de Posthoorn

Markt 20 1741 BS Schagen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Posthoorn

MasterchefLangedijk .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Centraal gelegen aan het kerkplein. Gezellige huiskamer sfeer, wat gedateerd maar wel prettig. Iets belegen publiek en lekker warm opgestookt. Bediening vriendelijk. Lekker bokbiertje van de tap. Heerlijke serrano ham en warm brood, zeker een aanrader om de avond te beginnen. Biefstuk erg mals, gamba's hadden wat knoflook mogen hebben. Slibtongetjes prima. Kinderen namen kip nuggets en patatjes, helemaal op! Notenparfait met caramel, niet erg veel smaak aan de parfait maar met de caramel wel zoet en daardoor iets te machtig. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Gewoon goed en degelijke kwaliteit maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Smikkelaars58 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Wat hebben we genoten van het 4-gangen kerstdiner op 2-de Kerstdag.
Het restaurant was supermooi in kerstsfeer gebracht. Het zag er echt feestelijk en gezellig uit.
Je kon zelf aangeven wanneer je aan de volgende gang toe was zodat je heel relaxed van alles kon genieten.
En dan het eten, echt onovertroffen. Alles goed op elkaar afgestemd, super super lekker en precies goed qua hoeveelheden. Het grand dessert was een waardige afsluiter.
Zeker voor herhaling vatbaar.
JanMuntjewerf .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Keurige bediening, vriendelijk personeel. Geen ingewikkelde kaart, wel prima kwaliteit maaltijden. Je kunt ook op verwarmde terras zitten met uitzicht op de Markt. Kortom: echt ouderwets familierestaurant,met billijke prijzen.