De Pompstee

Brink 25 9301 JK Roden Nederland Kaart

Over het restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

Dinsdag en Woensdag en Donderdag 16:00 - 23:00
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
- Lunch 11.00 - 16.00

Jouw recensie over het restaurant De Pompstee

Fred V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Zoals gewoonlijk prima eten!
Bennie H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Gewoon top !
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Geweldige keuken; ontspannen maar een heel voorkomen bediening.
Al met al zeer aan te bevelen.

Gerrie en Gerrit Kuenen
Winterswijk
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Wij logeerden 1 nacht in Roden en kenden de plaats niet. Van te voren via via Iens reserveren vonden wij daardoor toch te riskant. Wij wilden eerst via een rondgang door de plaats de aanwezige restaurants nader van nabij bekijken. Wij hebben gekozen voor De Pompstee. Een betere keuze hadden wij niet kunnen maken.
Niet alleen de geboden gerechten waren meer dan uitstekend. Ook de dienstverlening was van een zodanig uitstekend niveau dat vele restaurants hieraan een voorbeeld kunnen nemen.
Mijn geliefde aperitief en het door mij uitgekozen hoofdgerecht bleken niet beschikbaar. Dit vond de bediening zo vervelend, dat dit onmiddelljjk werd goed gemaakt met een bijzonder in de smaak vallend voorgerecht van het huis.Voor een vervangend vergelijkbaar hoofdgerecht werd uitstekend geadviseerd. De garnituur was gevarieerd, maar wat betreft groente varieteit iets beperkt.Een extra toevoeging van aardappeltjes werd zeer snel uitgevoerd. Ook bij de nagerechten voldoende keuze. het décor was stijlvol. Goede verlichting, gedempte muziek en goed opgemaakte tafels
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellig restaurant op een mooie lokatie. De tafels staan ruim opgesteld. De spareribs smaakten prima, evenals de witte huiswijn. Bediening is vriendelijk en is in voor een praatje. Voor een zaterdagavond was het restaurant matig bezet.
brenda V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Was een geslaagde avond met een heerlijk etentje en een theaterbezoek na afloop. Het was heerlijk eten niet echt duur en heel sfeervol.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heel lekker gegeten. Hele gezellige avond. Eenvoudige en toch ook zeker stijlvolle sfeer. Echte aanrader voor kleine en grotere gezelschappen.
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Leuk restaurant met lekker eten. Hele goede service, werden goed en snel ontvangen.
De menukaart ook goed met lekkere gerechtjes.
Leuk dat ze voor de kinderen alle gerechten kunnen halveren tot kinderporties
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Prima restaurant met erg vriendelijke bediening, het eten was ruimschoots voldoende en erg lekker, het restaurant is erg sfeervol en het is er gezellig druk.
ajmolen V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Iets te donker, kan een beetje lichter in het restaurant
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Woon al 15 jaar in de omgeving, maar dit was de 1e keer eten bij de Pompstee. Was aangenaam verrast. We komen zeker terug!
Ronald L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer vriendelijk ontvangen, bediening was prima.
Menukaart is overzichtelijk en beknopt. De bierkaart met 55 soorten voldoet ook aan de huidige vraag naar speciaalbieren.
Kwaliteit/prijsverhouding is ook goed. Kortom, een prima adres voor een gezellig avondje tafelen.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Héérlijk gegeten met veel persoonlijke aandacht.
Arjan T.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een goed restaurant waar we graag komen. Inrichting heeft sfeer en oogt gezellig. Menu kaart voor elk wat wils met een fijne prijs die onder de goede kwaliteit ligt. Bediening is erg prettig voelt aan wat qua omgang de klant prettig vindt. Er is voldoende aandacht. het is gunstig gelegen en er is volop parkeer gelegenheid in de naast omgeving.
wschoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer slecht.gerechtenopeigenkaart 1a2 euro goedkoperdan dean menuprijs.oplichten!,3 gangedmenu en dan voor wat extra pat at bijbetalen. Waatdeloos
Remmy N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten, personeel bijzonder vriendelijk! Voor herhaling vatbaar!!kregen uitgebreid uitleg bij bepaalde gerechten!
Ing13 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Supergoed gegeten met de AH actie. Zeer vriendelijk bediening, serveerster met een echt horecahart. De procureursteak was fantastisch en de soep en de vis ook.
Grietje V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor de tweede keer in de Pompstee gegeten met de AH restaurantaktie....dat zegt voldoende...het eten was heerlijk en de porties voldoende. Bediening vlot en aardig....
A.H. G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
dit restaurant is zeer aan te bevelen ,buiten gewoon goed, bediening zeer vriendelijk, zien ons zeker terug,
Dit was de eerste keer in dit restaurant, maar niet de laatste keer, mijn Fam. komt uit leek maar die vonden
het geweldig.
C.N. D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten! We hadden een 3-gangenmenu via de AH-bon. De bediening was zeer vriendelijk en het is zeker voor herhaling vatbaar!