Over het restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

Dinsdag en Woensdag 16:00 - 23:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Weer heerlijk gegeten met ah bon. Geen slap aftreksel van de menu kaart, maar eerste klas menu keuze. Complimenten aan de kok.
T A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
we waren zeer tevreden over heet geheel!
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het restaurantje van onze eerste keuze in Peize was al vol, dus toen kwamen we op basis van de recensies hier terecht. Dat was een geluk! De inrichting is verzorgd maar moet je smaak zijn: oude boerderij, veel hout, wit, paars en grote nepplanten. De ontvangst en bediening was hartelijk door twee jonge meiden, de een met veel kennis van zaken, beiden enthousiast. Mijn man moet glutenvrij eten en dat was heel goed mogelijk, ook de frietjes werden in apart vet voor hem gebakken. Leuk: een kindermenu is in principe een volwassen gerecht in kleinere portie (met friet en de onvermijdelijke appelmoes ipv groenten). We hebben érg lekker gegeten: entrecote, runderribben (aanrader!), spareribs (kinderpartij) en een traditioneel kindermenu met een frikadel. Iedereen heeft tevreden zitten smikkelen. Enige nadeel: het was er niet erg warm en ontzettend rustig op een vrijdagavond in de meivakantie. Misschien omdat er vrij veel horeca op een rijtje zit?
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De steak was bijzonder lekker en het personeel was erg vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer weer eten!
Ginie K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten.
kamarends .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Waren hier al eerder en zijn erg tevreden.
Prima bediening/vriendelijk .
Goede ontvangst en locatie is prima
Aanrader
Gaan hier vaker heen
Frouke E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel en goede service! Het personeel had tijdens het opnemen van de bestelling en tijdens het serveren ook tijd voor een praatje en dat was erg fijn!
Gerrie L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer nette en vriendelijke bediening. Ook zijn ze in voor een informatief gesprek en een geintje. De gerechten waren heerlijk. We komen zeker nog eens genieten.
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig restaurant in huiskamersfeer! Prima gegeten Leuke sfeer! Vriendelijke bediening! Het eten zag er goed uit, en smaakte prima. Het was leuk opgediend. We zaten aan een leuke ronde tafel!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige accommodatie en leuke bediening.
Prijs kwaliteit heel goed. Ook de bijbestelde porties werden snel gebracht.
Een aanrader.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. In het begin wat langer op de bediening gewacht om te kunnen bestellen en in de snoekbaars wel een paar graatjes gevonden.
Lekkere bijgerechten en meer dan voldoende. Als we het met een cijfer moeten waarderen, een mooie 9!
Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was lekker eten. Diverse groenten en aardappels bij het hoofdgerecht. Geen hoogstandjes maar smakelijk, gewoon eten. Prima als je geen zin hebt om te koken en iets meer dan elke dag wilt.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten en bediend door super vriendelijk personeel. Sfeervol interieur en gelegen op een mooie locatie de Brink) in Roden. Komen hier zeker terug. Dan een plaatsje op het gezellige terras!
droogmolen O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten . Ook waren de porties voldoende. We komen zeker snel terug !
Claudia A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima service, gezellige sfeervolle omgeving, korte wachttijd en vriendelijk personeel.
Advies even de wijnglazen met een doek poetsen om de vlekken te verwijderen op de glazen
Mark Monica B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Aangegeven dat er ook een persoon bij zit die geen gluten mag eten. Dit werd super opgepakt! Goede bediening, goede keuze uit AH menu. Het was een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Ina G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
voorgerecht en hoofdgerecht waren prima maar het tiramisu toetje was geweldig, uit de kunst. Jammer dat er een geoep dames zat die hoe verder de maaltijd (en de wijn) vorderde ze steeds luidruchtiger werden.
iens72 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteravond met vrienden gegeten in De Pompstee met de AH bonnen. Alles was zeer goed : voor- hoofd- (vis en steak) en nagerecht! We zouden zo weer gaan vanavond. Lekkere wijn bij het eten. Bediening erg vriendelijk, gastvrij en tijd voor een praatje aan einde van de avond. Wat verrassing was: we zaten met z'n vieren aan de ronde tafel, terwijl we deze niet besproken hadden. Gezellig!
A. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op 4 januari gegeten bij de pompstee in Roden via de AH actie. Niet veel keus voor het hoofdgerecht. 1x vlees, 1x vis en 1x vegetarisch. Je moet het dan maar net lekker vinden. Ook de prijzen, vooral voorgerecht, lagen erg uiteen. Maar ondanks dat hebben we goede keuzes gemaakt en heerlijk gegeten. Aandacht van het bedienend personeel is goed en juiste timing.