De Pizzabakkers (Nachtegaalstraat)

Nachtegaalstraat 70 3581 AM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Pizzabakkers (Nachtegaalstraat)

Bij De Pizzabakkers Nachtegaalstraat kun je genieten van de lekkerste pizza's van Utrecht. Je kunt in deze pizzabakkerij gezellig dineren, maar je kunt de pizza's ook mee naar huis nemen. De houtovenpizza’s naar Romeins recept hebben een lekkere krokante dunne deegbodem en zijn belegd met verse en zoveel mogelijk regionale ingrediënten. Je kunt hier ook binnenstappen voor een glaasje prosecco of één van de prosecco cocktails.

Meer informatie over restaurant De Pizzabakkers (Nachtegaalstraat)

Bus 8 halte Maliebaan

Zondag t/m donderdag 17.00 - 22.00 uur
Vrijdag en zaterdag 17.00 - 23.00 uur

Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant De Pizzabakkers (Nachtegaalstraat)

S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Ontzettend gezellig, lieve bediening en zalig eten! Voor mijn verjaardag werd er een drankje geserveerd en een taartje. Mijn moeder (die nogal last heeft van voedselallergieën heeft heerlijk gegeten!
Floris G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker gegeten, fijne sfeer. En hele goede toetjes.
T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
De pizza's zijn precies zoals het hoort; dunne bodems, knapperig en met verse producten. Het personeel is erg vriendelijk en er wordt met je meegedacht. Zo wilden wij twee pizza's delen, waarna de koks (op eigen initiatief) onze pizza's gelijk voor de helft met het een en de andere helft met het ander hebben belegd. Top!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
De pizza's hebben een lekkere dunne bodem en zijn origineel belegd. Goede plek om pizza te eten. Panna cotta was lekker, sausje had ernaast gemogen i.p.v. erover.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten en attente bediening. Niet alleen maar de standaard pizza's en dat geldt ook voor de desserts.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Na een bezoek aan het spoorwegmuseum hier gegeten met de kinderen. Vriendelijke bediening en nog belangrijker: lekkere pizzas. Niet te zwaar belegd en een lekkere dunne bodem. Enig minpunt is dat we lang op de rekening moesten wachten, maar de serveerster merkte zelf al op dat ze het was vergeten....
Al met al voor herhaling vatbaar.
Myran B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het eten was heerlijk, heel gezellige inrichting en vriendelijk personeel. Je moet alleen geen haast hebben. Het duurde toch wel 40 min voordat de pizza voorgeschoteld werd. Wat overigens heerlijk smaakte. Bij een pizza verwacht je toch eerder je bestelling te krijgen. Er waren veel afhaalpizza's die tussendoor kwamen, dat kost tijd. Gelukkig hoefden we niet naar de film en hadden we geen haast????
Bram D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Echt fantastische pizza: mooi dun, knapperig, uitstekend beleg. Voorgerechtje was ook heel goed, heerlijke kokkels, mooie hapjes. Top en niet duur.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Pizzabakkers is een aanwinst voor de Nagtegaalstraat, gezellig & lekker eten voor een goede prijs en in de buurt.
Vriendelijke en snelle bediening
Cristina C.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Echt een aanrader!Uitstekende pizza's en een geweldige service!Ook heel kindvriendelijk (kids krijgen een stuk pizzadeeg om mee te spelen en kleurplatten te kleuren). Echt super!
Martijn N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Super lekker gegeten, echte dunne bodem zoals ze in Italië ook maken
Sietske L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Fantastische pizza, gemaakt van heerlijk verse ingrediënten. Nog wel één tip: onze zoon had graag een waterijsje als toetje besteld.
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Erg lekker gegeten, goede kwaliteit en goede prijs-kwaliteitverhouding. Enige minpuntje was de achtergrondmuziek die voor ons niet had gehoeven. In combinatie met een vol restaurant (= veel geroezemoes) was de muziek te veel en overbodig.
kellyrademakers .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten heeft ons blij verrast, zowel de pizza's als het ijs met espresso waren enorm lekker. De bediening was heel vriendelijk.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijke pizza’s en vriendelijk personeel!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijke pizza’s , goede bediening en niet duur!! Echt een aanrader!
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten. Net als de vorige keer was de pizza van zeer goede kwaliteit. De dunne pizzabodem die ze hier bereiden vind ik echt veel lekkerder dan een dikkere pizzabodem. Ook handig dat de pizza al is voorgesneden in 8 punten. De bediening is zeer vriendelijk en geeft je een welkom gevoel.
k. V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Geweldig eten super nog nooit zo’n lekkere pizza gegeten. Vlotte bediening. Alles met elkaar een dikke tien waardig. Dat geldt zeker ook voor het personeel.
Harm V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Erg lekkere pizza's. Je proeft en ziet dat verse producten worden gebruikt. Zelfs de tomatensaus (lijkt / is) homemade. Prijs is prima.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heel lekker gegeten, in tijden niet zo’n goede pizza gehad, goede sfeer, vriendelijke bediening. Enige minpunt is dat er weinig bediening was voor hoe druk het was, desondanks niet heel lang hoeven wachten.