De Plashoeve

Baambrugse Zuwe 167 3645 AG Vinkeveen Nederland Kaart

Over restaurant De Plashoeve

Genieten aan het water

Pal aan de haven van Vinkeveen proef je de lekkerste klassiekers uit de Frans-internationale keuken. De creativiteit van de chef komt tot uiting in de wekelijkse specials, heerlijk! Bij mooi weer is het overdekte terras de ideale plek om neer te strijken voor een geweldig diner.

Meer informatie over restaurant De Plashoeve

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 07:00
- Ontbijt 07:00 - 10:00
- Bar vanaf 12:00

• American Express wordt geaccepteerd , Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Rolstoelvriendelijk , Terras , Wi-Fi
Eten7,9/10
Service7,5/10
Decor7,9/10
Stehmann . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We hebben met 4 personen lekker gegeten 2 maal sliptongetjes waren goed gebakken en smakelijk. ook de lamsbout was goed maar de aardappeldippers waren een soort van erg vette chips. De black angus was ook lekker en de roerbakgroente zowel als de sla waren goed.
De wijn was een Merlot en een paar glazen witte wijn die ook goed smaakte. De ambiance is leuk op het terras, we hadden een goede avond met prima service.
JW-Noord-Holland . 1e beoordeling (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Eten is redelijk, prijs/kwaliteit is goed. Maar wat een slechte bediening! Jonge meiden met geen enkele horeca ervaring en niet weten dat je af en toe best aan een klant mag vragen of er nog iets gewenst is! Dus erg lang wachten op een drankje en op iemand om de bestelling door te geven. Een aantal keren om de rekening moeten vragen. Even de tafels schoonmaken voordat een klant gaat zitten, lijkt erg makkelijk, maar in de praktijk schijnbaar zeer moeilijk. Op het buitenterras zaten de etensresten nog op de tafels van de vorige bezoekers. Volle asbakken. Gewoon vies.
FamBA . Fijnproever (5 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Afgelopen maandag heerlijk genoten van het fantastische weer, de geweldige plek en de verdere aspecten van de Plashoeve. De Plashoeve komen wij graag keer op keer terug al hebben we wel een kleine tip voor de Japanse salade de bovenste dressing was iets te veel die dikkere dat zou wel minder mogen of gewoom overgeslagen mogen worden, verder was alles weer super!
Jaco3956 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Gezellig terras met uitzicht op de jachthaven! Het eten was ook prima. De bediening was leuk en we komen hier zeker een keertje terug!
CathyB B. Fijnproever (5 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Opnieuw bij de Plashoeve gegeten en wederom zijn wij niet teleurgesteld.
Jammer, dat er zo weinig gasten waren. Wellicht komt dat door de maand januari.
Bediening vriendelijk en attent. Voorgerechten prima van smaak. Alle hoofdgerechten een tikkeltje naar onze smaak te zout. TIP voor de kok : liever iets minder, dan meer!
Dit was zowel bij de sliptong, als de mosselen en kipsaté het geval.
De mosselen smaakten prima en ook de black Angus steak was erg mals.
Kortom wij geven de Plashoeven gewoon een 8, omdat prijs/kwaliteit en porties overeenkomen met de prijs.
Marian V. Gastronoom (49 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Plashoeve Vinkeveen, wat een prachtige locatie maar ook een beetje vergane glorie qua interieur inrichting.
Heerlijk gebakken sliptong gegeten, aardige en correcte bediening.
Helaas wel grote rumoerige groep (ik denk bedrijfsuitje) waardoor wij elkaar bijna niet konden verstaan. Al met al goed eten voor nette prijs.
Merel V. Gastronoom (14 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Prima gegeten bij de Plashoeve. Alleen een hoofdgerecht besteld (vlees) goed van smaak. Helaas zouden we vooraf broodjes krijgen die waren ze vergeten, na ons hoofdgerecht hadden we daar niet zo'n zin meer in. We kregen een kop koffie om het goed te maken en het brood stond heel netjes niet op de rekening. Vandaar service, top!
FamBA . Fijnproever (5 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Vrijdag avond heerlijk gegeten ik en mijn man namen voor en na en de kinderen hadden een verse pannenkoek. De biefstuk was perfect en de vis ook! Al om al heerlijk uiteten geweest met mijn gezin. De Plashoeve is een restaurant met een gezellig tintje en leuke bediening. Wij komen hier zeker terug!
Erik D. Gastronoom (39 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Op basis van de hoge beoordelingen en de lokatie met 2 volwassen en 2 kinderen gelunched. De hoge beoordelingen zijn mij echter een volledig raadsel. De lokatie is idd prima en je kunt heerlijk op het terras aan het water zitten.

Verder was het helaas niet best de bediening leek een combinatie van te weinig personeel, onervaren personeel en personeel met de horeca houding die je bij echte Amsterdamse eetcafes ook nog wel eens tegenkomt ("je mag blij zijn dat ik je bedien"). Het duurde lang, besteliing was niet correct en ook nog eens incompleet. Wat er uiteindelijk geserveerd werd was zeer gemiddeld en op sommige punten gewoon niet goed (vreemde slappe en glazige komkommer, slap broodje etc )

Kortom geen fijne lunch.
Tom T. Gastronoom (33 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Voor een zakelijke afspraak hier op advies van vrienden de lunch gebruikt en aangenaam verrast. De lunchkaart is beperkt en recht-toe-recht-aan maar de kwaliteit uitstekend. Vers brood en ingrediënten, beste frites in tijden en alles met aandacht en exact goed klaar gemaakt. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Op het terras buiten zit je prima en ook mooi beschut. Voor herhaling vatbaar.
AstridY . Bourgondiër (4 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Zoals altijd is het eten daar geweldig! Ronde tafel bij het raam gevraagd en gekregen dus uitzicht op het terras, de boten en het water. Top. Perfecte en gezellige bediening en weer super gegeten: die geweldige carpaccio, daarna 3 grote sliptongetjes, verse huisgemaakte frietjes en een gemengde salade, afgerond met een top creme brulee. We komen weer heel snel terug!
Jos S. Gastronoom (17 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Weinig pretentieuze plek, die het vermoedelijk van dagjesmensen moet hebben.
De bediening was op zijn best wisselend, de ene probeert zijn best te doen, de andere vrij oningeïnteresseerd.
De zeebaars was vers en smakelijk, zonder al teveel opsmuk, de groen waren weer te gaar met sauzen die uit een potje leken te komen.
De wijnkaart is zoals in zo een restaurant verwacht mag worden. Doorsnee, maar er was bijpassende wijn te vinden.
Peter D. Bourgondiër (3 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Jammer genoeg niet veel gasten.Eten was echt veel beter dan voorheen.Wij hadden een AH coupon voior een gratis 2e 3 gangen menu.Er was een menu voor € 24,50 maar dat bleek te gelden voor deze aktie.Alles werd los berekend waardoor het 1e menu op € 34,50 kwam.
Het gratis menu kwam op deze manier dus op € 10,00.Aktie niet helemaal geslaagd dus.
Eten was echter heerlijk
GusGourmet . Bourgondiër (2 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Het duurde 45 min voor het voorgerecht! Met 10 tafels en 3 obers moet het wel sneller kunnen?
Met de AHbon kon je niet de 25 menu, maar vertel dat aub van te vooren, zeker als wij specifiek naar vragen.
Eten wil je in rust en dat was onmogelijk met de kei en keiharde muziek van de bar.
Yoniek . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Driemaal in korte tijd gegeten met AH-spaarkaart, en alle keren heerlijk en gezellig gegeten.
Kaart is niet zo heel erg uitgebreid, maar wat er op staat is zonder uitzondering erg goed.
Het ziet er keurig uit, de sfeer is prettig ongedwongen en de bediening zeer prettig.
Als je de prijzen daarbij in ogenschouw neemt vind ik het eigenlijk een 10.
Petra V. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Dame die ons bediende was prettig. Eten goed. Kaasfondue hoeft gelukkig niet met meerdere personen besteld te worden waardoor je lekker vrij kan kiezen. Enige minpunt was stoelen die zaten niet allemaal even lekker.
Tillybaars . Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
verschillende voor-hoofd en nagerechten (we waren met 4 personen) allemaal lekker en verzorgd.
de bediening is uiterst vriendelijk en attent en ook de locatie helemaal geweldig, rustig, niet te groot restaurant! goede sfeer!
(eventueel, voor wie dat wil, is er een gezellig bruin cafe aanpandig voor een biertje/borreltje)
EMOOl . 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Al 20 jaar kom ik bij De Plashoeve maar dit moet mij toch echt van het hart.
Samen met mijn vriendin een gezellige avond uit eten vanavond maar... het liep anders. Bij de bestelling bleken de visgerechten met mosselen en kabeljauw niet meer beschikbaar te zijn. Alleen gamba's nog beschikbaar. Ok, even omschakelen en iets anders bestellen. Het voorgerecht werd na ongeveer 20 minuten uitgeserveerd. De gamba's pil pil waren 5 o f 6 kleine witpootgarnalen in hete olie met paprika, peper en kruiden. Daarna werd het stil. Na ongeveer een uur te hebben gewacht schoot ik de serveerster aan met de vraag of zij in de keuken wilde informeren hoe het met onze hoofdgerechten stond. Haar antwoord was duidelijk: Het is erg druk, iedereen vraagt waar zijn eten blijft en het komt zo snel mogelijk. Na nogmaals gevraagd te hebben of zij in de keuken wilde vragen hoe lang het nog zou duren eer het hoofdgerecht zou komen keerde zij om om vervolgens niet meer terug te komen. Na een paar minuten getwijfeld te hebben heb ik een andere serveerder aangesproken en is het hoofdgerecht alsnog uitgeserveerd maar de bediening verdient hier zeker niet de schoonheidsprijs.

Voor ons geen Plashoeve meer.

Lydia M. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Is een klein maar erg gezellig restaurant met goede bediening ,vriendelijk en lekker eten.je wordt snel geholpen...dus wat ons betreft echt een aanrader!
Suzanne D. Gastronoom (10 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Wij kwamen hier voor de lunch.

Eten: prima stokbroodje met pittige kip, lekker dat er paprika bij zat, smaak was eerder van zoete chili, niet echt pittig

Service: Ondanks reservering leek er niet echt op onze komst te zijn gerekend; binnenkomst voelde niet echt hartelijk. Vervolgens wel vriendelijk geholpen. Er werd ons lekker de tijd gegeven om bij te kletsen; aan de andere kant zou iets meer alertheid, of eigenlijk regelmatiger aanwezigheid in de ruimte (zodat er gelegenheid is om aan te spreken) wat mij betreft wel gewenst zijn

Decor: Gelegen aan het water, aan een haventje, het restaurant is vrij licht, de bar doet aan als een bruin cafe. Het voetbal was ook van uit het restaurant te volgen vanwege het hoge volume en de openstaande deuren.

Leuk om een keer te lunchen (aan de vinkeveense plassen), maar voor mij niet een plek om nog snel een keer terug te komen.