De Poort van Herle

6,5
7,2
PeterJV .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Op basis van de vorige recensies hebben toch de gok genomen om hier te eten. We zaten heerlijk in de zon op het terras en daar wilden we eigenlijk niet weg. De bediening was zeer attent. Als je glas leeg was stonden ze alweer aan je tafel. De prijs/prestatie van het eten was goed. De zalmfilet was lekker en de tortellini met room en spekjes ook. Dus wat ons betreft een prima plek.
Simona J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Ik was tot nu toe een trouwe klant van brasserie "de Passie", maar na de laatste keer bij jullie ben ik bang dat ik niet meer terug wil komen. Op een donderdagavond kwamen wij met zijn tweetjes bij jullie eten. Er was best wel leeg (wat raar is!) en rook vreemd naar iets verrots. Maar goed, wij hadden honger, dus aan tafel! Er draaide een kapotte cd van Guus Meeuwis die steeds bleef vasthangen, maar niemand deed er iets aan. Super lang op het eten gewacht. En toen kwamen de gerechten: spareribs waren droog en smaakloos. De porties waren aan de kleine kant. Ook de prijsverhouding klopt niet meer. Maar vooral de bediening was echt slecht. Mijn echtgenoot en ik wilden alleen maar opstaan en keihard wegrennen, maar zo zijn wij niet. Dus wij hebben gewoon netjes betaald en vertrokken. Jammer, want wij waren ooit echt dol op dit plekje in Heerlen.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
3-gangen 19,50. Lekker gegeten, niet heel bijzonder maar gewoon goed (aspergesoep, zalm en fruitcocktail). Goede porties. Ziet er gezellig en proper uit. Aardige bediening. Beetje jammer van lawaaiige gasten (in zelfde ruimte was feestje). Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2015
De bistro ziet er aardig uit, maar daar houdt het wel mee op. De bediening was niet bijzonder; niet slecht, maar zeker ook niet attent.
Het eten viel erg tegen. Ik bestelde een saté van de haas (twee spiezen met friet en sla). Voor €14,95 verwacht ik daar wel wat van. De saté werd niet op spiezen, maar als losse stukjes vlees geserveerd, wel mals overigens, maar niet op smaak. De friet domineerde het bord en kwam -naar mijn inschatting- rechtstreeks uit een diepvries groothandelverpakking en dan niet uit de kwalitatief meest hoogstaande. De 'salade' bestond uit een paar blaadjes sla met een plakje tomaat.
Het had in ieder geval niets met koken te maken en dat is echt jammer: zowel voor de klanten als voor de koks, want zo krijg je toch weinig voldoening uit je werk.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Gaan lunchen met een collega. Een heel mooi restaurant. Wat kan ik zeggen; De toiletten zijn blitse blank en het terras ziet er verzorgd uit. Wij zijn buiten op het terras gaan zitten aangezien het zonnetje scheen. De ober kwam subiet naar ons toe, iets wat je graag wilt als je in de pauze gaat lunchen. We bestelden beide een broodje en wat te drinken. We kregen aardig grote broodjes en ze waren overdadig belegd. Ze smaakten heerlijk. Toen de ober de broodjes kwam brengen dachten we beide; "dat krijg ik nooooooit op", maar het is zo lekker dat dat uiteindleijk geen probleem was.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2013
Kwamen er langs en besloten een hapje te eten. Binnen niet zoveel zit plaatsen. Klein maar fijn! Goede service, zeer oplettend en persoonlijk. Trio van pasta en de sate waren zeer goed bereid!