De Poort van Muiden

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Poort van Muiden

Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Hier met collega's gegeten. Gestart met een sate Kambing, heerlijk, zeer smaakvol. Gevolgd door een Soto ajam, prima op smaak met verse ingrediënten. Met een groep is natuurlijk de rijsttafel ideaal, voor ieder wat wils. De gerechten zijn verrukkelijk. De keuken is over het algemeen niet te pittig. Dus als je van erg pittig houdt dan ga je hier iets missen of moet je zelf sambal toevoegen. Maar deze wordt geserveerd bij de kroepoek en emping die je krijgt als je aan tafel gaat. Dus die moet je even veilig stellen. Bestek wordt niet gewisseld tussen de gangen door. Dat gaat altijd wat ongemakkelijk, komt men afruimen en legt men het bestek weer terug. Dat zou ik aanpassen, vervang het dan gewoon. Het eten is echter dik en dik in orde, moet je echt een keer doen. We zaten in de tuin, een heerlijk plekje om te zitten. Ik weet niet of het daardoor drukker was, want de bediening kon best wat vlotter. Ik denk dat men wat omzet laat liggen. Maar goed ik kan niet in de keuken kijken. Overigens kan je prima in de keuken kijken en die zag er mooi uit. Toilet schoon, handdoeken aan de muur beetje poezelig.
Een pareltje in Muiden!!
Thijn L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gisteren gegeten in de Poort van Muiden. Mooie locatie, warme informele inrichting en bovenal enorm lekker eten. De rijsttafel die wij hadden besteld was bijzonder goed. Naast Blauw in Amsterdam waar ik lang geleden ook heerlijk had gegeten is de poort van muiden een restaurant om te onthouden. Wij komen snel terug. Dank Rachid( Chefkok en eigenaar) en Selma voor bijzondere avond. .
Derk S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Dit restaurant is vrij recent overgenomen en serveert nu Indonesische gerechten. Gastvrouw Selma doet er alles aan om het naar de zin te maken en chef Rachid tovert heerlijke gerechten op tafel. Door de open keuken, de kleinschaligheid van het restaurantgedeelte en de gastvrijheid voelt het als thuis komen. De poort van Muiden beschikt ook over een terras waar het met mooi weer goed toeven is. Conclusie: goede Indonesische keuken in een goede ambiance. Een aanrader!
Sarina K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Geweldig Indonesisch gegeten! Echt een aanrader een heerlijke sfeer, lieve gastvrouw en personeel. Een aanwinst voor Muiden!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Recent geopend Indonesisch restaurant. Uitstekende rijsttafel met twee soorten rijst, uitstekende vleesgerechten, garnalen, vis. Heerlijk gekruid, een enkel wat scherper gerecht, maar zeker niet te scherp. Zoals voorheen een gezellig ingericht restaurant, met terras. Vriendelijke bediening. Jammer geen tapbier. Aantrekkelijk geprijsde rijsttafel. (€ 26,50). Goed smakend vanille en coco ijsje dessert. We komen zeker terug.
Nikolaj V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Vorige week gegeten tijdens de heropening. Fantastisch INDONESISCH gegeten. Nieuwe eigenaar met een heerlijke keuken ! Oude chef kok van Blaer in Blaricum
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wederom bijzonder lekker gegeten bij Wim! Een perfecte gastheer die er voor zorgt dat het je werkelijk aan niets ontbreekt. Wij hadden eerst de ingelegde zalm en een heerlijke hertencarpaccio. Daarna als hoofdgerecht gevulde wildzwijnfilet en gebakken kabeljauw: heerlijk allemaal! Bij het restje rode wijn (een fijne Primitivo) nog een kaasleitje met notenbrood, en we konden weer volledig voldaan terug naar huis!
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Aan het einde van een middagje Muiden hebben we hier gegeten. Het ligt net iets van het centrum en de drukte (op een mooi zomerdag in het weekeinde) af.
Het eten was prima. Weinig opsmuk v.w.b. smaken, wat best is als de ingediënten goed zijn en de bereiding ook. Mooi gepresenteerd - ook hier weinig opsmuk. Ik at gamba's en zeebaars. De gamba's waren nét aan de taaie kant. verder alles perfect. Erg lekkere vis. Met een drupje olijfolie. Ik hou daarvan. Prima desserts. De bediening was vriendelijk en informeel, met een geintje voor ons zoontje van 4. Leuk. Volgende keer in Muiden komen we terug.
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Uitstekende rcht toe recht aan diner gegeten. Heerlijke kalfslever met uitjes en groente. Met daarbij de meest perfekte frites. Keurige huiswijn en een uitstekend smakende mango sorbet als dessert zorgde voor een voortreffelijk diner. Gezellig restaurant, type bruin café. Gastvrij en prima service.
Rodne T.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Plezierig restaurant met goed verzorgd eten, fraaie ambiance (warme tinten, mooie bloemen en aangename stoelen) en bovenal: voortreffelijk gastheerschap. De gastheer, ons vroeger bekend van Jan en Alleman in Kortenhoef, is na wat omzwervingen in Muiden geland en heeft de Poort van Muiden verbouwd tot een mooie tent met een relaxte sfeer. Het eten is niet bijzonder spannend maar wel lekker en de prijzen passen bij de uitstraling en de kwaliteit. Absoluut niets mis mee, een aanrader.