De Pizzabakkers (Nachtegaalstraat)

Nachtegaalstraat 70 3581 AM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Pizzabakkers (Nachtegaalstraat)

Bij De Pizzabakkers Nachtegaalstraat kun je genieten van de lekkerste pizza's van Utrecht. Je kunt in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd met verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten. Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers (Nachtegaalstraat)

Bus 8 halte Maliebaan

Zondag t/m donderdag 17.00 - 22.00 uur
Vrijdag en zaterdag 17.00 - 23.00 uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers (Nachtegaalstraat)

M. D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
In de zomervakantie maar weer eens bij De Pizzabakkers in Utrecht neergestreken, maar helaas was de kwaliteit toch iets minder dan n.a.v. eerdere bezoeken verwacht. Zal het aan de vakantiebezetting gelegen hebben?
De rand van de pizza's was wat al te zwart en de bodem was niet zo lekker krokant als eerdere keren. Ze krijgen het voordeel van de twijfel, want we gaan toch zeker wel weer en hopen dan op de aloude kwaliteit. Die is zoals pizza hoort te zijn.
Christa K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Lekkere pizza's met krokante bodem. Prima gegeten!
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Gisteren hier met m'n date een hapje gaan eten. Leuke tent! Het was vrij rustig, dus niet al te rumoerig. De wachttijd was prima, de pizza heerlijk! Net zoals de tiramisu :-) De bediening was trouwens ook top. Al met al hebben we een hele leuke avond gehad.
Moniek D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Goede bediening, antipasti niet verrassend maar wel erg lekker, prima pizza's!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Diverse keren geweest,allemaal vriendelijk ,alleen tafeltjes wat krap voor 3 personen,
Margot G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten voor een lage prijs.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
We hebben weer heerlijk gegeten van de voortreffelijke pizza's en toetjes. De ontvangst en bediening waren allervriendelijkst, ook voor de twee kinderen in ons gezelschap.
ronny L.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Dit was de beste Pizzadeeg dat ik al gegeten heb.
Anita A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Super pizza, krokante en dunne bodem, goede ingrediënten, No nonsense, casual. Heel aardige bediening, snelle service.
Elina T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk!!! Maar we moesten lang wachten op ons pizza((((
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ik was hier voor de 2e keer en de kwaliteitsnorm voor pizza is zeer hoog. Hou je liever van dikke vette amerikaanse pizza's prima, alleen dit is echt super. Alleen bij Houtoven in Hilversum heb ik vergelijkbare kwaliteit gegeten. Ik ben verwend. De geurende rijkbelegde Proscuito pizza met knapperige bodem en fluweelzachte mozzerella... Weergaloos.

De antipaste vooraf was ook super! Superieure kwaliteit producten; een waar smaakfestijn dat je hebberig en gulzig maakt. Een favorietje is de bruchetta... Mmmm.

En dan. Een desert. De Tiramisu.... Potverdikkie wat lekker. Je proeft de ambacht en espresso en de zalvige romige topping met mascarpone. Goddelijk. Ook de scroppino is absoluut een moetje daar. Heerlijk.

Ik kijk.nu al uit naar de derde keer.. volgende week?
Bastiënne D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
geen extra commentaar, anders dan dat de pizza lekker was
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Super goed eten voor een nette prijs. De kids hebben zich vermaakt met het kinderdeeg. Ons zie je zeker terug!
Marin E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Op basis van de vorige recensies hadden we er meer van verwacht. Het eten was lekker maar niet speciaal.
Jolan K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goede pizza. Leuke bediening van een supervriendelijk italiaans sprekend meisje. Terugkomer!
Marc M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Topplek voor een lekkere pizza. Ze focussen zich op 1 ding en dat doen ze goed. Als pizza liefhebber zeker een aanrader! Verder uitstekende Tiramisu.
Amy J.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten beide keren dat ik er ben geweest. Personeel vriendelijk en professioneel. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
En de toetjes zijn het proberen waard! Zowel de tiramisu als de pannacotta waren heerlijk!
Ik ga hier zeker vaker komen.
Maroesja D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijke gegegeten alles klopt????
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Vorige week vrijdag nog laat een tafeltje gereserveerd. Kwamenmom 20.45 aan. Hele zaak vol. Tafel werd ons aangewezen. Gezellig drukke sfeer. Niet te lawaaierig. Eenvoudige inrichting maar we zaten prima. Maar dan het leukste. Het eten was een feestje. Heerlijke antipasta van goede producten. Heerlijke vitella tonato, kokkeltjes in olie met knoflook en nog een aantal andere hapjes, aanrader! Pizza waren erg lekker. In lange tijd niet zo’n lekkere pizza gegeten in Utrecht. Wijn was lekker. Als afsluiter tiramissu met koffie. Prima. Hier gaan we vaker terugkomen. Bediening zeer vriendelijk. Hele avond was een enorme verassing.
Mike Z.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Lekkere krokante pizza's, klein menu maar allemaal smakelijke dingen die met verse ingrediënten zijn gemaakt. Een aanrader!