De Portier

Kelfkensbos 57 6511 TB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant De Portier

Een bijzondere plek in Nijmegen in hartje centrum. Een historisch gedeelte met de bar voor een aperitief, en een vide waar plaats is voor gezelschappen tot 16 personen. In het nieuwe, moderne, aangebouwde gedeelte bevindt zich het restaurant en de open keuken. Het hart van de zaak waar speciale en originele gerechten met veel verve en kennis geserveerd worden. Bijzondere wijnen, goed verzorgde gerechten en smaakvolle desserts. Lekker eten voor wie houdt van stijl en originaliteit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Portier

• : Betaald parkeren in de buurt (Parkeergarage vanaf 18:00 0,50 per uur)

Maandag t/m vrijdag

9,7

Jouw recensie over het restaurant De Portier

Hans H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Uitstekend restaurant en vriendelijke bediening
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Alles klopt hier, een aanrader. Licht en zeer smaakvol eten. Verrassende wijnkaart en bij wijn-arrangement zeer goede wijn-gerechten combinaties. Mooie, prettige inrichting, niet te vol en je kunt elkaar verstaan. Deskundige en heel aardige medewerkers. En parkeergarage naast de deur.
R V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Het was meer dan een voortreffelijke avond
Sonja J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Fantastisch. De ene smaakexplosie na de andere en dat met uitstekende wijnen. In een woord geweldig!
Lies P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Alles klopte op deze heerlijke avond: vriendelijk en goed geïnformeerd personeel, heerlijke combinaties van wijnen en spijzen.
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk eten in een fijne omgeving.
Camille C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Prettige sfeer
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Wat een ontdekking is dit restaurant! Genoten van 5 gangen met steeds een fantastische wijn-spijs combinatie. Spannend en verrassend. Misschien wel het beste restaurant van Nijmegen en omstreken....
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Echt genoten van het verrassingsmenu, leuke combinaties van smaken en creatieve en lekkere tussengerechten. Prettige en ontspannen entourage, leuke ontvangst door Francien. De wijnen smaakten ook uitstekend. De Portier is en blijft ons favoriete restaurant!
Mariet H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Zoals ik tegen mijn man bij het verlaten van het restaurant opmerkte: ik ben daar nog nooit ontevreden weggegaan maar juist altijd enthousiast!
Vriendelijke bediening, heerlijke prachtige gerechten.
De ambiance is prettig: het licht en akoestiek zijn goed.
Kortom... graag komen we weer terug en bevelen dit restaurant ook vaak bij onze vrienden en familie aan.
Bjorn W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Ons laten verassen met een vier gangen diner.
Genoten van begin tot eind!
Vakkundig en vriendelijk personeel, mooie bijpassende wijnen, smaakvolle gerechten en een fijne ambiance
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
een ander goed restaurant niet gekozen vanwege de beperkte keuze in hoofdgerechten, bij de Portier bleek er voor alle smaken wel genoeg te kiezen. zeer prettige bediening die ook erg goed oplet of er nog iets bijgevuld moet worden of er iets anders nodig is. lekkere wijnen ook. de opmaak van de borden is denk ik wel het mooist van alles wat ik ooit voorgezet heb gekregen. we hebben genoten. kwaliteit is prima. mijn stukje vlees bij het hoofdgerecht had naar mijn smaak ietsje groter mogen zijn, anderen vonden het juist goed geportioneerd.
HJ V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk eten en goed wijnen. Het wijnarrangement is aan te raden. Vooral bijzonder vind ik de manier waarop het restaurant enerzijds op een uiterst verfijnde en luxueuze manier gerechten bereidt en daarbij anderzijds weer heel toegankelijk ingrediënten gebruikt. Het personeel is leuk, verre van stijf en uiterst flexibel. Wil je op hoog niveau èn gezellig een avond uit eten in Nijmegen: ga hier naartoe.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Al jaren het beste restaurant van Nijmegen
Femma H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Super avond gehad!
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Verrassingsmenu gekozen met wijnarrangement. Geweldig goed, smaakvol en verrassend eten, lekker licht, heel mooie opmaak, goede hoeveelheden, met dieetwensen uitstekend rekening gehouden, en een geweldige match tussen eten en wijn. Een super aardig team. Het was mooi weer en we konden buiten zitten op het terras. Kortom, wij waren lovend, en hebben de volgende afspraak al gemaakt.
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We hebben met 5 personen genoten van een heerlijke 4-gangen-lunch. Allerlei verschillende smaken, kleuren en een fantastische presentatie. Fijne omgeving en ambience. Absolute aanrader, top!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heeeerlijk. Rustige ongedwongen ambiance. Informele maar correct bediening. Goede informatie en perfect bijzondere gerechten. Aanrader!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018