De Portier

Kelfkensbos 57 6511 TB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant De Portier

Een bijzondere plek in Nijmegen in hartje centrum. Een historisch gedeelte met de bar voor een aperitief, en een vide waar plaats is voor gezelschappen tot 16 personen. In het nieuwe, moderne, aangebouwde gedeelte bevindt zich het restaurant en de open keuken. Het hart van de zaak waar speciale en originele gerechten met veel verve en kennis geserveerd worden. Bijzondere wijnen, goed verzorgde gerechten en smaakvolle desserts. Lekker eten voor wie houdt van stijl en originaliteit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Portier

• : Betaald parkeren in de buurt (Parkeergarage vanaf 18:00 0,50 per uur)

Maandag t/m zaterdag

• Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten!
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
een nog redelijk onontdekt pareltje in het Nijmeegse... na jaren wachten heeft deze prachtige locatie eindelijk weer het restaurant dat het verdient. Chapeau!
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super gegeten! Heerlijke avond met mooie wijnen en gezelligheid.????
Keuzestress, omdat alles er goed uitziet. Sterrenwaardig.
Aico K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Verrassende entree, mooi oud pand van buiten en binnenkomen in een modern interieur. Vriendelijke serveersters welke rekening hielden met ons serieus zakelijk gesprek. Heerlijk verfijnde gerechten, prachtig opgemaakt begeleid met mooie wijnen. Dit restaurant is een aanrader.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Geluncht, 2 en 3 gangenmenu. Heerlijke gerechtjes, mooie originele combinaties. Goede wijnen, heel prettige bediening!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Zeer goed ontvangen en prettige bediening. Kwaliteit van het eten was uitstekend en de uitleg eveneens.

Een aanrader!!!
Anneliek S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fantastisch gegeten. We hebben ons laten verassen door de keuken en dat is gelukt! Ook de wijnen zeer passend en smaakvol bij de gerechten. Wat een smaakbeleving!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Verfijnd eten en voortreffelijke informatie van zeer deskundige bediening.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Uitstekende lunch n.a.v. de 75e verjaardag van mijn wederhelft. Persoonlijke en deskundige ontvangst en toeLichting op verfijnd voedsel en Oostenrijkse drank. Een genot in alle opzichten!
joop M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Werkelijk een pareltje in Nijmegen waar gastronomisch alles klopt. Prachtige gerechten, mooie wijnen en gastheerschap met hoofdletter G.

Een aanrader waar wij zeker nog eens terugkomen!
ruben L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Aanrader! Eten is heel goed en verrassend. Alle gerechten hebben heerlijke smaken. Service is heel goed en stemmen ook goed af op gast, een goed team!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Prima gegeten en vriendelijke bediening, komen zeker nog een keer!
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met een aantal vrienden genoten van een verassingsmenu. De helft van ons gezelschap was vegetarisch. Beide verassingsmenus's waren creatief, gevarieerd en goed uitgebalanceerd qua smaken. Verfijnde combinaties die elkaar ook goed versterkten. Het wijnarrangement bestond uit Oostenrijkse wijnen. Die waren erg goed en ook goed gecombineerd met de verschillende gerechten. De bediening was attent en deskundig. De inrichting is modern. De meningen daarover waren verdeeld, maar gelukkig waren die dat niet over het eten en de service!
Anne-Claire S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Na enige tijd weer eens terug naar een oude liefde. Nog steeds is het een feest om daar te zijn en te dineren. Ontvangst en bediening zijn warm en hartelijk. Men heeft kennis van de gerechten en schenkt bijpassende wijnen. De chef weet zijn clientèle nog steeds te verrassen. En, wat heel erg prettig is; een verrassingsmenu kan ook geheel vegetarisch en dan heb ik het niet over een gebakken kaasplak of een gevulde paprika maar over écht lekker vegetarisch eten vol van smaak en verrassend gecombineerd. We kijken weer uit naar een volgend bezoek!
pimfreij .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Na een warm ontvangst en verbazing over het mooie interieur hebben we kunnen genieten van een heerlijk 4-gangen menu.
Het was tot in de puntjes verzorgd. Heerlijke amuse erbij, gerechten als kunstwerkjes (bij iedere gang weer). Super.
De kwaliteit zoals we het kenden van de andere kant vd Waal, nu op een mooie super locatie,
Gythe V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Eindelijk eens bij de Portier gegeten, stond al lang op het verlanglijstje. Heerlijk eten, lekkere wijnen en vriendelijke mensen. Wij maakten gebruik van het 4gangen verjaardag-verrassingsmenu inclusief wijn. Vooraf werd er een lekkere amuse op tafel gezet, gevolg door brood met boter en olijfolie. Water werd op tafel gezet en continu bijgevuld. Heel attent. De wijnen kwamen allemaal uit Oostenrijk en pasten perfect bij de gerechten. Die gerechten waren overigens heel kleurrijk en prachtig opgemaakt. Toen het nagerecht aan de beurt was, konden we nog kiezen tussen zoet of kaas, of allebei... Kortom, fijne avond gehad en heerlijk gegeten. Weer een toprestaurant in Nijmegen!
Herman- .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Service avant la lettre! Na een uiterst vriendelijk ontvangst, een tafel voor twee in het nieuwe aangebouwde gedeelte van het monumentale pand. Zeer prettige ambiance. De drankjes worden opgenomen en komen vlot door. Een appetizer volgt en na het opnemen van de bestelling een amuse. Dat belooft wat! Heerlijk! Er volgen echt fraaie gerechten, Franse school, complexe smaken (kwartel en steak, zeebaars en griet) maar in totale balans, plaatjes om te zien (...wil ook wat) en ze blijven boeien tot het bord echt leeg is. Mooie wijnen zijn hier ook tweede natuur, we kiezen Nobile di Montepulciano hoewel Oostenrijks hier "thuis" is. De wijn staat niet op tafel, maar wordt met goede regelmaat bijgeschonken door de bediening; zeer alert. Als je wilt genieten van een top dis en wijn, en van elkaar is this the place to be! Bedankt team Portier!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Prima eten met lekkere en bijzondere Oostenrijkse wijnen. Prettige bediening en we hebben tot en met de 2e gang lekker buiten kunnen zitten.
Cassowary .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Mooi restaurant met prachtig interieur. Heerlijke stoelen.
De zon stond vol op de ramen, waardoor het binnen wel warm was.
De parasol buiten kan hopelijk snel in gebruik worden genomen.
De bediening was vriendelijk, kundig en gastvrij.
Prijzen zijn hoog, maar het eten en de wijnen waren heerlijk.
Wij komen zeker terug. Hoop dat meer mensen de portier ontdekken cq waarderen want op onze donderdagavond waren er maar weinig tafeltjes bezet.
dontie .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Wij aten op Tweede Paasdag het vier gangen Paasmenu ad EUR 55,00 pp en waren verrast door het niveau. Gerechten met fantasie en zorg bedacht en gemaakt. Kennelijk goed georganiseerde keuken. Uitstekende bediening, helemaal niet 'uit de hoogte' wat nogal eens voorkomt in heel goede restaurants, en zeer attent. Prachtige goed zittende stoelen.
We dronken de witte huiswijn - heel goed. De wijnen van de kaart vonden we stevig aan de prijs. Kortom: een feestelijke avond.