De Pompstee

Brink 25 9301 JK Roden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30.6€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      ja
  • Nagerecht
    • Dame Blanche
      Crème brûlée
      Soepje van rood fruit met yoghurtijs

Over het restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

Dinsdag en Woensdag en Donderdag 11.00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
- Lunch 11.00 - 16.00

Jouw recensie over het restaurant De Pompstee

Inge E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Lekker gegeten met de AH actie. De runderbouillon vond mijn partner lekker, maar ik niet. Heerlijke procureursteak en tagliatelle. Aardig personeel. Het was vrij druk dus wel lange wachttijden. Iets meer dan twee uur voor drie gangen. We waren al vaker in de Pompstee ook zonder de AH actie en komen graag weer terug.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Heerlijk gegeten en fijn buiten gezeten.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Interieur disharmonieert..heren toiletten toe aan grondige verbetering.bediening vriendelijk, maar onderlinge communicatie is aan verbetering toe.prijs, kwaliteit en hoeveelheid in redelijke balans. Totale indruk voldoende, maar zeker geen uitblinker.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Het interieur disharmonieert..de heren toiletten zijn toe aan een goede opknapbeurt.ziet er armoedig uit. De bediening is vriendelijk maar een betere onderlinge communicatie kan absoluut geen kwaad. De prijs voor een glas gewone wijn is extreem hoog! De prijs die wordt aangegevenvan 30.60 geldt alleen dan indien de goedkoopste gerechten worden besteld,dat staat nergens aangegeven! Prijs, quantiteit,qualiteit zijn redelijk in balans. Totale beeld goed, maar geen koploper
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Moeilijke ontvangst, doordat het de AH actie betrof
Vele malen lang wachten
Matig standaard eten
Veel te grote nagerechten
Paula K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
We hadden gereserveerd. We konden kiezen binnen of buiten zitten. We gingen buiten zitten, maar na ons voorgerecht wilden we toch graag naar binnen. (Nooit eerder in andere restaurants een probleem geweest.) Maar dat kon niet, want het zat vol..
Het meisje dat ons bediende was sociaal niet erg vaardig.
De drankjes redelijk aan de prijs, waarmee de verwachting van de gerechten hoog kwam te liggen. Dat viel wat tegen. Qua opmaak en smaak.
Wij hoeven hier niet weer heen, wel is het een mooi pand en mooie locatie.
Truida M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gezellig en goed gegeten op het terras. De bediening effient en gastvrij
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Gelukkig zijn niet alle restaurants in Roden dicht op dinsdag.
Gezellig interieur en mochten een tafel uitzoeken.
Eten viel niet mee; entrecote met pepersaus, weinig saus, wel een soort mayonaise met erg veel pepers erin, broccoli weinig smaak en zonder saus en nog bijna rauw, salade zonder dressing, verdroogde friet en gebakken rosevall aardappels met iets van een rood gekleurde olie erop. Jammer, met een beetje meer aandacht voor de producten krijg je een aanzienlijk beter resultaat. Ook de prijs van glaasje rode Valle Merlot best aan de prijs €5,-
Prijs kwaliteit verhouding klopt niet
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Twee keer lekker gegeten. Vanavond de derde keer tevens de laatste ooit. Lamsschenkeltje met lading champignons en ui, (i.p.v. lamsbout), de taaiste oudste broccoli ooit; dat je het durft te serveren. Na al veel gemopper een ober die zegt ingewerkt te worden; alles is zijn schuld. Zoals hij zegt :”Niet opgedekt, dressing vergeten .” Op de sla, komkommer ui en paprika. Obers (2) en dame uit de bediening zitten gedrie aan de bar te dollen, telefoons te bekijken. Gedeelte van de rekening in overleg niet afgerekend. Desondanks iedere euro teveel voor dit etentje.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Zoals gewoonlijk prima eten!
Bennie H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gewoon top !
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Geweldige keuken; ontspannen maar een heel voorkomen bediening.
Al met al zeer aan te bevelen.

Gerrie en Gerrit Kuenen
Winterswijk
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wij logeerden 1 nacht in Roden en kenden de plaats niet. Van te voren via via Iens reserveren vonden wij daardoor toch te riskant. Wij wilden eerst via een rondgang door de plaats de aanwezige restaurants nader van nabij bekijken. Wij hebben gekozen voor De Pompstee. Een betere keuze hadden wij niet kunnen maken.
Niet alleen de geboden gerechten waren meer dan uitstekend. Ook de dienstverlening was van een zodanig uitstekend niveau dat vele restaurants hieraan een voorbeeld kunnen nemen.
Mijn geliefde aperitief en het door mij uitgekozen hoofdgerecht bleken niet beschikbaar. Dit vond de bediening zo vervelend, dat dit onmiddelljjk werd goed gemaakt met een bijzonder in de smaak vallend voorgerecht van het huis.Voor een vervangend vergelijkbaar hoofdgerecht werd uitstekend geadviseerd. De garnituur was gevarieerd, maar wat betreft groente varieteit iets beperkt.Een extra toevoeging van aardappeltjes werd zeer snel uitgevoerd. Ook bij de nagerechten voldoende keuze. het décor was stijlvol. Goede verlichting, gedempte muziek en goed opgemaakte tafels
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig restaurant op een mooie lokatie. De tafels staan ruim opgesteld. De spareribs smaakten prima, evenals de witte huiswijn. Bediening is vriendelijk en is in voor een praatje. Voor een zaterdagavond was het restaurant matig bezet.
brenda V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Was een geslaagde avond met een heerlijk etentje en een theaterbezoek na afloop. Het was heerlijk eten niet echt duur en heel sfeervol.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heel lekker gegeten. Hele gezellige avond. Eenvoudige en toch ook zeker stijlvolle sfeer. Echte aanrader voor kleine en grotere gezelschappen.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Leuk restaurant met lekker eten. Hele goede service, werden goed en snel ontvangen.
De menukaart ook goed met lekkere gerechtjes.
Leuk dat ze voor de kinderen alle gerechten kunnen halveren tot kinderporties
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima restaurant met erg vriendelijke bediening, het eten was ruimschoots voldoende en erg lekker, het restaurant is erg sfeervol en het is er gezellig druk.
ajmolen V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Iets te donker, kan een beetje lichter in het restaurant
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Woon al 15 jaar in de omgeving, maar dit was de 1e keer eten bij de Pompstee. Was aangenaam verrast. We komen zeker terug!