De pizzabakkers (Leiden)

Herenstraat 1 2313 AD Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De pizzabakkers (Leiden)

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Pin , Visa
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant De pizzabakkers (Leiden)

Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Fijne steenoven pizza's prijs kwaliteit verhouding prima!
Bediening nog wat onwennig/ wel wat foutjes om ons heen maar werd allemaal goed opgelost en dat is ook wat waard.
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Geweldig dat alles op de menukaart Italiaans is: zelfs de frisdrank, het bier en water! Het eten was gemiddeld: de pizza had een goede smaak maar was bijna niet te snijden (harde bodem). Daarnaast heb ik mijn twijfels over het burrata-voorgerecht: het leek alsof ze alleen het binnenste van de burrata op het bord geschept hadden i.p.v. de hele bol. Er ging veel mis in de service: bestellingen naar verkeerde tafels, sommige pizza's koud/anderen te laat gebracht. En daarnaast werd mijn tafelgenoot verzocht niet te roken op het terras. Ik ben zelf ook geen roker maar ik vind het niet klantvriendelijk om het te vragen, al helemaal als er asbakken op tafel staan. Decor was niet bijzonder/gezellig en de stoelen hard. Er zijn betere pizzaria's in Leiden!
Lamol .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
De pizza s waren super! Royaal belegd en een krokante bodem! Het personeel vriendelijk en O die cocktails die ze serveerde......... hmmmmm :)
Daisy G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Leuk tentje, frisse aankleding. Originele pizza’s met lekkere knapperige bodem. Smaak mag iets geprononceerder.
Nick D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Sfeervol en gezellig restaurant met echt heerlijke traditionele pizza’s, leuke en vriendelijke bediening en een ontzettende gastvrije eigenaar!
Wilko B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Duidelijk nieuw, maar goed oog om gasten naar de zin te maken. Lekkere Pizza, goede korst en mooi belegd. Fijne ontspannen sfeer. Prima, hou vast dan wordt dit wat in Leiden.
ineke .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
de ontvangst was hartelijk, de bediening efficiënt , het eten was lekker, hoewel de pizza's niet echt op temperatuur waren en de panna cotta was verrukkelijk!
Eline W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg leuk voor onze kinderen. Fijn dat er een kinderstoel geregeld werd voor onze 1 jarige. Ontspannen sfeertje. En heerlijke pizza's!
Tanya S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Bediening is welwillend en vriendelijk, alleen werkt hun bestelling opneem systeem waardeloos. we waren maar met 4 personen, maar toch meteen al verkeerde drankjes en 3 pizza's ipv 4. volgens ons werkt het ouderwetse papier en pen voor opnemen nog het best. het restaurant is niet groot, en hoorden toch om ons heen veel fout gaan met bestellingen. Jammer, daar moet echt meer aandacht aan besteedt worden. Eten is verder prima.
Willem A.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
lekkere pizza in nieuwe winkel ,inrichting sober maar hoort denk ik bij het concept , vriendelijk personeel en voor ons in de buurt