De Pompstee

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

Dinsdag en Woensdag en Donderdag 16:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
- Lunch 11.00 - 16.00

Jouw recensie over het restaurant De Pompstee

Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een goed restaurant waar we graag komen. Inrichting heeft sfeer en oogt gezellig. Menu kaart voor elk wat wils met een fijne prijs die onder de goede kwaliteit ligt. Bediening is erg prettig voelt aan wat qua omgang de klant prettig vindt. Er is voldoende aandacht. het is gunstig gelegen en er is volop parkeer gelegenheid in de naast omgeving.
wschoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer slecht.gerechtenopeigenkaart 1a2 euro goedkoperdan dean menuprijs.oplichten!,3 gangedmenu en dan voor wat extra pat at bijbetalen. Waatdeloos
Remmy N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, personeel bijzonder vriendelijk! Voor herhaling vatbaar!!kregen uitgebreid uitleg bij bepaalde gerechten!
Ing13 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Supergoed gegeten met de AH actie. Zeer vriendelijk bediening, serveerster met een echt horecahart. De procureursteak was fantastisch en de soep en de vis ook.
Grietje V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de tweede keer in de Pompstee gegeten met de AH restaurantaktie....dat zegt voldoende...het eten was heerlijk en de porties voldoende. Bediening vlot en aardig....
A.H. G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
dit restaurant is zeer aan te bevelen ,buiten gewoon goed, bediening zeer vriendelijk, zien ons zeker terug,
Dit was de eerste keer in dit restaurant, maar niet de laatste keer, mijn Fam. komt uit leek maar die vonden
het geweldig.
C.N. D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! We hadden een 3-gangenmenu via de AH-bon. De bediening was zeer vriendelijk en het is zeker voor herhaling vatbaar!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Alles was prima in orde,Allemaal zeer tevreden
l.y. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Voor het eerst in de Pompstee gegeten, met de AH-dineractie.
Prettige bediening, geen irritante achtergrondmuziek, overheerlijk menuutje . Vooral de 14-uur gerookt gegaarde Steak: om te zuigen. Echte aanbeveling. We komen zeker nog eens terug.
ida B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Als ik bedenk 200 gram groente, vond ik de warme groente voor 4 personen erg weinig. Wel was er salade bij. Deel je dit ook door 4, vonden wij het weinig. Op de 2 de portie aardappels vond ik dat er lang opgewacht moest worden.
Take V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, leuke ambiance, lekker eten, ruime porties, alle lof voor De Pompstee in Roden. Wij komen nog eens terug.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Sfeervol en vriendelijk personeel. Diner uitstekend en goede proporties.
Centraal in Roden met goede gratis parkeergelegenheid.
remmybron .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten. De soep was erg heet, beetje lastig eten met de lange rucola bladen, maar lekkere combinatie van smaken. Het vlees was uitzonderlijk mals en heerlijk van smaak!! Lekkere toetjes????
Leuke bediening.
hendrikrenkema .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
we hebben met vrienden heerlijk gegeten,
personeel was vriendelijk en correct.
al met al een zeer geslaagde avond, en zeker voor
herhaling vatbaar.
Annechien R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Voorafje en toetje te groot en te duur.
Vooral voor de dames.
Keuze een beetje te beperkt.
Dit vinden we erg jammer, misschien omdat een beperkte keuze wegens AH de bedoeling was,maar zo
Werd het voor ons toch te duur. Voor en met deze actie gaan we waarschijnlijk niet weer naar dePompstee.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wij waren er met de AH actie, dus een beperkte keuze maar dat wist ik van tevoren.
Mijn man had tomatensoep met rucola en parmezaan, had ook de tomatensoep maar zonder parmezaan en rucola. Dat, dat kon gewoon en was geen probleem!
Het smaakte prima, niks mis mee.

Hoofd een procureursteak en roodbaarsfilet. Erg smakelijk, mooi hoog op smaak. Meer dan prima.
Bijlages waren roseval gebakken aardappelen in schil, frietjes, spitskool en salade.
Aangezien wij vrij grote eters zijn hebben wij nog extra frietjes en spitskool gevraagd, dat was ook geen probleem.

Nagerecht was de Dame Blanche. Een maaltijd op zich zo groot maar het vanille ijs was zacht en lekker, warme chocoladesaus erbij. Prima.

Hele prettige bediening, die precies weten wat ze doen, heel fijn.

Bedankt Pompstee voor een lekkere, leuke en fijne avond.

Ja , als je in Roden bent en lekker en eerlijk wil eten dan hier naartoe
carlakoblank .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Een sfeervolle omgeving en lekker gegeten!
De bediening is vriendelijk en geregeld informeert men of alles naar wens was.
Fehrion .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hartelijk ontvangst en ontzettend vriendelijke bediening. Voorgerecht en bijgerechten teleurstellend, maar beide hoofdgerecht en desserts heel erg lekker.
stuart P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Omdat de maaltijd voor ons te overvloedig was, gaf de serveerster aan dat er tevens een mogelijkheid is om een seniorenmaaltijd te bestellen. Bijzonder prettig (ongevraagd) advies aan ons. Service hoor!!!!!
Dat gaan we dus zeker binnenkort bestellen.
Geert M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
een prima restaurant met zeer bekwaam personeel een mooie menukaart en stijlvol opgemaakte borden een mooie rustig restaurant