Over het restaurant De Postelhoek eten, drinken en slapen

Onbekommerd genieten in Ootmarsum!

Kom onbekommerd genieten in dit gezellige restaurant voor jong en oud. Laat je verrassen door de unieke en eigentijdse gerechten die je hier krijgt. En dat alles voor een eerlijke prijs. De inrichting is landelijk en ongedwongen en je kunt lekker opwarmen bij de open haard. In deze prachtige omgeving kom je helemaal tot rust onder het genot van een heerlijke maaltijd. Aan te bevelen is de Vriendentafel. Graag reserveren vanaf 2 personen.

Meer informatie over restaurant De Postelhoek eten, drinken en slapen

- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00
april t/m oktober dinsdagen gesloten.
juli en augustus alle dagen open.

Jouw recensie over het restaurant De Postelhoek eten, drinken en slapen

Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hadden een AH bon en zijn zeer tevreden over het menu. De gerechten werden netjes aangevuld. Verrassend dat jullie open zijn op maandag. We waren verbaasd hoeveel gebruik er wordt gemaakt van het restaurant op maandagavond.
W.J.M. P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc
gjwkoop .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten,leuke bediening,goede sfeer. Dus wat wil je nog meer. We hebben gegeten met het AH zegelboekje en de keuze was goed.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Lekker gegeten, bediening was super vriendelijk en zeer zeker een weerkomen waard, Bedankt!!! namens de ons allemaal ...........................................................................
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prettige sfeer, prima bediening en het eten was erg lekker. De stoelen zijn wat matig. We mochten ons hondje meenemen en onder de tafel laten liggen.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een goed restaurant waar alle geserveerde producten van goede kwaliteit en smaak waren.
Het restaurant is eenvoudig van inrichting en de bediening was vrolijk.
Kortom een restaurant om nog eens naar terug te gaan.
Ina S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het was gezellig !
Graag komen wij nog eens terug, de omgeving is prachtig en het lijkt mij leuk om de volgende keer ook nog eens in het winkeltje te kijken bij jullie.
de menukaart kan nog uitgebreid worden met een stukje vlees uit het Vechtdal.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het eten was erg lekker een aanrader je kon er rustig zitten de bediening was hhel vrindelijk we hebben erg genooten we komen echt een keer terug gr. fam Hutten uit Raalte
Giny W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Heerlijk gegeten, echte Postelhoek kwaliteit. Uitstekend verzorgd menu, top gegeten.
En de bediening was, zoals altijd, zeer vriendelijk en netjes.
MGJ S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Altijd fijn bij de Postelhoek te eten. Je weet dat je heerlijk in watten gelegd wordt daar. Vriendelijke mensen, aandacht voor de bezoeker!!
Julia J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
meer groente en patat verwacht vlees heerlijk nagerecht heerlijk,jammer minttoefje op slagroom die was zwart verkleurt.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een echte aanrader prima tempo van bediening. Voor een gezellige avond. Bediening was zeer vriendelijk en had de volle aandacht.
Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Het AH-menu was een goede compositie. Het duovoorgerecht is uniek en lekker. De hoofdmaaltijd, varkensribeye met vlaamse friet een groentesalade was erg lekker. De porties waren voor 65+ net voldoende. Het nagerecht ijs met bonte vruchten was subliem, kortom een goed adres. We komen er zeker nog eens. De witte chardonnaywijn was van goede kwaliteit en de prijs acceptabel. Voor we het dessert kregen duurde het mij wat te lang, zal volgende keer er van te voren er iets van zeggen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Kwalitatief lekker etentje met de AH restaurantbon .
Attente,vriendelijke bediening in rustige sfeer.
Wat bij een keuzemenu wel fijn zou zijn is de mogelijkheid om te kiezen tussen vlees of vis.
janroelfbrouwer .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Drie jonge meiden hebben ons vriendelijk verwelkomt. Het was er gezellig, ongedwongen en het eten smaakte prima.Zeer aan te bevelen.
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Lekker gegeten maar het duuurde wel wat lang voordat het diner op gang kwam. Het was net of er niet op ons was gerekend.
Jeannet K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
wij waren vroeg op de avond, vonden de achtergrondmuziek net iets te hard. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten erg goed.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
zeer vriendelijke ontvangst, niet opdringerig, gezellig en een goede keuken.
suggestie: placemats op de tafels en je krijgt dan een nog betere uitstraling.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Aan te bevelen restaurant. Prima kwaliteit ! Prijs-kwaliteit is dik in orde. Alles zeer verzorgd, vriendelijk ontvangst, correct een aardig personeel. Mooi terras om op een zomeravond te eten.
heleen105 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Plezierig dat op de menukaart stond dat je meer kon bestellen en wat dat kostte, fijn dat dat duidelijk is. Wij hadden ruim voldoende.