De Pompstee

Brink 25 9301 JK Roden Nederland Kaart

Over het restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:00
- Lunch 11.00 - 16.00
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
- Lunch 11.00 - 16.00

Jouw recensie over het restaurant De Pompstee

Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en goede bediening en schone toiletten.
M.P. W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten met hulp van AH...zalig stuk mals vlees met lekkere bijgerechten...goed bereid met complimenten aan de kok..
Hele vriendelijke en belangstellende bediening...
Regelmatig kwamen ze vragen of alles naar wens was....
Helemaal goed!! Een aanrader!!
L. B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
prima restaurant, klantvriendelijk personeel. Ze nemen de tijd voor je. (geen gejaag) Een aanrader, lekker en ontspannen gegeten.
jouke-klok .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Op de gok dit restaurant gekozen, en dit bleek een verrassend goede gok.
Aanbevelingswaardig, een dikke tien
Hier zullen wel zeker meer komen want Roden blijkt veel meer verrassingen te hebben
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Sfeervol restaurant in een Drentse stijl. Bediening is gemoedelijk en vriendelijk. De steak was heerlijk mals en smaakvol en de roodbaars filet was super gekruid! De keuze van de wijnen was prima en passend bij het diner dat we hadden. We hebben een heerlijke ontspannen verblijf gehad in de Pompstee. Een aanrader voor iedereen.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Knus gezellig. Zeer vriendelijke bediening. Het eten was zeer goed. Goede aandacht voor de klanten. Het geluid niveau van de muziek kon er net mee door, iets rustiger achtergrond muziek is wellicht aangenamer.
fobo1942 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een fantastische plek om uit eten te gaan.
Zeer vriendelijk en correct. Zeer oplettend en een fantastische keuken..
Snelle bediening, absoluut niet opdringerig.
Voor mij een 10+ waard.
Riet C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Eten was lekker. Lang moeten wachten. Te kleine bijlage voor 4 personen, heel snel bij gevraagd en pas gekregen toen het vlees/vis al op was. (vergeten?). Koffie besteld en ook vergeten. Kregen we toen aangeboden door de zaak, netjes.
Guitzen S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Nooit eerder hier gedineerd. Ontvangst was zeer vriendelijk, alsmede de bediening. Wij hebben heerlijk gegeten van de AH restaurantactie. Voor herhaling vatbaar! Komen zeker eens terug.
jitse.margreet .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Gezellige entourage, we hebben heerlijk buiten kunnen zitten dankzij de terrasverwarmers. Het duurde erg lang voor de gerechten opgediend werden. Met iets meer aandacht hadden de gerechten er leuker uitgezien.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Perfect, echt heerlijk gegeten! Goed ontvangst, Prijs kwaliteit verhouding prima! Zou het zeker aanbeveln bij andere zaken relaties.
Hielko J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Een sfeervol restaurant met leuke berdiening. Ruime keuze en heerlijke gerechten. WE hebben eerst buitengezeten wat ook erg gezellig was.
martin G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Met een groep van 8 personen heerlijk gegeten aan de ovale (stam) tafel. We hadden voornamelijk de entrecote (260 gr. weekspecialiteit) en die was erg lekker. Voor kids de mogelijkheid om alles te kiezen van de kaart, maar dan in aangepaste porties. De wijn was ook top! Maar helaas ook wat minpuntjes....
De carpaccio was op en er was geen kinderijs (dit laatste was geen probleem, er zit een Italiaanse ijssalon naast de pompstee)
Nienke L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten, een aanrader. Tip vd dag was gerijpte entrecote. Verder hadden we Spareribs en de vegetarische tagliatelle met truffel.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Het ontvangst was vriendelijk. Vlotte bediening. Soms te snel, want we hadden ons voorgerecht (samen 1 x de broodjes) nog niet op of het hoofdgerecht kwam al. Het eten was prima. Leuke en gezellige moderne inrichting.
Heinu .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bijzonder hartelijke, enthousiaste en persoonlijke ontvangst en service! Gerechten waren prima. Het gerookte vlees was heerlijk en ook de vis was niet te versmaden. Wijnen waren passend, kortom een 8 voor de gerechten en een half punt erbij voor de service
tojaro.76 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een gezellige locatie met vriendelijke leuke bediening. Het eten was echt heerlijk! De locatie is zeker voor herhaling vatbaar!
korriecorrect .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Als voorgerecht hadden we het vleesplankje: prima, alleen jammer dat de sla zonder dressing was.
Hoofdgerecht: Procureur schijf en puntpaprika, allebei uitstekend, de bijgerechten stelde teleur.
Nagerechten waren heerlijk!
De bediening had kennis van zaken en was heel vriendelijk.
Wij komen zeker nog eens terug!
hein.lea.bonnema .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Een prettig restaurant! Prettige indeling o.a. mede door een prachtige spiegel. Een vriendelijke bediening met goede uitleg en vlot uitserveren. En heerlijk eten! Zonder meer voor herhaling vatbaar!
Charmian H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Op donderdag 13 juli 2017 gegeten. Uur ervoor gereserveerd op Iens.nl.
Prima eten, levendige locatie (buiten gegeten) met vriendelijk personeel. Een aanrader!