Over restaurant De Posthoorn

Ontspannen in de Oisterwijkse bossen

Bij de Posthoorn is het goed toeven! Gelegen midden in de Oisterwijkse bossen en aan de rand van de Kampina is het geschikt voor jong en oud. Er is een breed aanbod van koffies, speciaalbieren, heerlijke lunchgerechten en een verrassend diner! De gastvrije medewerkers staan klaar om je volledig in de watten te leggen.

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

• : Eigen parkeerterrein

Maandag t/m Zondag 10:00 - 21:30. Dinsdag rustdag.

Betty V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Jammer dat er gebruik wordt gemaakt van smaakversterker E621, ivm allergie. En dat het ter vervanging aangebodene apart extra betaald moet worden.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Edward W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
We zijn met de AH kortingsactie geweest. Het was gewoon goed eten. Snelle bediening. voldoende porties en LEKKER!
Dus goede keuze.
JAKoreman .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
De Posthoorn is een sfeervolle plek om te eten. Voor de AH-actie krijg je een aangepast menu met kleine keuze.
Het voorgerecht was heerlijk, maar mijn hoofdgerecht werd lauw tot koud geserveerd, terwijl dat van mijn partner goed heet was. Gelukkig werd het gauw opgelost en was mijn bord met eten even later goed warm. Jammer dat er aan mijn hoofdgerecht weinig tot geen smaak zat. Verkeerde keuze. Het dessert (geen vrije keuze) zag er leuk uit en was lekker. De bediening heeft duidelijk geen horeca opleiding, want de glazen wijn werden zomaar ergens op tafel gezet.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteren met zijn vieren heerlijk gegeten ,ruim voldoende .en supergezellige sfeer in het restaurant de bediening is er ook super,,, aardige lieve meiden top!!!!!!!
Ps .gaan zeker weer een keer terug.
Anouwens .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten.
De bediening was vlot en vriendelijk, we komen zeker nog eens terug.
Dus een aanrader voor iedereen.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten met zijn vieren echt lekker en ruim voldoend zeker een keer terug aardige bediening
Helemaal top!!!
En de ruimte is ook sfeervol het was er lekker warm en nogmaals super aardige bedieng
amadiaan .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima gegeten in de sfeervolle Posthoorn,een ontdekking dichtbij huis! Een plek om eens terug te komen,ook zonder AH-restaurantactie!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Al meerdere keren gegeten bij De Posthoorn. Net zoals de eerste keer ook dit keer weer met de restaurant-actie van AH. Door de restaurant actie dit restaurant ontdekt. Gezellige informele sfeer met goed en lekker eten. Het menu van de AH-actie bood voldoende keus bij voor en hoofdgerecht. Het nagerecht was een grand-dessert: heerlijk! Voor- en hoofdgerecht smaakten prima! Een aanrader voor mensen met kinderen. Er is een midgetgolf baan en een leuke speeltuin. Vanaf 4/5 jaar vermaken kinderen zich daar prima. Vanaf het terras heb je uit(toe)zicht op de speeltuin.
Wij komen zeker weer terug!
Fdebrouwer .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een prima restaurant, waar je heel lekker kunt eten binnen redelijke tijd. Vriendelijke meisjes, die bedienden en regelmatig kwamen vragen of er nog wensen waren. Redelijke prijzen.
Rappelman .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Op de fiets naar deze locatie. Op deze locatie met gebruikmaking van AH actief. Voortreffelijk 3 gangen diner. Leuke ontvangst en aardige locatie. Erg veel keuze mogelijkheden voor het vooraf en hoofd gerecht. Het grand dessert overtrof de verwachtingen. Kort samengevat een echte aanrader. Opabbij het hoofdgerecht een w er in portsaus. Desgevraagd meteen aangevuld.
thomasse1959 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Wij vonden het voorgerecht en nagerecht maar matig. En de rest van het diner was redelijk maar VEELS te duur.Ik zou geen tweede keer meer gaan.
Debabyface .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Rustige, mooie omgeving met mooie muziek, lekker gegeten en een verrassend toetje. Vriendelijke bediening en nu moet ik nog meer typen om 120 tekens te krijgen.
Schuttejose .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben lekker gegeten, varkenshaasje in een lekkere saus , groenten en frietjes en een lekker dessert , het was gezellig en het personeel was vriendelijk .
Ing A.A.M V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
van gils
Tafel was mooi gedekt we waren met 5 volwassenen en twee kinderen.
Garnalen waren als voorgerecht redelijk de carpaccio was nat niet vers.
Vorige keer was het veel beter.De frituur waren goed groentes niet lekker en de stroganof was niet lekker erg droeg.Helaas wij gaan niet meer terug.We hadden ons er op verheugt na de vorige keer maar het enigste was goed was eigelijk was de bediening.Jammer misschien een andere kok of vakantie kok.
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met AH actie ( 4 personen ) hier gegeten
Het eten was teleurstellend.
Voorgerecht geitenkaas smaakte goed en ook de carpaccio
Echter bij het laatste gerecht waten volgens mij de porties gehalveerd en op een recht bordje geserveerd. AH actie aanpassing ??
Het hoofdgerecht boeuf stroganov smaakte goed alleen de stukjes vlees waren zeer karig. De chef' s choice van de dag was een kalfsentrecote. Een premium stukje vlees met een vet randje volgens mij. Echter tot onze grote verbazing kregen wij een ribeye voorgeschoteld . De ene was rauw, de ander rauw en doorregen met veel vet. Een opnieuw laten bakken de ander omgeruild voor een ander gerecht.
Met het dessert van alles wat kon eigenlijk niets mis gaan.
Het menu € 32,95 is veel te duur voor de kwaliteit ondanks het gratis 2e menu.
De bediening deed hun best maar konden geen uitleg geven over de blunder entrecote / ribeye. Ook de leiding verwees ons min of meer naar de keuken ??
Leuk voor een speeltuin , midgetgolf of wat drinken, maar niet om te eten.

Njanssens .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prima avondje gehad maar er was te weinig personeel waardoor we vrij lang moesten wachten op elke gang. Het eten was goed, maar niet bijzonder. We hadden zicht op de speeltuin waar de kinderen zich prima vermaakten,
Maalou .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voorgerecht carpaccio en garnalen waren heerlijk vers en goed van smaak. Hoofdgerecht kalkoen en biefstuk, lekker mals. Grand dessert zalig! Vriendelijke bediening en fijn op het terras kunnen eten. Kortom een aanrader!!
Gieskes .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De Posthoorn ligt prachtig midden in de bossen waar je zowel binnen als buiten heerlijk kunt zitten en je laten verwennen door heel aardig en heel vlot personeel. Het eten was heerlijk, we hadden als hoofdgerecht de keuze van de chef en dat was schapenvlees waar helaas een pees in zat maar dat kun je niet zien aan de buitenkant. Het vlees zelf was lekker mals en goed gekruid. Het voor- en nagerecht waren ook prima. Lekker wit huiswijntje en smullen maar. Zoals gezegd was de bediening jong en heel erg aardig en snel.
P.lubout .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Met de AH actie hebben bij de Posthoorn gegeten.
Ruime keus en een zeer goed en smakelijk diner.
Voor herhaling vatbaar,