Over het restaurant De Posthoorn

Ontspannen in de Oisterwijkse bossen

Bij de Posthoorn is het goed toeven! Gelegen midden in de Oisterwijkse bossen en aan de rand van de Kampina is het geschikt voor jong en oud. Er is een breed aanbod van koffies, speciaalbieren, heerlijke lunchgerechten en een verrassend diner! De gastvrije medewerkers staan klaar om je volledig in de watten te leggen.

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

• : Eigen parkeerterrein

Maandag t/m Zondag 10:00 - 21:30. Dinsdag rustdag.

d B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prijs kwaliteit zeeer matig. Toetje was prima maar de andere gerechten waren erg telleurstellend. Zeker voor deze prijs geen aanrader. Wel vriendelijk personeel.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima gegeten, vriendelijke bediening kortom: goede keuze.
Mooie bosrijke omgeving met een mooie kinderspeeltuin waar de kinderen volop kunnen genieten voor of na het eten.
Petry N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hele vervelende nare ervaring gehad. Iemand op het terras had 0,90 eurocent te weinig om zijn rekening te kunnen betalen en moest de dag erna terug moeten komen om alsnog die 90 cent te betalen. Wij hebben toen gezegd dat wij het wilden betalen en daarna werd het gewoon een hele vervelende nare situatie. Wij hebben zoiets nooit eerder meegemaakt. Wilden hier ook verder geen toestand van maken, gewoon die 90 cent betalen maar toen de baas (bazin) uit de keuken kwam werd het echt een vervelend gebeuren. Zij kwam speciaal uit de keuken omdat er zo'n ophef over gemaakt werd maar dat was niet onze bedoeling. Juist door haar reactie werd het vervelend. Ook konden we alleen maar reserveren om 18.00 uur maar toen we daar aankwamen was het buiten op het terras praktisch leeg en ik kan me niet voorstellen dat het binnen vol zat want het was zo'n 25 graden.....Dus dan zitten de meeste mensen toch buiten denk ik. Neem aan dat ze voor die AH actie dus alleen maar om 18.00 uur mensen wilden hebben. Ze hadden een speciale kaart voor de AH actie en daar zat geen spareribs bij die ik eigenlijk wel graag had gewild. Voor 10 euro extra kon ik die echter wel bestellen. (spareribs waren 15 euro) Al met al was het een zeer teleurstellend etentje en wij komen daar ook zeker niet meer langs.
ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij zijn hier 13 mei geweest en ik zag, dat door de Iens-beoordeling het cijfer 5 te voorschijn kwam: dat is te laag, het is een 6.5.
Door de menuprijs van 32.95 verwacht je een betere klasse en dat kan de Posthoorn niet waarmaken, maar een 5 is het ook weer niet.
Nog een tip: serveer het hoofdgerecht op warme borden!
ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voorgerecht aspergesoep (past bij de tijd van het jaar!) goed, hoofdgerecht scholfilet-gepaneerde diepvries-niet lekker klaargemaakt, gevarieerd dessert. Kortom niet het avondje uit-gevoel en te duur voor wat je krijgt. Heerlijke verse jus vooraf. Wij zaten binnen, omdat het geen mooi weer was en de inrichting is goed.
Serge J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Service was vriendelijk.
Eten was redelijk maar miste op sommige punten toch wat smaak.
En vrij prijzig voor het gene wat je krijgt.
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vorig weekend hier gegeten met de AH Restaurantactie.
Over het eten: voorgerecht Tempura garnalen. Best lekker, maar echt géén tempura! Waren gepaneerde garnalen (uit de diepvries, schat ik).
Hoofdgerecht: hamburger. De hamburger zelf was heerlijk. Daarbij: frietjes én tortilla-chips én aardappelgratin. Koolhydraten tot de derde macht. Groente was er niet behalve op de hambuger.
Toetje was wel aardig maar echt niets bijzonders.
Bediening: het heeft meer dan een half uur geduurd voordat we de kaart kregen. Daarbij werden dan ook nog de mensen die het laatst waren binnengekomen het eerst bediend. Hetzelfde bij het eten. Tijdens het toetje kwamen de kok (?) en een vrouwelijk personeelslid of eigenaar een praatje maken aan het tafeltje naast ons. Hierbij hadden beide totaal geen oog voor de overige gasten, zoals wij, die onderhand wilden betalen en vertrekken. Er kon geen groet vanaf.
Kortom: als deelname aan de AH Restaurantactie bedoeld was om klanten te werven zijn ze wat ons betreft niet geslaagd: wij gaan er niet meer heen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, 3 gangenmenu wat afwisselend was naar eigen keuzes (Chef - gangen, voor- en hoofdgerecht waren heeel lekker!), hele goede/ vlotte en gezellige bediening. Leuke ambiance, de serre. Kortom ' TOP'.
romabo .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Maar verwachtingen waren iets hoger gespannen...
Al met al goed maar zeker geen top!
Anny F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst ,
Tafels netjes gedekt. Uitgebreide kaart,kiezen tussen 4 voorgerechten,en 4 hoofdgerechten.
Voorgerecht erg lekker van verse zalm,mooi opgemaakt.
Hoofdgerecht,zag er erg mooi uit en het was heerlijk.
Nagerecht was ook goed.
Een aanrader voor die prijs.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben op zaterdag 21 januari gegeten bij 'De Posthoorn' middels de AH restaurantactie. Het was al redelijk druk toen we binnen kwamen. We kregen een tafeltje toegewezen, wat midden in de serre stond. Gezien mijn hoorproblematiek hebben we verzocht om een rustiger tafeltje. Dat was geen probleem. SUPER! Het werd later wel drukker, maar deze service was o.k. Er was voldoende keus in voor- en hoofdgerecht. De zalmbonbon en de boeuf Stroganoff waren heerlijk. Het nagerecht, daar was geen keus. Een combinatie van alleen zoete producten. Dat viel best wel tegen. Jammer! Bij een vorige gelegenheid op 6 augustus, ook met de AH restaurantactie was de kaart anders en was er wel keus in nagerecht.
Wilmy H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Restaurant de Posthoorn is een gezellig restaurant waar je lekker een hapje kunt eten. De menukaart voor een driegangendiner is jammer genoeg niet erg uitgebreid. Hier zou nog winst te behalen zijn deze wat uitgebreider te maken en deze ook zichtbaar te maken op de website van het restaurant. Ze schenken er een goed glas wijn en de bediening is vriendelijk en correct.
De kwaliteit van het eten is goed, smakelijk en voldoende.
Het is een restaurant wat ,denk ik , meer gericht is op de zomer. Het heeft een groot terras met een leuke speeltuin voor de kinderen. Het ligt mooi aan de rand van de bossen.
ceedi .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voorgerecht was (tappas), was geen tappas. Een nederlands bij elkaar geraapt goedje.
Hoofdgerecht was redelijk. Grand dessert met namaak slagroom. neen wij waren niet tevreden.
Dit is onze 4de keer maar of wij dit nogmaals doen!!!!!!!!!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vandaag zijn we gaan eten bij "De Posthoorn" (AH Restaurant actie)
Een keurig keuze menu, Vriendelijke bediening, en bovenal heel lekker eten !
Verder een heel toegankelijk leuk ingericht gezellig restaurant.
Zonder meer voor herhaling vatbaar.
Philma R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gezellig en lekker gegeten. Alleen jammer dat de andere gasten dicht bij ons zaten , terwijl er ruimte genoeg was . er waren 4 tafels bezet en erg zaten erg dicht op elkaar . Had liever iets meer privacy gehad . restaurant was sfeervol versierd en gezellig open haard .
I H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Mooi restaurant in de bossen van Oisterwijk. Hier gaan eten met de AH actie. Erg lekkere gerechten van goede kwaliteit! Heerlijk toetje!! Mooie speeltuin voor de deur, erg leuk voor kinderen. Mooie inrichting, vriendelijk personeel.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jammer dat er gebruik wordt gemaakt van smaakversterker E621, ivm allergie. En dat het ter vervanging aangebodene apart extra betaald moet worden.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De Posthoorn, is een erg gezellig restaurant, de inrichting is gezellig knus. De bediening is vlot, en de gerechten zijn goed van smaak! Wel worden de gangen redelijk snel achter elkaar opgediend. Maar dit mag de pret niet drukken. We hebben een gezellige avond gehad! Een echte aanrader.
edward W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We zijn met de AH kortingsactie geweest. Het was gewoon goed eten. Snelle bediening. voldoende porties en LEKKER!
Dus goede keuze.
JAKoreman .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De Posthoorn is een sfeervolle plek om te eten. Voor de AH-actie krijg je een aangepast menu met kleine keuze.
Het voorgerecht was heerlijk, maar mijn hoofdgerecht werd lauw tot koud geserveerd, terwijl dat van mijn partner goed heet was. Gelukkig werd het gauw opgelost en was mijn bord met eten even later goed warm. Jammer dat er aan mijn hoofdgerecht weinig tot geen smaak zat. Verkeerde keuze. Het dessert (geen vrije keuze) zag er leuk uit en was lekker. De bediening heeft duidelijk geen horeca opleiding, want de glazen wijn werden zomaar ergens op tafel gezet.