De Portier

Kelfkensbos 57 6511 TB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant De Portier

Een bijzondere plek in Nijmegen in hartje centrum. Een historisch gedeelte met de bar voor een aperitief, en een vide waar plaats is voor gezelschappen tot 16 personen. In het nieuwe, moderne, aangebouwde gedeelte bevindt zich het restaurant en de open keuken. Het hart van de zaak waar speciale en originele gerechten met veel verve en kennis geserveerd worden. Bijzondere wijnen, goed verzorgde gerechten en smaakvolle desserts. Lekker eten voor wie houdt van stijl en originaliteit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Portier

• : Betaald parkeren in de buurt (Parkeergarage vanaf 18:00 0,50 per uur)

Maandag t/m vrijdag

9,7

Jouw recensie over het restaurant De Portier

Paul G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Zeer hartelijke ontvangst, sublieme gerechten en een perfect wijnarrangement, dit alles in een prachtige ambiance. Eenmaal geweest betekent zeker terugkomen.
sander P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Een heerlijke avond gehad bij De portier. Heerlijke gerechten en verrassende lekker wijnen. Voor herhaling vatbaar!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Derde keer dat ik hier eet. Bevalt steeds beter. Prima gerechten met goede bijpassende wijnen. Porties prima. Komen zeker terug
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het was zoals gewoonlijk weer TOP.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Zeer verfijnde gerechten. Minpunt: alleen te veel verschillende smaken per gerecht.
Andre K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Smakelijke gerechten, bijpassende wijnen met prima uitleg (arrangement), attente bediening, kortom wederom ontzettend genoten!
Christa D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening. Ook de aangepaste gerechten (i.v.m. zwangerschap) waren erg lekker. Er zat wel een redelijk lange wachttijd tussen de gerechten, wat voor ons korter had mogen zijn. Al met al zijn de hoge verwachtingen die we hadden helemaal waargemaakt.
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en fantastische wijnen!
Rozemarijn H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
De Portier in Nijmegen vinden wij het beste restaurant in Nijmegen. Wij gaan altijd voor het verrassingsmenu en het is elke keer weer een waar feestje. Prachtige gerechten, mooie en unieke smaak combinaties en geweldige service. Wij kijken er elke keer weer naar uit om naar de Portier te gaan.
Roos B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten en in de watten gelegd!
Janco V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prettige ontvangst. Gerechten zijn erg mooi opgemaakt en goed van smaak. Plezierige en attente bediening. Een aanrader in Nijmegen.
Nickyh84 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke avond gehad! Ontzettend gastvrij en vriendelijk personeel. Niet te stijfjes, toch professioneel. We kregen goede uitleg bij het culinair en ook bij de wijnen! Wat ik leuk vond was dat er ook uitgebreide (interessante) uitleg kwam van de naam en herkomst van de wijnen, niet alleen land en smaak. Het eten was heerlijk. Mooi opgemaakt, mooie smaken. We hadden een verrassingsmenu, wat alles behalve een afdankertje was van de a la carte gerechten. Daar was minstens zoveel aandacht aan besteed. Verder de kleine dingetjes zoals water met ijs ingeschonken krijgen zonder er om te hoeven vragen, is gewoon echt goede service. We wonen hier gelukkig tegenover, wat inhoud dat we heel snel weer mogen genieten van al dit bijzonder lekkers!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Perfect restaurant. Een echt avondje uit.
Hilletje W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Voortreffelijk gegeten: prima gebalanceerd lunchmenu, goede huiswijn, professionele en vriendelijke bediening, een heel prettige ambiance!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement. Bijzonder vriendelijke gastvrouwen en bediening.
Guilherne C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prima gerechten, maar ik was vooral blij met de zorgvuldigheid waarmee de wijn gekozen werd. We kozen beide een witte wijn bij het hoofdgerecht en voor elk hoofdgerecht werd een andere wijn aanbevolen.
emiel K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wij hebben in een mooie ambiance genoten van de culinaire hoogstandjes, de vlotte en vriendelijke bediening en de lekkere wijn !
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Lekker eten waar je blij van wordt. Goed bezig.
Elianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Afgelopen zaterdagavond heerlijk gegeten bij de Portier. Het was voor ons een eerste kennismaking.
Mooie uitgebalanceerde gerechten, met bijpassende wijnen. Erg vriendelijk personeel. Wij hebben genoten en komen zeker terug!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017