De Posthoorn

Laurastraat 39 6471 JH Eygelshoven Nederland Kaart

Over restaurant De Posthoorn

Seizoensgerechten in het Limburgse heuvelland

Bij De Posthoorn kun je uitstekend lunchen en dineren in een huiselijk sfeer. Er is een uitgebreide menukaart met onder andere veel seizoensspecialiteiten zoals asperges, mosselen en konijn. Met een goede prijs kwaliteitsverhouding is dit een heerlijk restaurant in het Limburgse heuvelland!

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

famjstarren .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Barry B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bediening was buitengewoon oprecht vriendelijk en attend. Ook meedenkend met allergien alternatieven.
Het eten was uitstekend . De kaart niet te uitgebreid maar voldoende keus. De hoeveelheid was precies goed in de 3 gangen.
Prijs van de gerechten is gemiddeld: niet duur en niet goedkoop.
Toiletten heel netjes en fris.
De sfeer een comfortabele , intieme huiskamersfeer, maar niet te oudbollig.
Tenminste onderscheidend in de moderne strakke tendens van vandaag de dag.
Totaalplaatje klopt helemaal, echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
Lievencamp .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een prima en gezellig restaurantje, niet te veel toeters en bellen. Fijne ontvangst, Gewoon GOED.
Zeer vriendelijk personeel en niets is hun te veel (zoontje had melkallergie en ze stelde onmiddellijk voor om als
dessert een sorbetijs te serveren.
Echt een aanrader. We gaan zeker terug als we in de buurt zijn.
26041949 J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Waren voor de 4 keer bij de posthoorn nu met een koppelgoede vrienden .weer van ouds lekkergezellig.onze vrienden hebben ook genoten net zoals wij.afspraak isdat we voor het einde van 2016 nog een keer terug komen.perfekt posthoorn blijf zo doorgaan .
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het is een locatie die van harte aan te bevelen is. Wij hebben er in een rustige gemoedelijke sfeer gegeten (even weg van de snelweg). Het eten werd op een esthetische wijze geserveerd en was heel erg smakelijk met allemaal verse ingrediënten. De bediening was erg vriendelijk. Geen overbodige overdrevenheid en ook nog op het juiste moment gevat. Al met al verlieten wij voldaan het restaurant.
Laddie H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Laddie-Hribar

Ontvangst op een vrolijke manier.
De bediening correct.
Het eten was over heerlijk,perfect op smaak gemaakt.
De pauzes tussen de gerechten was goed op elkaar afgestemd.
De prijs was goed.
Dit is echt een aanrader.
Wij komen zeer zeker weer terug.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een heerlijke maaltijd in een gezellige ambiance. Wij zijn met een gevuld gevoel naar buiten gegaan. De bediening was beleefd ebn vroeg regelmatig, of alles naar wens was.
Fred Of Margot P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ook de tweede keer dat we hier waren zijn we tevreden. Uitstekend eten en een knus restaurant. Alleen het nagerecht kan beter worden vervangen door een "aangeklede" koffie of thee. Voldoende parkeerplaats op de markt (10 meter lopen) is ook belangrijk . Een aanrader
Koos N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
22 10 2016
Heerlijk gegeten,fijn ontvangen door personeel en eigenaar.
Prijs is goed van het A H keuze menu.
Voorgerecht broccolisoep hoofdgerecht varenshaas satésaus nagerecht ijs met verse vruchten.
Familie Nordmeijer
Robonink .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wederom perfecte ontvangst en weer heerlijk gegeten. Alles was prima verzorgd. Er is keus uit diverse gerechten met diverse sausen. Voor iedereen zit er wel wat bij. Dus een echte aanrader,
Mieke.erlings .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Het is een leuke locatie en het personeel is vriendelijk en attent.
Mocht je in de buurt zijn, dan is de Posthoorn een prima keuze!
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker gegeten in gezellige ambiance met de uitstraling van een bruin café. Goede kwaliteit voor goede prijs. Eenvoudig maar lekker. Vriendelijke bediening.
Rosita F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Zelden zo lekker geeten echt alles was vers en hele leuke bediening prachtige zaak alles was super schoon ...jammer dat het een eindje rijden is voor herhaling vatbaar als we in de buurt zijn
Steven L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Met de AH actie een 3-gangen menu gaan eten. De ontvangst was zeer vriendelijk. De zaak is mooi verzorgd. Interieur is wat ouderwetser maar hoort eigenlijk wel bij deze zaak. Het eten (daar draait het toch om) was echt heel erg lekker en voldoende. Bediening was heel de tijd zeer vriendelijk. We gaan zeker nog eens terug.
Sventom .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Zowel het vis alsook het vleesgerecht waren prima. Het decor is wat oubollig. Jammer dat het terras aan een vrij drukke doorgaande weg ligt. Uitbater is wat al te enthousiast, maar dat hoort erbij. Prima.
Beckershans .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gegeten met 4 personen. Enigste minpunt was de beperkte keuzemogelijkheid van het ah-menu.
Kwaliteit van het eten was uitstekend, alles lekker vers. Ook de bediening zeer aangenaam en attent.
De inrichting is iets gedateerd, maar toch een aangename ambiance.
Aangezien de eigen kaart er goed uitziet komen we hier zeker terug.
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben er met z'n vieren een geweldige avond gehad . Lekker buiten op het terras en het eten was echt voortreffelijk. Ook de bediening van de uitbaters super. Echt een aanrader en we gaan in november zeker nog n keer hebben daar al met de baas over gesproken.
Aieijer64 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Super lekker gegeten! De bediening was zeer vriendelijk. Goede kwaliteit prijs verhouding. Wij gaan zeker nog eens terug!
Huubenjose .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben er met 6 personen gegeten. De kwaliteit van het eten was erg goed, zowel de vis als het vlees. Er werd ook een kindermenu geserveerd en dit gebeurde op een leuke, spontane manier.
De locatie was dan misschien wel wat minder, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door het goede eten en de zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw en jongste bediende.
Hanny D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De prijs / kwaliteit verhouding is uitstekend. De plaatsen waren gereserveerd, hetgeen ook bijzonder was bij de AH actie.