De Pizzabakkers Utrecht

Nachtegaalstraat 70 3581 AM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Pizzabakkers Utrecht

Bij De Pizzabakkers Nachtegaalstraat kun je genieten van de lekkerste pizza's van Utrecht. Je kunt in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd met verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten. Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers Utrecht

Bus 8 halte Maliebaan

Zondag t/m donderdag 17.00 - 22.00 uur
Vrijdag 17.00 - 23.00 uur
Zaterdag 12.00 - 23.00 uur

9,1
Ziza06 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijke pizza, krokante dunne bodem en lekker beleg. Gezellig plekje aan de Nachtegaalstraat.
Enige minpuntje: alleen alternatieve frisdranken - met het bloedhete weer was een ijskoude cola er goed in gegaan namelijk.
Huub H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We zaten buiten! Voor een zaterdag was het er erg rustig. Maar heerlijk gegeten! Complimenten!
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
super lekkere pizza's.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
zeer goed gegeten , prima voorgerecht en heerlijke pizza.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vriendelijk bediening, leuk ingericht. Met afstand de lekkerste Pizza in Utrecht. Enige puntje is dat hij vrij snel afkoelt. Een voorverwarmd bord zou daar kunnen helpen. Dan 10/10.
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Voor de eerste keer bij De Pizzabakkers gegeten en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Super vriendelijke en capabele bediening die op de goede momenten langs komen en je verder lekker laten genieten. Alle gerechten waren heerlijk en je proeft dat alles vers en homemade is. Sinds tijden niet meer zo'n lekkere pizza gegeten met dunne krokante bodem en een eenvoudige topping waardoor alle smaken behouden blijven. Goede sfeer en genoten van het eten. Aanrader!
Martien L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
prettig restaurant waar we met familie hebben gegeten. De pizza's waren van voortreffelijke kwaliteit.
Michelle P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
1e x uit eten voor mijn kleine neefje (5) en nichtje (3), samen met hun moeder (mijn zusje) en mijn vriend. Ging super! Personeel was heel vriendelijk, behulpzaam, geduldig. Balletje 'speeldeeg' voor de kinderen werkte goed, de pizza's waren heerlijk, en verder viel alles (limonade, ijsje toe) goed in de smaak bij klein en groot. We komen hier zeker terug!
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eten was heel lekker en snel klaar, Italiaanse frisdranken en limonade vond ik een leuk concept, bediening was vriendelijk. Toen het wat drukker werd, was de doorgang bij de bar wel nogal krap. Houd ook in gedachten dat er niet met contant geld kan worden betaald.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prima pizza's, niet de gewone standaardpizza's maar met mooie bijzondere vulling. De bodem is mooi dun en knapperig. De zaak zat nokvol, dus reserveren is verstandig. De bediening is uitermate vriendelijk en het tafelwater bij de prijs inbegrepen.
papa piet .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Beste pizza's tot nu toe gegeten in Utrecht. Mooie dunne bodem en lekker origineel italiaans beleg. Schotel met gevarieerde italiaanse voorgerechten bevatte vitello tonnato, een van onze favorieten. De inrichting is hip en strak. Oh en de drankjes zijn ook italiaans, wijn uiteraard maar ook het bier en de softdrinks. Het smaakte ons erg goed en deed ons terugverlangen naar een vakantie in Italië. Aanwinst voor Utrecht. Avond echt italiaans afgesloten bij Roberto.
Cindy O.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Samen met mijn dochter (8) gegeten, we kregen supersnel de pizza. De pizza's waren erg lekker, ook mijn dochter was heel enthousiast. Sfeervol en fris ingericht, toilet was heel netjes. Kortom zeker de moeite waard om na een middagje shoppen hier naar toe te wandelen.
wout-henk .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Hele goede pizza's, ik heb zelfs gezegd tegen de bediening dat het de lekkerste pizza was die ik ooit heb gegeten. Ik ga zeker nog vaker hierheen en zou het zeker aanraden om hier te gaan eten.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Voor ons nieuw in Utrecht. Leuke zaak, veel groter dan de ingang doet vermoeden. Achterin de zaak goed zicht op de keuken, waarin een grote oven. Het is er druk, veel gezinnen met kleine kinderen, gezellig. We namen warme olijfjes vooraf. Mijn lief koos voor een pizza met artisjok, gorgonzola en courgette. Ik koos er voor een met pancetta, uien en champignons. De bodem is bereid met semolina. Dat geeft het kruim en de korst een krokante bite. De pizza's zijn luchtig en krachtig van smaak. Toe nemen we tiramisu en panda cotta, prima bereid. De bediening is vriendelijk en voorkomend. De prijzen zijn schappelijk. Aanrader!
Bodil11 V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
fortreffelijke coppa di carma gegeten, gezellig geïnteresseerd personeel! Zou dit restaurant aanraden, heerlijke gerechten
eduh .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hoewel `de pizza` niet echt te boek staat als een culinaire beleving kun je hier terecht voor een kwalitief prima pizza waarbij alles klopt. Al twee keer geweest en alles klopte aan de pizza's. Goede bodem en smakelijke toppings zonder dat het vervalt in een kledderig geheel. Blijf je alleen bij de pizza dan is de prijs heel redelijk maar de teller gaat natuurlijk wel lopen als je drankjes en toetje erbij neemt. De prosecco is overigens ook de moeite waard. We komen zeer zeker terug.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuke nieuwe Italiaan in Utrecht. De zaak is bijzonder sfeervol ingericht en de pizza's behoren tot de lekkerste die we in Utrecht hebben gegeten. Geen standaard pizza hier maar bijzondere combinaties en een heerlijk luchtige bodem. Vooraf gekozen voor de burrata, heerlijk! De zelfgemaakte limoncello maakt de avond compleet. Wij komen zeker terug, zeker nu we weten dat je hier een uitstekende vrijdagmiddag borrel kan doen!
Chequita30 X.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
service was top, vriendelijk en attent. eten was van goede qualiteit, erg lekker. Alleen was de topping van de pizza beetje karig.