Over het restaurant De Posthoorn

Ontspannen in de Oisterwijkse bossen

Bij de Posthoorn is het goed toeven! Gelegen midden in de Oisterwijkse bossen en aan de rand van de Kampina is het geschikt voor jong en oud. Er is een breed aanbod van koffies, speciaalbieren, heerlijke lunchgerechten en een verrassend diner! De gastvrije medewerkers staan klaar om je volledig in de watten te leggen.

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

• : Eigen parkeerterrein

Maandag t/m Zondag 10:00 - 21:30. Dinsdag rustdag.

Jouw recensie over het restaurant De Posthoorn

Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
De binnentemperatuur in het restaurant was te laag. Dessert zeer lekker.
De overige gerechten normaal ,voor dit menu is de prijs aan de hoge kant.
joskes64 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was aangenaam vertoeven in het restaurant. Het eten was zeer smakelijk. En onze opmerking over paprika werd goed opgelost. Al met al zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben al meerdere keren gegeten daar met vrienden ,
En het is telkens weer goed lekker eten, goede aardige bediening,
en gunstige prijs ,
Top!!!
JAKoreman .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
De Posthoorn is een heerlijk, knusse eetgelegenheid waar een "no nonsens" sfeer heerst. Ook mensen met kinderen kunnen daar rustig een hapje komen eten, mede door de aanwezige speelgelegenheid.
De bediening is bijzonder vriendelijk.
Het menuutje was eenvoudig maar de gerechten waren smaakvol.
Nelis K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima restaurant. Geen culinair hoogstandje maar gerechten van alledaagse stand van restaurant. Waren s'middags daags er voor al wezen lunchen. Was ook prima met keuze uit meerder gerechtjes.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Erg rustig in de zaak. Lekker gegeten. Tweede keer dat we hier hebben gegeten en nog steeds naar volledige tevredenheid. Zeker nog een keer de moeite waard!
John V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met de AH bon gegeten, leuke ontvangst, vriendelijke bediening, lekker eten en veel, helaas geen coca cola maar dat is het enige min puntje. Het was lekker rustig, we waren vroeg gekomen.
EC4 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Lekker gegeten
Mooie omgeving buiten op het terras!
Visje van de dag was heerlijk
Dessert van vriendin was ook mooi opgemaakt.
Helaas hadden we wat haast...Maar zeker de moeite waard????
Nverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Lekker gegeten goede bediening en vriendelijk personeel . Rustige omgeving en een wandeling is daar ook.goed te doen....
ria D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
bediening vriendelijk
eten goed
lekker buiten gzeten
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
d B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prijs kwaliteit zeeer matig. Toetje was prima maar de andere gerechten waren erg telleurstellend. Zeker voor deze prijs geen aanrader. Wel vriendelijk personeel.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima gegeten, vriendelijke bediening kortom: goede keuze.
Mooie bosrijke omgeving met een mooie kinderspeeltuin waar de kinderen volop kunnen genieten voor of na het eten.
Petry N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hele vervelende nare ervaring gehad. Iemand op het terras had 0,90 eurocent te weinig om zijn rekening te kunnen betalen en moest de dag erna terug moeten komen om alsnog die 90 cent te betalen. Wij hebben toen gezegd dat wij het wilden betalen en daarna werd het gewoon een hele vervelende nare situatie. Wij hebben zoiets nooit eerder meegemaakt. Wilden hier ook verder geen toestand van maken, gewoon die 90 cent betalen maar toen de baas (bazin) uit de keuken kwam werd het echt een vervelend gebeuren. Zij kwam speciaal uit de keuken omdat er zo'n ophef over gemaakt werd maar dat was niet onze bedoeling. Juist door haar reactie werd het vervelend. Ook konden we alleen maar reserveren om 18.00 uur maar toen we daar aankwamen was het buiten op het terras praktisch leeg en ik kan me niet voorstellen dat het binnen vol zat want het was zo'n 25 graden.....Dus dan zitten de meeste mensen toch buiten denk ik. Neem aan dat ze voor die AH actie dus alleen maar om 18.00 uur mensen wilden hebben. Ze hadden een speciale kaart voor de AH actie en daar zat geen spareribs bij die ik eigenlijk wel graag had gewild. Voor 10 euro extra kon ik die echter wel bestellen. (spareribs waren 15 euro) Al met al was het een zeer teleurstellend etentje en wij komen daar ook zeker niet meer langs.
ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij zijn hier 13 mei geweest en ik zag, dat door de Iens-beoordeling het cijfer 5 te voorschijn kwam: dat is te laag, het is een 6.5.
Door de menuprijs van 32.95 verwacht je een betere klasse en dat kan de Posthoorn niet waarmaken, maar een 5 is het ook weer niet.
Nog een tip: serveer het hoofdgerecht op warme borden!
ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Voorgerecht aspergesoep (past bij de tijd van het jaar!) goed, hoofdgerecht scholfilet-gepaneerde diepvries-niet lekker klaargemaakt, gevarieerd dessert. Kortom niet het avondje uit-gevoel en te duur voor wat je krijgt. Heerlijke verse jus vooraf. Wij zaten binnen, omdat het geen mooi weer was en de inrichting is goed.
Serge J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Service was vriendelijk.
Eten was redelijk maar miste op sommige punten toch wat smaak.
En vrij prijzig voor het gene wat je krijgt.
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vorig weekend hier gegeten met de AH Restaurantactie.
Over het eten: voorgerecht Tempura garnalen. Best lekker, maar echt géén tempura! Waren gepaneerde garnalen (uit de diepvries, schat ik).
Hoofdgerecht: hamburger. De hamburger zelf was heerlijk. Daarbij: frietjes én tortilla-chips én aardappelgratin. Koolhydraten tot de derde macht. Groente was er niet behalve op de hambuger.
Toetje was wel aardig maar echt niets bijzonders.
Bediening: het heeft meer dan een half uur geduurd voordat we de kaart kregen. Daarbij werden dan ook nog de mensen die het laatst waren binnengekomen het eerst bediend. Hetzelfde bij het eten. Tijdens het toetje kwamen de kok (?) en een vrouwelijk personeelslid of eigenaar een praatje maken aan het tafeltje naast ons. Hierbij hadden beide totaal geen oog voor de overige gasten, zoals wij, die onderhand wilden betalen en vertrekken. Er kon geen groet vanaf.
Kortom: als deelname aan de AH Restaurantactie bedoeld was om klanten te werven zijn ze wat ons betreft niet geslaagd: wij gaan er niet meer heen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, 3 gangenmenu wat afwisselend was naar eigen keuzes (Chef - gangen, voor- en hoofdgerecht waren heeel lekker!), hele goede/ vlotte en gezellige bediening. Leuke ambiance, de serre. Kortom ' TOP'.
romabo .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Maar verwachtingen waren iets hoger gespannen...
Al met al goed maar zeker geen top!
Anny F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst ,
Tafels netjes gedekt. Uitgebreide kaart,kiezen tussen 4 voorgerechten,en 4 hoofdgerechten.
Voorgerecht erg lekker van verse zalm,mooi opgemaakt.
Hoofdgerecht,zag er erg mooi uit en het was heerlijk.
Nagerecht was ook goed.
Een aanrader voor die prijs.