De Posterij

Het Rond 5 3701 HS Zeist Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Posterij

Bub .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Nadat "Le Baron" is vertrokken is de zaak aan de binnenzijde flink aangepakt. Het is een mooie en modern restaurant geworden. Er zijn diverse gezellige plekken gecreëerd waar je kan genieten van een borrel of wat eten.
De ontvangst was zeer hartelijk. De vriendelijk ober liet ons met trots alles zien. We namen plaats en bestelde een heerlijk speciaal bier. Daarbij werd een broodplankje met ailoie en olijfolie geserveerd (kosten €3,50: is dat nou echt nodig?) Op de menukaart (een geprint A4tje, dat van mijn partner ook nog vuil en verfrommeld was en dus erg goedkoop overkomt) vonden we een paar gerechten die ons wel aanspraken. Presentatie was wel ok, de smaak viel tegen. De gerookte Ribey zag er mooi uit alleen de smaak was ver te zoeken door de dressing. De mosterdsoep werd geserveerd in een weckpot, een leuk detail. Als hoofdgerecht hadden we beiden de Proeverij.
een gerecht met 4 verschillende kleinere gerechtjes van de dinerkaart. Leuk idee. de uitvoering was niet goed voor wat betreft smaak, gaarheid. Daarbij werd friet geserveerd wat waarschijnlijk voor de derde keer in het frituurvet heeft mogen zwemmen. niet echt lekker dus. De desserts waren goed.
Wat erg jammer is dat op deze vrijdagavond er bijna geen gasten waren. Wij hopen dat het eten zal verbeteren. Dan zullen we wellicht in de toekomst De Posterij nogmaals gaan bezoeken.
Barbera V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Superheerlijke gerechten gehad!. Van het voorafje ( erwtensoep en kippenbouillon met oesterzwam) naar het hoofdgerecht ( varkenshaas aan stick met rijst en kleine salade/rauwkost en Tagliatelle met pestoroomsaus en zalmfilet) tot en met het SUPERdessert ( een trio van drie verschillende kleine zoete gerechtjes en een Dame Blanche) alles was TOP! Met zorg bereid, met veel vriendelijkheid en charme geserveerd en met veel genoegen opgegeten. Ook de drankjes waren prima ( Trappe bier en koele frisse Rosé)
Jammer dat we in Friesland wonen en niet in Utrecht anders kwamen we hier zeker maandelijks één keer.
Postman161 V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Alleen jammer van de bier kaart. Bestel je een brugse zot. Hebben ze niet meer. Vervolgens dan maar een steenbok. Moet eerst nog aangesloten worden. Slecht voorbereid.