De Postelse Hoeve

Doctor Deelenlaan 10 5042 AD Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Postelse Hoeve

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
7,1
Erg voordelig
W. S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Geheel onverwacht brachten we een bezoek aan dit restaurant waar de keuze voor het maandmenu snel werd gemaakt. Voor € 25 pp drie gangen en samen een fles wijn cadeau. Deze keuze was volgt: voorgerecht uiensoep, hoofdgerecht zalm of bœuf bourguignon en als toetje bier ijs. Alles bij elkaar was het bijzonder smakelijk en de prijs meer dan waard.
B.ende1 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gegeten met een groep van 19 personen. Het warme gerecht was al een hele tijd op voordat er frites werden geserveerd. De koude visverwennerij was zo uit een pakje op het bord gelegd zonder enige entourage. Hiervan is melding gemaakt maar er werd niet op ingegaan. De bediening was niet zoals het meestal is in deze gelegenheid. Jammer al vele jaren met deze groep daar gegeten maar deze keer was het een teleurstelling.
GNC K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
de Postelse Hoeve in Tilburg, een nette inrichting, saai, geen uitgesproken ambiance. De gemiddelde leeftijd van de aanwezige klanten was opvallend hoog.
De bediening was vriendelijk/amicaal, soms te, maar een beetje slordig/ruw bij het uitserveren.
Als voorgerecht de visverwennerij, lekker maar iets teveel cocktailsaus.
Hoofdgerecht zeetong, mooi gegaard en erg lekker. De begeleidende salade was saai, de friet was royaal, er waren alleen geen lepeltjes om de mayonaise pontje scheppen.
Als nagerecht het kaasplankje, leuk opgemaakt, maar niemand nam de moeite om te vertellen welke kazen het waren.
De huiswijn, een Pear Tree White, was lekker fruitig met een mooie afdronk.
Al met al lekker gegeten, maar niet mijn restaurant.
Corry V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Vaderdag gegeten met onze dochter, wij hadden kabeljauwfilet, goed bereid maar erg klein, de groente en rosti rondje waren koud, wel gemeld maar werd als kennisgeving aangenomen !! Voor de prijs erg karig zo...
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Prima restaurant!
Eten heel goed, zeer vriendelijke bediening.
Mooi diner arrangement voor een goede prijs (50 euro, 3- gangen incl. fles wijn)
M. M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Bekende naam in Tilburg, maar geen aanrader.
Passeerden toevallig en besloten hier maar een hapje te doen.
Binnen zaten veel oude mensen. Bediening was beleefd en netjes, maar er werd door verschillende bedienden hetzelfde gevraagd (afstemmen!). Rode huiswijn was goed: vol van smaak en op goede temperatuur.
Voorgerecht vissoep: rijk gevuld, maar erg zout. De Serranoham & geitenkaasmousse an het andere voorgerecht kwamen allebei zo uit een pak. De serranoham was matig en de geitenkaasmousse leek op die van een bekend kaasmerk.
Hoofdgerecht de schol van 300-450 gram was voor zeker 100 gram vuil en oneetbare vetranden of anderszins, maar in ieder geval geen vis. Opmaak van de borden was eenvoudig, bakje friet genoeg voor 1 persoon, nette portie.
Nagerechtje een progrestaartje: een schuimkerstkrans met veel slagroom en advocaat. Mooi opgemaakt maar kom op: dat is toch geen progrestaartje?
Al met al: sjieke uitstraling en correcte bediening, maar het eten stelt niet veel voor.
Volgende keer rijden we door.