De Posthoorn

Haagweg 448 4813 XG Breda Nederland Kaart

Over het restaurant De Posthoorn

Dineren in een kleurenpalet

Mocht je een hekel hebben aan de kleur paars, is het misschien niet verstandig om hier naar binnen te gaan. Hoewel je er zeker geen spijt van zult hebben. Geef je over aan de intensiteit van de kleurrijke muren, maar vooral aan de keukenskills van de chef. Hij laat je steil achterover slaan met de culinaire creaties die hij op je bord tovert en ook de bediening laat niets te wensen over. Hier zit je echt gebakken!

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag
- Diner vanaf 18:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
koenvandijk .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vraag wachttijd is hier niet van toepassing,alles ging in overleg met ons.
In alle ontspanning prima gegeten.
Ambiance ademt rust en vriedelijk uit.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima bediening, goed eten,klein restaurant maar leuk ingericht
Virginie B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gezellige gelegenheid met genoeg aandacht voor de klanten. Gelukkig waren we niet alleen want dan is het er niet zo gezellig denk ik.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten was lekker er werd met de wensen rekening gehouden .de bediening was heel leuk ,mooie omgeving en niet te groot .
Complimenten voor de Kok .
hdirkx1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima kleinschalig restaurant, vriendelijke ontvangst en zeker een aanrader voor een volgende keer. Parkeerterrein ligt goed bereikbaar achter dit restaurant en maakt de entree gemakkelijk, bij alle weersomstandigheden.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke bediening en super goede kwaliteit, toch zeker voor de prijs van € 28,50. Wel opvallend dat alleen AH-klanten aanwezig waren en dan op de zaterdagavond
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Bij de Posthoorn is altijd goed. Spontane gastvrouw en een prima kok. Lekker en goed eten voor een prima prijs.
Wij blijven terugkomen. M.a.w. gewoon een vertrouwd adres om lekker te eten.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gezellig knus restaurantje, keuze was niet groot, maar er wordt geweldig ingespeeld op afwijkende wensen. Kortom toch voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten.
azuidwijk .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De keuze van de gerechten zijn zeer goed en de bediening vriendelijk en snel, komen zeker terug als we in de buurt van Breda zijn. De inrichting van het restaurant is keurig en rustgevend.
cd.de.roos .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Bediening voortreffelijk.waren met z,n vieren en allen waren zeer tevreden !
cd.de.roos .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een aanrader ! Lekker eten in een fijne sfeer tegen een redelijke prijs. En een gemoedelijke bediening . Daar komen we terug !
de-broekies .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, inrichting is ietwat gedateerd, maar dit doet niets af aan de kwaliteit van het eten want die was heel goed..
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Hier gaan eten met de AH restaurant-actie. Jammer dat er zoveel aanpassingen aan het menu gedaan zijn en het ook nog 1,- duurder is gemaakt. De verse boontjes vervangen door een paar blaadjes sla is toch echt jammer. Kleine porties en niet heel uitdagend. Er werd niet verteld dat de stoofpeertjes op waren, mijn bord werd gewoon neergezet. Het werd dan toch wel nagevraagd, maar ze bleken toch echt op.......tja dan moet je niet melden dat er stoofpeertjes bij geserveerd worden. Helaas niet echt een zaak waar ik snel nog een keer naar toe zou gaan. Zeker gezien de aanpassingen aan het AH menu.
dbmc .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten en de service zijn erg goed.
Tip: De verlichting is wat zakelijk en kan met bijv. wandlampjes sfeervoller gemaakt worden. Dek het raam naar de garderobe af, bijv. met een gordijn. Het licht licht dat er door valt is heel fel.
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Verrassend lekker gegeten. Leuk en gezellig restaurant(je) op een mooie locatie.
Zeer hartelijk en vriendelijk personeel die ook gezellig wen praatje komen maken. Leuke gerechten ook op de kaart die prima van smaak waren. Als je het hebt over een goede prijs kwaliteits verhouding dan ben je hier aan het juiste adres! We gaan zeker nog een keer terug.
Plemmers .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De Posthoorn is bekend als partycentrum. Sinds 1,5 jaar hebben ze daarnaast ook een restaurant. Kleine, gezellige zaak met uiterst vriendelijke bediening, goede service, zeer smakelijke gerechten en dankzij de AH restaurantactie was dit voordelig. Zeker een zaak om vaker naar terug te komen!
RWV .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was 'basic' (geen verrassingen) maar smaakte prima. Geen amuses. Toetje was met de rest in verhouding wel iets origineler. Personeel was vriendelijk.
evacommeren .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een kleinschalig restaurant met erg lekker eten, ook mooi opgemaakt. De service was erg hartelijk en vriendelijk. We zijn vlot geholpen en hebben een fijne maaltijd gehad.
j.kleemans .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Voorgerecht zalm was heerlijk, zo ook de kip zeer goed van smaak.de hoofd gerechten, voldoende mosselen waren ook goede mosselen, sausjes vielen een beetje tegen, rundvlees was lekker maar wel een klein beetje, nagerecht was lekker.
Familie V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Leuk klein gezellig restaurantje. Vriendelijke bediening, kwamen gezellig even een praatje maken. Goed lekker eten.
Vooral de boeuf boergignon was heerlijk.
Wij komen zeker een keer terug.