De Posthoorn

Posthoornseweg 8 5062 SZ Oisterwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Grand dessert
      Grand dessert

Over het restaurant De Posthoorn

Ontspannen in de Oisterwijkse bossen

Bij de Posthoorn is het goed toeven! Gelegen midden in de Oisterwijkse bossen en aan de rand van de Kampina is het geschikt voor jong en oud. Er is een breed aanbod van koffies, speciaalbieren, heerlijke lunchgerechten en een verrassend diner! De gastvrije medewerkers staan klaar om je volledig in de watten te leggen.

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

• : Eigen parkeerterrein

Maandag: 10.00 - 17.00 uur
Dinsdag rustdag
Woensdag t/m Zondag: 10.00 - 21.00

Jouw recensie over het restaurant De Posthoorn

Henk M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Prima 3-gangendiner. De hoeveelheden (vlees in hoofdgerecht) waren niet overdreven veel, zou iets meer mogen zijn. Bediening uitstekend.
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijke bourgondisch restaurant met een kleine kaart en super vriendelijk personeel. Zeker in de zomer een aanrader met kinderen, heerlijk op het ruime terras tussen de bomen of in het zonnetje genieten. Kinderen in de grote, overzichtelijke speeltuin of aan de minigolf. Lekker een hapje gegeten, prijs / kwaliteit zeker in orde.
Mariette V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hadden 2 kleine kinderen bij en vroegen of de gerechten wat sneller gebracht konden worden en dat was geen probleem. Leuke accomodatie, zeker voor de kinderen.
paulinevdven .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Heel goede vriendelijke bediening. We komen vast nog eens terug bij de Posthoorn.
De Posthoorn was al bekend bij ons. Vooral in zomer is het heerlijk toeven op het terras.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke locatie, lekker gegeten en zeker ook een aanrader om in de zomer nog eens naar toe te gaan. Driegangen diner met lekkere expresso na.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
In het kader van de AH Restaurantactie hebben we hier gegeten. Het voorgerecht wat wij beiden gekozen hebben: een zalmbonbon was verrukkelijk. Het hoofdgerecht 'Chef's Choice' saté met kroepoek en atjar smaakte goed, vlees was lekker mals. Daarbij werd ook frites geserveerd. (meer dan genoeg!). Het andere hoofdgerecht was zeebaars met groenteratatouille was heerlijk en smakelijk opgediend. Opgediend met aardappelpuree uit de oven. Alleen heb ik er voor gekozen de saus die er bij zat voor een groot gedeelte niet te nemen. Er zat in mijn beleving te veel saus bij de zeebaars. Het dessert bij dit 3-gangenmenu bestond uit een plateau met allemaal zoetigheden. Aangezien wij allebei niet zo'n zoet-liefhebbers zijn hebben we dit gewisseld met een kopje koffie. Al met al een geslaagde avond. Het was behoorlijk druk, mogelijk vanwege het aflopen van de AH-Restaurantactie.
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mooie locatie, vanwege AH actie, beperkt menu, maar wel prima.
Fijne bediening, houtvuur mocht wat warmer worden gestookt.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hier gegeten op vrijdagavond met partner. Het dessert vonden we het lekkerst.
Buiten is er veel bezigheid voor de kinderen en daarmee in de zomer een echte aanrader.
Adrianus H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hier valt niets op aan te merken, het eten was perfect.
Keurig nette en vriendelijke bediening.
Hier komen wij zeker nog eens terug.
anoniem A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Goede combinatie van smaken, vooral de saus was erg lekker! We kregen ruim voldoende groenten bij het hoofdgerecht en veel frieten. Waar krijg je dat nog? Echt een aanrader! Tip voor de volgende keer: op warme borden serveren, dan blijft de vis wat langer warm.
p K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooi gelegen in de bossen en een rustig omgeving
Raad iedereen aan die van rust en van bossen en vennen
Vooral in de zomer maar in de wintermaanden ook een mooie omgeving met sneeuw natuurlijk.
hatsjie .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben hier super heerlijk gegeten, het eten was goed klaargemaakt, lekker gekruid de juiste sauzen, kortom alle lof!! Het personeel was heel attent en vriendelijk
Chiel W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bij binnenkomst stond de bar vol met vuil glaswerk. Pas na anderhalf uur na binnenkomst was dit weggeruimd.
Een "ober" struikelde bijna over iets wat op de vloer lag, maar ondernam geen actie om dit weg te ruimen.
Het gekozen menu, "keuze van de chef" bestond uit 2 stokjes saté overgoten met te veel satésaus en een schaal frites. Had meer van de keuze van de chef verwacht.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De keuze van het hoofdgerecht was beperkt. een speciale kaart voor de A H spaar actie.Het nagerecht mocht je niet kiezen,dus kregen we `n toetje dat door ons alle 4 grote deels is terug gegaan .Het was `n tegenvaller.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Aan de inrichting mag wel iets aan gedaan worden. Maar dat is zeer persoonlijk. We hebben een gezellige avond gehad.
De bediening was zoals het hoort.
a.labots .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Goede gelegenheid om met kinderen en kleinkinderen te gaan eten, zeker als je de buitenspeel mogelijkheden ziet. Goed concept!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij vonden het goed en wij hadden van te voren gevraagd of het niet te vlug achter elkaar kwam.
Dit is allemaal goed gegaan.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Kaart was iets anders dan vermeld op site maar wel goed.
Bijna geen gasten ondanks vrijdagavond.
Daardoor sfeer matig.
Jammer want er werd toch best goed der best gedaan
renwhoek .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
In deze periode was het stil. Wij waren de enigen. Het eten was prima. D bediening was ook prima. En alles in een goed tempo. Jammer dat het zo stil was maar dat heeft met de tijd te maken.
Gertie V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Het was niet druk, waardoor we snel werden bediend. Mooie locatie in het bos, met een leuke midgetgolfbaan.