De Pompstee

Brink 25 9301 JK Roden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Vegetarische tagliatelle
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Crème brûlée
      Soepje van rood fruit met yoghurtijs

Over het restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

Dinsdag en Woensdag en Donderdag 11.00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
- Lunch 11.00 - 16.00

Jouw recensie over het restaurant De Pompstee

Grietje V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Lange wacht tijd maar de bediening was heel goed
H. L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima gegeten. Gezellige bediening. Lekker buiten kunnen zitten
Trieneke A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het eten was prima en het was een gezellige avond.
Friewoemen H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Het was prima
Marius S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vriendelijk personeel, sfeervol. We hebben een gezellige avond gehad.
H.J. J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Gewoon goed
Jhm-smit S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Prima ontvangst, vlotte bediening. Gerechten sfeervol opgediend en zeer smakelijk. Er werd vlot gewerkt met voldoende tijd voor de gasten.
M D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk eten in een leuk en gezellig restaurant! Top bediening en super eten! we eten er vaak en graag!
C.N. D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het driegangen diner was zeer goed verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor herhaling vatbaar!
Marlies S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We dachten dat er op de ah restaurant actie site het menu stond van de actie (wat best logisch klinkt) bij aankomst bleek echter dat er een keuzemenu met veel eenvoudiger gerechten was voor de ah actie. Toen ik de bediening ernaar vroeg reageerde hij lichtelijk geïrriteerd en zei dat ik me maar tot Iens moest wenden. De prijzen achter de gerechten klopten totaal niet. Voor 12 euro antipasti met een paar plakjes vlees van zeer goedkope kwaliteit op een enorme berg sla. Geitenkaas op een berg sla met wat oude, sloffe, walnoten voor 10,50. Zoute runderbouillon voor 5,50. Het hoofdgerecht (poonfilet) smaakte goed, alleen de bijgerechten waren karig en saai. 20 euro was veel te veel. Het toetje, rood fruit soepje met yoghurt ijs was eveneens zeer eenvoudig en zou 8,80 moeten kosten. Uiteindelijk hebben we door deze hoge prijzen nog een te hoge eindrekening betaald. Als we er kwaliteit voor hadden gekregen, prima, maar nu voelen ons flink belazerd. Door het restaurant en door Iens met de misleidende info op de site. Daarbij hebben we overigens ontzetten lang op het hoofdgerecht moeten wachten, waardoor de helft van ons gezelschap het toetje moest cancellen (het was al ver over bedtijd voor de kinderen). Zoals verwacht werden de toetjes wel in rekening gebracht door de bediening. De bediening kwam geïrriteerd op ons over, het leek alsof ze zat waren van de ah actie gasten. Ik heb het ook gehad nu met de actie. Voor mij niet weer.
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Niet echt goedkoop maar als het dan lekker en goed is, dan is dat prima.. En dat was het. Nog lekker op het terras gezeten met prima en aardige bediening. Het eten was uitstekend en meer dan voldoende. Super.
Inge F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We waren van plan gebruik te maken van de AH-actie maar vonden het aanbod wel erg mager/beperkt. Daarom besloten we a-la-carte te eten. We hebben meer dan een uur moeten wachten; dat vonden we erg lang. Het personeel deelde die mening en bood een kop koffie ter compensatie aan. Het eten was goed. Het zag er verzorgd uit en was ruim voldoende. Wel jammer dat de kok de sliptong niet wilde fileren voor een bijna blinde tafelgenote. Volgens de kok was het te druk maar het restaurant zat maar half vol en ik vind dat je in een dergelijk geval altijd even tijd moet kunnen maken. We hebben het zelf maar gedaan................
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Wij maakten gebruik van de AH restaurant actie. We kregen een aangepaste kaart. Prima. Maar het pasta gerecht viel tegen te weinig smaak, had bv wel kaas op gemogen of iets meer smaak ingrediënten.

sevice/bediening was prima.
Sonja E.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten . Leuke sfeer, fijne bediening
Hennie D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
lekker gegeten en verrassende combinaties geproefd. gezellig en leuk personeel..we komen hier vàst terug en zullen zeker reclame maken
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
het duurde wat lang op een extra bestelling (patatjes en broccoli) maar voor de rest was alles goed.
Jan E.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
super lekker gegeten, leuke bediening en goede muziek :)
enige puntje, was wat weinig patat. die vulden ze aan toen we vroegen hoor, maar ja dat kwam natuurlijk pas toen we de rest al op hadden. helaas. verder toppertje!
Friewoemen H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wij hadden procureur. Dat had 14 uur gegaard in een smoker, geweldig, wat mals en wat lekker
Rinus S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het eten was heerlijk
De aioli was erg veel mayonaise en weinig looksmaak
De porties waren groot genoeg
De bediening was correct, deskundig met betrekking tot het geserveerde eten en attent bij de voortgang van het diner
Een lastige vraag om op een andere dag een heerlijk voorgerecht te bestellen om mee te nemen werd in overleg met de keuken geregeld
Een tien met een griffel en een kus voor de juffrouw van de bediening
Joke en rinus Sentse, kapelle(zld)
Johanna K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben gister echt heerlijk gegeten en zeker voldoende. Een nadeeltje: bij de antipasti werd erg veel sla geserveerd recht uit het water. Smaakloos. Persoonlijk zou ik dit wijzigen in rucola. Verder was het echt heerlijk.