De Portier

Kelfkensbos 57 6511 TB Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant De Portier

Een bijzondere plek in Nijmegen in hartje centrum. Een historisch gedeelte met de bar voor een aperitief, en een vide waar plaats is voor gezelschappen tot 16 personen. In het nieuwe, moderne, aangebouwde gedeelte bevindt zich het restaurant en de open keuken. Het hart van de zaak waar speciale en originele gerechten met veel verve en kennis geserveerd worden. Bijzondere wijnen, goed verzorgde gerechten en smaakvolle desserts. Lekker eten voor wie houdt van stijl en originaliteit.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Portier

• : Betaald parkeren in de buurt (Parkeergarage vanaf 18:00 0,50 per uur)

Maandag t/m vrijdag

9,5

Jouw recensie over het restaurant De Portier

Rozemarijn H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
De Portier in Nijmegen vinden wij het beste restaurant in Nijmegen. Wij gaan altijd voor het verrassingsmenu en het is elke keer weer een waar feestje. Prachtige gerechten, mooie en unieke smaak combinaties en geweldige service. Wij kijken er elke keer weer naar uit om naar de Portier te gaan.
Janco V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prettige ontvangst. Gerechten zijn erg mooi opgemaakt en goed van smaak. Plezierige en attente bediening. Een aanrader in Nijmegen.
Nickyh84 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijke avond gehad! Ontzettend gastvrij en vriendelijk personeel. Niet te stijfjes, toch professioneel. We kregen goede uitleg bij het culinair en ook bij de wijnen! Wat ik leuk vond was dat er ook uitgebreide (interessante) uitleg kwam van de naam en herkomst van de wijnen, niet alleen land en smaak. Het eten was heerlijk. Mooi opgemaakt, mooie smaken. We hadden een verrassingsmenu, wat alles behalve een afdankertje was van de a la carte gerechten. Daar was minstens zoveel aandacht aan besteed. Verder de kleine dingetjes zoals water met ijs ingeschonken krijgen zonder er om te hoeven vragen, is gewoon echt goede service. We wonen hier gelukkig tegenover, wat inhoud dat we heel snel weer mogen genieten van al dit bijzonder lekkers!
Nickyh84 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Perfect restaurant. Een echt avondje uit.
Hilletje W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Voortreffelijk gegeten: prima gebalanceerd lunchmenu, goede huiswijn, professionele en vriendelijke bediening, een heel prettige ambiance!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten met bijpassend wijnarrangement. Bijzonder vriendelijke gastvrouwen en bediening.
Guilherne C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prima gerechten, maar ik was vooral blij met de zorgvuldigheid waarmee de wijn gekozen werd. We kozen beide een witte wijn bij het hoofdgerecht en voor elk hoofdgerecht werd een andere wijn aanbevolen.
emiel K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Wij hebben in een mooie ambiance genoten van de culinaire hoogstandjes, de vlotte en vriendelijke bediening en de lekkere wijn !
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Lekker eten waar je blij van wordt. Goed bezig.
Elianne V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Afgelopen zaterdagavond heerlijk gegeten bij de Portier. Het was voor ons een eerste kennismaking.
Mooie uitgebalanceerde gerechten, met bijpassende wijnen. Erg vriendelijk personeel. Wij hebben genoten en komen zeker terug!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten!
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
een nog redelijk onontdekt pareltje in het Nijmeegse... na jaren wachten heeft deze prachtige locatie eindelijk weer het restaurant dat het verdient. Chapeau!
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Super gegeten! Heerlijke avond met mooie wijnen en gezelligheid.????
Keuzestress, omdat alles er goed uitziet. Sterrenwaardig.
Aico K.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Verrassende entree, mooi oud pand van buiten en binnenkomen in een modern interieur. Vriendelijke serveersters welke rekening hielden met ons serieus zakelijk gesprek. Heerlijk verfijnde gerechten, prachtig opgemaakt begeleid met mooie wijnen. Dit restaurant is een aanrader.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Geluncht, 2 en 3 gangenmenu. Heerlijke gerechtjes, mooie originele combinaties. Goede wijnen, heel prettige bediening!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Zeer goed ontvangen en prettige bediening. Kwaliteit van het eten was uitstekend en de uitleg eveneens.

Een aanrader!!!
Anneliek S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Fantastisch gegeten. We hebben ons laten verassen door de keuken en dat is gelukt! Ook de wijnen zeer passend en smaakvol bij de gerechten. Wat een smaakbeleving!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Verfijnd eten en voortreffelijke informatie van zeer deskundige bediening.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Uitstekende lunch n.a.v. de 75e verjaardag van mijn wederhelft. Persoonlijke en deskundige ontvangst en toeLichting op verfijnd voedsel en Oostenrijkse drank. Een genot in alle opzichten!