De Posthoorn

Haagweg 448 4813 XG Breda Nederland Kaart

Over het restaurant De Posthoorn

Geniet in ons intieme, sfeervolle restaurant van heerlijke en bijzondere gerechten. Een compleet avondje uit met veel aandacht voor de gerechten en persoonlijke service. De menukaart wisselt mee met de seizoenen. Onze koks verrassen u elk jaargetijde met bijzondere creaties, bereid met seizoensgebonden en dagverse producten. U kunt a la carte bestellen, maar ook kiezen voor ons 3, 4 of 5-gangen verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

Erica V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
f.a.biemans .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuk restaurantje op een onverwachte plek. Dankzij de AH-bon kom je nog eens op zulke plekken.
Leuk, rustiek en mooi ingericht restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg van de gerechten en continue attent of je nog iets wilde. Creatief als je wat anders wilde dan standaard. De Chef maakt er mooie opgemaakte gerechten van die bijzonder lekker waren. prijs was zeer acceptabel, ook zonder de AH bon!
Kortom prima dus, wij komen vaker met onze vrienden!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
In een heerlijk rustige en gezellige omgeving heel erg lekker gegeten. Gastvrij ontvangen en erg vriendelijk behandeld. Een aanrader!
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
koenvandijk .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We voelen er ons prima thuis. In een relaxte sfeer verwend worden.Wat voor ons belangrijk is dat we in goed overleg de hoeveelheid eten kunnen vaststellen, enorme borden vol en tegen de helft aankijken voelt niet goed aan. Overigens vragen we daar geen tegoedkoming voor. Misschien is een seniorenportie te overwegen.
Voorschuur .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De Posthoorn is een gezellig klein restaurant met een vriendelijke en rustige uitstraling. De inrichting is heel gezellig met een heerlijke achtergrond rustige achtergrond muziek. De bediening is heel vriendelijk. En wat het eten betrof ........ niet te beschrijven zo heerlijk. Mijn vrouw nam een vis gerecht en ik vlees. Het was een prima idee om samen te genieten van elkaars gerecht. Alles bij elkaar TOPPIE.
Wies V.
Goed gegeten prima restaurant
Gezellig ingericht heel vriendelijke gastvrouw
Er is niks negatiefs over te zeggen
Kom beslist nog een keer terug
sit B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
lekker gegeten in goede ambiance . Ook heel tevreden over de opmaak van de borden. Ruimte was misschien wat aan de kleine kant, maar aan de andere kant was het daardoor wel knus ! Voor herhaling vatbaar.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk klein restaurant, vriendelijke ontvangst. Wij maakten gebruik van de AH actie 2de 3 gangenmenu gratis. Keuze was daardoor beperkt. Mijn man vond de (gele) paprikasoep tegenvallen. Hij had ook bij paprikasoep een ander idee. Iets wat wat pittiger was en geen lichte gebonden soep. Mijn zalmcarpaccio was heerlijk. Hoofdgerecht was heerlijk klaargemaakt maar zeer beperkte hoeveelheid krielaardappeltjes en boontjes op bord. Nagerecht verrukkelijk. Voor AH actie begrijpelijk, maar als we de volledige prijs hadden moeten betalen hadden wij het te duur gevonden. Toch heerlijk gegeten!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Inrichting iets te koel door de kleur paars. Franse sfeer goed door muziek en foto’s aan de wanden. De bediening goed, maar iets teveel aandacht. Kwam misschien doordat er maar 2 tafels bezet waren. Het eten was heerlijk.
marleen L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
prima gegeten. alles smaakte heel erg lekker.
het menu dat op de site staat is meer van toepassing.
de kok heeft een ander uitstekend! menu samengesteld.
jammer dat IENS dat niet wijzigt op haar website.
is door de eigenaar van de Posthoorn diverse keren aangegeven.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ik vond de keuzemogelijkheid van 2 hoofdgerechten erg weinig en ik vond de hoofdgerechten matig/goedkoop. Teveel doorgekookt waardoor je alles zonder kauwen door kon slikken. Voor- en nagerechten wel goed.
Daarnaast duurde het erg lang voor we de menukaart kregen en veel te lange wachttijden tussen de gangen door. Personeel vriendelijk en ambiance was goed.
Rian L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Je wordt snel en vriendelijk ontvangen, we zijn er al vaker geweest en dat wordt herkend en erkend door de gastvrijheid. De bediening heeft echt even aandacht voor je en de eventuele wensen.
Het eten was goed van smaak, zag er mooi opgemaakt uit en zeker voldoende.
Zeker de moeite waard om weer eens te bezoeken.
fradybuijs B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend en de bediening meer dan voortreffelijk. We zullen het zeker aan onze vrienden aanbevelen!
J.C.A D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was prima. de service a en de prijs wsr ook prima. De wachttijd zou iets korter kunnen. Over het interieur zijn op de website al de nodige opmerkingen gemaakt. Paars is als overheersende kleur maakt het niet gezellig, maar over smaak valt niet te twisten.
j.v.d.c .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was perfect maar we zaten de hele avond stik alleen
in het restaurant hartstikke ongezellig dat hebben we ook tegen
eigenaressen gezegd.
jamahuis .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We zijn goed ontvangen en een prima bediening. Er was een prima sfeer en goed eten. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker nog een keer.
Hidde Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Supervriendelijk. Heerlijk gegeten met AH kaart. Mooi menu, waarvan wij de zalmcarpaccio 2x, de vis van de dag (rode mul), de varkenshaas met buikspek, het dessert van de dag (chocoladetaart met vanille-ijs en de gebakken ananas[verrassing!) gegeten hebben. Een heuse aanrader, De Posthoorn; grappige historie, trouwens
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het restaurant was gezellig ingericht en de opbouw van de gerechten was prima. De volgorde van de gerechten was goed en alles bij elkaar was het helemaal af.
barba4grancan .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen , en hebben genoten van een driegangen menu . De sfeer was uitstekend en zullen hier zeker terugkomen.