De Posthoorn

Haagweg 448 4813 XG Breda Nederland Kaart

Over het restaurant De Posthoorn

Geniet in ons intieme, sfeervolle restaurant van heerlijke en bijzondere gerechten. Een compleet avondje uit met veel aandacht voor de gerechten en persoonlijke service. De menukaart wisselt mee met de seizoenen. Onze koks verrassen u elk jaargetijde met bijzondere creaties, bereid met seizoensgebonden en dagverse producten. U kunt a la carte bestellen, maar ook kiezen voor ons 3, 4 of 5-gangen verrassingsmenu.

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

• Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Posthoorn

mia T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De witte vis van het hoofdgerecht was,... een naam die ik nog nooit gehoord heb en dus vergeten. Duidelijk een kweekvis. Zou ik niet doen. De vis was niet lekker en niet vies. Neem dan gewoon Kabeljouw. Tja dat is wel duurder.
Het geheel was iets soberder dan vorig jaar, toen we ook met de zegeltjes zijn geweest.
joke.vk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom een hartelijk welkom en zeer gezellig.
Heerlijk gegeten en genoeg van alles.
Het chocolade toetje was uitmuntend.
joke.vk .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hartelijk ontvangst in het restaurant gerund door echtpaar. Door kleine accommodatie contact met andere gasten.
Zeer gezellig.
Het eten was erg lekker en je kon genoeg krijgen.
Voor herhaling vatbaar.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben hier vaker gegeten en we konden nu een keuze maken uit een paar menu's die niet op de AH lijst stonden en dat was zeer gastvrij en de kwaliteit was weer voortreffelijk.
Er waren maar weinig gasten en dat verbaasde ons want de entourage was erg goed.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Rustige gezellig restaurant . Goede bediening en goed eten . Echt even avondje uit . We komen zeker een keer terug. We waren met de AH bon was genoeg keuze.
f.a.biemans .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuk restaurantje op een onverwachte plek. Dankzij de AH-bon kom je nog eens op zulke plekken.
Leuk, rustiek en mooi ingericht restaurant. Zeer vriendelijke ontvangst, goede uitleg van de gerechten en continue attent of je nog iets wilde. Creatief als je wat anders wilde dan standaard. De Chef maakt er mooie opgemaakte gerechten van die bijzonder lekker waren. prijs was zeer acceptabel, ook zonder de AH bon!
Kortom prima dus, wij komen vaker met onze vrienden!
Anja P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Erg mooi en lekker eten. Rustig en alles echt op en top!!!!
Ik zal iedereen aanraden om ook bij jullie te komen eten.
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
In een heerlijk rustige en gezellige omgeving heel erg lekker gegeten. Gastvrij ontvangen en erg vriendelijk behandeld. Een aanrader!
koenvandijk .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We voelen er ons prima thuis. In een relaxte sfeer verwend worden.Wat voor ons belangrijk is dat we in goed overleg de hoeveelheid eten kunnen vaststellen, enorme borden vol en tegen de helft aankijken voelt niet goed aan. Overigens vragen we daar geen tegoedkoming voor. Misschien is een seniorenportie te overwegen.
Voorschuur .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De Posthoorn is een gezellig klein restaurant met een vriendelijke en rustige uitstraling. De inrichting is heel gezellig met een heerlijke achtergrond rustige achtergrond muziek. De bediening is heel vriendelijk. En wat het eten betrof ........ niet te beschrijven zo heerlijk. Mijn vrouw nam een vis gerecht en ik vlees. Het was een prima idee om samen te genieten van elkaars gerecht. Alles bij elkaar TOPPIE.
Wies V.
Goed gegeten prima restaurant
Gezellig ingericht heel vriendelijke gastvrouw
Er is niks negatiefs over te zeggen
Kom beslist nog een keer terug
sit B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
lekker gegeten in goede ambiance . Ook heel tevreden over de opmaak van de borden. Ruimte was misschien wat aan de kleine kant, maar aan de andere kant was het daardoor wel knus ! Voor herhaling vatbaar.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Leuk klein restaurant, vriendelijke ontvangst. Wij maakten gebruik van de AH actie 2de 3 gangenmenu gratis. Keuze was daardoor beperkt. Mijn man vond de (gele) paprikasoep tegenvallen. Hij had ook bij paprikasoep een ander idee. Iets wat wat pittiger was en geen lichte gebonden soep. Mijn zalmcarpaccio was heerlijk. Hoofdgerecht was heerlijk klaargemaakt maar zeer beperkte hoeveelheid krielaardappeltjes en boontjes op bord. Nagerecht verrukkelijk. Voor AH actie begrijpelijk, maar als we de volledige prijs hadden moeten betalen hadden wij het te duur gevonden. Toch heerlijk gegeten!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Inrichting iets te koel door de kleur paars. Franse sfeer goed door muziek en foto’s aan de wanden. De bediening goed, maar iets teveel aandacht. Kwam misschien doordat er maar 2 tafels bezet waren. Het eten was heerlijk.
marleen L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
prima gegeten. alles smaakte heel erg lekker.
het menu dat op de site staat is meer van toepassing.
de kok heeft een ander uitstekend! menu samengesteld.
jammer dat IENS dat niet wijzigt op haar website.
is door de eigenaar van de Posthoorn diverse keren aangegeven.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Ik vond de keuzemogelijkheid van 2 hoofdgerechten erg weinig en ik vond de hoofdgerechten matig/goedkoop. Teveel doorgekookt waardoor je alles zonder kauwen door kon slikken. Voor- en nagerechten wel goed.
Daarnaast duurde het erg lang voor we de menukaart kregen en veel te lange wachttijden tussen de gangen door. Personeel vriendelijk en ambiance was goed.
Rian L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Je wordt snel en vriendelijk ontvangen, we zijn er al vaker geweest en dat wordt herkend en erkend door de gastvrijheid. De bediening heeft echt even aandacht voor je en de eventuele wensen.
Het eten was goed van smaak, zag er mooi opgemaakt uit en zeker voldoende.
Zeker de moeite waard om weer eens te bezoeken.
fradybuijs B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend en de bediening meer dan voortreffelijk. We zullen het zeker aan onze vrienden aanbevelen!
J.C.A D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Het eten was prima. de service a en de prijs wsr ook prima. De wachttijd zou iets korter kunnen. Over het interieur zijn op de website al de nodige opmerkingen gemaakt. Paars is als overheersende kleur maakt het niet gezellig, maar over smaak valt niet te twisten.
j.v.d.c .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was perfect maar we zaten de hele avond stik alleen
in het restaurant hartstikke ongezellig dat hebben we ook tegen
eigenaressen gezegd.