De Pizzeria

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Ebv .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
We waren met een groep van 17 personen en de gerechten stonden allemaal te gelijk op tafel. De zaak was vol, maar de bediening bleef goed. Grote porties, goed warm, en we schrokken totaal niet van de rekening.
Fijn dat er geen muziek draait: we konden prima gesprekken voeren.
RvanderRee .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Zeer matige kwaliteit salade caprese met bedenkelijke mozzerella sichazia te zout mert veel teveel rozemarijn. Hoofdgrecht doorgekookte tagiatelle met een smaakloze carbonarra saus. En een vispannetje met meet pepers als vis. Het lijkt ons bijzonder sterk dat hier éen italiaan in de keuken staat
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Vorige week geen tijd om te koken en dus 2 pizzas afgehaald. Deze pizzeria heeft maar 5 pizzas waar standaard mozzarella opzit dus ik had gevraagd of op mijn pizza met turkse worst ook mozzarella kon ipv gewone (hollandse) kaas. Dat kon uiteraard. Wat alleen wel jammer is is dat vervolgens de gebruikte mozzarella van dusdanige kwaliteit is dat het verschil met gewone kaas eigenlijk niet te proeven is. Daarnaast was te bodem te dik en niet knapperig. Hetzelfde gold voor de pizza van mijn vrouw.
Mijn conclusie moet helaas luiden dat men hier geen Italiaanse pizza kan eten. Wel Hollandse.
Waterbies .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Eergisteren heb ik hier gegeten met een groep van 11 personen. Kort tevoren gereserveerd en gevraagd om een grote tafel. De betreffende persoon durfde niets toe te zeggen, omdat het restaurant al redelijk vol zat. Eenmaal aangekomen bij het restaurant werd ik vriendelijk ontvangen. En ook bleek dat het toch gelukt was om een grote tafel vrij te spelen. Helemaal top.
Het restaurant straalt een prima ambiance uit. Een leuke vlotte moderne inrichting, zonder stereotype Italiaanse taferelen. Een minpuntje is wel dat het dak van restaurant een kunststof schuifdak is, dat in de zomer maanden open kan. Maar in de winter is het soms kil, omdat hier niet tegen aan te stoken valt. Zeker zonder een voorportaal tussen voordeur en restaurant.

Vooraf een mandje brood genomen. Wit en bruin brood met 3 smeersels. Niet echt bijzonder.
Als hoofdgerecht gekozen voor de Pasta del Chef. Een tagliatelle met o.a. kip, paprika en spinazie.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het een prima gerecht was. Het smaakte voortreffelijk.
Een tafelgenoot kreeg in eerste instantie niet het gerecht wat besteld was, maar deze fout werd in zeer korte tijd hersteld.
Helaas had ik geen ruimte over voor een nagerecht. Dus heb ik een Caffee Lungo genomen.
Last but not least, viel de rekening best mee.

Als ik in de buurt ben, dan kom ik zeker nog een keer terug.
JeenDeSpa .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Dit restaurant heet tegenwoordig 'De Pizzeria'. Wij lagen in de haven en hebben een pizza afgehaald. Prima bediening, een vriendelijke en vlotte service. De pizza stelde wat teleur. Goede verse ingredienten op een droog lapje witbrood en opvallend klein van formaat. Met een kwalitatief betere en ook wat grotere bodem, en in een steenoven gebakken, had het een toppizza kunnen zijn. Nu was het echt veel te duur (€15pp) voor wat je krijgt.