De Pizzabakkers Haarlem

• Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
7,1
WahKet .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Heerlijke pizza's uit een echte houtoven. Aparte toppings en alles vers. Geen doorsnee tent. Lekkere prosecco cocktails. Moderne setting.
RebeccavV .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Ik en mijn partner hebben nu meerdere malen bij pizzabakkers in haarlem gegeten. De pizza's zijn een echte aanrader, heerlijke bodem en de ingrediënten op de pizza zijn van mooie kwaliteit en vers. De sfeer is ook erg gezellig. De bediening is vriendelijk en erg snel.
LianeRylana .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Kort maar krachtig: de pizza's smaken goed, maar je moet niet te veel verwachten van de service en het decor. Gewoon een dikke aanrader als je zin hebt in pizza en niet opzoek bent naar een prive en intieme sfeer!
Dientje73 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Helemaal geen slechte pizzatent dit. Kleine kaart, niet de dertien in een dozijn pizzeria, en nadruk op vers en hip. Een echte houtoven is aanwezig. De keuze is geweest voor minimalistisch in het decor, naar mijn mening net iets te saai grijs. Gelukkig is er een mooie bar. De pizza caprese is een aanrader en de desserts zijn uitstekend. De bediening was welwillend, maar mag iets beter opletten. Voor kinderen is er interessante limonade, leren ze ook eens wat nieuws kennen.
Madmax66 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2015
Pizza's zijn prima, maar niet zoals de meeste pizza's in Italie. De gebruikte ingredienten zijn altijd kwalitatief goed, maar de bodem van de pizza prefereer ik altijd iets luchtiger en zachter. Dessert is heerijk, evenals het bier.
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
De Pizzabakkers is een knus (lees: klein) en gezellig restaurant vlakbij het station van Haarlem en dus goed bereikbaar. Toen wij binnenkwamen was het enorm druk. We namen even plaats aan de bar, maar als snel had de vriendelijke bediening een tafel voor ons.

Het leuke bij De Pizzabakkers is dat niet alleen de standaard pizza’s die je bijna overal tegenkomt op het menu staan. Er staan juist leuke en vernieuwende combinaties op. In eerste instantie kon ik niet kiezen tussen 2 pizza’s en vroeg ik aan de bediening voor welke ik moest gaan. Zij adviseerde de ‘Da Noi’ en die stelde zeker niet teleur. De pizza was rijkelijk belegd met paprikaroomsaus (in plaats van tomaat), mozzarella, gepofte paprika, rul gebakken Italiaanse saucijsjes (lekker pittig!) en pecorino. Erg smakelijk! Mijn vriendinnetje koos voor de pizza van de maand, die ook erg lekker was.

Op het moment dat de pizza geserveerd werd, bestelden we een glas rode wijn, maar de bediening was die helaas vergeten te brengen. Na eenmaal te helpen herinneren werd de bestelling meteen gebracht met excuses en de boodschap dat deze van het huis was. Heel netjes en het kwam ook oprecht over! Het kan altijd gebeuren dat door de enorme drukte de bediening een keer iets vergeet, maar als je het dan zo oplost dan is het ook snel vergeven.

Conclusie? De prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde, de bediening is vriendelijk en de zaak ziet er leuk uit. Voor herhaling vatbaar!
Mildred D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Met een grote groep leerlingen pizza gegeten. Ik heb al eerder bij de pizzabakkers in Amsterdam gegeten en ik vind de pizza's heerlijk. Als je wel wat verwend bent wat betreft de toppings dan adviseer ik om wat extra toppings te bestellen.
Ondanks de grote groep kwamen de pizza's in een mooi tempo. Bediening was vriendelijk, maar ik stel toch voor om als je dozen aan het vouwen bent er een gast wil je aandacht dat je die dan voorrang geeft... Maar voor een lekkere pizza en een wijntje kan ik de pizzabakkers aanraden!
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Na alle goede verhalen van vrienden toch zelf ook maar een keer geweest. De serveerster kwam erg arrogant over en gaf ons zeker geen welkom gevoel. Alleen vanwege haar hoef ik hier niet nog een keer heen. Pizza was oke, maar snap de hype niet dat je hier ècht een keer gegeten moet hebben.
Wat vervelend dat je geen welkom gevoel had, dat is zeker niet de bedoeling. Gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel, we streven ernaar het elke gast naar de zin te maken. Als dat een keer niet lukt vinden we dat erg vervelend, onze excuses. De pizza kan nog zo lekker zijn, maar als de service naar jouw gevoel niet prettig is smaakt ie stukken minder goed, We zullen het met de medewerkers die die avond werkten bespreken. Hopelijk geef je De Pizzabakkers toch een tweede kans?
Vriendelijke groet, De Pizzabakkers
Rhooren .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Gisteren met 3 personen uiteraard pizza gegeten gecombineer met een salade, wijn en fris. De pizza's waren uitzonderlijk lekker klaargemaakt. De Funghi is aan te bevelen. Precies groot genoeg als maaltijd en met een dunne bodem. De salade met mozzarella was ook heerlijk. De bediening is vriendelijk en de sfeer in het restaurant prima. Met een koffie (ook prima) als nagerecht is dit restaurant aan te bevelen. Er worden geen pasta's oid dergelijk geserveerd. Prijzen zijn ook redelijk.
In tegenstelling tot een andere reviewer hebben wij geen probleem gehad met de papieren servetten.
Frederick G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Waanzinnig lekkere pizza's, attente bediening en ook een hele goeie plek om vroeg (18:00u) met kleine kinderen te eten.

Voor de ouders: Ze hebben hier kinderstoelen en kinderen krijgen een bord met 'speeldeeg', erg goed bedacht!

Voor de niet-ouders: Hele relaxte setting met heerlijke pizza's en een goeie prijs/kwaliteit. Niet een 'hele avond uit', wel de beste pizza van Haarlem.
Horee-K .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Ongeïnteresseerde bediening. Na één kritiekpunt, wat was bedoeld als verbeter -en winstpunt voor de zaak, ben ik tijdens de betaling doorgezaagd over mijn kritiek. Daar zit je als klant echt niet op te wachten. Ik kom er daardoor nooit meer. O ja, papieren servetten. Ik zit toch niet op een toilet! Volledig zonder klasse.
Marijn M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Na regelmatig te zijn langs gefietst en te hebben gebeld was er een tafeltje voor ons vrij. mooi lichte zaak. het was erg warm dus waren de enige tafel binnen. de fles prosecco moesten we zelf open maken en inschenken. Het was niet heel erg druk, en personeel stond wachtend aan de bar en had misschien best kunnen vragen of we de fles zelf open wilde maken. Vooraf antipasti voor 2. Leuk bordje met diverse gerechtjes. Als hoofd 2 pizza's; Coppa di Parma en de Prosciutto. Lekker en vers, de volgende keer bestel ik de parma wel zonder de rucola. was net een beetje teveel. Toetje + koffie hebben we overgeslagen. Viel mij op dat er veel afgehaald werd; beetje onrustig aan de bar.
L23 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
pizza op zich prima maar wat een sjacherijnige bediening.
Kan geen lachje af, eten wordt op tafel gekwakt.
Op het onbeleefde af, voor ons een reden om niet meer te gaan.
Beste L23, wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad, dat is absoluut niet de bedoeling want gastvrijheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij zullen dit met het team bespreken. Kan je ons rechtstreeks mailen op welkom@depizzabakkers.nl, dan kunnen we het wellicht deze slechte ervaring goedmaken. Vriendelijke groet, De Pizzabakkers

Reactie van proever:

Fantastisch afgehandeld door de Pizzabakkers!
Alle lof voor de 'after sales'.
Komen binnenkort weer pizza eten want die zijn superlekker!
Arjen W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Een hoog cijfer voor het eten van mij. Niet omdat het haute-cuisine is, maar omdat ik in de categorie pizza's nog niet eerder zo'n goede heb gegeten. Heerlijke dunne bodem met lekkere topping, en ze worden gebakken waar je bij staat (zit...). Normaal gesproken heb ik altijd moeite om een pizza op te krijgen, en laat je aan het einde bijvoorbeeld de korsten liggen, maar deze heb ik tot de laatste kruimel opgegeten. Leuke, vriendelijke bediening. Prima dus.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Aangeraden door een vriend.
Eten:
Beantwoordde niet aan de verwachting. De pizzabodem, Coppa di Parma, was mooi dun gebakken. Daarop een enorme hoeveelheid koude ham, koude tomaatjes, koude sla. Het ding, de pizza, was dus koud. Teleurstellend en zonde, want de kwaliteit van de ingrediënten was top.
Service:
Normaal tot goed. Het was wel erg druk, daardoor ging er wel iets mis met de wijn, wel begrijpelijk. De bediening deed haar best.
Decor:
Heel erg vol, wellicht was het beter geweest om wat later te gaan. De tafels staan wel heel erg dicht op elkaar.
Beste Henri,
Jammer dat het eten niet helemaal naar wens was. Het is inderdaad zo dat we op bepaalde pizza's met koude toppings werken, omdat deze aan smaak verliezen als ze worden meegebakken. maar...op verzoek kan dat zeker wel. Dus als je prefereert dat tomaatjes , mozzarella e.d. mee de oven in gaan, laat het de bediening weten. Uiteraard hopen we je nog eens terug te zien bij De Pizzabakkers!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Supergezellige zaak, lekker druk! De salade met gegrilde groenten was heerlijk en de salade met geitenkaas idem dito ! Heerlijk focacciabrood erbij! We kwamen voor de kleine trek, volgende keer zorgen we dat we wat meer honger hebben en gaan we voor de pizza's want die zagen er verrukkelijk uit!
PureSenses .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
“Gewoon echt lekker pizza's”

Niks bijzonders of echt unieks, maar gewoon een echt lekkere pizza. Yummie, yummie pizzabodems!!! Dat krijg je hier. Prosecco erbij als je zin hebt en je hebt heerlijk gezondigd. Gezellig klein restaurantje.

BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Vooral opvallend: heerlijke knapperige dunne pizzabodem. Lekker om te beginnen met de verschillende kleine voorgerechtjes van de kaart. Pizza's met venkelsalami, da Noi (worstjes) en spinazie gegeten. Eenvoudig Italiaans wijntje derbij. Lekkere toetjes (tiramisu, calzone en panna cotta geprobeerd) , geen uitgebreide keus, maar allemaal top. Prima gegeten, eerlijk en heerlijk Italiaans eten voor redelijke prijs.
Marilyn N.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Pizza's waren weer heerlijk, je zit ook leuk. Normaal gesproken de favoriet van mijn kind. Helaas was deze keer de bediening kattig, niet alert en vergaten ze een bestelling. Niet onze gebruikelijke ervaring hier, hoop dan ook dat het toeval was!
Pelu2712 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Heerlijk gegeten bij De Pizzabakkers Haarlem! Vitello Tonato met supergoed kalfsvlees en perfecte houtovenpizza's belegd met ingrediënten van topkwaliteit. Bediening zeer attent. Klein foutje: frizzante bij het dessert in plaats van vin santo. Een begrijpelijke luisterfout in een kleine ruimte met een rommelige akoestiek, maar natuurlijk een niet echt logische combinatie. Het werd ridderlijk opgevat, we kregen iets aangeboden van het huis. Maar we hebben de frizzante gewoon opgedronken, want die smaakte prima! Weer wat ontdekt. De ruimte is dus wat rumoerig, maar wel heel gezellig, met een schitterende houtoven in de open keuken! Kwaliteit-prijs-verhouding dik in orde. Absoluut voor herhaling vatbaar!