De Posthoorn

Haagweg 448 4813 XG Breda Nederland Kaart

Over restaurant De Posthoorn

Dineren in een kleurenpalet

Mocht je een hekel hebben aan de kleur paars, is het misschien niet verstandig om hier naar binnen te gaan. Hoewel je er zeker geen spijt van zult hebben. Geef je over aan de intensiteit van de kleurrijke muren, maar vooral aan de keukenskills van de chef. Hij laat je steil achterover slaan met de culinaire creaties die hij op je bord tovert en ook de bediening laat niets te wensen over. Hier zit je echt gebakken!

Meer informatie over restaurant De Posthoorn

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Voordelig
De-broekies .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, inrichting is ietwat gedateerd, maar dit doet niets af aan de kwaliteit van het eten want die was heel goed..
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Hier gaan eten met de AH restaurant-actie. Jammer dat er zoveel aanpassingen aan het menu gedaan zijn en het ook nog 1,- duurder is gemaakt. De verse boontjes vervangen door een paar blaadjes sla is toch echt jammer. Kleine porties en niet heel uitdagend. Er werd niet verteld dat de stoofpeertjes op waren, mijn bord werd gewoon neergezet. Het werd dan toch wel nagevraagd, maar ze bleken toch echt op.......tja dan moet je niet melden dat er stoofpeertjes bij geserveerd worden. Helaas niet echt een zaak waar ik snel nog een keer naar toe zou gaan. Zeker gezien de aanpassingen aan het AH menu.
Dbmc .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het eten en de service zijn erg goed.
Tip: De verlichting is wat zakelijk en kan met bijv. wandlampjes sfeervoller gemaakt worden. Dek het raam naar de garderobe af, bijv. met een gordijn. Het licht licht dat er door valt is heel fel.
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Verrassend lekker gegeten. Leuk en gezellig restaurant(je) op een mooie locatie.
Zeer hartelijk en vriendelijk personeel die ook gezellig wen praatje komen maken. Leuke gerechten ook op de kaart die prima van smaak waren. Als je het hebt over een goede prijs kwaliteits verhouding dan ben je hier aan het juiste adres! We gaan zeker nog een keer terug.
Plemmers .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
De Posthoorn is bekend als partycentrum. Sinds 1,5 jaar hebben ze daarnaast ook een restaurant. Kleine, gezellige zaak met uiterst vriendelijke bediening, goede service, zeer smakelijke gerechten en dankzij de AH restaurantactie was dit voordelig. Zeker een zaak om vaker naar terug te komen!
RWV .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was 'basic' (geen verrassingen) maar smaakte prima. Geen amuses. Toetje was met de rest in verhouding wel iets origineler. Personeel was vriendelijk.
Evacommeren .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Een kleinschalig restaurant met erg lekker eten, ook mooi opgemaakt. De service was erg hartelijk en vriendelijk. We zijn vlot geholpen en hebben een fijne maaltijd gehad.
J.kleemans .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Voorgerecht zalm was heerlijk, zo ook de kip zeer goed van smaak.de hoofd gerechten, voldoende mosselen waren ook goede mosselen, sausjes vielen een beetje tegen, rundvlees was lekker maar wel een klein beetje, nagerecht was lekker.
Familie V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Leuk klein gezellig restaurantje. Vriendelijke bediening, kwamen gezellig even een praatje maken. Goed lekker eten.
Vooral de boeuf boergignon was heerlijk.
Wij komen zeker een keer terug.
Hjjceton .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Er is een heerlijk 3-gangenmenu samengesteld met verschillende keuzes...voor ieder wat wils dus. De gangen worden super decoratief opgediend door de lieve en gastvrije eigenaresse.
Jenteschoenaker .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Hartstikke gezellig, prettige bediening, eten lekker maar redelijk simpel. Helemaal prima! Zeker een aanrader, en al helemaal als familie
Vleugel .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de ah restaurantactie waarbij je de keuze kon maken uit 2 keuzemenu's. Ik koos als voorgerecht de zalmforel maar die hadden ze niet. Daarvoor in de plaats kreeg ik tonijn, die was goed bereid, mooi rosé en lekker gekruid. Ook de boeuf bourguinon was lekker mals. Toetje was een eenvoudig maar wel lekker. Jammer dat wij de enige twee klanten waren, nogal saai. Als je uit eten gaat wil je wel wat mensen om je heen hebben. Bediening is vriendelijk.
Zakpatat712 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
De Posthoorn ligt dichtbij een snelweg en is daardoor heel goed te bereiken. Echter is de omgeving rustig omdat het wel net binnen Breda ligt. Het is een erg net restaurant met een hele fijne sfeer. Het eten was meer dan heerlijk en echt niet duur. Service was erg fijn, het motto was echt de klant is koning. Zeker een aanrader.
Maduck .
Super

De sfeer, leuke inrichting, het opdienen van de gerechten en vriendelijke bediening.

Leuke avond met goed en voldoende eten.

Suusdick .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
het is een klein restaurant dat probeert de franse sfeer te benaderen en dat lukt. franse muziek op de achtergrond, de lila kleur inrichting doet ons een beetje denken aan de provence.
het eten was comfoor de franse keuken. goed keus wat ons betreft. dick en susanne nederlof
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten was goed en netjes opgediend , vooral toetje was met zorg opgemaakt
Bediening uiterst correct , vriendelijk en klantgericht
Locatie is vrij sfeerloos
Toos.ackerveken .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De carpaccio smaakt wel goed .maar er had wat meer sla bij gemogen en wat stokbrood dat misten we.Het hoofdgerecht en het nagerecht waren prima.
R.van.limborgh .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De dame in de bediening kon ons niet vertellen welke wijn ze schonken als huiswijn (!), we mochten wel even proeven. De vis was erg vet en doorbakken, zonde van rode mul. De eigenaresse was erg vlot en aardig en stond open voor feedback. Er kan nog een hoop verbeterd worden. De hoge stoelen zaten niet fijn, lage tafels en stoelen zijn confortabeler. Het was erg rumoerig, misschien omdat we hoog zaten?
Fjgsimons .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016

Het voor gerecht en het hoofd gerecht was allemaal perfect ook het dessert was prima

ook de bediening was perfect meer heb ik niet te melden
Estherleijten .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
De rode mull was erg lekker en de bediening zeer vriendelijk. De eigenaresse wilde graag weten wat we vonden van de gerechten, voor eventuele verbeteringen. De kersengelei in het toetje was aan de flauwe kant. De rest smaakte zeer goed.