De Plank - Eten Drinken Slapen

Schilberg 22 6255 NR Noorbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Plank - Eten Drinken Slapen

Mouke .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We hebben een geweldige avond gehad op De Plank. We hadden met 4 personen niet gereserveerd en ondanks dat het bom vol zat deden de 2 gastheren er alles aan om ons te helpen.
De avond was perfect met geweldig eten, heerlijke wijn, goeie muziek en zeer vriendelijke en attente gastheren ! Prijs kwaliteit is zeer goed !
Wij komen zeker snel terug en dan met een reservering voor de serre zodat we ook nog van het mooie uitzicht kunnen genieten !
Ga zo door team De Plank ! ????????????????
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Bij binnenkomst was het Restaurant helemaal leeg, wij werden naar de serre verwezen, daar waren een paar tafeltjes bezet, eten was redelijk,geen uitschieter, porties waren aan de kleine kant, dus prijs kwaliteit was volgens ons niet in orde.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2013
De porties in het menu zijn erg klein. Verder kan je hier na een wandeling prima eten, niet bijzonder. Prijs kwaliteit is prima.
Het uitzicht spectaculair.
Hilde67 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Afgelopen weekend daar geweest is ons erg tegen gevallen.
mininale porties eten. het hoofdgerecht wordt geserveerd met 6 aardappelkroketjes voor 2 personen een klein beetje groenten.Vlees werd lauw opgediend we hebben het gezegd maar er werd niets aan gedaan.Eigenaren vonden wij stug en we voelden ons niet welkom en er werd niet eens gevraagd hoe we het hadden gevonden.
Jammer het is heel erg gezellig ingericht. En wij zijn echt geen zeikers maar een beetje gastvrijheid hadden we wel verwacht trouwens deze recensie werd niet geaccepteerd bij hun site er komen alleen positieve recensies op te staan dat zegt ook al genoeg.
CasparMario .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
In de limburgse heuvels, prachtige zonsondergang op terras aan westzijde! Decor binnen boerderij thema.
Drie gangendiner voor 20 euro. Prima eten van streekproducten. Service vriendelijk en adequaat.