Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Posthoorn

Seizoensgerechten in het Limburgse heuvelland

Bij De Posthoorn kun je uitstekend lunchen en dineren in een huiselijk sfeer. Er is een uitgebreide menukaart met onder andere veel seizoensspecialiteiten zoals asperges, mosselen en konijn. Met een goede prijs kwaliteitsverhouding is dit een heerlijk restaurant in het Limburgse heuvelland!

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

EliesZenden .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
j.p.bet .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een gezellige eetgelegenheid met vriendelijke en spontane bediening. Het eten was uitermate lekker en ook de hoeveelheid was exact goed.
Dirk S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Uitstekend gegeten, gezellige ontvangst. Lekker ongedwongen, prima eetgelegenheid. Tijd voor een praatje. Zeker een bezoek waard.
Wilhelmien H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We waren hr oor de 2x keer.Maar alles was nog beter dan de eerste keer.Zeker een annrader.Wij gaan nog eens terug.ZEKER WETEN
Nico O.
jjborghans01 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten in een rustige sfeer, vriendelijke bediening, aanbevelingswaardig. Keuken maakt gerechten op een verzorgde manier klaar en de gerechten worden netjes en verzorgd opgediend.
Parkiet .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Met AH-restaurantactie hier gegeten. Heel vriendelijke ontvangst en prettige bediening door eigenaar. Wij namen de rundvlees- en broccolisoep. Beide waren heerlijk. Ook de Victoriabaars met saus en kalfsschnitzel met gebakken champignons smaakten erg goed. We kregen er lekkere frites, broccoli en bloemkool, boontjes met spekjes en een kleine salade bij. Vlgs ons alles vers. Dessert pancake met ijs, slagroom en wat vers fruit. De droge rode wijn was goed. Wij hebben een fijne avond gehad, prima gegeten in een goede sfeer. Wij willen er zeker nog eens gaan eten.
Sjef H.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
goed verzorgd en smakelijk diner, voor herhaling vatbaar. Jammer dat de koffie met likeurtje en bonbon niet op een klein dienblad werd geserveerd. Kost niets meer maar heeft wel veel meer uitstraling.
beste,
u heeft ,zoals u aangeeft in uw recensie, smakelijk gegeten
Voor een 3-gangen-diner betaalt u nog geen €12,50
Dat is toch niet ,zoals in uw beoordeling ``duur``
Bedankt voor uw positieve reactie
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Mooie ambiance. Goed eten. Het was meer dan genoeg
inekemolenaar54 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Goed gegeten met 4 personen van het speciale AH restaurantactie menu.
Boontjes, sla en bloemkool/broccoli en frieten erbij. Alles bij elkaar ruim voldoende!
RHMN1234 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
het was erg fijn en goed in dit restaurant. erg vriendelijke bediening. allen jammer dat je met een ah kaart niet mag kiezen uit alle menu s.
vanhommerig .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening. Ga nog een keer terug om van de kaart een gerecht te kiezen. Nu maakten wij gebruik van het AH arrangement.
m.bogerd1 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
We hebben lekker gegeten. Het eten was prima. Het toetje was super. Geen massa-productie maar zorgvuldig (voor)bereidt. Een aanrader.
g.v.kampen .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een leuke locatie - "oubollig" is hier zeker niet van toepassing zoals sommigen het omschrijven. Vriendelijke uitbater. Goede prijs-/kwaliteitverhouding.
bettyvdkallen .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Er was alleen keuze uit 2 soepen.
Hoofdgerecht gefrituurde schnitzel , jammer, bijlagen waren goed en ruim voldoende.
Nagerecht: roomijs met vers fruit. Erg Lekker.
Op de kaart zagen wij geen prijs voor het 3 gangen diner.
beste,
onze kalfsschnitzels worden toch echt in de pan gebakken en ZEKER NIET gefrituurd !!!
nkouwenberg .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Een prima restaurant, heerlijk eten en een goede gastheer! Zeer vriendelijke ontvangst, kwam tussendoor vragen of alles naar wens was. Kortom fantastisch!
H.P V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Het eten was eerlijk en heerlijk. Een lekker soepje vooraf. Zelf gemaakte friet met voldoende verse groente en een heerlijk stukje vlees. Ijs met vruchten als toetje gekozen. Alles schoon op. Voldaan en prettig gevuld pand verlaten: door eigenaar vriendelijk uitgezwaaid. Bediening opgewekt, tactvol en met humor. Prima kok(kin). Uitstekend gegeten. Alles gewoon goed!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heb hier prima gegeten in een leuke sfeer! Bediening was snel en erg vriendelijk en zeer humorvol. Men kon kiezen uit een 3 gangenmenu. Het hoofdmenu had een aantal gerechten waar vlees en vis bij zat. Dus voor ieder wat wils. Ga hier zeker nog een keertje terug.