De Post

- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Anita F.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
We hebben hier vandaag de eerste keer gegeten. Een aantal mensen hadden ons dit restaurant getipt. De kwaliteit/prijsverhouding is helemaal top. we komen hier graag weer eens terug!
Complimenten voor Koos en Monique.
Josefientje1 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Echt heerlijk gegeten. Alles vers, zelfgemaakt en verrassend. Bavarois van asperge: super. Aspergesoep: nooit eerder zo goed geproefd. Lamsvlees: langzaam gegaard, smaakvol. Perentaartje: wauw. Frisse kruidige witte wijn (Sicilië). We komen graag terug. Omrij-restaurant.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Een menu voor 25 € en in dit menu een carpaccio , een perfecte jodenhaas biefstuk en mijn vrouw een overheerlijke geconfijte eendenbout en het geheel afgerond met een koffie met een glaasje grappa. Grandioos.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Een tien heb ik nog nooit gegeven,echter een voorgerecht en hoofdgerecht in een 25€menu van die klasse is het meer dan waard. Voorgerecht mosselen gewokt op Spaanse wijze in een beetje olijfolie met tomaat, knoflook,citroen,peterselie en kruiderij geweldig lekker alsook de soep die hierbij ontstaat.
Als hoofdgerecht drie medaillons van de haas van wild zwijn en rostie. Een medaillon naturel gebraden, een met een kruiden korstje en een met een hazelnoot crunch. Hierbij een overheerlijke pompoen chudney en voor de grote eters frites en lekkere peulen en erwten. Wij hadden een nagerecht besteld maar hebben hiervan moeten afzien vanwege het geweldige menu vooraf. Het geheel begeleid met een heerlijke rode wijn van het wijnhuis Verlinden een Côtes du Roussillon 2009 van chateau Monterquieu
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2014
Zondag 2 feb. overheerlijk gegeten bij Koos en Monique. Na de olijfjes en het zelf gebakken bruinbrood met roomboter ( op kamer temperatuur en niet keihard uit de vriezer. Prima), genoten van een heerlijke carpaccio met pesto, rucola, gedroogde tomaatjes wat pitjes en een niet overheersende milde Parmezaanse kaas. EN...geen carpaccio van de groothandel , u weet wel die keurig dakpansgewijs gedrapeerde ronde plakjes, maar de zelf gemaakte. Mijn vrouw nam tomaat met mozzarella met pesto. Beide grote porties en echt heerlijke voorgerechten.
Als hoofdgerecht had mijn ega de skrei kabeljauw op een bedje van gegaarde koolrabi blokjes en een zachte roomsaus (google zegt: Skrei kabeljauw is een volwassen winter kabeljauw die op het punt staat te paaien) Een heerlijk gerecht, een grote portie en niet te vergeten de gekookte roseval aardappeltjes. Zelf had ik de tournedos ( 175 gram) mooi rood gebakken (en zeker geen bloed op het bord bij het aansnijden) op gekookte witlofblaadjes, een paar grote champignons rösti en cognac pepersaus. Voor de grote honger een schaal frites erbij met van iedere saus een extra schaaltje. Wij dronken een rode huiswijn de Poggio Del Sole negroamaro ( door Koos opzettelijk verbasterd in negro amore) een jonge (2012) fluweelzachte en volle wijn. Dat we na dit alles geen nagerecht meer hebben genomen moge duidelijk zijn. Koos en Monique het was fantastisch!

Connaisseur007 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2012
Lekker gegeten bij de post. Het is net een huiskamer. Niet bijzonder maar gewoon lekker. Vriendelijke bediening en goede service.
Co01015 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2012
heerlijk eten, verrassende gerechten, goede service, goede wijnen, leuke gezellige ambiance, bij goed weer heerlijk buiten zitten met uitzicht op mooie tuin. Prima prijs kwaliteitverhouding. iedere maand nieuw verrassend drie of viergangen menu, een aanrader!