijude.
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij waren met 4 personen en maakten gebruik van de AH restaurantactie. Het speciale menu bood voldoende keuzemogelijkheden en iedereen was na afloop uitermate tevreden. De reservering leverde geen enkel probleem op en er werd keurig rekening gehouden met het feit dat wij aansluitend een concert wilden bezoeken.
Als je in de omgeving niet bekend bent, is het wel even zoeken in verband met de aanleg van de nieuwe ring rondom Parkstad.
Ruud C.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Prima verzorgd ontvangt was prima en het eten was prima. Verder is er voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Lekker eten in een gemoedelijke sfeer. Bediening professioneel en zeer vriendelijk. Zelfs de schnitzel doet niet onder voor "Duitsland"!
Jeanette T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hebben heel erg lekker gegeten , goede porties prima.???????????????? de bediening erg vriendelijk en hadden tijd voor een praatje. Zijn van plan om nogmaals hier te gaan eten.
Nanda D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij hebben genoten. Het eten was heerlijk. 2 hadden de dagsoep, paprika met courgette, erg lekker. 2x een saté en 2ex een kalfsnitzel, heerlijk.De sfeer gezellig. De bediening prima en vriendelijk. Wij komen zeker terug.