Over het restaurant De Pompstee

Een fijne, ongedwongen zaak

In de kop van Drenthe vind je dit gezellige restaurant. Een ongedwongen plek waar je geniet van herkenbare gerechten uit de Franse en Nederlandse keuken. Een goed stuk vlees, een lekker visje; eten waar iedereen gek op is! Geen zin in een wijntje? De Pompstee heeft ook een bierkaart voor de liefhebber!

Meer informatie over restaurant De Pompstee

Dinsdag en Woensdag 16:00 - 23:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
kamarends .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Waren hier al eerder en zijn erg tevreden.
Prima bediening/vriendelijk .
Goede ontvangst en locatie is prima
Aanrader
Gaan hier vaker heen
Frouke E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel en goede service! Het personeel had tijdens het opnemen van de bestelling en tijdens het serveren ook tijd voor een praatje en dat was erg fijn!
Gerrie L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Zeer nette en vriendelijke bediening. Ook zijn ze in voor een informatief gesprek en een geintje. De gerechten waren heerlijk. We komen zeker nog eens genieten.
Henriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gezellig restaurant in huiskamersfeer! Prima gegeten Leuke sfeer! Vriendelijke bediening! Het eten zag er goed uit, en smaakte prima. Het was leuk opgediend. We zaten aan een leuke ronde tafel!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige accommodatie en leuke bediening.
Prijs kwaliteit heel goed. Ook de bijbestelde porties werden snel gebracht.
Een aanrader.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. In het begin wat langer op de bediening gewacht om te kunnen bestellen en in de snoekbaars wel een paar graatjes gevonden.
Lekkere bijgerechten en meer dan voldoende. Als we het met een cijfer moeten waarderen, een mooie 9!
Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het was lekker eten. Diverse groenten en aardappels bij het hoofdgerecht. Geen hoogstandjes maar smakelijk, gewoon eten. Prima als je geen zin hebt om te koken en iets meer dan elke dag wilt.
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten en bediend door super vriendelijk personeel. Sfeervol interieur en gelegen op een mooie locatie de Brink) in Roden. Komen hier zeker terug. Dan een plaatsje op het gezellige terras!
droogmolen O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zeer vriendelijk personeel en uitstekend eten . Ook waren de porties voldoende. We komen zeker snel terug !
Claudia A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prima service, gezellige sfeervolle omgeving, korte wachttijd en vriendelijk personeel.
Advies even de wijnglazen met een doek poetsen om de vlekken te verwijderen op de glazen
Mark Monica B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Aangegeven dat er ook een persoon bij zit die geen gluten mag eten. Dit werd super opgepakt! Goede bediening, goede keuze uit AH menu. Het was een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Ina G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
voorgerecht en hoofdgerecht waren prima maar het tiramisu toetje was geweldig, uit de kunst. Jammer dat er een geoep dames zat die hoe verder de maaltijd (en de wijn) vorderde ze steeds luidruchtiger werden.
iens72 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gisteravond met vrienden gegeten in De Pompstee met de AH bonnen. Alles was zeer goed : voor- hoofd- (vis en steak) en nagerecht! We zouden zo weer gaan vanavond. Lekkere wijn bij het eten. Bediening erg vriendelijk, gastvrij en tijd voor een praatje aan einde van de avond. Wat verrassing was: we zaten met z'n vieren aan de ronde tafel, terwijl we deze niet besproken hadden. Gezellig!
A. B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Op 4 januari gegeten bij de pompstee in Roden via de AH actie. Niet veel keus voor het hoofdgerecht. 1x vlees, 1x vis en 1x vegetarisch. Je moet het dan maar net lekker vinden. Ook de prijzen, vooral voorgerecht, lagen erg uiteen. Maar ondanks dat hebben we goede keuzes gemaakt en heerlijk gegeten. Aandacht van het bedienend personeel is goed en juiste timing.
Branda K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We waren erg enthousiast en verrast over de ah kaart aanbieding. Vooral het bbq gemarineerde en gegaarde peocureurlapje viel erg in de smaak. Top !! Ook de bediening was allervriendelijkst. Dit restaurant is een echte aanrader.
Boele K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
We kwamen hier voor de tweede keer en wederom was het top! Dus een derde keer gaat zeker volgen. Zeer vriendelijke bediening!
bporrey .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Hartelijke en belangstellende ontvangst en bediening. Hoeveelheid ruim voldoende. Beperkte maar wel gevarieerde keuze per gang. Direct karaf water op tafel. Prima kwaliteit, niet goedkoop.
avannes .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Een stagiaire was onze gastvrouw. Zij deed het uitstekend! Probeer haar vast te leggen is ons advies. We hebben mede daardoor in een gezellige sfeer uitstekend gedineerd! Klasse!
Geke Z.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten leuk menu, niet veel keuze maar dat mag de pret niet drukken.
De inrichting is gezellig
Zeker een aanrader we komen hier geregeld om op stap te gaan maar het eten is ook zeker leuk om te doen.