De Posthoorn

Posthoornseweg 8 5062 SZ Oisterwijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Groene salade met makreel en guacamole
      Tapasbordje, diverse hartige lekkernijen
      Chef's special (wisselend gerecht)
      Rundercarpaccio met truffelmayonaise en kaassnippers
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde runderentrecote met kruidenboter
      Kalkoen picata, gegratinerd met mozzarella en een italiaanse tomaten-ui saus
      Thaise curry met gamba's, groenten en witte rijst
      Chef's choice (wisselend gerecht)
  • Nagerecht
      Grand dessert
      Grand dessert

Over het restaurant De Posthoorn

Ontspannen in de Oisterwijkse bossen

Bij de Posthoorn is het goed toeven! Gelegen midden in de Oisterwijkse bossen en aan de rand van de Kampina is het geschikt voor jong en oud. Er is een breed aanbod van koffies, speciaalbieren, heerlijke lunchgerechten en een verrassend diner! De gastvrije medewerkers staan klaar om je volledig in de watten te leggen.

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

• : Eigen parkeerterrein

Maandag: 10.00 - 17.00 uur
Dinsdag rustdag
Woensdag t/m Zondag: 10.00 - 21.00

Jouw recensie over het restaurant De Posthoorn

Jose V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Het was goed,leuk AH menu,eten was heerlijk
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het was weer gezellig en goed bij de Posthoorn!
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Wij waren hier zaterdag 17 november en hebben gegeten met gebruik van de IENS-AH aanbieding. Goede keuze uit diverse gerechten die erg lekker bleken te zijn. Carpaccio en tapas als voorgerecht, lekker maar niet echt spanned. Mijn man had de spies van rundvlees en vond de bijgeleverde pepersaus volkomen overbodig. De smaak van het vlees was prima. Ik had de kalkoen met mozzarella. Waar kalkoen nog wel eens droog wil uitvallen, hier niet. Ook het grand dessert was met oog voor detail samengesteld. Enige kleine minpuntje... er had iets meer tijd tussen de gangen mogen zijn. Maar, dat hadden we ook duidelijk aan kunnen geven.
A.M.A. C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een leuk restaurant, ook voor kinderen. Speeltuin en midget golf erbij. Mooi terras, midden in het bos. Bediening is goed, ondanks jeugdige leeftijd. Vooral Robin was goed, goede uitleg van de maaltijden, vlotte en rustige bediening. Ze hadden het goed onder controle.
Eten was goed, geen aparte dingen maar wel voor ieder wat wils. Keuze was goed. Klein nadeel: het was iets te zout. Vooral de friet. Er staat niet voor niets zout op tafel.
Uitgelezen gelegenheid om eerst lekker te wandelen en te fietsen en dan een hapje eten. We hebben genoten.
Helene M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima gegeten met AH-restaurantactie, ook glutenvrij.
Marg V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het viel enorm tegen, mijn man kreeg bijvoorbeeld een grote lap vlees, maar die was echt niet lekker! Bij mij hetzelfde, maar ik had zelf het menu van de chef gekozen!
Anny.smetsers S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De bediening was heel correct en attent. Onze zoon kan zijn handen niet gebruiken, dus werd het vlees van het hoofdgerecht voor hem gesneden en zonder vragen werd zijn dessert op een andere manier opgediend, zodat hij alleen kon eten zonder hulp. Heel attent!!!!
We zijn zeer tevreden en hopen nog een keer terug te komen.

Fam. Smetsers, Oirschot.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben al regelmatig gegeten bij "de Posthoorn". Altijd een keurige frisse opgeruimde zaak en lekker eten.
Ook vrijwel altijd zeer vriendelijk en keurig personeel.
Echter deze keer viel het AH-menu toch wel enigszins tegen. voorgaande jaren was het AH-menu vele malen beter.
Jammer, omdat je juist daarmee potentiële klanten binnen kan halen, een gemiste kans.
Ga je er "gewoon" uit eten (geen AH-menu) dan heb je de keuzes wat meer in de hand en is het (normaal gesproken) wel beter.
Ge N.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Geen sfeer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Jammer dat de kok niet veel zelf maakt. Tapasbordje, met stokbrood met tapenade, plakjes worst, een kant en klaar sateetje van de Makro een knakworsten uit blik, olijven.......niks zelf gemaakt. Toetje was ijs, petit fourtje, fruit, cakeje, glaasje mousse...niks zelf gemaakt. Volgens mij ook weer van de Makro.Het hoofdgerecht ging wel. Maar de kok heeft nog veel te leren. En mag zeker zijn hoofdgerecht geen Chef special noemen. Met de AH vouchers vond ik het nog te duur voor wat we aan kant en klaar eten kregen. jammer, want de locatie is prima. En aan de bediening ligt het ook niet. Maar de kok moet echt terug naar school !!
Jacques S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
leuk en lekker ah-menu. Prettige en vriendelijke bediening.
T.M. L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
het eten en de bediening waren goed.
we zaten buiten bij de speeltuin dus druk
maar niet vervelend.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
zeer positief !!!!
E.j V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
De sfeer en het eten waren prima.
Jeanne P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het eten was erg goed..
Compliment aan de keuken.
Vriendelijke bediening
Dank je wel
Groetjes Jeanne en Henk Pijnappels ????
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Alles was supergoed bij de Posthoorn!!!
E.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wij vonden het restaurant niet echt sfeervol. Leuk voor een snelle maaltijd na het wandelen of midgetgolfen, maar niet voor meergangendiner met tweeën. De gangen volgden elkaar erg snel op. Het eten was redelijk, maar zout.
Berty D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Drankjes zijn duur. En moest 2 euro 60 neer tellen voor een glas ijsthee groen die van de lidl komt. Voor dat bedrag wil ik wel graag een echte ijsthee green van bv liptonice
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Lekker gegeten en goede bediening. Voor herhaling vatbaar.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het was heerlijk. Alleen wel snel klaar en lang wachten o het drinken