Over het restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

Carin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten en bediend door super vriendelijk personeel. Sfeervol interieur en gelegen op een mooie locatie de Brink) in Roden. Komen hier zeker terug. Dan een plaatsje op het gezellige terras!
droogmolen O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten . Ook waren de porties voldoende. We komen zeker snel terug !
Claudia A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima service, gezellige sfeervolle omgeving, korte wachttijd en vriendelijk personeel.
Advies even de wijnglazen met een doek poetsen om de vlekken te verwijderen op de glazen
Mark Monica B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Aangegeven dat er ook een persoon bij zit die geen gluten mag eten. Dit werd super opgepakt! Goede bediening, goede keuze uit AH menu. Het was een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Ina G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
voorgerecht en hoofdgerecht waren prima maar het tiramisu toetje was geweldig, uit de kunst. Jammer dat er een geoep dames zat die hoe verder de maaltijd (en de wijn) vorderde ze steeds luidruchtiger werden.
iens72 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteravond met vrienden gegeten in De Pompstee met de AH bonnen. Alles was zeer goed : voor- hoofd- (vis en steak) en nagerecht! We zouden zo weer gaan vanavond. Lekkere wijn bij het eten. Bediening erg vriendelijk, gastvrij en tijd voor een praatje aan einde van de avond. Wat verrassing was: we zaten met z'n vieren aan de ronde tafel, terwijl we deze niet besproken hadden. Gezellig!
A. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op 4 januari gegeten bij de pompstee in Roden via de AH actie. Niet veel keus voor het hoofdgerecht. 1x vlees, 1x vis en 1x vegetarisch. Je moet het dan maar net lekker vinden. Ook de prijzen, vooral voorgerecht, lagen erg uiteen. Maar ondanks dat hebben we goede keuzes gemaakt en heerlijk gegeten. Aandacht van het bedienend personeel is goed en juiste timing.
Branda K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We waren erg enthousiast en verrast over de ah kaart aanbieding. Vooral het bbq gemarineerde en gegaarde peocureurlapje viel erg in de smaak. Top !! Ook de bediening was allervriendelijkst. Dit restaurant is een echte aanrader.
Boele K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We kwamen hier voor de tweede keer en wederom was het top! Dus een derde keer gaat zeker volgen. Zeer vriendelijke bediening!
bporrey .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Hartelijke en belangstellende ontvangst en bediening. Hoeveelheid ruim voldoende. Beperkte maar wel gevarieerde keuze per gang. Direct karaf water op tafel. Prima kwaliteit, niet goedkoop.
avannes .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een stagiaire was onze gastvrouw. Zij deed het uitstekend! Probeer haar vast te leggen is ons advies. We hebben mede daardoor in een gezellige sfeer uitstekend gedineerd! Klasse!
Geke Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten leuk menu, niet veel keuze maar dat mag de pret niet drukken.
De inrichting is gezellig
Zeker een aanrader we komen hier geregeld om op stap te gaan maar het eten is ook zeker leuk om te doen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij de pompstee.
Zeker voor herhaling vatbaar. Alles netjes en schoon.
Vriendelijk personeel!
Lekker eten.
marlou *.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Goede service, alleen met serveren om denken dat je niet nieuw drinken geeft over het eten heen/voor de gast langs. Maar verder echt een aanrader
Fehrion .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hartelijk ontvangst en zeer vriendelijke bediening. Vergat ons helaas te vragen of we nog wat wilden drinken, dus bleef het bij één drankje. Op zich lekker gegeten, maar het eten is niet erg bijzonder. Het hangt ergens tussen een goed eetcafé en een restaurant in. Hollandaisesaus geschift, porties van de bijgerechten zijn voor twee personen te klein en erg simpel. Hoewel we een leuke avond hebben gehad, is het qua eten geen echte aanrader.
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht was heerlijk. vlotte spontane bediening. gemoedelijke sfeer. Kortom een aanrader
Egbert P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hartelijk ontvangst, vriendelijke bediening in een mooie omgeving, met lekker eten en drinken.
Een mooie tafel met uitzicht op de brink met de oude kerk.
sebe04 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ondanks de drukke extra aanloop toch vriendelijk geholpen en het eten was zeer lekker,zowel de mosterdsoep met kaas/spekjes als ook met procureur langzaam gegaard viel gewoon uitelkaar zo lekkermals was het,ook de temperatuur vanhet eten was goed heet,bijna geen plaats meer voor de heerlijke tiramisoe