De Plasmolense Hof

Meer informatie over restaurant De Plasmolense Hof

• Terras
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op een zeer regenachtige zondag gereserveerd voor de lunch en wel buiten. Bij aankomst was een tafel onder het grote scherm met heaters keurig met linnen gedekt. Huiswijnen wit en rose(mochten eerst geproefd worden!)waren redelijk, niet bijzonder. De maaltijdsalades kip en geitenkaas waren voortreffelijk evenals de bol met kip. Alle drie de gerechten waren bereid met volop verse groenten en een goede dressing. Extra brood met boter maakte het compleet. De bediening aan onze tafel, via een intelligente jongedame, kon niet beter, maar de bediening in het algemeen moet ervoor waken niet bij toerbeurt dezelfde vragen te stellen. Laat de vragen alleen door de persoon stellen die de tafel onder haar/zijn hoede heeft. We komen regelmatig bij dit restaurant om op het terras iets te gebruiken en voor de lunch kunnen we het zeker aanraden.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Met hoge verwachtingen naar toegegaan vanwege mond tot mond reklame. Maar dat viel even tegen. De service was nou niet echt om over naar huis te schrijven, men liep tegen het tafeltje, de kaart lag al op tafel en dingen werden 2 x gevraagd.

Het eten dan, geen amuse van het huis, geen voorafje niets van dat alles. Een rode zeebaars als vis van de dag, eronder lag geen net opgemaakte groente maar het was meer een snelle mix.

De koffie kwam direct uit een automaat. Niet voor restaurants waar je toch een echte baristo verwacht.

Al met al teveel verbeter puntjes.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Een bijzondere avond gehad onder begeleiding van een professionele en vriendelijke gastvrouw. Trots op haar restaurant beweegt ze zich onzichtbaar in ons gezelschap. Hier ben je echt een gast. Met 14 man het vorkjesdiner gebruikt. Gestart in de bar (?) maar uiteindelijk in overleg de rest van het diner ook aan de gezellige stamtafel gebruikt. Flexibel met de gasten meedenken, fijn hoor! Heerlijke 'kleine' gerechtjes met zorg en smaak gepresenteerd naast de mooie wijnen die we hebben gedronken. Het was top.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Ter gelegenheid van het jubileum van een collegaatje hier gegeten. Het was een endje rijden voor mij, maar dat was het wel waard. Personeel was constant bezig. Ze liepen met hapjes, opruimen, drankjes bijvullen, je hoefde niks te vragen. De voorgerechtjes heb ik niet gegeten, het hoofdgerecht wel. Dat was kalfsoester. Had het nog nooit gegeten, maar dat was lekker zeg, heerlijk mals. Toetje was chocolademousse met wat ijs en nog wat dingetjes erbij. Zag er lekker uit, maar ik kon alleen wat chocolademousse op. Alles was perfect geregeld en het eten was heerlijk.
Thuiskokkie .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Een kok die een ossehaas verprutst verdient het laagste cijfer.
Ik vroeg om een 'rare' ossehaas en kreeg hem 'well over the top done'.
Je kon hem van je bord nemen en op de grond laten stuiteren, kwam als een tennisbal terug.
Foi.