De Poort Van Twente

Zondag Gesloten

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Arends1981 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Vooraf de scampi's oven ( heerlijk sausje erbij ook). als hoofgerecht de lamskoteletjes, heerlijk mals en goed op smaak. Dessert was ook goed.

Verder goede bediening, prima glas wijn en alles is netjes schoon ( mag ook gezegd worden)
Peter-uit-Zoetermeer .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten in de Poort van Twente. De bediening was zeer beleefd en attent. De foto's op de site waren niet echt uitnodigend omdat het restaurant er daarop wat sfeerloos uitzag, maar eenmaal binnen bleek het toch verrassend leuk. De eerste ruimte van het restaurant heeft een facelift nodig waardoor het wat moderner wordt maar de dinerruimte is echt leuk. Aan de voorzijde van het restaurant is trouwens nog een serre waar ook rokers een plekje kunnen vinden.
De prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Voor een redelijk bedrag hebben we genoten van ons diner.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gekozen voor de poort van twente. Er was 1 persoon in de bediening die vloog van hot naar her. Desondanks was ons eten heerlijk, hoefden niet lang te wachten op eten en drankjes. Lekkere friet, aardappeltjes en compote erbij als garnituur. Goed stuk kalfsvlees met saus! Inrichting inderdaad wat gedateerd maar dit past prima bij dit restaurant. Op het toilet rook het erg fris en was erg schoon. Mag ook wel eens gezegd worden.
Esther W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Vanavond heerlijk met zijn drietjes uit eten geweest. Genoten van alle gerechten en ook het desert was genieten. Gezellige sfeer, leuke vlotte bediening. Ze willen het je echt naar de zin maken. TOP.
Arends1981 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heb hier heerlijk gegeten. Correcte bediening.

Vooraf gekozen voor de scampi's uit de oven. Saus is ook heerlijk met een stukje brood.

Hoofgerecht een mooie mixer grill, met goed kwaliteit vlees.

Verder lekker glas herfstbok van de tap
SanderenGea .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Eten was prima. Goed bereide zeetong, malse biefstuk en smakelijk voorgerecht met garnalen en paling. Erg jammer is dat de bediening totaal gestrest is, heen en weer rent. Wel het slechtste wat je als gastheer kunt doen is gasten die blijkbaar vaker komen beter behandelen en anderen laten wachten. Uiteindelijk hebben we zelf maar om een broodje gevraagd, omdat onze buren die 20 minuten later kwamen dat vanzelf kregen, een trend die de gehele maaltijd zo door ging. Jammer!!
Verder een vreemde situatie omtrent roken, zo ongeveer de helft van het restaurant (de hele serre) is bestempeld als rookruimte, maar hier zitten mensen gewoon te eten en worden daar ook aan tafel bediend door alle gastheren en gastvrouwen.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Mooi weer buiten op het terras. Heel druk ondanks dat een zeer vlotte vriendelijke bediening. Eenvoudige goed klaargemaakte gerechten steak van Black Angus en pasta met gamba's. De steak was erg lekker,heel goed vlees, ook de pasta was heel lekker.
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Heerlijk gegeten in dit gastvrije restaurant. Aanrader is volgens ons zeker het vispannetje en als dessert is de notenchocolade niet te versmaden. Hoewel we met tien personen bijna allemaal iets anders kozen en iedereen méér dan tevreden was.
Riessen1 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Voor degene die eens lekker wil eten met een goede service door de eigenaar met zijn zoon is dit een aanrader. De Black Angus steak is van een zeldzame klasse. Nu het wildseizoen weer begonnen is zal de menukaart wel weer wijzigen. Vorig jaar heb ik hier een hazebout gehad die ik nergens zo lekker geproefd heb. Kortom, een goede keuken, goede en vlotte bediening door mensen die verstand hebben van hun vak.
Liesbethvanderhoeven .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
We hebben hier ontzettend lekker gegeten in het restaurant (haasbiefstuk en scampi's zijn een aanrader) en de bediening was top. De ambiance is wel gedateerd, lijkt niet meer helemaal van deze tijd, daar zou nog veel winst geboekt kunnen worden.
Richard En Ria .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
We hebben heerlijk gegeten in het restaurantgedeelte (bij de voordeur kies je voor restaurant of brasserie). Tafels gedekt met linnen servetten, niet te veel tafels zodat je niet te dicht op een ander zit en dat vinden wij erg plezierig. De keuze viel op het driegangen menu (carpaccio of mosterdsoep/varkensspies met room-pepersaus of zeebaarsfilet met citroen-dillesaus en als nagerecht 3 lekkernijen. Hoofdgerecht werd opgediend met frites, gebakken aardappeltjes, gestoofde prei en rabarber. De gastheer was zeer vriendelijk en razendsnel, hij had goed overzicht. Super! Kortom: heerlijk gegeten en prijs kwaliteit dik in orde.
Heinb S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Goed; "moules frites" kan haast niet mis, denk je. Vorige maand in Franktijk nog gemerkt dat het wel fout kan. Hier in de Poort van Twente was het goed. Belangrijk criterium: hebben de mosselen ook zonder saus een goede smaak? Antwoord: ja, hoewel iets minder spekjes en daardoor iets minder zoute smaak bij een heel pannetje ook zou mogen. Edoch, de kruidige saus combineerde weer mooi met de pittig zoute mosselen en het glas wit paste goed. En dan de frites: die moeten deugen, evenals de mayo, en dat was ook het geval. Kortom: goede "moules frites".
En prettige, snelle service. Decor een beetje dat van een wegrestaurant, maar wel aangenaam.
KarinOostNL .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2013
De Poort van Twente. Hier is het gewoon altijd goed en eerlijk eten. Een familerestaurant met hart voor gastheerschap en (h)eerlijk eten.
Johanbalters .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Afgelopen zaterdagavond lekker uit eten geweest in de gezellige brasserie van de Poort van Twente. Een fijn ontspannen sfeer, uitstekende bediening en het heerlijke eten hebben gezorgd voor een topavond. We komen zeker nog eens terug, absoluut een aanrader!