De Posthoorn

Laurastraat 39 6471 JH Eygelshoven Nederland Kaart

Over het restaurant De Posthoorn

Seizoensgerechten in het Limburgse heuvelland

Bij De Posthoorn kun je uitstekend lunchen en dineren in een huiselijk sfeer. Er is een uitgebreide menukaart met onder andere veel seizoensspecialiteiten zoals asperges, mosselen en konijn. Met een goede prijs kwaliteitsverhouding is dit een heerlijk restaurant in het Limburgse heuvelland!

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

Nastacha V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Henny F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Heerlijk gegeten,alle vier waren we verrast wat we kregen.
We zijn ruim 2 uur aanwezig geweest,en dan echt heerlijk ,lekker rustig aan.
Heerlijk gewoon,
De rundvleessoep zat vol vlees,frites vlees groente alles was geweldig.
Zelfs toetje was nog volop,zeker de pan-cake was echt overheerlijk.
Voor herhaling vatbaar.Dit restaurant verdient een dikke pluim!
andraeak .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met een AH kortingsbon zijn wij bij de Posthoorn gaan avond eten. Een aangename sfeer. Het menu keuze van twee (of drie) gerechten bij ieder gang was goed en wat wij uitgekozen hebben zeer goed voorbereid. De soep van de dag was juist voor de koude weersomstandigheden. Echt hete Glühwein erbij voor mij, bij binnenkomst uit het kou, en het was perfect. Service vriendelijk, attent en niet opdringerig.
Rondom ons, gasten die schijnbaar regelmatig eters daar waren.
Dus voor herhaling vatbaar.
Heerhugowaard .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Zeer gezellige zaak met ontzettend gastvrije medewerkers. Ze waren ook ontzettend lief voor onze kinderen. Als voorgerecht 3 x soep, hoofdgerechten kalsfschnitzel en vis van de dag. Als toetje allemaal ijs. Gewoon voor herhaling vatbaar!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Zeer gastvrije, vriendelijke en rustgevende bediening/mensen in zeer knus restaurant en een gezellige huiselijke sfeer. Het eten werd zonder lange wachttijd geserveerd en was heerlijk met alles erop en eraan wat bij een hoofdgerecht hoort met lekkere groente.
MCPMCP .
Simpelweg heerlijk gegeten!
Math R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Om een lang verhaal kort te maken. Gewoon "GOED". Genoeg warme en koude groente. Saté een aanrader. Komen zeker terug. En genoeg parkeer gelegenheid voor de deur.
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben lekker gegeten! Ruime parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst en bediening. Menukaart is beperkt, maar prima variatie tussen vis en vlees + suggestie. Prima prijzen!
LKE .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het is een gezellig, niet te groot restaurantgedeelte van een hotel, waar wij hartelijk welkom geheten werden. Wij maakten gebruik van de AH-actie, waar je kan kiezen uit 2 menu's. Mijn vrouw koos voor de courgettesoep, kalfshaas met gebakken champignons en - uien en als toetje een pannenkoekje met ijs en slagroom.
Ik koos voor de andere keuzes, te weten de rundvleessoep gevolgd door een kalfsschnitzel ook met gebakken champignons en - uien en als toetje ijs met vruchten en slagroom.
Wij hebben gesmuld van het eten, zo lekker was het!
Na afloop gingen wij dan ook zeer voldaan naar huis.
famjstarren .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben wederom heerlijk gegeten. Complimenten aan de kok en vriendelijke bediening.
Het restaurant is heel mooi aangekleed in Kerststemming. Gewoonweg super.
Barry B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Bediening was buitengewoon oprecht vriendelijk en attend. Ook meedenkend met allergien alternatieven.
Het eten was uitstekend . De kaart niet te uitgebreid maar voldoende keus. De hoeveelheid was precies goed in de 3 gangen.
Prijs van de gerechten is gemiddeld: niet duur en niet goedkoop.
Toiletten heel netjes en fris.
De sfeer een comfortabele , intieme huiskamersfeer, maar niet te oudbollig.
Tenminste onderscheidend in de moderne strakke tendens van vandaag de dag.
Totaalplaatje klopt helemaal, echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
lievencamp .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een prima en gezellig restaurantje, niet te veel toeters en bellen. Fijne ontvangst, Gewoon GOED.
Zeer vriendelijk personeel en niets is hun te veel (zoontje had melkallergie en ze stelde onmiddellijk voor om als
dessert een sorbetijs te serveren.
Echt een aanrader. We gaan zeker terug als we in de buurt zijn.
26041949 J.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Waren voor de 4 keer bij de posthoorn nu met een koppelgoede vrienden .weer van ouds lekkergezellig.onze vrienden hebben ook genoten net zoals wij.afspraak isdat we voor het einde van 2016 nog een keer terug komen.perfekt posthoorn blijf zo doorgaan .
Sonja D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het is een locatie die van harte aan te bevelen is. Wij hebben er in een rustige gemoedelijke sfeer gegeten (even weg van de snelweg). Het eten werd op een esthetische wijze geserveerd en was heel erg smakelijk met allemaal verse ingrediënten. De bediening was erg vriendelijk. Geen overbodige overdrevenheid en ook nog op het juiste moment gevat. Al met al verlieten wij voldaan het restaurant.
Laddie H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Laddie-Hribar

Ontvangst op een vrolijke manier.
De bediening correct.
Het eten was over heerlijk,perfect op smaak gemaakt.
De pauzes tussen de gerechten was goed op elkaar afgestemd.
De prijs was goed.
Dit is echt een aanrader.
Wij komen zeer zeker weer terug.
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een heerlijke maaltijd in een gezellige ambiance. Wij zijn met een gevuld gevoel naar buiten gegaan. De bediening was beleefd ebn vroeg regelmatig, of alles naar wens was.
Fred Of Margot P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ook de tweede keer dat we hier waren zijn we tevreden. Uitstekend eten en een knus restaurant. Alleen het nagerecht kan beter worden vervangen door een "aangeklede" koffie of thee. Voldoende parkeerplaats op de markt (10 meter lopen) is ook belangrijk . Een aanrader
Koos N.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
22 10 2016
Heerlijk gegeten,fijn ontvangen door personeel en eigenaar.
Prijs is goed van het A H keuze menu.
Voorgerecht broccolisoep hoofdgerecht varenshaas satésaus nagerecht ijs met verse vruchten.
Familie Nordmeijer
robonink .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wederom perfecte ontvangst en weer heerlijk gegeten. Alles was prima verzorgd. Er is keus uit diverse gerechten met diverse sausen. Voor iedereen zit er wel wat bij. Dus een echte aanrader,
mieke.erlings .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wat hebben we hier heerlijk gegeten. Het is een leuke locatie en het personeel is vriendelijk en attent.
Mocht je in de buurt zijn, dan is de Posthoorn een prima keuze!