Over het restaurant De Postelhoek eten, drinken en slapen

Onbekommerd genieten in Ootmarsum!

Kom onbekommerd genieten in dit gezellige restaurant voor jong en oud. Laat je verrassen door de unieke en eigentijdse gerechten die je hier krijgt. En dat alles voor een eerlijke prijs. De inrichting is landelijk en ongedwongen en je kunt lekker opwarmen bij de open haard. In deze prachtige omgeving kom je helemaal tot rust onder het genot van een heerlijke maaltijd. Aan te bevelen is de Vriendentafel. Graag reserveren vanaf 2 personen.

Meer informatie over restaurant De Postelhoek eten, drinken en slapen

- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00
april t/m oktober dinsdagen gesloten.
juli en augustus alle dagen open.

Geraldaholtkamp1955 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Aangezien we hier een appartement hadden gehuurd vonden we het makkelijk om er ook te gaan eten. Wát een goede keus!
Wij hebben gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu en een verrassing was het!
Als eerste gerecht kregen we een salade met serranoham, mozarella, zongedroogde tomaten en ui. Als tweede gerecht een risotto met kabeljauw en gamba.
Het derde gerecht bestond uit een sucadelapje met diamanthaas. Als garnituur een heerlijke wittekoolsalade en knapperige friet met mayonaise.
Tot slot nog een dessert van banaancaramel en witte chocolade ijs.
We hebben zó lekker gegeten, maar ook was het personeel erg vriendelijk en attent. Een aanrader dus!
Alfred M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
We hebben bij drie restaurants in deze omgeving gegeten, en naar de Postelhoek zijn we teruggekeerd omdat het eten de eerste keer zo lekker was. Origineel in zijn details, goed toebereid en meer dan voldoende hoeveelheid voor zelfs een flinke eter. Zelfs zonder entré. Ik had een 8,5 willen geven, maar dat kan op Iens niet.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Op een mooie zomerdag hier gaan eten. Heerlijk buiten. Beetje druk omdat er wat kinderspeeltoestellen naast staan, dat maakt het echter ook wel weer gezellig. Erg vriendelijke bediening. We kozen voor een Papillotte. Een groot stuk papier met heerlijke visstukjes en wat groente. Een lichte maaltijd, prima verzorgd. Voor de grote eter wellicht wat weinig. Daarna een creme brulee met koffie en de Postelhoek koffie met een borreltje en arretjescake. Lekker! Al met al zeer geslaagd en zeker aan te raden. Ook binnen ziet het er gezellig uit. Er is ook een stuk overdekt terras waar men buiten kan eten.
rutgerlam75 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
eten goed, hoeveelheid kon beter, salades, groente
verder bediening prima, maar de muziek op achtergrond moet je van houden
epol_29 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Was super goed, mooi restaurant en eten was erg lekker, de ribeye varken was perfect en ook het voor en nagerecht was prima ook de aankleding en de bediening was prima, ik zal dit restaurant zeker aanbevelen bij buren/ familie/ vrienden.
wollie1001 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Goede prijs kwaliteit verhouding. Erg gezellige sfeer en goede bediening . Menu was een beetje beperkt, maar wel voor ieder wat wils
Buddies .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
We hebben hier met de ah voucher gegeten. Er was een speciaal keuze menu. We konden kiezen uit 4 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten. We hebben de visgerechten gekozen en cheesecake toe. Alles werd mooi opgediend en het smaakte heerlijk. Het personeel was erg vriendelijk, we mochten een poosje wachten eer het nagerecht werd geserveerd, zo kon het eten even zakken. We waren echt een avondje uit en komen zeker nog eens terug.
el-hal .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
heerlijk gegeten! Keuze uit 3 of 4 gerechten per gang. Onze keuze was voortreffelijk. Lekkere frietjes bij t hoofdgerecht.
Bediening was prima alleen hadden we in een niet zo bezet restaurant n tafeltje erg dicht op andere gasten, dat was beetje vreemde keuze.... Maar ach, ook dat was geen ramp ????
wim.elfring .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Bijzonder gastvrije ontvangst. Prima samengesteld menu. Sfeervolle ambiance.
Kortom voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen.
Ing59 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Gegeten met de Alb.Heijnactie. Keus genoeg en smakelijk. Vriendelijke, enthousiaste bediening. Alles is zo verzorgd. We vinden het een aanrader!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Eten: lekker, goed, maar (ongeveer) dezelfde 3 gangen zijn normaal E5 goedkoper.
Of te wel de prijs is opgepimpt en vervolgens de 2e maaltijd gratis.
Service: prettig en vlot.
Decor: gezellig en "warm".
Kortom: prima tent, maar wel iets te duur gemaakt.
tondekoning07 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
We hebben genoten van het AH kortingsactie. De keuze i gerechten was voldoende bij ieder gerecht.
De gerechten smaakten goed.
De koffie werd incompleet (zonder melk en suiker) opgediend maar smaakte prima inclusief de koekjes en chocolade boontjes.
gh.tegeler .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
De AH menukaart bood voldoende keus en hebben heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel,
De entourage/decor vinden we naar onze smaak een beetje te trendy. Maar we waren er al eens eerder geweest, kwamen dus graag terug en in de toekomst vast nog wel een keer !
Expositie .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Uitstekend gegeten met de AH voucher. Snelle service want daar hadden we om gevraagd i.v.m. de tijd dat we weer thuis moesten zijn. Vriendelijk personeel en leuke bediening. Zalmmoot was heerlijk en ook de maaltijdsalade van mijn vrouw was uitstekend. Lekkere huuswijn.
kramer768 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Heerlijk gegeten. Meer dan voldoende keuze voor AH-diner. Voorafje van de zaak was heerlijk.
De goede Twentse keuken en de vriendelijke bediening kregen in deze zaak echt inhoud.
Een aanrader!
gvandeh .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Alles was prima , alleen € 2.85 voor een glas bier van 25 c.l. vindt ik echt te
duur voor een gemiddeld restaurant, ik krijg hier mee de indruk dat men
de AH actie zo wil compenseren.
Gerda K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wij waren voor een weekendje in Ootmarsum en besloten wij bij de Postelhoek te gaan eten via de AH actie. Wij hebben er heerlijk gegeten en een antrekkelijk menu en de sfeervolle inrichting! Wij gaan er zeker weer eens eten als wij in Ootmarsum zijn!
mjvderf .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met de ah actie hier gegeten. Er was een speciale aangepaste menu kaart met voldoende keus. Eten was lekker en vriendelijke bediening.
rgc.dierick .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
De ontvangst was erg vriendelijk en de bediening vlot en voorkomend. Geen gehaast, maar in een aangenaam tempo.
De amuse van brood, kruidenboter en huisgezoete olijven vond mijn vrouw lekkerder dan ik. De eerste gang was resp. kalfsham en bruschetta, waarbij de bruschetta bij ons iets hoger scoorde dan de kalfsham, maar beiden zeker een 7 waard. Mijn vrouw nam vervolgens de kogelbiefstuk en ik de dorade. Ruim voldoende. De toetjes waren resp. cheesecake en yoghurt met ijs en vruchten. Echt lekker.
We hebben gezellig op het terras gegeten; binnen hing het o.i. (te) vol met modieuze borden met spreuken.
Na afloop mochten we met onze camper op de parkeerplaats blijven overnachten. Ons werd nog elektriciteit aangeboden.

Al met al was het een geslaagd etentje in een bijzonder mooie omgeving (Oud Ootmarsum/ Springendal)
Ilse_van_der_zon Z.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Goede, vlotte bediening.
Het was mooi weer en in eerste instantie wilden we buiten eten, maar de serveerster gaf aan dat het ivm wespen en vliegen fijner was om binnen te zitten.
En wat een leuk restaurant in mooie omgeving