De Pompstee

Brink 25 9301 JK Roden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      ja
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Crème brûlée
      Soepje van rood fruit met yoghurtijs

Over het restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

• Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Rinus S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het eten was heerlijk
De aioli was erg veel mayonaise en weinig looksmaak
De porties waren groot genoeg
De bediening was correct, deskundig met betrekking tot het geserveerde eten en attent bij de voortgang van het diner
Een lastige vraag om op een andere dag een heerlijk voorgerecht te bestellen om mee te nemen werd in overleg met de keuken geregeld
Een tien met een griffel en een kus voor de juffrouw van de bediening
Joke en rinus Sentse, kapelle(zld)
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben gister echt heerlijk gegeten en zeker voldoende. Een nadeeltje: bij de antipasti werd erg veel sla geserveerd recht uit het water. Smaakloos. Persoonlijk zou ik dit wijzigen in rucola. Verder was het echt heerlijk.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Inge N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Ober was snel, keuken niet. Voor en hoofdgerecht duurden minimaal 45 minuten. Ondertussen kwamen ze erg vaak langs voor de drankjes. Keuze kaart was erg uitgekleed. Hadden liever wat extra s betaald voor meer keuze. Kwaliteit eten was redelijk.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten, fijn buiten gezeten. Prima bediening. Royale porties. Top !!!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Ook via de ah iens actie een gevarieerde menukeuze en ruim voldoende porties. Aanrader!
Riet M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
We hebben in dit restarant een geweldige avond gehad. Dat hebben we ook meerdere keren tegen het personeel gezegd en een riante fooi gegeven.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Met de AH actie hier gegeten vriendelijke ontvangst een rustige sfeer. Overal voldoende van en de vis was heerlijk
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
De informatie over de prijs van een AH menu bij dit restaurant was enigszins misleidend. Op de website en de reservering was een prijs van € 30,60 vermeld, maar dit bleek een "vanaf prijs". Het was fijn dat er voor de AH actie een drie-gangenkeuzemenuutje was, maar voor ieder gerecht was een aparte prijs. Als je voor iedere gang het goedkoopste gerecht zou nemen, kom je inderdaad op € 30,60 uit; maar voor vegetariërs was dit bijvoorbeeld niet mogelijk. Zo kwamen wij, waarvan één vegetariër, ca. € 10 duurder uit (uiteraard afgezien van de drankjes).

We hebben lekker gegeten, daar niet van, maar het voelde bij eerste blik op de kaart toch niet goed. Of het probleem bij het restaurant of de iens website ligt, is niet duidelijk. Ik hou het op een communicatieprobleem, maar het zou wel fijn zijn als het vooraf duidelijk is.
Inge E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lekker gegeten met de AH actie. De runderbouillon vond mijn partner lekker, maar ik niet. Heerlijke procureursteak en tagliatelle. Aardig personeel. Het was vrij druk dus wel lange wachttijden. Iets meer dan twee uur voor drie gangen. We waren al vaker in de Pompstee ook zonder de AH actie en komen graag weer terug.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten en fijn buiten gezeten.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Interieur disharmonieert..heren toiletten toe aan grondige verbetering.bediening vriendelijk, maar onderlinge communicatie is aan verbetering toe.prijs, kwaliteit en hoeveelheid in redelijke balans. Totale indruk voldoende, maar zeker geen uitblinker.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het interieur disharmonieert..de heren toiletten zijn toe aan een goede opknapbeurt.ziet er armoedig uit. De bediening is vriendelijk maar een betere onderlinge communicatie kan absoluut geen kwaad. De prijs voor een glas gewone wijn is extreem hoog! De prijs die wordt aangegevenvan 30.60 geldt alleen dan indien de goedkoopste gerechten worden besteld,dat staat nergens aangegeven! Prijs, quantiteit,qualiteit zijn redelijk in balans. Totale beeld goed, maar geen koploper
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Moeilijke ontvangst, doordat het de AH actie betrof
Vele malen lang wachten
Matig standaard eten
Veel te grote nagerechten
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hadden gereserveerd. We konden kiezen binnen of buiten zitten. We gingen buiten zitten, maar na ons voorgerecht wilden we toch graag naar binnen. (Nooit eerder in andere restaurants een probleem geweest.) Maar dat kon niet, want het zat vol..
Het meisje dat ons bediende was sociaal niet erg vaardig.
De drankjes redelijk aan de prijs, waarmee de verwachting van de gerechten hoog kwam te liggen. Dat viel wat tegen. Qua opmaak en smaak.
Wij hoeven hier niet weer heen, wel is het een mooi pand en mooie locatie.
Truida M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gezellig en goed gegeten op het terras. De bediening effient en gastvrij
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Gelukkig zijn niet alle restaurants in Roden dicht op dinsdag.
Gezellig interieur en mochten een tafel uitzoeken.
Eten viel niet mee; entrecote met pepersaus, weinig saus, wel een soort mayonaise met erg veel pepers erin, broccoli weinig smaak en zonder saus en nog bijna rauw, salade zonder dressing, verdroogde friet en gebakken rosevall aardappels met iets van een rood gekleurde olie erop. Jammer, met een beetje meer aandacht voor de producten krijg je een aanzienlijk beter resultaat. Ook de prijs van glaasje rode Valle Merlot best aan de prijs €5,-
Prijs kwaliteit verhouding klopt niet
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Twee keer lekker gegeten. Vanavond de derde keer tevens de laatste ooit. Lamsschenkeltje met lading champignons en ui, (i.p.v. lamsbout), de taaiste oudste broccoli ooit; dat je het durft te serveren. Na al veel gemopper een ober die zegt ingewerkt te worden; alles is zijn schuld. Zoals hij zegt :”Niet opgedekt, dressing vergeten .” Op de sla, komkommer ui en paprika. Obers (2) en dame uit de bediening zitten gedrie aan de bar te dollen, telefoons te bekijken. Gedeelte van de rekening in overleg niet afgerekend. Desondanks iedere euro teveel voor dit etentje.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Zoals gewoonlijk prima eten!