De Pompstee

Brink 25 9301 JK Roden Nederland Kaart

Over het restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

Dinsdag en Woensdag 11:00 - 23:00
- Lunch 11.00 - 16.00
Donderdag t/m Zondag 11:00 - 23:30
- Lunch 11.00 - 16.00

tojaro.76 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Een gezellige locatie met vriendelijke leuke bediening. Het eten was echt heerlijk! De locatie is zeker voor herhaling vatbaar!
korriecorrect .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Als voorgerecht hadden we het vleesplankje: prima, alleen jammer dat de sla zonder dressing was.
Hoofdgerecht: Procureur schijf en puntpaprika, allebei uitstekend, de bijgerechten stelde teleur.
Nagerechten waren heerlijk!
De bediening had kennis van zaken en was heel vriendelijk.
Wij komen zeker nog eens terug!
Charmian H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Op donderdag 13 juli 2017 gegeten. Uur ervoor gereserveerd op Iens.nl.
Prima eten, levendige locatie (buiten gegeten) met vriendelijk personeel. Een aanrader!
Irene C. T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het restaurant was rollator-toegankelijk. Of het toilet dit ook was weten we niet omdat we er geen gebruik van hebben gemaakt. Dit restaurant is een echte aanrader!!! Wat wij op ons bord hadden vanaf de ah-actie doet je sterk vermoeden dat de gewone menukaart ook super is!!!
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst. Een speciale kaart voor de AH-actie. Heerlijke tomatensoep!! Hoofdgerecht was op de Bbq gegaarde procureur, met frietjes, aardappeltjes, broccoli en een schaaltje rauwkost. Heerlijk. Het nagerecht, dame blanche, was lekker, maar niks bijzonders.
Komen hier graag weer terug.
A.A K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Men beloofde een feestje en het werd inderdaad "mijn" feestje. Het was een reuze gezellige avond, we hebben genoten.
Met vr. gr. Fam. Kruizinga
j V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
werkelijk fantastisch zelden zo, mals stuk vlees gehad en de rest was ook prima.
Als we in de buurt zijn komen we zeker weer eten
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Keus genoeg met AH restaurant actie. De bietencarpaccio is een aanrader. Gaan we zeker nog een keer weer heen.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Wij hebben smakelijk gegeten bij de Pompstee samen met zus en zwager. Zij vonden het ook heel lekker.
De bediening is vriendelijk en wij zijn zeker van plan om nog een keer terug gekomen.
carlakoblank .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het is ons goed bevallen en we hebben lekker gegeten.
Vooral het nagerecht van hangop met aardbeien vonden we zeer geslaagd.
Pien K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Lekker eten en een zeer goede, vriendelijke bediening! Dit is zeker een aanrader! Het eten was goed, niet te veel, niet te weinig.
marcel N.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Goede combinatie van de gerechten. Heerlijk genoten. We hadden beiden een heerlijke tomatensoep. Mijn vrouw genoot van de gevulde paprika. En ik van de roodbaars filet, heerlijke aardappeltjes en patat. Frisse salade en heerlijke rabarber. Het toetje was ook prima in orde. Al met al was een driegangen menu zeker genoeg eten.
Pieter L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was de reis uit Utrecht volkomen waard om in Roden te dineren. Een mooi 3-gangen menu. het voorgerecht bestond uit een plateau van verschillende gerookte vleeswaren met verse salade. Als hoofdgerecht lang gegaarde procureur vlees met garnituur. Het vlees was geweldig! Je kon het zuigen. Het nagerecht creme brule, ook heerlijk. De bediening was goed en vlot in een mooie landelijke entourage. Kortom een toppertje en een herhaling waard.
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Op een woensdag avond met partner hier gegeten. Heerlijk op terras gezeten. Vriendelijk personeel. Keuze in gerechten voldoende en smaakte prima. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en drank bij vullen.
eddy S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
goede bediending , uitstekend en erg klantvriendelijk , eten was uitstekend gaat zo door verder geen commentaar
enz enz en
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lekker gegeten op het gezellige terras.
Reino G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vriendelijk personeel. Daar het mooi weer was, hebben we gezellig buiten kunnen zitten. Inrichting binnen leek me wat donker! Eten was prima.
AstridenJan .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heel fijn op het terras kunnen eten. Speciaal menu voor de ah-actie met keuze uit vlees vis en vega.
Verrassend goed, lekker en gevarieerd. Geen standaard gerechten, maar net even iets bijzonders.
Heerlijk! Aanrader: de creme brulee, werkelijk verrukkelijk.
Geeske V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Met de AH restaurant actie uit eten geweest. Was een beperkte keuze maar het eten was uitstekend.
Hoewel het niet druk was, was de wachttijd tussen de gangen erg lang.
Gezellige inrichting en voor herhaling vatbaar!
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, alles was naar wens. Restaurant ligt op een mooie locatie, wij hadden een tafeltje bij het raam en hebben genoten van het uitzicht op het mooiste plekje van het centrum in Roden.