Over restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

Dinsdag en Woensdag 16:00 - 23:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Fehrion .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Egbert P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hartelijk ontvangst, vriendelijke bediening in een mooie omgeving, met lekker eten en drinken.
Een mooie tafel met uitzicht op de brink met de oude kerk.
Sebe04 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ondanks de drukke extra aanloop toch vriendelijk geholpen en het eten was zeer lekker,zowel de mosterdsoep met kaas/spekjes als ook met procureur langzaam gegaard viel gewoon uitelkaar zo lekkermals was het,ook de temperatuur vanhet eten was goed heet,bijna geen plaats meer voor de heerlijke tiramisoe
Rennie B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Dit was de tweede keer dat we bij de Pompstee waren voor een diner, met een AH diner bon van IENS. Zal bij een volgende gelegenheid ook weer naar de Pompstee gaan. Ook mijn vriendin was goed te spreken over het eten.
Hansroelvink .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een echt gezellig, gastvrij provincie-etablissement met nostalgische elementen zoals de planken zoldering en de loshangende deurkrukken. Zo heurt het ook en dan is het heerlijke etentje niet meer zo erg bijzonder vanzelf.
Dat het op donderdagavond niet zo druk was, met regenbuien en stormvlagen is niet zo gek, maar in de weekenden zit het vol. Ga dit avontuur ook aan; men zal u warm en gastvrij ontvangen.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
T is een rustige, gezellige en ruime ambiance. We werden hartelijk ontvangen (zelf ondanks dat we 20 minuten vertraging hadden). We hoefden niet lang wachten tussen de gangen door. We werden "met rust gelaten" maar waren wel "in de picture" bij het personeel. Zelf vond ik dat wel prettig, zo werden we niet gestoord in onze gesprekken. Ik wilde wel een wijntje, maar ben geen wijnkenner oid. Ik kreeg de gelegenheid om van een aantal wijnen te proeven en de voor mij lekkerste daarna ingeschonken te krijgen. Al met al waren mijn man en ik heel tevreden en waren mijn verwachtingen waargemaakt. Vorig jaar ben ik hier namelijk met een aantal vriendinnen ook wezen eten en dat was naar volle tevredenheid. Nu hoopte ik op een soortgelijke ervaring, en dat is helemaal gelukt.
Joël M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De pompstee was gezellig. Het decor was rustig en sfeervol. Leuk dat ze lange kaarzen op tafel hebben staan in plaats van wwaxinelichtjes. Hebben goed gegeten. we vinden beide wel dat de muziek niet paste, er werd popmuziek gedraait en het geluid stond te hard, soms was het moeilijk om erboven uit te komen.
Igy .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten en goede bediening. Het hoofdgerecht het procureurvlees was super mals een aanrader
Alles prima verzorgd
Igy .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vanavond hebben we erg lekker gegeten vooral het procureur lapje heerlijk. Vlotte en vriendelijke bediening echte aanrader.
Hendrik E.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
genoeglijke sfeer in een mooie ambiance met heerlijk eten voor een reële prijs; we komen zeker graag nog een keer eten met meer mensen
Neejavandijk .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met drie vriendinnen aan een gezellig tafeltje gezeten. Het menu was speciaal voor AH. Maar de
kaart was goed gevarieerd. De gerechten goed klaargemaakt, het was er zondermeer prettig.
TenKate .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
We hadden anderhalf uur vooraf gereserveerd. De reservering was nog niet doorgekomen, maar dit was geen probleem. We konden kiezen uit een selectie van gerechten, 1 persoon ( goedkoopste gerechten) was gratis. Het eten n was van zeer goede kwaliteit en de bediening klantvriendelijk. Op het hoofgrrecht moesten we even iets langer wachten, maar dar was de moeite waard. Fijne sfeer en muziek, kortom een geslaagd etentje en een aanrader.
Jan_Willem_Smeenk .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
In het rustieke Roden is het zalencentrum de Pompstee gevestigd met restaurant. Leuk ingericht met aandacht voor details. Volgens het personeel is daar iemand voor die zich daar specifiek mee bezig houdt. Leuk en bijzonder sfeervol.

Als voorgerechtjes anti Pasti met coppa di Pompstee, nagelhout, chorizo, olijven, kaas en aioli. Proeverijtje op een plank geserveerd. Aardig gelukt met een breed scala aan smaakvariatie. Als hoofdgerecht procureur steak, low and slow gegaard in een BBQ smoker, met een bijpassende barbecue saus. Echt iets voor liefhebbers. Prima gegaard vlees met wel een heel speciaal sausje. Het sausje heeft wat mij betreft een iets te prominente smaak wat zonde is van het vlees. De receptuur mag op dit punt iets gewijzigd worden.

Als nagerecht tiramisu Licor 43. Niet echt een topper maar ook niet slecht.
Jeanette G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Simpele gerechten via de AH bon. We konde kiezen uit 3 voor-, hoofd-, en nagerechten. Gezellige sfeer en een zeer gastvrije bediening. Rustig en geen geluidsoverlast van de naast gelegen bar/dancing waar op dat moment een oktoberfestabend werd gehouden.
Eelko D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
prima gegeten
Harmamulder .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij waren met 4 personen. Ontvangst was goed en het eten was verrukkelijk!
Voorgerecht de kip Hoofdgerecht de Procureur gebakken op de bbq, met bbq saus was echt heel erg lekker!
Broccoli, sla, 2 soorten aardappel, prima!
Ook de toetjes, we hadden allemaal een andere, zag er prachtig uit en was ook lekker.
De ambiance was prima, de bediening echt goed en vriendelijk.
Echt een aanrader!
J.vijfschaft .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten en de bediening was goed en we zaten lekker buiten.
Enige min punt was, dat je moet bij betalen voor extra groente en als je je nagerecht wil vervangen voor een kopje koffie moet je die betalen.

Wormpje
M.buringa80 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het eten was heerlijk,wij hebben het echt naar onze zin gehad.Voor herhaling vatbaar en dus zeker aan te raden!Heerlijk buiten gezeten,kachel aan boven ons hoofd..kan niet beter toch!
Peegee .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Vanwege mijn verjaardag zouden we even een hapje eten bij de Pompstee. We hadden nog een AH kaart, dus dat kwam mooi uit. We waren er om 10 voor 7 en al snel was de bediening er voor de drankjes en even later voor de bestelling van het speciale AH menu. Om 20 over 7 kwam het voorgerecht. Op zich niet slecht, maar in verhouding erg duur, zo'n €11 voor een paar plakjes vleeswaar en wat kaas en slablaadjes. Maar goed. Daarna 40 minuten gewacht op het hoofdgerecht! Terwijl veel klanten die na ons kwamen hun bestelling al wel hadden gekregen. Omdat wij inmiddels toch wel een beetje op tijd stonden, en dat hebben we ook een aantal keren aangegeven, hebben we ook gelijk maar het dessert besteld. Het hoofdgerecht was ok, wel wat weinig salade. Ondertussen was het 5 voor half negen en moesten we toch echt gaan maar het nagerecht was er nog steed niet. Dus toch maar gaan afrekenen. De eigenaar had absoluut geen begrip en we moesten het volle bedrag betalen, want volgens hem stond het dessert al klaar (??). Maar dat alles zo lang duurde had hij niks mee te maken, hij was erg arrogant naar ons. Als deze meneer zich wat minder bezig had gehouden met het vullen en aansteken van olielampjes en zich wat meer op zijn klanten had gericht was dit wellicht te voorkomen geweest. Wij komen er in ieder geval nooit weer en onze bedrijfetentjes ook niet. Ook al is dit een AH actie, respectvol en klantvriendelijkheid met je klanten omgaan staat bij ons voorop.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben prima gegeten bij de Pompstee. Gezellige bediening en de gerechten waren heerlijk bereid. En dankzij het mooie weer heerlijk buiten kunnen zitten.