Over het restaurant De Posthoorn

Ontspannen in de Oisterwijkse bossen

Bij de Posthoorn is het goed toeven! Gelegen midden in de Oisterwijkse bossen en aan de rand van de Kampina is het geschikt voor jong en oud. Er is een breed aanbod van koffies, speciaalbieren, heerlijke lunchgerechten en een verrassend diner! De gastvrije medewerkers staan klaar om je volledig in de watten te leggen.

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

• : Eigen parkeerterrein

Maandag t/m Zondag 10:00 - 21:30. Dinsdag rustdag.

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Serge J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Service was vriendelijk.
Eten was redelijk maar miste op sommige punten toch wat smaak.
En vrij prijzig voor het gene wat je krijgt.
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vorig weekend hier gegeten met de AH Restaurantactie.
Over het eten: voorgerecht Tempura garnalen. Best lekker, maar echt géén tempura! Waren gepaneerde garnalen (uit de diepvries, schat ik).
Hoofdgerecht: hamburger. De hamburger zelf was heerlijk. Daarbij: frietjes én tortilla-chips én aardappelgratin. Koolhydraten tot de derde macht. Groente was er niet behalve op de hambuger.
Toetje was wel aardig maar echt niets bijzonders.
Bediening: het heeft meer dan een half uur geduurd voordat we de kaart kregen. Daarbij werden dan ook nog de mensen die het laatst waren binnengekomen het eerst bediend. Hetzelfde bij het eten. Tijdens het toetje kwamen de kok (?) en een vrouwelijk personeelslid of eigenaar een praatje maken aan het tafeltje naast ons. Hierbij hadden beide totaal geen oog voor de overige gasten, zoals wij, die onderhand wilden betalen en vertrekken. Er kon geen groet vanaf.
Kortom: als deelname aan de AH Restaurantactie bedoeld was om klanten te werven zijn ze wat ons betreft niet geslaagd: wij gaan er niet meer heen.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, 3 gangenmenu wat afwisselend was naar eigen keuzes (Chef - gangen, voor- en hoofdgerecht waren heeel lekker!), hele goede/ vlotte en gezellige bediening. Leuke ambiance, de serre. Kortom ' TOP'.
romabo .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker gegeten voor een redelijke prijs. Maar verwachtingen waren iets hoger gespannen...
Al met al goed maar zeker geen top!
Anny F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst ,
Tafels netjes gedekt. Uitgebreide kaart,kiezen tussen 4 voorgerechten,en 4 hoofdgerechten.
Voorgerecht erg lekker van verse zalm,mooi opgemaakt.
Hoofdgerecht,zag er erg mooi uit en het was heerlijk.
Nagerecht was ook goed.
Een aanrader voor die prijs.
wilrobben .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben op zaterdag 21 januari gegeten bij 'De Posthoorn' middels de AH restaurantactie. Het was al redelijk druk toen we binnen kwamen. We kregen een tafeltje toegewezen, wat midden in de serre stond. Gezien mijn hoorproblematiek hebben we verzocht om een rustiger tafeltje. Dat was geen probleem. SUPER! Het werd later wel drukker, maar deze service was o.k. Er was voldoende keus in voor- en hoofdgerecht. De zalmbonbon en de boeuf Stroganoff waren heerlijk. Het nagerecht, daar was geen keus. Een combinatie van alleen zoete producten. Dat viel best wel tegen. Jammer! Bij een vorige gelegenheid op 6 augustus, ook met de AH restaurantactie was de kaart anders en was er wel keus in nagerecht.
Wilmy H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Restaurant de Posthoorn is een gezellig restaurant waar je lekker een hapje kunt eten. De menukaart voor een driegangendiner is jammer genoeg niet erg uitgebreid. Hier zou nog winst te behalen zijn deze wat uitgebreider te maken en deze ook zichtbaar te maken op de website van het restaurant. Ze schenken er een goed glas wijn en de bediening is vriendelijk en correct.
De kwaliteit van het eten is goed, smakelijk en voldoende.
Het is een restaurant wat ,denk ik , meer gericht is op de zomer. Het heeft een groot terras met een leuke speeltuin voor de kinderen. Het ligt mooi aan de rand van de bossen.
ceedi .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voorgerecht was (tappas), was geen tappas. Een nederlands bij elkaar geraapt goedje.
Hoofdgerecht was redelijk. Grand dessert met namaak slagroom. neen wij waren niet tevreden.
Dit is onze 4de keer maar of wij dit nogmaals doen!!!!!!!!!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vandaag zijn we gaan eten bij "De Posthoorn" (AH Restaurant actie)
Een keurig keuze menu, Vriendelijke bediening, en bovenal heel lekker eten !
Verder een heel toegankelijk leuk ingericht gezellig restaurant.
Zonder meer voor herhaling vatbaar.
Philma R.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gezellig en lekker gegeten. Alleen jammer dat de andere gasten dicht bij ons zaten , terwijl er ruimte genoeg was . er waren 4 tafels bezet en erg zaten erg dicht op elkaar . Had liever iets meer privacy gehad . restaurant was sfeervol versierd en gezellig open haard .
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Mooi restaurant in de bossen van Oisterwijk. Hier gaan eten met de AH actie. Erg lekkere gerechten van goede kwaliteit! Heerlijk toetje!! Mooie speeltuin voor de deur, erg leuk voor kinderen. Mooie inrichting, vriendelijk personeel.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jammer dat er gebruik wordt gemaakt van smaakversterker E621, ivm allergie. En dat het ter vervanging aangebodene apart extra betaald moet worden.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
De Posthoorn, is een erg gezellig restaurant, de inrichting is gezellig knus. De bediening is vlot, en de gerechten zijn goed van smaak! Wel worden de gangen redelijk snel achter elkaar opgediend. Maar dit mag de pret niet drukken. We hebben een gezellige avond gehad! Een echte aanrader.
edward W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We zijn met de AH kortingsactie geweest. Het was gewoon goed eten. Snelle bediening. voldoende porties en LEKKER!
Dus goede keuze.
JAKoreman .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De Posthoorn is een sfeervolle plek om te eten. Voor de AH-actie krijg je een aangepast menu met kleine keuze.
Het voorgerecht was heerlijk, maar mijn hoofdgerecht werd lauw tot koud geserveerd, terwijl dat van mijn partner goed heet was. Gelukkig werd het gauw opgelost en was mijn bord met eten even later goed warm. Jammer dat er aan mijn hoofdgerecht weinig tot geen smaak zat. Verkeerde keuze. Het dessert (geen vrije keuze) zag er leuk uit en was lekker. De bediening heeft duidelijk geen horeca opleiding, want de glazen wijn werden zomaar ergens op tafel gezet.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteren met zijn vieren heerlijk gegeten ,ruim voldoende .en supergezellige sfeer in het restaurant de bediening is er ook super,,, aardige lieve meiden top!!!!!!!
Ps .gaan zeker weer een keer terug.
anouwens .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
De bediening was vlot en vriendelijk, we komen zeker nog eens terug.
Dus een aanrader voor iedereen.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten met zijn vieren echt lekker en ruim voldoend zeker een keer terug aardige bediening
Helemaal top!!!
En de ruimte is ook sfeervol het was er lekker warm en nogmaals super aardige bedieng
amadiaan .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima gegeten in de sfeervolle Posthoorn,een ontdekking dichtbij huis! Een plek om eens terug te komen,ook zonder AH-restaurantactie!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Al meerdere keren gegeten bij De Posthoorn. Net zoals de eerste keer ook dit keer weer met de restaurant-actie van AH. Door de restaurant actie dit restaurant ontdekt. Gezellige informele sfeer met goed en lekker eten. Het menu van de AH-actie bood voldoende keus bij voor en hoofdgerecht. Het nagerecht was een grand-dessert: heerlijk! Voor- en hoofdgerecht smaakten prima! Een aanrader voor mensen met kinderen. Er is een midgetgolf baan en een leuke speeltuin. Vanaf 4/5 jaar vermaken kinderen zich daar prima. Vanaf het terras heb je uit(toe)zicht op de speeltuin.
Wij komen zeker weer terug!