De Posterij

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Posterij

Zibqin .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zonder reservering, vrijdagavond 20 uur. Hadden keuze uit tafel op de tocht of met te weinig licht.
Voorgerecht vitello tonnato was vooral vitello, te weinig tonnato. Ossenstaartbouillon okee.
Hoofdgerecht: vispotje smakelijk. Snoekbaars aan droge kant, lag bovenop teveel gewone wokkelpasta. Spinazie en champignons bleken goed verstopt onder de snoekbaars. Na opmerking daarover kreeg ik extra bakje spinazie/champignons.
Al met al niet onder de indruk, ook al kregen we de koffie cadeau na onze commentaren op tonnato, snoekbaars en slechte verlichting.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Onverschilligheid lijkt me een doodzonde als je gastvrijheid predikt. Vandaag bij De Posterij stootte ik zeer hard mijn hoofd tegen een véél te lage nis van baksteen. Gevolg: een bloedende wond en flinke hoofdpijn. Bij melding van het incident en de vraag of er niet wat gedaan kan worden aan deze bakstenen nis (een bord, beschermrand) werden we nog net niet uitgelachen. Volledige onverschilligheid over het gebeurde en een krachtige rechtvaardiging 'we kunnen daar niets aan doen', vielen ons ten deel. Sorry, Posterij, best een aardige sfeer en geen slecht assortiment. Maar schouderophalend je bloedende gasten naar huis laten gaan, dat is écht niet goed te praten.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We kwamen laat aan tafel, het was rond de klok van half 9. Dit was aan de beniening te merken niet erg en we kregen een leuke tafel op het terras.
Wijnkaart is een stuk karton met 6 soorten wijn, niet heel spannend maar prima keus kunnen maken. Ook de menu kaart komt op een houten plank voor je neus. De keus is breedt en perfecte portie's! Ik had als voorgerecht de Carpaccio, heerlijk, maar jammer dat die deels nog vast zat gevroren aan het bord.. Ik snap het wel dat je het zo goed houd door het in te vriezen, maar laat het even optijd ontdooien..
Hoofdgerecht had ik de sparibs en mijn tafelgenoot het beenhammetje. Allebei heerlijk gegeten en je merkte dat er met verse producten werdt gekookt! Dames en heren, dank voor de gezellige en fijne avond! aanrader!!
Jordy B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Tijdje geleden een late tafel gereserveerd bij De Posterij. We werden vriendelijk ontvangen en konden een tafel op het terras uitzoeken, na wat verwarring aan het begin naar het vragen van de wijnkaart duurde het wat aan de lange kant voordat ons eerste glas op tafel stond, jammer want er was weinig drukte te bekennen.. Vooraf de steak tartaar genomen die prijs technisch zeker niet door mag komen, naast de steak geserveerd een kartonnen bakje met rauw eigeel en een droevig plukje sla maakte het bord op. Het hoofdgerecht, de beenham was zeer smakelijk en een goed opgemaakt bord met veel variatie aan groenten geserveerd. Erg fijn dat we nog terecht konden rond het tijdstip van reservering maar voor kwaliteit eerder aanschuiven.
bram V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Na het vetrek van de baron nu met goeie moet naar de posterij gegaan. De moet zakte ons al snel in de schoenen geen wijnkaart? Niet nodig vind de kelner die wat wijnen op dreunt maar waar je niks wijzer uit wordt. Menu kaart is een A4 wat vies en smoezelig is, tafel was bij binnekomst al niet schoon maar dat blijft de hele avond zo. Wat mij betreft niet echt een verbetering met wat er zat. Wordt tijd voor een echt Horca Manager hier
Deukie .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Sfeer is goed, bediening vriendelijk maar... misschien hadden we pech die avond maar het was geen succes. Geitenkaas voorgerecht was wel in orde maar hoofdgerecht (de proeverij) was niet bijzonder, met van die prefab salade erbij. Limoncello ijs was oké. Bestellingen werden pas gebracht na herhaald vragen. Het was er tochtig en de bon tot slot bleek van een andere tafel te zijn. Het is er niet overdreven duur maar voor dit bedrag moet het beter kunnen.
Bub .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Nadat "Le Baron" is vertrokken is de zaak aan de binnenzijde flink aangepakt. Het is een mooie en modern restaurant geworden. Er zijn diverse gezellige plekken gecreëerd waar je kan genieten van een borrel of wat eten.
De ontvangst was zeer hartelijk. De vriendelijk ober liet ons met trots alles zien. We namen plaats en bestelde een heerlijk speciaal bier. Daarbij werd een broodplankje met ailoie en olijfolie geserveerd (kosten €3,50: is dat nou echt nodig?) Op de menukaart (een geprint A4tje, dat van mijn partner ook nog vuil en verfrommeld was en dus erg goedkoop overkomt) vonden we een paar gerechten die ons wel aanspraken. Presentatie was wel ok, de smaak viel tegen. De gerookte Ribey zag er mooi uit alleen de smaak was ver te zoeken door de dressing. De mosterdsoep werd geserveerd in een weckpot, een leuk detail. Als hoofdgerecht hadden we beiden de Proeverij.
een gerecht met 4 verschillende kleinere gerechtjes van de dinerkaart. Leuk idee. de uitvoering was niet goed voor wat betreft smaak, gaarheid. Daarbij werd friet geserveerd wat waarschijnlijk voor de derde keer in het frituurvet heeft mogen zwemmen. niet echt lekker dus. De desserts waren goed.
Wat erg jammer is dat op deze vrijdagavond er bijna geen gasten waren. Wij hopen dat het eten zal verbeteren. Dan zullen we wellicht in de toekomst De Posterij nogmaals gaan bezoeken.
Barbera V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Superheerlijke gerechten gehad!. Van het voorafje ( erwtensoep en kippenbouillon met oesterzwam) naar het hoofdgerecht ( varkenshaas aan stick met rijst en kleine salade/rauwkost en Tagliatelle met pestoroomsaus en zalmfilet) tot en met het SUPERdessert ( een trio van drie verschillende kleine zoete gerechtjes en een Dame Blanche) alles was TOP! Met zorg bereid, met veel vriendelijkheid en charme geserveerd en met veel genoegen opgegeten. Ook de drankjes waren prima ( Trappe bier en koele frisse Rosé)
Jammer dat we in Friesland wonen en niet in Utrecht anders kwamen we hier zeker maandelijks één keer.
Postman161 V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Alleen jammer van de bier kaart. Bestel je een brugse zot. Hebben ze niet meer. Vervolgens dan maar een steenbok. Moet eerst nog aangesloten worden. Slecht voorbereid.